karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-26 12:08:42

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: 125 kilosta alaspäin
ViestiLähetetty: 2013-07-29 21:20:39 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-07-29 18:34:39
Viestit: 2
Piti rekisteröityä foorumille, että on joku muukin kuin oma itsensä, jonka vuoksi pitää ruokavaliosta kiinni. Kun jostakin tekee julkista, sen on myös pakko onnistua, muuten on häpeä melkoinen, eikö se näin mene... :)

Olen parisen vuotta sitten tiputtanut viitisentoista kiloa pois karsimalla pahimpia hh-lähteitä ruokalistalta. Nyt heräsin sitten siihen, että takaisin ovat pirulaiset tulleet, kiitos lähinnä vaalean leivän ja sokerin paluun. Lähtöpaino on siis nyt tarkalleen 124,3 kg. Viime kerralla pääsin juuri alle 110 kilon samaisista lukemista, joten se lienee hyvä alkutavoite. Sitten joskus jos vaaka näyttäisi alle sata kiloa, voidaan taas tarkistella tavoitteita. 8)

Edelliskerralla en juuri laskeskellut hiilihydraatteja saati kaloreita, paino tippui melko hitaasti, mutta aika helposti. Tällä kertaa ajattelin laskea karkealla kädellä ainakin hiilihydraatteja.

Aloittelin tekemisen puutteessa myös blogin: http://kahdeksasosa.blogspot.fi/
Saa esittää kommentteja ja mielipiteitä sielläkin, vanhalla muistilla menen tässä karppauksessa, mutta ei kai se radikaalisti ole muuttunut viimeisten parin vuoden aikana...

_________________
http://kahdeksasosa.blogspot.fi/


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 125 kilosta alaspäin
ViestiLähetetty: 2013-07-30 02:40:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4877
Kasitonni kirjoitti:
Lähtöpaino on siis nyt tarkalleen 124,3 kg.

Huomenta
Tervetuloa mukaan.
siitä se lähtee
tv Ari

_________________
Mukana ollut yli 19 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 125 kilosta alaspäin
ViestiLähetetty: 2013-07-30 06:07:54 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2013-05-04 08:33:31
Viestit: 81
Tervetuloa!

Oletko suunnitellut liikunnan mukaan ottamista projektiin?

_________________
Karppaus aloitettu 27.4 - aloituspaino 93.3kg.

Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: 125 kilosta alaspäin
ViestiLähetetty: 2013-08-01 00:40:24 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2013-07-29 18:34:39
Viestit: 2
Kiitoksia tervetulotoivotuksista. :)

Jälkimmäiseen viestiin vastatakseni. Liikunnan ilon olen löytänyt viimeisen vuoden aikana, pyöräillyt olen viime aikoina 20-30 kilometrin lenkkejä (keskinopeus ehkä alhainen, mutta kuitenkin) parisen kertaa viikkoa kohti, lisäksi kävelyä. Kesäaikaan tulee myös soudeltua kauramoottorilla kalojen perässä. Siitähän tämä ruokavalionmuutos oikeastaan lähtikin, alkaahan se pänniä kun jokainen ylämäki satulassa alkaa puuskuttaa, eikä juoksuaskeleita kehtaa kovin montaa peräkkäistä ottaa. Jos nyt päästäisiin kevyempään sarjaan, niin se auttaisi liikuntaharrastuksessakin. Edellisellä laihdutuskerralla/sen jälkeen en juurikaan liikkunut, joten tulivathan ne kilotkin takaisin. Eivät onneksi korkojen kera.

_________________
http://kahdeksasosa.blogspot.fi/


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)