Kiitos elliskä! Mukana ollaan edelleen!
Nyt on jo reilut 3kk karppausta takana ja tuloksia on alkanut näkymään! Alku oli hieman hankalaa ja vaati kovasti kärsivällisyyttä. Tarkoitan, että motiivia oli haastavaa saada pidettyä yllä, kun tuloksia ei tahtonut puntarissa näkyä. (Joo, mä oon tosi kärsimätön ja haluan heti kauheesti tuloksia, jotta jaksan jatkaa..

) Ensimmäisen kuukauden aikana painoa oli tippunut ehkä parisen kiloa. Onneksi mulla oli mun "auttava puhelin", joka kertoi aina uudelleen, ettei häneltäkään painoa tippunut alussa pidempään aikaan. Jotain pientä tiivistymistä olin kuitenkin huomaavinani itsessäni, joten sitkeesti jaksoin edelleen uskoa tähän ruokavalioon. Painoa tippui hyyyvin pienin askelin, jos ollenkaan ja pienen edistymisen jälkeen se nousi aina puolisen kiloa pohjalukemaa ylemmäs. Btw, nyt jos mä neuvoisin jotain vasta-alkajaa, niin sanoisin, että heitä puntari pois ainakin ekaksi muutamaksi kuukaudeksi ja käytä korkeintaan mittanauhaa..
Parin kuukauden jälkeen aloin vasta oikeesti tuntea, että paino alkaa putoamaan ja tuloksia syntymään. Enää paino ei pudotessaan myöskään pompannut juurikaan ylöspäin. 2,5kk:n jälkeen paino alkoi pudota hieman vauhdikkaammin, mutta edelleen ihan maltillisella tahdilla eikä millään useamman kilon viikkovauhdilla. Näihin aikoihin sain myös ekat kommentit laihtumisestani. Nyt kolmen kuukauden kohdalla on painoa tippunut jo yli 5,5kg ja vyöhön olen saanut tehdä jo kaksi uutta reikää! Motivoi kummasti jatkamaan, kun tulosta on oikeasti tapahtunut!
Yllättävän helposti olen pysynyt irti karkeista ja muista herkuista koko tämän ajan! Oon nimittäin ollu tosi kova herkkupeppu entisessä elämässäni! Alussa joutui tekemään hiukan enemmän töitä itsensä kanssa, kun töissä kahvipöytä notkui herkkuja. Nykyään katselen jo sujuvasti, kun muut mässää herkkuja napaansa.

Oon pari tietoista "repsausta" sallinut itselleni (esim. maistanut hieman jäätelöä) eikä se ole vaikuttanut onneksi mihinkään. Olin kyllä tosi tiukkana ensimmäiset pari kuukautta. Haastavaa on ollut keksiä uusia ruokia, kun samat vanhat tuppaa pyörimään viikosta toiseen.. Kaipaisin jotain tosi helppoja reseptejä, jotain minkä valmistais hetkessä..