karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-26 21:56:45

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 69 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: uusi vuosi uusi paino :)
ViestiLähetetty: 2010-12-21 23:28:57 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Olen tässä pari päivää karppauksen saloihin tutustunut ja innoissani asiasta olen, tänään tein ensimmäisen ruuan ja namskis :D pudotettavaa on reilusti olen 160cm ja painoa kertynyt huimat 98 kg eli bmi 38,28 :cry: Alkuun kun sais painon sinne 60-65kg tietämile missä se oli ennen raskauksia.
ei muuta kuin uudet tuulet puhaltamaan :)

Viestin otsikko: Re: uusi vuosi uusi paino :)
ViestiLähetetty: 2010-12-28 19:56:48 
Poissa
sintti
sintti

Täällä olis kans yksi satakuuskymppinen, joka kovasti tahtoo ajatella uuden vuoden tuovan mukanaan uudet tuulet. Muotojakin on kertynyt sellaiset pyäreät 90kg :shock: joten matka on pitkä jos meinaa tuonne 60 tietämille päästä (tämä siis tavoitteena). Tarkoituksena olisi vierottua kokonaan sokerista ja aloittaa uudet elämäntavat. Lapsesta asti on sokeri minua koukuttanut ja tässä on sitten lopputulos...

Nyt vaan tarvitaan kovaa tsemppaamista ja itsekuria ettei vaan repsuilis takaisin entisiin kuvioihin.

ViestiLähetetty: 2010-12-28 20:24:41 
Poissa
The Kuningatar
The Kuningatar

Hienoa...tästä se lähtee =D>

91kg --> 74kg

ViestiLähetetty: 2010-12-29 01:54:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vuosi on vaihtumassa ja moni tekee lupauksia, osa lupaa laihtua, lopettaa alkoholinkäytön ja tupakoinnin ja ties mitä.
Mä suosittelen sitä että lupaa itselleen tehdä elämäntapamuutoksen. Aloittaa sen ruokavaliolla joka antaa mahdollisuuden laihtua, jonkin ajan kuluttua onkin sitten helpompi liikkua ja voi luvata itselleen lisätä liikuntaa. Parin viikon karkkilakko antaa kummasti puhtia painonpudotukseen mikä sekin tsemppaa jatkamaan eteenpäin jne. Kierre on valmis. ;)

ViestiLähetetty: 2010-12-29 06:15:06 
Poissa
sintti
sintti

Samoilla fiiliksillä mukana... pikkuhiljaa opettelen noitta karppireseptejä elikkäs tämä viikko "loivaa laskua" hiilihydraatittomuuteen ja ensi viikosta sitte täysillä eteenpäin.

Pitäisi vain muistaa tulla tänne selailemaan noita onnistuneitten karppiexperttien juttuja sitten jos ja kun motivaatio pula iskee! Ihan uskomattoman hienoja onnistumisia näkyy oleva porukoilla =D> =D> =D>

Ni perästä tullaan...

ViestiLähetetty: 2010-12-29 11:14:53 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Micci_67 kirjoitti:
Vuosi on vaihtumassa ja moni tekee lupauksia, osa lupaa laihtua, lopettaa alkoholinkäytön ja tupakoinnin ja ties mitä.
Mä suosittelen sitä että lupaa itselleen tehdä elämäntapamuutoksen. Aloittaa sen ruokavaliolla joka antaa mahdollisuuden laihtua, jonkin ajan kuluttua onkin sitten helpompi liikkua ja voi luvata itselleen lisätä liikuntaa. Parin viikon karkkilakko antaa kummasti puhtia painonpudotukseen mikä sekin tsemppaa jatkamaan eteenpäin jne. Kierre on valmis. ;)

Juurikin noin =D> . Ja tuo on mun ainoa uudenvuoden lupaukseni sitten ;) ... Pudotettavaa vielä 32kg. Et jos hyvin menee, ehkä vuoden 2011 aikana saisin nuo karistettua :) ? Kuluneen vuoden aikana karistellut -18kg. Hitaudesta voin vain ainoastaan syyttää itseäni, sillä ei ole kovin tasaseen tahtiin sujunut tää miun karppailu... :mrgreen: . Opettelua ikä kaikki.

ViestiLähetetty: 2010-12-29 11:23:24 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

sammakko-prinsessa kirjoitti:
Kuluneen vuoden aikana karistellut -18kg. Hitaudesta voin vain ainoastaan syyttää itseäni, sillä ei ole kovin tasaseen tahtiin sujunut tää miun karppailu... :mrgreen: . Opettelua ikä kaikki.

18 kiloa vuodessa on huikeen hyvä! Aattele, 36 pakettia voita! Paljon! Onnea!

ViestiLähetetty: 2010-12-29 11:44:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kuluneen vuoden aikana karistellut -18kg. Hitaudesta voin vain ainoastaan syyttää itseäni, sillä ei ole kovin tasaseen tahtiin sujunut tää miun karppailu... :mrgreen: . Opettelua ikä kaikki.

No onhan toi hyvin. Jos menis enempi, tulis kai takasinki helpommin. Tsemppiä loppurutistukseen =D>

ViestiLähetetty: 2010-12-29 11:46:39 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Minä en lupaa mitää uutta, ainoastaan lupaan pitäytyä samoilla linjoilla kun tähänkin asti. Kuntoilua pitäisi ehkä lisätä... Pukki toi lapsille wii sportin. Eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka itsekin innostuu.. Aika monipuolisesti näyttäisi voivan tuollakin kuntoilla.

ViestiLähetetty: 2010-12-29 12:06:02 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

salsaria kirjoitti:

Kiitos :D . No, nyt kun ilmaisit asian noin, että 36 pakettia voita, niin jotenkin konkretisoitu paremmin omassakin päässä ;) ...

ViestiLähetetty: 2010-12-29 12:08:54 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

aija2004 kirjoitti:

No onhan toi hyvin. Jos menis enempi, tulis kai takasinki helpommin. Tsemppiä loppurutistukseen =D>

Thx :mrgreen: . Totta kyllä, että nopeasti pudotetut läskit tulevat herkemmin kaksin kertaisina takaisin... Niinhän mulle viimeksikin kävi :oops: . Että: hiljaa/hitaasti hyvä tulee :lol: . Sen kun jaksais aina muistaa... Tuntuu vaan, et jotenkin pitää mahdollisimman nopeeta saada ne ylimääräiset kilot veke, että voi alkaa "elää" :) .

ViestiLähetetty: 2010-12-29 14:23:27 
Poissa
sintti
sintti

Hei !

Täällä kans uusi aloitteleva karppaaja. Vuosi sitten karppailin itsekseni pari viikkoa ja mönkään meni... ei ollut tukea koitoksessa, tuntui, ettei keksinyt mitään ruokia mitä tehdä ja vaikea ummetus vaivasi, joten tyssäs siihen. Nyt löysin tämän sivuston ja asioita luettuani löysin vastauksia kysymyksiini. Ajattelin nyt uudestaan aloittaa karppailu ja kokeilla uudella menestyksellä.

Pituutta omaan 160 cm ja painoa tällä hetkellä 77,6. Tarkoitus olisi päästä 60 kg:loon. Onkohan kellään kokemusta/tietoa kuinkahan kauan siihen menisi aikaa jos nyt aloittaa niukilla hiilareilla ja käy salilla ja jumpassa neljästi viikossa? elämäntapaahan tässä ollaan etsimässä, mutta toivoisin kuitenkin, että tuloksia tulisi mahd. pian ettei motivaatio kariutuisi ja sen myöstä masennus iskisi.

Hyvää uutta vuotta kaikille. Yhdessä me onnistutaan !!

T. Pike

ViestiLähetetty: 2010-12-29 22:48:56 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

salsaria kirjoitti:

Kiitos :D . No, nyt kun ilmaisit asian noin, että 36 pakettia voita, niin jotenkin konkretisoitu paremmin omassakin päässä ;) ...

Kuvitettele kantavasi tuota määrää, tai vaikka edes puolta tuosta kauppakassissa kotiin... Osta voita -päivänä kannoin kotiin 6 pakettia voita, ja raskaalta tuntui. Ihan uskomatonta, että on voinut vielä tehdä töitäkin se määrä ylipainoa kropassa. Mutta nyt tuntuu työntekokin niin paljon helpommalta :D

Kuva

ViestiLähetetty: 2010-12-29 22:53:19 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Mukavaa että muillakin on samanlaisia haasteita edessä, tietää ettei ole yksin :D
Elämäntaparemonttia tässä olen juurikin tekemässä ja itselleni en ole mitään "luvannut tai rajoja laittanut" koska se ruoho on aina vihreämpää siellä aidan toisella puolella ja itsestäni sen tiedän että jos kaiken "kiellän" itseltäni niin en tule onnistumaan, joten huijaan itseäni ja pidän ne vaihtoehdot siellä vaikka niihin en sorrukkaan :lol:
Vuoden alusta olen suunnitellut alkavani täysillä karppaamaan nyt on ollut sellaista totuttelua, olen jättänyt pikkuhiljaa aineksia pois ruokavaliosta ja kokoillut ihania karppausreseptejä joita janssa karppaajat ovat tänne laittaneet, ovat kyllä maukkaita =D> =D> =D>

ViestiLähetetty: 2010-12-30 07:20:58 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tintuska kirjoitti:
Mukavaa että muillakin on samanlaisia haasteita edessä, tietää ettei ole yksin :D
Elämäntaparemonttia tässä olen juurikin tekemässä ja itselleni en ole mitään "luvannut tai rajoja laittanut" koska se ruoho on aina vihreämpää siellä aidan toisella puolella ja itsestäni sen tiedän että jos kaiken "kiellän" itseltäni niin en tule onnistumaan, joten huijaan itseäni ja pidän ne vaihtoehdot siellä vaikka niihin en sorrukkaan :lol:
Vuoden alusta olen suunnitellut alkavani täysillä karppaamaan nyt on ollut sellaista totuttelua, olen jättänyt pikkuhiljaa aineksia pois ruokavaliosta ja kokoillut ihania karppausreseptejä joita janssa karppaajat ovat tänne laittaneet, ovat kyllä maukkaita =D> =D> =D>

Juu, ruokien maussa ei ainakaan ole mtn valittamista =P~ olen tainnut tykätä perin pohjin lähes kaikista (nyt ei tuu mtn epäonnistumista mieleen..?) karppiohjeista, mitä olen reseptiosiosta kokeillut... Leipää, perunaa, puuroa, riisiä, makaronia ei oo (EIKÄ TUU!) ikävä. Eniten himoan suolasia herkkuja, kuten sipsejä :oops: . Ja pizzaa ja kebabbia ja... :mrgreen: onneks niistä voi tehdä karpimman version ;) hyvällä omallatunnolla!

ViestiLähetetty: 2010-12-30 13:54:07 
Poissa
sintti
sintti

minä itse olen varovaisesti yrittänyt itseäni karppiuden saloihin vihkiä, mutta näin vuoden vaihteessa on hyvä aloittaa ihan toden teolla. painoa on todellakin reippaasti eli 97,3 kun pituutta on 158 eli painoindeksi vajaat 39... :twisted: ompa kiva kun täällä on muitakin, joilla on painoa muuallakin kuin kielessä sata grammaa! tsemppiä kakille meille =D>

ViestiLähetetty: 2010-12-30 19:12:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Olen pudottanut painoani noin 70 kiloa, mutta perusidea ei ole painonpudotus vaan elämäntapamuutos. On sitouduttava tähän ruokavalioon loppuelämäksi ei vaan painonpudotuksen ajaksi, muuten saatte ne kaikki kilot takaisin. Minulla ei ole paluuta takaisin enkä halua. En ole luopunut mistään, vaikki syön yhä alakarpisti. Jos tahdon leipää, leivon sen itse ilman viljaa: mantelia, kookosta, gluteiinijauhoa,pofiberiä, hampun siemeniä, seesamin siemeniä, pellavan siemeniä...kyllä vehnäjauhon tilalle löytyy vaihtoehtoja jos vaan löytyy mielikuvitusta keksiä uusia reseptejä. Olen karpintanut kaikki reseptini ja hyvin onnistuivat joululeivonnaisetkin.Sukulaisetkin tykkäsi mun makeasta mausteisesta kurpitsapiirakasta mascarponekuorrutuksella.
Käyn ravintoloissa myös syömässä tyttäreni kanssa ja aina pyydän karppi vaihtoehdon ja aina olen saanut.

ViestiLähetetty: 2010-12-31 06:17:32 
Poissa
sintti
sintti

viuhake kirjoitti:
Olen pudottanut painoani noin 70 kiloa, mutta perusidea ei ole painonpudotus vaan elämäntapamuutos. On sitouduttava tähän ruokavalioon loppuelämäksi ei vaan painonpudotuksen ajaksi, muuten saatte ne kaikki kilot takaisin. Minulla ei ole paluuta takaisin enkä halua. En ole luopunut mistään, vaikki syön yhä alakarpisti. Jos tahdon leipää, leivon sen itse ilman viljaa: mantelia, kookosta, gluteiinijauhoa,pofiberiä, hampun siemeniä, seesamin siemeniä, pellavan siemeniä...kyllä vehnäjauhon tilalle löytyy vaihtoehtoja jos vaan löytyy mielikuvitusta keksiä uusia reseptejä. Olen karpintanut kaikki reseptini ja hyvin onnistuivat joululeivonnaisetkin.Sukulaisetkin tykkäsi mun makeasta mausteisesta kurpitsapiirakasta mascarponekuorrutuksella.
Käyn ravintoloissa myös syömässä tyttäreni kanssa ja aina pyydän karppi vaihtoehdon ja aina olen saanut.

Wauu =D> =D> =D> =D> , missä ajassa tuohon huimaan suoritukseen olet päässyt? Ja oletko ihan itse muunnellut reseptit karpeiksi, vai mitä keittokirjaa käyttänyt?
Tiina

ViestiLähetetty: 2010-12-31 07:10:51 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

viuhake kirjoitti:

WAAUUUH =D> ! Huima suoritus :shock: . Muakin kiinnostaisi, missä ajassa tuon olet tehnyt :mrgreen: ..? Kuulostaa sairrraaan hyvältä tuo kurpitsapiirakka+mascarponejuustokuorrutus =P~ . Oi joi.

ViestiLähetetty: 2010-12-31 08:23:38 
Poissa
Ruokakarppi
Ruokakarppi

Eniten himoan suolasia herkkuja, kuten sipsejä :oops: . Ja pizzaa ja kebabbia... :mrgreen:

Tulet varmaan piakkoin huomaamaan karun tosiasian, karvaranteiden kepappi ja pitsa ei maistukkaan enään hyvälle.. :cry:
Mä tykkäsin ennen molemmista (siis en karvaranteista :lol: ) mutta karpatessa se makuaisti muuttuu niin paljon ettei pitsa tai kepappikaan maistu enään hyvälle, monesta eri paikasta olen kepapin hakenut ja kamalan makuisia ovat.. Harmi sinänsä.. :smt089

Tai oikeastaan ainoa maistuva kebab löytyy mankkaan the chili's ravintolasta, jossa se tehdään itse aina edellisenä päivänä.. Ikävä kyllä matkan takia ei sinnekkään viitsi yhtä annosta hakemaan, muutenkin se loppuu aina kesken sieltä.

Kliks->Instagram täsä

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 69 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 4 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00