Jo on jojoteltu taas!
Joku saattaa muistaa miut täältä muutaman (ok, ihan liian monen) vuoden takaa. Minä ainakin muistan monet teistä! Toivottavasti täällä on vielä tuttuja kirjoittelemassa.
Laihduttanut olen karpaten yhteensä n. 35kg. Alkupaino miulla oli vuonna 2006 yli 90kg, ekan kolmen kuukauden aikana siitä oli pudonnut jo lähes 20kg ja loput hiljalleen. Alimmillaan painoin v. 2009 57kg (pituus 180cm), kun se paino vaan karpaten tippui, eikä sitä sen enempää ajatellut, mutta sitten peiliin katsoessa se oli selkeesti hitusen liian vähän - lantion luut varsinkin törrötti rumasti enkä tykännyt enää. Parhaimmillaan peilikuva on ollut kun kiloja on ollut 60-65kg, joten tälläkin kertaa siihen pyritään. Pitkään se paino noissa lukemissa säilyikin - valmistuin joulukuussa vaatetusompelijaksi eikä opiskeluaikana paino juurikaan muuttunut. Se kun ei ole koskaan missään tasakiloissa pysynyt niin siis tuossa viiden kilon sisällä kuitenkin

Nyt siis mm. tämän vuoden aiheuttaman stressin ja uusien epilepsialääkkeiden yhteisvaikutuksesta olen saanut kiloja takaisin kesän aikana ihan hurjasti ja painan nyt 76kg. Olen syönyt ihan armottoman huonosti, siis hiilarimättämistä, oon tunnesyöppö ja sen huomaa. Stressiä on siis aiheuttanut toimivan epilääkkeen etsimisen lisäksi maaliskuussa sovittu avioero ja se, että vaikka kesäkuun alusta löysinkin oman asunnon niin mies asuu edelleen miun luona. Oon aivan liian kiltti, kuuluu monien suusta. Paikkakunnan asuntovalikoima on ollut uskomattoman huono, mutta nyt viimein hänelläkin on oma asunto tiedossa ja muuttaa ihan pikapuoliin.
Sittenpä olenkin ihan virallisesti yksinhuoltaja ja stressiähän sekin toki tuottaa, mutta parempi niin kuin näin. Pääsen viimein aloittamaan omaa elämää, oikeammin ehkä opettelemaan omaa elämää. Nyt laitetaankin pystyyn oikein elämäntaparemontti! Saa tsemppailla ja huikatkaahan jos ollaan "vanhoja tuttuja"