karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://www.karppi.ninja/forum/

Loputkin pois!
http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=8&t=66386
Sivu 1/1

Julkaisija:  juurikas95 [ 2013-09-16 01:43:40 ]
Viestin otsikko:  Loputkin pois!

Moikka!

Olen 18v mies joka vuosi sitten otti itseään niskasta kiinni ja alkoi karppaamaan. Aloituspäivänä painoin 103kg ja vyötärön ympärys oli lähes 120cm. Noin vuosi on kulunut ja matkan aikana on saatu koettua niin katkeria kyyneliä kuin ilon purskahduksia. Sain painoni laskettua karppaamalla 78kg ja vyötärynympäryksen 95cm. Olo on mahtava! Viime kuukausina ote on kuitenkin päässyt lipsumaan ja paino on noussut jo lähelle 80kg. Ajattelin, että nyt on taas aika ottaa itseä niskasta kiinni ja jatkaa hyväkarpausta (en nää enää syytä kiduttaa itseäni atkinsin dieetillä :D). Aionkin nyt kokeilla päiväkirjan pitämistä, johon pyydänkin kaikkia mukaan tsemppaukseen, omien ilon ja onnen hetkien jakamiseen, sekä kaikkeen muuhun painonlaskuun ja elämäntapojen muuttamiseen lliittyvään keskusteluun.

Yhteistyö on voimaa! T:Juurikas :)

Julkaisija:  juurikas95 [ 2013-09-16 02:50:01 ]
Viestin otsikko:  Re: Loputkin pois!

Ainiin! Voisi tosiaan painonkin laittaa :D

Paino: 79.8kg
Vtytärö: 97cm

Julkaisija:  Ari [ 2013-09-16 04:03:10 ]
Viestin otsikko:  Re: Loputkin pois!

juurikas95 kirjoitti:
painoin 103kg ja vyötärön ympärys oli lähes 120cm.
Sain painoni laskettua karppaamalla 78kg ja vyötärynympäryksen 95cm. Olo on mahtava! Viime kuukausina ote on kuitenkin päässyt lipsumaan ja paino on noussut jo lähelle 80kg.
en nää enää syytä kiduttaa itseäni atkinsin dieetillä..

Huomenta
ja =D>
tuo +2 kg on tiukan atkinsin jälkeen ihan pelkkää nestettä. eikä ole vielä mitään syystä huoleen.
mutta hyvähän sitä on seurata.
ja Tervetuloa mukaan.
tv Ari

Julkaisija:  juurikas95 [ 2013-09-16 19:35:28 ]
Viestin otsikko:  Re: Loputkin pois!

Voi olla nestettä mutta huomaa peilistä katsottuna, että vähän on vatsa kasvanut :D

Ensinmäinen päivitys: Olo oikein hyvä. Ei ole oikeastaan tehnyt mieli mitään hiilaripitoista mutta eiköhän niitä mielihaluja jossakin vaiheessa ilemene :D Aamupalaksi söin avokadoa ja munakkaan kasviksilla. Lounasta söin koulussa jossa oli tarjolla lihapullia ja salaattia. Päivälliseksi söin tonnikala salaattia (paljon tonnikalaa :3) ja illalliseksi salaatti+kanafileet.

Hyvää ruokaa, hyvä fiilis! :)

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/