Piti rekisteröityä foorumille, että on joku muukin kuin oma itsensä, jonka vuoksi pitää ruokavaliosta kiinni. Kun jostakin tekee julkista, sen on myös pakko onnistua, muuten on häpeä melkoinen, eikö se näin mene...
Olen parisen vuotta sitten tiputtanut viitisentoista kiloa pois karsimalla pahimpia hh-lähteitä ruokalistalta. Nyt heräsin sitten siihen, että takaisin ovat pirulaiset tulleet, kiitos lähinnä vaalean leivän ja sokerin paluun. Lähtöpaino on siis nyt tarkalleen 124,3 kg. Viime kerralla pääsin juuri alle 110 kilon samaisista lukemista, joten se lienee hyvä alkutavoite. Sitten joskus jos vaaka näyttäisi alle sata kiloa, voidaan taas tarkistella tavoitteita.
Edelliskerralla en juuri laskeskellut hiilihydraatteja saati kaloreita, paino tippui melko hitaasti, mutta aika helposti. Tällä kertaa ajattelin laskea karkealla kädellä ainakin hiilihydraatteja.
Aloittelin tekemisen puutteessa myös blogin:
http://kahdeksasosa.blogspot.fi/Saa esittää kommentteja ja mielipiteitä sielläkin, vanhalla muistilla menen tässä karppauksessa, mutta ei kai se radikaalisti ole muuttunut viimeisten parin vuoden aikana...