karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-13 13:53:49

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2015-09-17 09:26:02 
Poissa
sintti
sintti

Hei, olen ollut mukana vuodesta 2008, sillon kokeilin karppausta ensimmäistä kertaa ja jihuu mikä fiilis kun kaikki oli uutta ja ihmeellistä ja kaiken kukkuraksi paino tippu, jäätävään tahtiin. Olen aina välillä palannut takaisin "ruotuun" mutta elämäntilanne on jotenki nyt ollut raskas, miettinyt kaikkea. VHH on iskostunut takaraivoon mutta kun tulee huono päivä niin sitten kaikki menee päin persettä. Tää on varmaan niin tuttua jokaiselle. Ylipainoa minulla ei sillai ole, pituus 170cm ja paino 75kg mutta itseinho omaa kehoa kohtaan on suuri, olenkin miettinyt miksi, en tiedä (nyt joku siellä huutaa että OO HILJAA). Minun ns hyvän olon paino on 64-66kg mutta olen 12v sittten painanut 58, siihen en tähtää, nyt olen aikuinen kolmen lapsen äiti.

Taas kerran yritän pudottaa nämä vaivaiset kilot pois. Eli tavoite on 68kg (alle jos menee). Ja hiilarit vedetään minimiin alussa. Jos meen yli 20km lenkille syön kaurapuuroa aamulla jotta puhtia riittää mutta muuten aika askeettinen tää alku.

Tsempatkaa mua PLIIZ
Ps olen uudella nimellä mukana, ei vaan kehtaa enään tulla samalla vanhaalla 8)

ViestiLähetetty: 2015-09-21 16:36:20 
Poissa
sintti
sintti

No nyt ollaan munalla menty eteenpäin..ensin paino nousi 1.5kg mutta ilokseni on taas laskemassa!

ViestiLähetetty: 2015-09-28 07:31:44 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Moi! Mulla sama homma, aloittanut oon vuosia sitten ja tykkäsin mut on kuiteski jääny.. Sillon sain painon 82 kilosta 74 kiloon, mikä oli ihanaa! Nyt lapsen ja hiilareitten jälkeen paino taas n.82 kg. Kävi jopa raskauden loppupäässä 96 kg mutta 10 kg jäi synnärille. No, maanantain kunniaksi aloitan karppauksen. Tervetuloa taas sulle ja tsemppiä matkaan ja houkutusten edessä :D

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00