Edustusvaimo kirjoitti:
Herranjestas mitä lukuja! Tosta tulee varmaan jo kavereiltakin aikamoista kommenttia! Mitä liikuntaa aattelit harrastaa? TUleeko sulla hyötyliikuttua myös, pyöräiltyä, käveltyä?
Kuntosalilla ajattelin käydä, kokeilla esim. callaneticsiä ja pyörälenkkejä. Oon muuttanut uudelle paikkakunnalle noin kuukausi sitten, joten en tunne vielä hyviä pyörälenkkejä tms. Hyötyliikuntaa on jonkun verran tullut muuton jälkeen, pyöräilyä poikaystävälle ja takasin, josta tulee n. 7-8km. Sitä 3-4 viikossa. Tosin ei sitäkään enää, kun se suhde loppui jo. Koulu on vieressä joten kävelyä ei niin paljoa tule. Pieniä kävelylenkkejä oon pari kertaa tehnyt. Muut hyötyliikunnat kaupassa käyminen (pyörällä) n. 3km.
Ja onhan kavereilta tullut kommenttia esim. facebookissa, kun asun nyt 300km päässä kotoa. Perheeltä kyllä kans kuullut kommenttia. Äitikin alotti karppaamaan ja sukulaisiakin kiinnostaa. Uudella paikakunnalla ei oo vielä kommenttia kuullut, kun niin vähän aikaa vasta täällä asunut.
Pakko vielä lisätä, että hengenahdistukset liikunnan ohessa on helpottanut. Mulla on varmaan joku diagnosoimaton rasitusastma. Ongelma on häirinnyt koko lapsuuden ajan, ja siksi oon aina vihannut liikuntaa. Nyt tuntuu ihanalta, kun pystyy liikkumaan ilman, että tuntuu että henki lähtis.