Riekko!
Voisitko auttaa aloittajaa!!!
Mitä mä oon tehnyt väärin, kun aloitin karppauksen tossa voilla voittoon-kampanjassa, ja
keskiviikosta seuraavan viikon lauantaihin karppasin, ja paino oli pudonnut vain 300g!
Pidin hiilarit 50 grammassa, tosin uskon, että lipsuin siitä monesti about 10 grammaa, mutta
ainakin verrattuna niihin määrin mitä ennen söin niin muutos oli huomattava.
Olo oli kutakuinkin hyvä, mutta liikkuessa (eli kävellessä) oli monesti todella voimaton fiilis. Mutta
vatsavaivoja tms. ei kyllä ollut ja muutenkin virkeä fiilis. Pissalla sai juosta koko ajan.
Paino oli aloittaessa 78,5 ja pituus 160. Mä katsoin, että noin 1580 kcal olis päivän tarve. Aluks varmaan jäi alle ton, mut
sitten stemppasin ja söin pähkinöitä, ja tummaa suklaata, ja taisin vielä herkutella kermalla, NAM!
Yleensä, kun olen PV:ssä laihduttanu tai muuten, niin painoa on pudonnut heti se 2kg, joskus jopa yli tuon.
Nyt siis iski ahdistus, koska haluaisin pudottaa painoa karppaamalla (ja sitten siirtyä vähän lempeämpään, mutta kuitenkin VHH-ruokavalioon), mutta en kestä, jos paino putoaa näin hitaasti!
Mikä siis neuvoksi? Tai siis mitä epäilet että olen tehnyt väärin? Voiko olla niin, että mulle ei karppaus sitten pudottamisen kannalta sovi?
Kiitos kaikista avusta ja tietty muutkin saa auttaa, Riekko vaan tuntuu olevan niin pro