| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| Jade tekee vaa'asta uuden ystävänsä! tavoite -40kg http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=8&t=58200 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | Jade_ [ 2011-10-19 12:06:50 ] |
| Viestin otsikko: | Jade tekee vaa'asta uuden ystävänsä! tavoite -40kg |
Hei olen Jade! Olen karppaillut vuonna 2009, silloin laihduin kymmenisen kiloa.. Sitten karppailu vaan loppui, kuin kananlento. Nytten elämäntapani ja -tilanteeni on vaatinut minulta taas kiloja lisää. Suurin syyllinen taitaa olla ero. Syön suruun, syön ilooni, syön kaikkiin mielentiloihin. Vaaka näytti kolme viikkoa sitten 105kg, nyt kolme viikkoa karppailua takana ja kiloja on karissut. Painan nyt 97,6kg, joten eihän tässä ole "enää" kuin 32,6kg No juu onhan se aivan hirveen paljon, mutta näillä eväillä mennään !19.10.11 97,6kg 25.10.11 96,9kg (-700g) 22.11.11 96,0kg (-900g/kk/jumi) 04.03.12 105,0kg 18.03.12 103,0kg 21.03.12 100,5kg Kuulumisiin ! |
|
| Julkaisija: | elliskä [ 2011-10-19 12:15:03 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Jade tekee vaa'asta uuden ystänsä! tavoite -40kg |
Tervetuloa joukkoon! Ota 'uusi ystävä' myös mittanauhasta. Joskus se on palkitsevampi kuin vaaka (nimimerkillä 'kokemusta on...') |
|
| Julkaisija: | Hannikki [ 2011-10-19 12:49:40 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Jade tekee vaa'asta uuden ystänsä! tavoite -40kg |
Jade tsemppiä hirveästi urakkaan!! Uskon että onnistut hienosti. TÄällä toinen joka on syönyt aikoinaan eron jälkeen suruun, iloon ja kaikkeen siltä väliltä. Kun sen sitten saa jotenkin taottua itselleen, että ei aina tarvitse syödä joka olotilaan niin se on jo paljon. Terkuin Hannikki |
|
| Julkaisija: | Authr [ 2011-10-20 09:34:58 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Jade tekee vaa'asta uuden ystänsä! tavoite -40kg |
Lohtusyöminen ja ylipäätään tunnesyöminen on myös minun ongelmani, suuret sympatiani siis sinne!! Mutta karppauksessahan on hienoa myös se, että kunhan syö tunteisiinsa karppiherkkuja, paino senkun tipahtelee vaikka tunnevuoristorata olisi minkämoinen! Ja painon putoamisen ja karppailun syvenemisen myötä alkaa tasoittua myös tunnevuoristoradan ylä- ja alamäet. Tsemppiä ihan hurrrjana projektiisi, ja muista mittailla muutakin kuin painoa!! Authr *muoks* kirotusvihreet |
|
| Julkaisija: | Jade_ [ 2011-10-20 10:08:40 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Jade tekee vaa'asta uuden ystänsä! tavoite -40kg |
Voi kiitos kannustuksista ja kommenteista! Mittanauha ei kyllä koskaan ole ollut ystävä, ehkä saatan siitäkin tehdä ystävän vielä lähipäivinä! No nämä vuoristoratamaiset tunteet kyllä verottaa omansa tässä.. vaikka karppiherkkuja onkin olemassa paljon, mutta silti haluan oppia tuntemaan itseni ja hallitsemaan tunteeni. Opeteltavaa on paljon, mutta ei muuta kuin innolla haasteita kohti! |
|
| Julkaisija: | protor [ 2011-10-20 11:10:37 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Jade tekee vaa'asta uuden ystänsä! tavoite -40kg |
Sullahan on lähteny hyvin paino tippumaan tuohan on paljon kolmessa viikossa, vaikka siinä varmasti on osa nestettäkin. Pitääpä lisäillä sut kirjanmerkkeihin ja seurata sun edistymistä, kun itsellä on tuo tän hetkinen paino miltein samoissa lukemissa. |
|
| Julkaisija: | elliskä [ 2011-10-20 18:03:01 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Jade tekee vaa'asta uuden ystänsä! tavoite -40kg |
Jade_ kirjoitti: Voi kiitos kannustuksista ja kommenteista! Mittanauha ei kyllä koskaan ole ollut ystävä, ehkä saatan siitäkin tehdä ystävän vielä lähipäivinä! No nämä vuoristoratamaiset tunteet kyllä verottaa omansa tässä.. vaikka karppiherkkuja onkin olemassa paljon, mutta silti haluan oppia tuntemaan itseni ja hallitsemaan tunteeni. Opeteltavaa on paljon, mutta ei muuta kuin innolla haasteita kohti! Siksi sanoin, että mittailisit itseäsi (ja ehkä ihan omaa inspiraatiota ylläpitäen) ;jos aloittaa aika samoihin aikoihin kun muutenkin aloittaa vaakareissut, niin sitten on kiva joskus vertailla ja saa tsemitystä itselleen |
|
| Julkaisija: | Jade_ [ 2011-10-20 21:58:59 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Jade tekee vaa'asta uuden ystänsä! tavoite -40kg |
Mittailen yleensä itseäni vanhojen farkkujen ja muiden vaatteiden perusteella.. toki siinä ei tule niin tarkkaa mittausta, mutta juu.. ehkä vielä innostun mittanauhastakin! Siis voi helekutti törmäsin ihan pöyristyttävän idioottimaiseen naiseen tänään... Odotin bussia ja nainen alkaa siinä pienessä tuiskeessa mulle huutaa, että en voi käyttää mekkoa. Enkä saapikkaitakaan... koska en ole LAIHA.. aijaa, näis tuotteis ei lukenut painorajoitusta.. Siis olin niin hämmilläni... Noh pysäkille tuli toinen LAIHA nainen ja hänelle tämä solvaaja päätti alkaa avautumaan hänelle minun koostani. Hän oikein hienosti näytti käsillään kuinka iso minä olen ja kuinka LAIHA minun pitäisi olla, jotta saisin käyttää mekkoa ja muita naisellisia tamineita. Olin niin hämmilläni, etten saanu sanottua mitään tälle, mutta helevetti et sisällä kiehus kyllä. Tää kyseinen aasi oli about 45v ja painoi yli 100kg... joten hyvin menee, ku lähtee arvostelee pienempiään Ja niin tsempit myös teillekkin samassa veneessä souteleville !
|
|
| Julkaisija: | Jade_ [ 2011-11-22 23:45:37 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Jade tekee vaa'asta uuden ystänsä! tavoite -40kg |
Hei pitkästä aikaan ! Netti ei oo sitten toiminu laisinkaan, enkä sitten ole vaivautunut kavereilla käymään tekemässä postauksia. Paino on jumahtanu 96kg.. syykin on ihan selkee, kun makaroonia on väänetty vaa nii et napa laulaa ja menkatkin nyt päällä. Mutta tällä viikolla taas ruodussa ja toivotaan turvotuksen lähtevän oitis mäkeen loppu viikosta. Joulun odotuksia tänne! |
|
| Julkaisija: | lettumunakas [ 2011-12-11 17:04:50 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Jade tekee vaa'asta uuden ystänsä! tavoite -40kg |
Tsemppii !! Myös täällä suurempaa pudotusta yrittävä. |
|
| Julkaisija: | Jade_ [ 2012-03-05 15:02:05 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Jade tekee vaa'asta uuden ystänsä! tavoite -40kg |
Noniin samassa pisteessä ollaan taas jälleen kerran.. Takaisinhan nuo kiloset on tullut. On ollut melkoista rumbaa elämässä nyt, enkä siten ole jaksanut keskittyä syömisiin ja liikuntoihin.. Pikaruoka on se helpoin. Niin se vaan valitettavasti on ;( Mutta nyt olen kääntänyt kokonaan uuden välilehden elämässäni ja saanut asioita raiteilleen.. Jospa nyt minulla olis aikaa keskittyä vain itseeni! Motivaatiotani lisää se, että on tulossa heinäkuussa ristiäiset ja minustahan tulee kummi 1.6.12 Ajattelin tuossa, että jos tuo vaa'an lukema alkais kahdeksikolla.. mutta nämä ovat taas vain ajatuksiani Ps. olenkohan ollut humalassa, kun olen tämän päikkylini perustanut |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|