karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-27 20:26:48

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 41 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Ragege kutistuu
ViestiLähetetty: 2011-09-13 15:11:41 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-18 10:17:00
Viestit: 317
Olen 17-vuotias tyttö. Aloitin karppauksen 17.7.2011.

Pituus: 158cm
Aloituspaino: 76,5kg
Nykyinen paino 66,3kg

Sentit:
Aloittaessa: Ympärysmitta rinnan alta 87,5 cm Nyt: 79cm (erotus: -8,5cm)
Aloittaessa: Rinnanympärysmitta 106,3cm Nyt: 101cm (erotus: -5,3cm)
Aloittaessa: reiden ympärys (leveimmästä kohtaa) 66cm Nyt: 58cm (erotus: -8cm)
Aloittaessa: lantion ympärys (leveimmästä kohtaa)109cm Nyt: 92cm (erotus: -17cm)
Aloittaessa: vyötärö (navan yläpuolelta)102 cm Nyt: 75cm (erotus: -27cm)

Kohta 2kk takana, ja vielä kovaa jatkellaan. Hiilarit päivästä riippuen n.20-40g. En ole tarkasti laskeskellut. Huima tahti on ollut ja nyt ois tarkotus alkaa lisäämään liikuntaakin. 8) Tällä hetkellä tosin flunssassa, joka hidastaa tuon liikunnan lisäämistä.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ragege kutistuu
ViestiLähetetty: 2011-09-13 15:25:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-08-18 07:28:02
Viestit: 1370
Herranjestas mitä lukuja! Tosta tulee varmaan jo kavereiltakin aikamoista kommenttia! Mitä liikuntaa aattelit harrastaa? TUleeko sulla hyötyliikuttua myös, pyöräiltyä, käveltyä?

_________________
Edustusvaimon etsikkoaika
Karkittomat päivät: 1. Ennätys tänä kesänä: 9


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ragege kutistuu
ViestiLähetetty: 2011-09-13 15:40:54 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-18 10:17:00
Viestit: 317
Edustusvaimo kirjoitti:
Herranjestas mitä lukuja! Tosta tulee varmaan jo kavereiltakin aikamoista kommenttia! Mitä liikuntaa aattelit harrastaa? TUleeko sulla hyötyliikuttua myös, pyöräiltyä, käveltyä?


Kuntosalilla ajattelin käydä, kokeilla esim. callaneticsiä ja pyörälenkkejä. Oon muuttanut uudelle paikkakunnalle noin kuukausi sitten, joten en tunne vielä hyviä pyörälenkkejä tms. Hyötyliikuntaa on jonkun verran tullut muuton jälkeen, pyöräilyä poikaystävälle ja takasin, josta tulee n. 7-8km. Sitä 3-4 viikossa. Tosin ei sitäkään enää, kun se suhde loppui jo. Koulu on vieressä joten kävelyä ei niin paljoa tule. Pieniä kävelylenkkejä oon pari kertaa tehnyt. Muut hyötyliikunnat kaupassa käyminen (pyörällä) n. 3km.

Ja onhan kavereilta tullut kommenttia esim. facebookissa, kun asun nyt 300km päässä kotoa. Perheeltä kyllä kans kuullut kommenttia. Äitikin alotti karppaamaan ja sukulaisiakin kiinnostaa. Uudella paikakunnalla ei oo vielä kommenttia kuullut, kun niin vähän aikaa vasta täällä asunut. :)

Pakko vielä lisätä, että hengenahdistukset liikunnan ohessa on helpottanut. Mulla on varmaan joku diagnosoimaton rasitusastma. Ongelma on häirinnyt koko lapsuuden ajan, ja siksi oon aina vihannut liikuntaa. Nyt tuntuu ihanalta, kun pystyy liikkumaan ilman, että tuntuu että henki lähtis.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ragege kutistuu
ViestiLähetetty: 2011-09-13 15:45:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-08-18 07:28:02
Viestit: 1370
Noo siinä fillaroimallahan tai lenkkeilemällä sitä tutustuu kivasti uuteen paikkakuntaan! Ja ryhmäliikunnat, tanssitunnit tai pallopelit on aika hyvä tapa vähitellen tutustua porukkaan. Hirvee tsemppi sulla onkin jo päällä. Mikä sulla on tavoite?

_________________
Edustusvaimon etsikkoaika
Karkittomat päivät: 1. Ennätys tänä kesänä: 9


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ragege kutistuu
ViestiLähetetty: 2011-09-13 15:59:25 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-18 10:17:00
Viestit: 317
Edustusvaimo kirjoitti:
Noo siinä fillaroimallahan tai lenkkeilemällä sitä tutustuu kivasti uuteen paikkakuntaan! Ja ryhmäliikunnat, tanssitunnit tai pallopelit on aika hyvä tapa vähitellen tutustua porukkaan. Hirvee tsemppi sulla onkin jo päällä. Mikä sulla on tavoite?

Tsemppi on kyllä kova. Ja jep, oon ajatellu lähteä vähän tutkimaan paikkoja, kunhan flunssa helpottaa. Pallopeleistä kiinnostais koripallo tosi paljon, mutta onkohan tämmösessä pikkukaupungissa mitään joukkuetta. Täytyy vaan koittaa selvittää. Tanssitunneille yms. ryhmäliikuntatunneille ilmoittautumiset oli jo, ja ohi meni, kun unohdin ilmoittautumispäivämäärän ja esitekkin katosi. Joillain tunneilla voi tietty olla vielä vapaatakin. Täytyy tutkia kunnan sivuja.

Tavotetta on vähän vaikee asettaa(tai määritellä), joskus oon painanut 60kg joten siihen tai sen alle ois kiva päästä, mutta kuitenkin enemmän kiinnostaa parempi kunto ja kiinteytyminen. Eli senttejä seuraan tarkemmin, kuin painoa. Vanhat vaatteet alkaa jo istumaan päälle. Kyllä peili sitten varmaan kertoo, kun tavoitteessa ollaan. :)

E: Ja tietty tavoitteena pitää myös tää hyvä olo päällä. Kiitos kannustamisesta. :)

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ragege kutistuu
ViestiLähetetty: 2011-09-27 10:58:54 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-18 10:17:00
Viestit: 317
Kaksi viikkoa mennyt ja paino nyt 65.2kg. (-900g)

Mitat:
Ympärysmitta rinnan alta 79cm (ei muutosta)
Rinnanympärysmitta 100cm (-1cm)
Reiden ympärys 55cm (-3cm)
Lantion ympärys 89cm (-3cm)
Vyötärön ympärys 73cm (-2cm)

Hyvää edistystä siis vieläkin. :) Flunssasta on paranneltu ja viikonloppuna käväisin kotona. Harkittu karkinsyönti Lauantaina ja eilenkin vähän kun karkkeja oli vielä jäljellä. Karkin syönnin jälkeen reidet tuntui vähän tönköiltä (nestettä?). Eipä ne karkit niin ihmeellisiä enää ollutkaan. Jospa tänään lenkille, kun eilen oli laiskottelupäivä ja viikonloppunakaan en liikkunut kun kotona käväisin.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ragege kutistuu
ViestiLähetetty: 2011-10-25 14:19:32 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-18 10:17:00
Viestit: 317
Viime kerrasta melkein kuukausi, joten kai sitä vois vähän päivitellä. :)

Paino 64kg (-1,2kg)

Ympärysmitta rinnan alta: 76cm (-3cm)
Rinnanympärysmitta: 101cm (+1cm)
Reidenympärysmitta: 55cm (ei muutosta)
Lantionympärys: 86cm (-3cm)
Vyötärönympärys: 71cm (-2cm)

Tässähän alkaa jo mahtumaan M-kokoset farkut jalkaan. :oops: Uudet rintsikat pitäis ostaa. Nää edelleen vanhaa kokoa, eli 85C ja laskurien mukaan nää on kokoa 70J nyt? Huhhuh :D Tosin tuon laskurin mukaan noi ois ennen ollu 80H. Kai se täytyy marssia liivikauppaan isompia ostamaan. :D

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ragege kutistuu
ViestiLähetetty: 2011-12-19 19:26:15 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-18 10:17:00
Viestit: 317
Eipä oo hetkeen tullu tänne kirjailtua. Tämä tyttö on muuttanut takaisin kotiin vanhempien helmoihin. :)

Paino 62,5g (-1,5kg)

Ympärysmitta rinnan alta: 76cm (ei muutosta)
Rinnanympärysmitta: 99cm (-3cm)
Reidenympärysmitta: 52cm (-3cm)
Lantionympärys: 84cm (-2cm)
Vyötärönympärys: 71cm (ei muutosta)

Kyllä ne sentit jaksaa vieläkin juosta mua karkuun! Tarkotus ois alottaa liikunta taas kun jäänyt aivan liian vähille. :) BMI tasan 25 eli normaalipainon puolella ollaan pian.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ragege kutistuu
ViestiLähetetty: 2012-01-10 15:25:51 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-18 10:17:00
Viestit: 317
Muutama viikko taas menny.

Paino: 61,7kg(-0,8kg)

Ympärysmitta rinnan alta: 75cm (-1cm)
Rinnanympärysmitta: 100cm (+1cm)
Reidenympärysmitta: 52cm (ei muutosta)
Lantionympärys: 82cm ( -2cm) =D>
Vyötärönympärys: 69cm (-2cm)

Kädet on kassa kutistunu hurjasti parinkolmen viime viikon aikana soutamisen ansiosta! Jees! =D> :wink:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ragege kutistuu
ViestiLähetetty: 2012-01-10 19:39:04 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2011-05-08 17:13:04
Viestit: 33
WAU! Hienosti sulla on tippunut! Tulin vastavierailulle :D ja tuun uudestaan..

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ragege kutistuu
ViestiLähetetty: 2012-01-10 23:09:26 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2009-02-11 15:43:52
Viestit: 150
Kävin lukaisemassa.Ihan mieletön pudostustahti sulla on ollut :resp: alkumitat on aikalailla identtiset joten käyn täällä varmasti kurkkimassa jatkossakin.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ragege kutistuu
ViestiLähetetty: 2012-01-11 11:17:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-08-28 11:57:27
Viestit: 1098
:shock: OHO :shock: =D>


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ragege kutistuu
ViestiLähetetty: 2012-01-11 12:00:32 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-18 10:17:00
Viestit: 317
Kiitos kaikille! :oops: Tsemppiä teillekkin! 8)

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ragege kutistuu
ViestiLähetetty: 2012-01-12 21:59:28 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2011-05-19 13:11:50
Viestit: 78
Vastavierailulla!
Aivan mahtava tahti siulla senttien kanssa =D> Heräs itelläkin ajatus, että josko sitä rahkis laittaa itestääkin sentit julkiseks ja kirjailis niitä itellekin näkyviin...saattas tällä kertaa oikeesti huomatakin muutosta.

Tsemppiä ja seuraan jatkossakin! :D

_________________
Olishan se hienoo, jos näin ei ois. Tää on silti lottovoitto, torvensoitto, aamunkoitto kaiken korjaa, koita unohtaa.

Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ragege kutistuu
ViestiLähetetty: 2012-01-13 14:07:15 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-18 10:17:00
Viestit: 317
Vaimoke82 kirjoitti:
Vastavierailulla!
Aivan mahtava tahti siulla senttien kanssa =D> Heräs itelläkin ajatus, että josko sitä rahkis laittaa itestääkin sentit julkiseks ja kirjailis niitä itellekin näkyviin...saattas tällä kertaa oikeesti huomatakin muutosta.

Tsemppiä ja seuraan jatkossakin! :D


Kiitos tsempeistä. :) Kannattaa toki laittaa jos siltä tuntuu. :wink:

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ragege kutistuu
ViestiLähetetty: 2012-01-13 14:20:54 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-12-18 23:57:05
Viestit: 45
Minä tulin kurkkimaan myös sinun päivikseen ja tosiaan, kuten muutkin ovat hehkuttaneet: MieLetöntä noiden senttien kanssa! Onnittelut!

Tsemppiä hirveesti jatkoon!

_________________
Edistystäkö ? --> http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=8&t=59915

Muuta juttua Vonkaleissa -->
http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?f=74&t=59912

Kuva
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ragege kutistuu
ViestiLähetetty: 2012-01-23 04:13:08 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2011-01-15 22:04:14
Viestit: 19
Onneksi olkoon! Loit pienen toivon kipinän minun jälleen huomenna alkavalle uudelle, kapeammalle elämälle! :)

_________________
Vannon vhh:n nimeen vaikka käsi raamatulla... Vaikka sokerikoukusta pääseminen lopullisesti on minulle äärettömän vaikeaa.
Kaikki tai ei mitään -periaatteella since tammi 2011

Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ragege kutistuu
ViestiLähetetty: 2012-01-23 08:34:52 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-18 10:17:00
Viestit: 317
Kiitoksia safriduo ja hunajasuu! :)

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ragege kutistuu
ViestiLähetetty: 2012-01-23 22:52:02 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2010-07-14 12:10:35
Viestit: 115
Onnittelut aivan mahtavista tuloksista! Ei voi sanoa kuin WAU! Olet kyllä aika mimmi :D

Oletko pitänyt edelleen hh:t tuossa 30-40hh? Oletko jaksanut hyvin silti liikkua?


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ragege kutistuu
ViestiLähetetty: 2012-01-23 22:57:16 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-07-18 10:17:00
Viestit: 317
Muusa09 kirjoitti:
Onnittelut aivan mahtavista tuloksista! Ei voi sanoa kuin WAU! Olet kyllä aika mimmi :D

Oletko pitänyt edelleen hh:t tuossa 30-40hh? Oletko jaksanut hyvin silti liikkua?


Wau kiitos! :) Oon nyt itseasiassa pari viikkoa liikkunut enemmän ja hiilarit on ollut aika alhaalla vieläkin. Välillä 20grammaa päivässä, välillä 50-60g. Normaali on ehkä toi 20-40grammaa...Hyvin on puhtia riittäny hikijumppiinkin, vaikka en mikään kovakuntonen olekkaan!

_________________
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 41 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)