Hei!
Uusi karppailija esittäytyy
Olen karppailemalla tiputtanut ennenkin painoa, syksyllä 2008. Vaakaa en tuolloin omistanut, mutta vaatteet ja mittanauha kertoivat, että kyllä aika hyvin lähti. Tulivat toki takaisinkin, kun erinäisten asioiden seurauksena aloitin taas höttökuurin.
Tässä välissä on kasvatettu komea vauvamaha, synnytetty ja oltu kotiäitinä nyt 1v2kk. Ennen tein fyysistä työtä ja pitkiä päiviä. Tuntuu, että kilot vaan kasautuu, mitä pidempään olen kotona. En edes mässyttele karkkia, limsaa, pullaa, sipsiä, leivoksia juuri koskaan. Mutta en kyllä liikukaan kamalasti
Raskautta ennen painoin 70kg, mikä sekin on minun mittaiselle vähän liikaa, mutta itse viihdyin kropassani kyllä ihan hyvin. Odotuksen aikana keräsin 17kg. Pari kuukautta synnytyksestä painoa oli enää 76kg. Nyt sitä on 80kg. Ei yllättäen laihduttanut täysimetyskään meikäläistä, mutta maito meinas kyllä heti loppua, jos yritti syödä vähän karpimmin. Imetän vieläkin muutaman kerran päivässä, mutta nyt saa maito loppua jos loppuu. Olen menossa jokatapauksessa töihinkin pian, joten tytön on muutenkin alettava vieroittumaan rinnasta.
Viikonloppuna meni hermot, kun olimme perheen kanssa lähdössä kahville ja minä kaivoin tuskanhiessä kaappeja, että missä vaatteissa näyttäisin vähemmän lihavalta. Enkä löytänyt sellaista kolttua

Totesin, että NYT riitti.
Otin itsestäni järkyttävän valokuvat tiukoissa vaatteissa ja elättelen toiveita, että saan ne joskus laittaa tuonne ennen-jälkeen galleriaan, jossa ihmiset voivat sitten ihastella, että "herttinen, miten hyvin sulta on lähtenyt painoa"

Otin myös mitat joka paikasta ja kävin ostamassa uuden puntarin. Sota alkakon!!
Ensin lähtötilanneselvitys.
Pituus: 165cm
Paino: 80kg
BMI: 29,4
Lantio: 111cm
Jenkkakahvat: 108cm
Vyötärö: 87cm
Rinnanympärys (alta): 90cm
Reisi: 66cm
Käsivarsi: 32,5cm
Ei ole kaunista katseltavaa ei
Tavoitteena on kahdesti uudelle kymmenluvulle, eli -11kg ja painoon 69kg. Tulee olemaan todella vaikeaa, tavoite on kova! Sanottakoon, että olen tyytyväinen, jos pääsen edes tuonne seitsemänkympin pintaan, mutta siitäkin on tosiaan varaa nipistää. BMI olisi tuossa 69kg kohdalla vielä juuri ja juuri lievän ylipainon puolella.
Lyhyen tähtäimen tavoite olisi -5kg kesäkuun viimeiseen päivään mennessä. Silloin meillä on yhdet isot sukujuhlat ja tahtoisin näyttää paremmalta
