karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-17 00:06:23

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Eppuliinin syksyn aloitus
ViestiLähetetty: 2012-08-20 08:03:40 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

No huomenta! Nyt se alkaa, nimittäin itseään potkiminen liikenteeseen ja kohti hyvää oloa ja jaksamista! Kesä meni mässätessä, enkä oo muutenkaan viitsinyt laiskuuttani liikkua, joten sitähän tietää miten ihmislapsen käy... No olenkin enemmän tämmöinen syksyllä liikkumaan innostuvaa sorttia, tulkoot kylmä ja räntäkelit, silloin tää innostuu enemmän lähteen liikenteeseen. Tässä syksyssä on se hyvä puoli, että joukkueliikuntalajit aloittavat toimintansa, joten ne liikuttavat väkisinkin ja ovat hyviä motivoimaan minua! :) Tsemppiä kanssakulkijoille, potkikaas persuuksille kun näyttää siltä :wink:

ViestiLähetetty: 2012-08-21 11:49:49 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Vuorokausi mennyt ja fiilikset vielä ihan mukavat, isäntä yöllä kömpi kylmine jalkoineen viereen sorsametsältä ja ihmetteli, mikä täällä haisee...valkosipuli, ootko syönyt valkosipulia? hmm...vähän maistelin mahtavien kasvisten lisänä :lol: valkosipuli aiolia ja valkosipuli-salaatinkastiketta, tulipa ruokaan työnnettyä valkosipulijauhettakin, mietin myös puristaisko valkosipulikynsiä, mutta tyydyin sitten tuohon jauheeseen, ai miten niin haisee valkosipuli huoneessa... :lol: no luulis ton flunssan pysyvän poissa minusta noilla eväillä. Kävin puntarilla aamulla ja perskeles näytti enemmän kuin eilen(65), noo en oo vielä paniikissa, ensi maanantai on se mun punnituspäivä, tosin keskiviikko on parempi, koska viikonloppu on pirullinen painon nostaja ;) joten suaattaapi olla niin että muutaman päivien aherruksen jälkeen punnituspäivä muuttuu. Toki sen olen jo nyt huomannut, että turvotus ei oo niin hirmuinen. Puolentoista viikon päästä alkaa koulu ja mietin lähdenkö vai enkö suorittaan ammattitutkintoa...toisaalta kiinnostaa, mutta toisaalta mietityttää pärjääkö sitä enää, kun on muutama vuosi vierähtänyt viime opiskeluista. Tämän hetkinen olotila on vähän pöllähtänyt kun yrittää toi päänsärky nostaa päätään, mutta aikaisemmista kokemuksista tiiän että kuuluu asiaan. Tsemppiä itsekullekkin!

ViestiLähetetty: 2012-08-23 10:27:25 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Eilen oli aika surkeaa toi syömispuoli, ei löytynyt sopivia klo lyömiä syömiselle, itse kun olen yrittänyt syödä niin ettei hirveä nälkä pääse yllättään, vaan tasasin väliajoin ruokaa kupuun. No tuli käytyä ottamassa hikitreeniä jalitsun puolesta ja ihmeen hyvin jaksoi juosta, kunhan muisti hörppiä vettä. Oli mielettömän hiostava ilma, mutta ei haitannut, koska lämpimiä päiviä ei varmasti enää montaa tuu. Tänään tekaisin ruoaksi, tuolta resepteistä: Papusen kaaliherkkuvuokaa, lisäsin sinne 400g jauhelihaa, mitä maustoin omilla mausteilla, muuten tein ohjeen mukaan. Täytyy sanoa että MAHTAVA resepti, ehdottomasti kokeilemisen arvoinen. Tuossa ruoassa on se ikävä puoli, ettei syömistä pysty lopettaan, vaan sitä pitää syödä maha pinkeeksi :mrgreen: Erittäin ISO kiitos sille, jonka työnnäyte se on, aivan kertakaikkisen hyvää!!! :smt023 Tänään en ole puntarilla käynyt, enkä ton ruoan myöte taida huomenaamullakaan puntarille nousta... :oops: :smt043 No nyt tää taas häippäsee...

ViestiLähetetty: 2012-08-23 12:17:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heips.
Kokeile lassakaa, voi laittaa monella tapaa...
Itse vaihdan jauhelihan broileriin.
Katso ruokapäiväkirjoista lisää.

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2012-08-27 10:36:37 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Thänks iso isä neuvosta, olen kokeillutkin ja hyvää on! :D Broileriin voisi kyllä vaihtaa, alkaa toi jh välillä maistua hirveelle... Paino nousussa 64.4 aamulla ja ottaa päähän, kuvittelin että paino ois paremmalla tolalla, kun ei oo niin turvonnut olo mukamas, mutta kun en omista mittanauhaa vielä, niin mielikuvitus antaa varmaan itselle semmosen kuvan. No taidan suosiolla vaihtaa punnituksen tonne keskiviikolle ja katella kaupasta mittanauhaa, jolla näkee todellisen kuvan itsestä...Vaikka sen tiedän että tämmöinen epäsäännöllinen syöminen on turmioksi, kaikista parhaiten menee, kun syö tasaisen väliajoin. No eipä naurata, mutta show must go on...Tsemppiä muille!

ViestiLähetetty: 2012-08-27 11:19:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ei siinä välttämättä mittanauhaa tarvi.
Onhan sulla vaatteet, katso miten rupeaa väljistymään...

ViestiLähetetty: 2012-08-30 12:38:20 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Se on kyllä aivan totta, farkut kun alkaa löystymään, niin silloin tietää pienentyneen, mutta mittaukset saattavat antaa lisäpontta huonoina päivinä hommaan. No nyt on sellainen vaihe, ettei ruoka maistu, nälkä on mutta kauheesti ei tee mieli syödä...Iso Ikävä jäi...siskonmies perusterve 48v. menehtyi tiistaina silmäleikkauksessa yllättäin...vetää mieltä matalaksi ja kahvia menee kiitettävästi...jospas se tästä :smt085

ViestiLähetetty: 2012-08-30 14:01:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Osanottoni.

Muista pitää itsestäsi kuitenkin huolta syömällä hyvin.
Siskosi tarvitsee nyt varmasti tukea ja jaksat sitä paremmin antaa hyvin ravittuna.
Jaksamista.

ViestiLähetetty: 2012-09-04 08:05:41 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kiitos iso isä! Kyl se pikkuhiljaa tästä helpottaa, karppaus ei ihan sillä tolalla kuin haluaisin. Pitäs alkaa leipomaan 300hlölle täytekakkupohjia, jumalattoman isot hautajaiset tulossa, mutta se olikin odotettavissa... Siskon mies oli erittäin pidetty, kuten varmaan jo tosta määrästä voi päätellä. No eipä siinä show must go on...

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 9 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00