Entisenä fanaattisena kalorinlaskijana, päätin vieroittautua laskennasta.
Nyt siis syön päivän aikana silloin kun on nälkä, laskematta kaloreita tai hiilihydraatteja ja katson miten käy. Osaan kyllä syödä vähähiilihydraattisesti ilman ruokapäiväkirjaakin. Ja tiedän kyllä paljonko missäkin ruoka-aineessa on kaloreita. Seuraavan kerran punnitsen itseni perjantaina, koska yritän samalla vierottautua vaa'asta. Tapana oli käydä joka aamu vaa'alla ja silloin koko päivä oli pilalla, jos lukema oli eilistä suurempi.

Tämä päivä on ainakin tähän asti mennyt ihan hyvin.
Aamulla: kahvi maidolla, turkkilaista jogurttia mehukeitolla
Lounaaksi: Broilerikastiketta ja vihanneksia (herne, kukkakaali, papu), oliiviöljyä päälle
Välipalaksi: Kahvi maidolla, sekoitus rahkaa, turk.jogua ja protskujauhetta
Päivälliseksi: Parsakaalia, porkkanaa ja pekonia
Iltapala: tulossa.. (ehkä teen omatekoisen karppisämpylän)
Ilmeisesti hiilareita ei noista ole kovinkaan paljon kertynyt, koska en jaksanut tehdä lihaskuntoliikkeitä.

No, kotihommia riittää, joten ei nyt niin väliä ole vaikken niitä tänään tekisikään.
Kävin tänään terkkarilla ja mitattiin mun
hemppari. Olin ihan äimän käkenä, kun
tulos oli 136!
Normaalisti mulla on just ja just 126. Ja synnytyksen jälkeen oli vaan 86.

Enkä ole edes rautalisää syönyt.
