karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-12 17:35:16

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Mirkalle
ViestiLähetetty: 2004-07-02 13:22:08 
Poissa
paleokatti
paleokatti

Jaksaisitko pistää pientä listää kirjoista, jotka mun sun mielestä pitäisi lukea, että olisin kanssasi samaa mieltä näistä väännöistä mitä tässä nyt on ollut? Eli mitkä on olleet ne "pääteokset" joiden perusteella sun ruokavalio on muokkautunut?

Sulla on nimittäin sellaista tietoa, jonka haluan ;)

Vai onko nuo tarttuneet matkaan joistain sekalaisemmista lähteistä?

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-02 14:40:16 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu

Mitkä? Mä luulen että sä olet ehtinyt lukea paljon enemmän kuin mä. Mä olen lukenut lähinnä Heikkilän, Montyn, Zonen, Atkinssin, Paulunin, Mercolaa ja sitten niitä artikkeleita, mitä on eri keskusteluissa esim. kehonetissä tarjoiltu. Ja toi viimeinen kanta tuosta ravintotilanteen mukaan sahaamisesta on ihan vaan omaa korpifilosofointia, joka ehkä saanut vaikutteita koulutustaustasta, vaikea eritellä tarkemmin. Eihän näitä kukaan tiiä! Mutulla seilataan ja silleen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-02 14:51:00 
Poissa
paleokatti
paleokatti

Eli ihan samaa kamaa kuin minäkin... paitsi mercolaa en ole lukenut juuri yhtään, pari juttua siitä kuinka kasvissyönti ei pelastaisikaan maailmaa.

Hmm... Se on kyllä hassua kuinka erilaisia näkemyksiä samoistakin matskuista voi tulla.

Niinkuin mäkin luin alkuun niitä schwarzbeinin ketoosijuttuja ihan vääristävät silmälasit päässä ;)

Sä voisit tykätä siitä suuronen-geibin kivikautta kiloille kirjasta, mä olisin voinut vannoa että olisit lukenut sen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-02 15:26:40 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu

Joo pitäis ehdottomasti lukea. Ehkä sitten kun mies palaa viikon päästä Australiasta kesälomille ja poikien perään on toinenkin katsoja... ellei sitten taas sännätä johonkin rakennus- tai remonttiproggikseen, jos ukkoani yhtään tunnen... :roll:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00