karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2025-10-29 00:07:48

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 92 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-01-15 12:44:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Juuuuu, eli, en tiedä muistaako täällä enää minua kukaan, mutta vuonna 07 laihduin karppaamalla huimat 25 kiloa, ja olo oli mahtava. En varmaan ole koskaan aikuisiällä ollut niin terve, energinen ja hoikka, kuin kesällä 2007. Noo, sitten tuli burnouttia töissä, 3 kk sairasloma lääkityksen kera, alan vaihto, pari raskautta, ja nyt tilanne on aivan kammottava. En ole koskaan ollut niin huonovointinen, vetämätön ja lihava, kuin olen tällähetkellä. (Teko)Syitä riittää vaikka kuinka, ja useaan otteeseen olen yrittänyt aloittaa karppauksen uudelleen. Jostain syystä se on kuitenkin aina epäonnistunut. Välillä paino on tippunut muutamia kiloja, mutta lopulta paino on kuitenkin taas lähtenyt nousuun, ruokavalion pettäessä.

Joululomalla kävin vanhempieni luona puntarilla, ja kauhistuin todenteolla. Painoin 104,5 kiloa. Siitä on leikki kaukana, sillä pituutta minulla on vain 162 senttiä, joten olen todellakin liian painava. Olen aina pitänyt itsestäni vähän muhkeampana, esim. silloin kesällä 2007 painoin vieläkin 70 kiloa, mutta se oli silti tavoitepainoni, jossa olin tyytyväinen. Yli 100 kiloa en ole painanut kuin viimeisilläni raskaana...Ennen tätä.
[code][/code]
http://good-times.webshots.com/photo/2744031600100105535KwJKSs Kuvassa siis kesäkuussa 2007, n. 70 kiloisena. Tämä olisi nytkin tavoitteena. Kenties muutaman kilon tuosta vielä pienemmäksi, n. 67 kiloon voisi tähdätä. Saatan ehkä uskaltaa laittaa tänne uuden "ennen" kuvan, ainakin itselleni olen sen päättänyt ottaa, jotta voin verrata muutosta myöhemmin.

Nykyistä painoani en tiedä, sillä vaa'an pattereiden loputtua potkaisin koko kapistuksen sohvan alle, enkä ole siihenpäin katsonutkaan. Toivon kuitenkin etten painaisi enempää kuin tuon 104,5 kiloa, joka voisi siinätapauksessa olla aloituspainoni.

Tänään siis alkoi elämäntaparemontti, ja samalla käyn ostamassa uudet patterit vaakaan. Aloitan tutulla reseptillä, eli Atkinsin induktiolla, tappaakseni makeanhimon ja saadakseni hyvä startin.

Tänne tulen kirjoittamaan päivittäin ainakin alkuun, ja toivon että se pitäisi minut oikealla tiellä. Olen niin kyllästynyt nykyiseen vartalooni ja olooni, että muutos olisi todellakin tervetullut. Kommentteja saapi laittaa, ja ajatuksia vaihtaa, ja jos joku tuttu vielä täältä löytyy, niin morjensta vaan :)

muoks* painotaulukko ekaan viestiin*
28.12.2010 104,5 kg
16.1.2011 98,0 kg yht. -6,5 kg
23.1.2011 95,5 kg -2,5 yht. -9 kg
30.1.2011 95,0 kg -0,5 yht. -9,5 kg
4.2.2011 94,0 kg -1 yht -10,5 kg
11.2.2011 91,0 kg -3 yht -13,5 kg
20.3.2011 90,2 kg -0,8 yht -14,3 kg
27.3.2011 90,2 kg -0 yht -14,3 kg
1.4.2011 89.5 kg -0.7 yht -15 kg
10.4.2011 88.2 kg -1.3 yht -16.3 kg
tässä välissä +700g
22.4.2011 87.8 kg -0.9 yht -16.7 kg
22.5.2011 86.7 kg -1.1 yht -17.8 kg
4.6.2011 86.5 kg -0.2 yht -18 kg
12.6.2011 86.0 kg -0.5 yht -18.5 kg
16.6.2011 85.5 kg -0.5 yht -19.0 kg PUOLIVÄLI!!
3.7.2011 85.5 kg 0.0 yht -19.0 kg PUOLIVÄLI!!
9.7.2011 85.0 kg -0.5 yht -19.5 kg
23.7.2011 84.8 kg -0.2 yht -19.7 kg
13.9.2011 84.4 kg -0.4 yht -20.1 kg
19.9.2011 81.7 kg -2.7 yht -22.7 kg
15.10.2011 80.6 kg -1.1 yht -23.8 kg
23.10.2011 79.8 kg -0.8 yht -24.7 kg

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-01-16 10:56:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Eka päivä takana, ja toista edetään. Hyvältä tuntuu ja helppoa on ollut, vaikka kävin kaupassakin houkutusten keskellä, mitä yleisesti pyrin alkuvaiheessa välttämään. Ainoa ongelma oikeastaan on ettei maha toimi, mutta jospa se siitä kun lisää vielä vähän rasvaa ruokavalioon. Vaakaan hain patterit, mutta vaaka ei siltikään halunnut toimia. Joten uuden puntarin osto ompi edessä, enkä edelleenkään tiedä ns. oikeaa aloituspainoa. Mutta käytän sitten tuota 104,5 kiloa, ja katson sitten mitä tapahtuu kun sinne puntarille pääsen. Tavallaan harmittaa kun tässä alussahan ne suurimmat pudotukset varmaankin tulee, joten olisi ollut kiva päästä vaakalle motivaatiota nostamaan. Mutta toisaalta ehkä ihan hyväkin, ei tule sitä vaakalla ramppauskierrettä välttämättä...

Kummallista miten tämä hyvä fiilis on unohtunut tuolla hiilarisumussa tarpoessa. Jo eilen oli huomattavissa pirteämpi olo, ja tänään nousin sängystä pää selkeänä ensimmäistä kertaa pitkään aikaan. Toki jonkun verran vaikuttanee että nukahdin olohuoneen sohvalle, ja mieheni oli sitten antanut minun nukkua, ja hoitanut itse tyttärien yöheräämiset :D

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-01-16 16:07:46 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mies oli muru ja toi tullessaan uuden vaa'an :) Se on tosi retro kukkakuvioinen viisarivaaka :D Ihana. No, se näytti mulle armollisesti 98 kiloa, joten tuosta jouluisesta 104,5 kilosta on sulanut jo 6,5 kiloa! Jeee :) Okei, vaaka on eri, jne jne. mutta hyvä että ne joulun mässäysten turvotukset on lähteneet menemään. Virallinen punnituspäivä jatkossa sunnuntai, koska tänään sain tuon ajankohtaisen lukeman painosta. Todennäköisesti näin alussa tulee sillä vaakalla rampattua päivittäin, mutta virallinen luku siis aina sunnuntaisin.

Nyt pitäisi vielä kaivaa jostain mittanauha...

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-01-16 16:24:17 
Poissa
sintti
sintti

Moi!

Kuulosti niin tutulta tuo sun "uusi startti", mulla vähän samaa, jojoilua, kera Nutrilettien, painonvartijoiden ym. ym. aina kilot vaan tulee jossain vaiheessa takaisin, yleensä nopeampaan tahtiin kuin ne on pudonnut :evil:

Minä en kans koskaan ole päässyt painoni kanssa (siis tämän painavan minäni) sinuiksi, vaan silmät suljettuani voin helposti kuvitella itseni siellä 70 kilossa ja allekkin.. Minä tähtään myös siihen 70 kiloon, vaikka pituutta on 160 cm, joten pitäisi päästä vähintään 6:lla alkavaan lukuun (vaikka sitten se 69) [-o<

Tekosyitä minullakin on repullinen, ja nyt ajattelin hukuttaa tuon repun, tekosyyt saa jäädä ja alkaa uusi elämä. Tutkailin tätä karppaussysteemiä kuukausia pikkuhiljaa ja pari päivää sitten aloitin. vielä ei mitään muutosta oikeastaan puntarissa, mutta jatkan kuitenkin ja tänään olen laskenut jopa kalorit, että näen, missä voisi parantaa otetta.

Varmaan sinuakin innostaa tuo tieto, että tällä paino putoaa, jos kerran olet 25 kiloa pudottanut, ja uskon, että minullekkin tämä on hyvä systeemi, kunha sisäistän vain lopullisesti tämän..Sokeriaineenvaihdunta huono ja kolesteroli pyrkii kohoamaan (nää ihan sukuvikoja). Mutta eiköhän kesällä olla ihan eri mitoissa. Otin nimittäin juuri hetki sitten vasta mitat, koska täällä satuin huomaamaan muistutuksen siitä :) Vyötärö oli (leveimmästä kohtaa) 116 joten on urakkaa.. :smt118

Tsemppiä meille! :smt023

ViestiLähetetty: 2011-01-17 19:18:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Moikka vaan, ja kiva kun kävit visiitillä, ja tsemppiä meille tosiaan!

Tänään oli eka koulupäivä karppina, ja hyvinhän se meni, mukana oli rasiassa keitetty kananmuna ja vähän kanaa siltä varalta että jokin mieliteko iskee, ja koulun ruokalassa söin tukevasti, jätin vain perunamuusin ottamatta, ja täytin lautasen salaatilla ja pekoninakeilla. Ihan induktiokamaa se ei ollut, mutta riittävän liki. Ny pitää vaan iltapalalle hommata jotain rrrrrasvaista.

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-01-17 21:03:15 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Moi Kettris!

Mä muistan sut kyllä. Tervetuloa takaisin! Oot käynyt isoja ja rankkoja asioita läpi, joten älä ruoski itseäsi enempää, vaan keskity tulevaan.

Myös mulla on uusi aloitus lähihistoriassa. Vielä viime maaliskuussa kävin alle 70 kilossa, mutta joulun punnitustulos olikin jo pari-kolme kiloa enemmän. Nyt parin viikon kurinpalautuksen ja liikunnan aloittamisen jälkeen matka jatkuu 71 kilosta - alaspäin tietenkin.

Tsemppiä uusiokarppauksen alkuun. Sä pystyt siihen! Me molemmat pystytään siihen!

B.

ViestiLähetetty: 2011-01-17 21:10:47 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Täällä toinen ruotuun palannut, ja tottakai me onnistutaan! Ei mitään heikkoa sen suhteen. Kesä tulee, ja on ihanaa! :D

ViestiLähetetty: 2011-01-17 23:15:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Balanz: yritys tulevaisuuteen keskittymisestä on kova. Tiedän että vika ei ole ruokavaliossa, koska tiedän että karppaus toimii, vaan vika on korvien välissä. Pitää yrittää ajatella kovasti positiivisesti, vaikka se välillä onkin hankalaa. Olen päättänyt myös tehdä vähän itsetutkiskelua, lähinnä suhteestani ruokaan. Lohtusyöppö olen ainakin. Eilen pahoitin mieleni erään ystävän tähden, ja heti teki mieli mennä kiskomaan kaapit tyhjiksi sokerista... No, söin sitten puolipakettia pekonia, ja vaikkei se lohturuokana oikein toiminut, niin eipähän tehnyt sen jälkeen mieli enää mitään muutakaan :mrgreen:

Jossain vaiheessa varmaan taas epäilyksetkin iskee, ja siksi tämä foorumi onkin hyvä paikka, kun on vertaistukea ja tsemppareita :) Alkuun ei tule epäilyksiä kun nesteet postuu ja olo muuttuu hyväksi, mutta sitten myöhemmin... No sitten saatte kaikki ihan luvan kanssa potkia meikää persuuksille :D

Tupuliina: voi kesä! Ihanaa, sitä odotellessa :) Mun pitäisi saada opinnot loppuun kesällä, ja mun hevonenkin vielä bonuksena varsoo ennen juhannusta pienen varsulin, joten tänä kesänä on paaaaljon odotettavaa. Puhumattakaan siitä miten mukavaa on lasten kanssa kun pääsee uimaan liki joka päivä.

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-01-18 06:43:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kävin uudella puntarilla katsomassa miten viisari värähtää, ja nesteitä on lähtenyt jo ihan mukavasti. Ekan viikon painonpudotuksesta taitaa tulla aika suuri...Mutta en valita vaikka ovatkin "vain" nesteitä, kaikki on alaspäin ja olokin on upea. En muutenkaan oikein tajua tuota alkulaihtumisen vähättelyä. Vain nesteitä ja vain nesteitä, jos vaaka näyttää useamman kilon enemmän ja sitten lisäksi on vielä turpea turvotuksesta, niin sehän on upeaa että ne painavat nesteet katoaa ja painokin tippuu. Kun ei ne karppaamalla takaisin tule, ne nesteetkään. :wink:

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-01-18 13:09:54 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Pikakommentti lounastauolta:

Hyvä sä! Kyllä pekoni aina sokerimössön voittaa :). Mitä tuohon ruokasuhteen tutkiskeluun tulee, voin suositella Dr. Philin kirjaa nimeltä Painonpudotushaaste (http://wsoy.fi/yk/products/show/28308). Vaikka olin aluksi skeptinen, kirja osoittautui mulle tosi antoisaksi. Monissa kirjoissa kyllä hoetaan tärkeitä ravintoainefaktoja, mutta laihduttamisen psykologiasta puhutaan harvemmin näin perusteellisesti. Ainoa huono puoli on se, että kirja on pikemminkin virallisterveellisen kuin karpin kannalla, mutta ne rasvattomuuden puolesta suitsuttavat kohdathan voi hypätä yli :)

Kirja on mulla yhä hyllyssä, enkä aio palauttaa sitä kirjastoon ennen kuin joku muu ehdoin tahdoin haluaa lukea sen.

Tsemppiä!
B.

ViestiLähetetty: 2011-01-18 21:15:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos kirjavinkistä! Voisinkin katsoa, vaikka tuo kys. herra saakin yleensä vähän huvittuneen virneen naamalle ;)

Tänään kouluruokala petti, makaroonilaatikkoa, ja toisena vaihtoehtona wieninleike. Ja mulla ei ollu mukana ees evästä. No, lappasin lautasen täyteen salaattia ja otin sen paneroidun pihvin, koitin minimoida vahingot iskemällä pihvin päälle ison palan voita, joka suli siihen herkullisesti. Ainakaan makeanhimoa ei noista pihvin panerointiin käytettävistä jauhoista ole vielä mulle tullut, että kaipa päivän hiilarit on kuitenkin pysyneet riittävän alhaalla. Mutta jatkossa otan kyllä omat eväät.

Tänään tuli postista tri Atkinsin uusin painonpudotusohjelma- kirja. Tuon olen lukenut aiemmin jo, ja halusin sen nyt sitten ihan omaksi, voin sitten sopivasti lainata sitä siskolle ja äidille, ja luetuttaa miehelläkin. Mies osaa kyllä karppauksen periaatteet, tänäänkin toi kaupasta ihan sallittua sapuskaa vaikken laittanut ostoslistaa mukaan, mutta häntä pitäisi vähän vakuutella vielä siitä miksi karppaus tekisi hänellekin hyvää... Sitten sorruin ostamaan myls kirjan nimeltä: grilliruoat-kesäherkkuja moneen makuun. Se saattaa olla aika pop, pitää lueskella.

Nyt on koulussa ihan hullu tahti, syksy vähän lusmuiltiin niin nyt sitten kun ope vaihtui niin ollaankin tehty hommia ihan tosissaan. Näyttö olis kesällä, ja tällä tahdilla siitä saattaa jopa päästä läpi. Eipähän ole aikaa miettiä liikaa syömisiä. Tosin ei sitten ole aikaa myöskään liikkua :(

Miten maltan odottaa viralliseen punnituspäivään että hehkutan... NO tyydyn sanomaan että paino laskee mukavasti :)

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-01-20 08:21:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Eilinen meni koulussa ja kotona hevosen pintalihaksia päntätessä. Oltiin isolla myyntitallilla hieromassa, ja syötiin sitten siellä, joten vähän hirvitti että onko siellä mitään sopivaa... Mutta aika hyvin toimi se että lastasi lautaselle salaattia ja kurkkua, ja losautti siihen päälle kastikkeesta mahdollisimman kuivasti noukitut lihanpalat. Oli hyvää, eikä tullut ainakaan hiilarinsyöntioireita, joten taisi kastike olla ihan ok kamaa, eikä se ainakaan maistunut mitenkään makealta. Oli mulla toki eväät mukana, mutta kun käytettiin ruokiskin hyväksi opiskeluun, eikä kys. ravintolassa saanut syödä omia eväitä, olisi pitänyt mennä eri tilaan kuin muut...

Tänään olenkin sitten pedissä päivän, selkä niksahti eilen ja tiedän kokemuksesta ettei ole toiveitakaan päästä liikkeelle ennen huomista. Särkylääkettä naamariin ja lukemaan seuraavaa tenttimateriaalia...

Olisipa jo sunnuntai, tuntuu kuin olisin karpannut aina, niin helppoa tämä taas on. Ja paino on alaspäin, kiva nähdä sitten sunnuntaina miten iso ekan viikon pudotuksesta tuli. Lauantaina on pojan synttärit, mutta en koske herkkuihin, eikä ajatus niistä herätä mitään mielihalua, joten uskon ettei se tule olemaan ongelma.

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-01-21 23:16:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tänään on ollu erittäin mallikelpoinen induktiopäivä. Olen nyt lueskellut tuota atkinsin kirjaa (taas) ja ajattelin että pitää ensi viikolla hakea apteekista niitä ketostixejä. Haluan tietää olenko ketoosissa, sillä oireita siitä ei ole ollut, ellei lasketa painon putoamista. Ja kun ruokailu on kuitenkin ollut vähän mitä sattuu koulun takia, vaikka varmaankin kohtuudessa on pysynyt. Ensi viikoksi ajattelin ottaa joka päivälle omat eväät, niin saan pidettyä induktion kunnialla loppuun. Vaikka ajattelinkin kyllä jäädä liki 20 grammaan päivässä vähän pidemmäksi aikaa, koska tätä painoa on näin paljon. Mutta katsotaan katsotaan...

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-01-22 08:25:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Noo, uskoisin nyt että ketoosissa ollaan. Unentarve on nimittäin vähentynyt huomattavasti, eilen menin nukkumaan vasta puolenyön jälkeen, koska ei yksinkertaisesti väsyttänyt, ja tänään heräsin pirteänä kuin peipponen seitsemän aikoihin, vaikka ei olisi ollut pakko. Aiemmin olen ollut väsynyt vielä 10 tunninkin unien jälkeen... Mutta on kyllä mukavaa kun tuntuu että pää on jotenkin selkeämpi. Tuntuu kuin olisi ollut karppausta edeltävät kuukaudet (vuodet) vähän pöhnässä. Hiilaripöhnässä. Mutta haen silti maanantaina (jos ehdin) ne ketostixit, ovat sitten avuksi siinävaiheessa kun alan pikkuhiljaa nostaa hiilarimäärää.

Huomenna virallinen punnitus! Olo on kyllä ollut myös painon suhteen tosi hyvä, vaakalla on tullut rampattua, mutta olen onnistunut ajattelemaan sen kohtuu tasaisesti, eikä se ole aiheuttanut suuria heilahteluja mielialassa, vaikka entinen minä olisi kiljahdellut riemusta. No, odotan kauhulla sitä viikkoa kun pudotusta ei tule, mutta toistaiseksi jaksan uskoa että olen nyt paremmin valmistautunut, ja asennoitunut tähän oikein. Loppuelämän kestävä ruokavalio, terveyttä lopuksi ikää. Yhdet housut menee jalkaan jotka on tähän asti olleet niin piukat etten ole repeämisen uhassa uskaltanut niitä käyttää, nyt ne on olleet jo parina päivänä mulla koulussakin :) Tavoiteratsastushousut ei vielä mene kiinni, mutta lähellä on. Sitten kun ne menee kiinni ilman irvistelyä, palaan taas tammani selkään.

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-01-22 16:17:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

oivoi. :oops: :oops: pojan synttärit oli, ja pöytään jäi kulhollinen mieheni tekemiä "bagugan"-palloja. Itsekuri ei riittänyt, oli pakko ottaa yksi. Ja sitten toinen ja kolmas. :oops: :oops: No onneksi eivät olleet sen suurempia, ja sitten tulin järkiini (ihan kuin joku olisi kääntänyt vipua ja olisin palannut ruumiiseeni joka minulta kysymättä söi niitä sokeripalloja) ja tungin monta siivua meetwurstia perään. Pallot olivat siis sisältä kookospalloja, eli ei niin paha, eivät edes kovin makeita, mutta päällinen niissä oli vaahtokarkkimassaa, eli lähes puhasta sokeria... Saa nähdä miten vaikuttaa huomisen puntarilukemaan... :oops: :oops:

Hassuinta tässä on se, että aiemmin olisin masentunut ja ollut aivan maassa, nyt vaan lähinnä nolottaa tommonen lipsahdus, ja varmuus siitä että homma jatkuu induktiotarkkuudella on edelleen vahvana mielessä. Ei siis ole pelkoa että tämä repsu aiheuttaisi koko ruokavalion lässähtämisen. Lähinnä mietin mikä tähän johti, tekikö tilaisuus vain varkaan, vai olenko koulussa syönyt jotain mikä nosti makeanhimoa viiveellä?

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-01-22 16:25:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Täällä kanssa paluuta tekevä. Itse kanssa laihdutin 2008 karppaamalla 28kg. Nyt oli lähtöpaino samoissa kuin sinulla. Ei toi paino ihan niin helposti tunnu alas tulevan, mitä silloin ekalla kerralla, mutta olen onnellinen jokaisesta 100 grammasta, mitä toi vaaka alemmas näyttää :) Joten tsemppiä sinulle :smt023 Täällä seurataan ja tullaan mukana :)

Apulanta - Routa
Päikyn tapaista

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-01-23 08:39:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos tsempeistä! niitä nimittäin varmaan tänään tarvitaan, kun eilen sorruin, niin voi olla hiilarihimot voimakkaampia tänäänkin.

MUTTA ensimmäisen viikon virallinen pudotus on repsusta huolimatta 2,5 kiloa :) Paino nyt siis 95,5 kiloa, ja 10 menetetyn kilon rajapyykki enää kilon päässä. Eli hyvin alkaa touhu. Sen paljastan että eilen aamulla paino kävi jo siellä 94,5 kilossa, mutta se repsu... No, ensi viikko taas reippaasti idkutiolla, ja etteenpäin.

En olekaan tainnut kovin paljoa vielä höpistä tavoitteista ja palkinnoista.
1. tavoite on saavuttaa tuo -10 kilon rajapyykki. (eli 94,5 kiloa) --> alan ratsastaa käynnissä
2. tavoite on päästä 80 luvulle --> alan taas ratsastaa valmennuksessa, saan laukata
3. tavoite -20 kiloa, eli 84,5 --> alan taas opetella hölkkäämään (menneisyys on opettanut että painavampana menee jalat)
4. tavoite on päästä 70 luvulle --> käyn kalliilla kampaajalla pistämässä nämä liki puolimetriset hiukset aivan uusiksi
5. tavoite on -30 kiloa, eli 74,5 --> osallistun johonkin hölkkä tms. tapahtumaan
6, tavoite on päästä 60 luvulle, ja sen kun teen niin kannat kattoon, en ole sitten siellä vieraillut sitten nuoruuden.--> menen ratsastamaan tutun ponilla :D

ja sitten ollaankin jo melkein lopullisessa tavoitteessa eli saavuttaa 67 kilon paino, ja ylläpitää se lopun elämää. Palkintoni tavoitteeseen pääsemisestä on totaalisesti uusittu vaatevarasto, vanhojen vaatteiden lahjotus kierrätykseen, ja hyvä olo lopun ikää.

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-01-23 09:30:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Uskomaton startti sulla :shock: =D> Kovasti paljon tsempityksiä jatkoon. Itte kans jonkun sortin paluumuuttaja oon ja nyt oltu puolitoista viikkoa täysin tiukasti karpisti 8)
Kesää odotellessa :smt049

ViestiLähetetty: 2011-01-24 11:29:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Eilinen ei ihan karppina säilynyt, se yksi repsahdus vaikutti vielä, enkä pystynyt vastustamaan pojan synttärirääppiäisiä. Tänään olen kuitenkin ollut erittäin tiukkis, syönyt herkullista munavoita runsaalla voilla, ja pari pekonisiivua. Mielihalu vaikuttaisi olevan selätetty. :)

Kuva

ViestiLähetetty: 2011-01-25 08:41:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kovasti tekisi mieli liikkumaan, mutta selkä vihoittelee niin ettei voi kyllä kuin kävellä onnahdellen pienen kiekan kerrallaan. Lekuri sanoi vain että pärjäile, ota tosta vähän särkylääkettä :shock: No, jos ei kohta ala menemään ohi niin menen johonkin niksauttelijalle. Särkylääkkeet ilmeisesti turvottaa, koska olo on vähän pöhöttynyt, mutta eiköhän se siitä taas.

Kuva

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 92 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00