| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| mammax6 kutistuu http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=8&t=52971 |
Sivu 1/7 |
| Julkaisija: | mammax6 [ 2011-03-14 10:54:23 ] |
| Viestin otsikko: | mammax6 kutistuu |
Löysinpä sitten vihdoin mittanauhan ja alan mittailemaan paitsi kiloja niin myös senttejä 5.3 hitusen vajaa 118kg 14.3 114kg Mittoja : Vyötärö : 119cm Reisi : 78cm Lantio : 126cm Huh ! Tästä sitten taas mittapäivitys viikon päästä. |
|
| Julkaisija: | TeijaS [ 2011-03-14 11:47:24 ] |
| Viestin otsikko: | Re: mammax6 kutistuu |
Hienosti sulla on lähtenyt paino laskemaan! Kuinkas pitkä muute oot? |
|
| Julkaisija: | mammax6 [ 2011-03-14 12:17:32 ] |
| Viestin otsikko: | Re: mammax6 kutistuu |
Kiitos TeijaS |
|
| Julkaisija: | TeijaS [ 2011-03-14 12:29:43 ] |
| Viestin otsikko: | Re: mammax6 kutistuu |
Okei, helpompi seurata painonpudotusta noin suhteutettuna kun tietää pituuden, ollaan aika samankokosia, mä 162.8cm ja paino kaks viikkoa sit 94.9. Nyt paino saapaskipsin kanssa 96.3 |
|
| Julkaisija: | mammax6 [ 2011-03-14 12:42:50 ] |
| Viestin otsikko: | Re: mammax6 kutistuu |
Toki |
|
| Julkaisija: | TeijaS [ 2011-03-14 12:53:10 ] |
| Viestin otsikko: | Re: mammax6 kutistuu |
Jaa-a..hyvä ruoka:D Mä painoin kymmenisen vuotta sitten 119.9 kiloa. Se oli mun herätys. Vuosi sitten painoin cambridgekuurin jälkeen 83.9. Ja nyt haluaisin että mun paino olis 69-72kg. |
|
| Julkaisija: | mammax6 [ 2011-03-15 09:15:26 ] |
| Viestin otsikko: | Re: mammax6 kutistuu |
Ohos, hurjaa Voi kun vielä joskus elämässään painaisi 80 jotain. Paino edelleen 114kg. Joo, ei pitäny käydä joka aamu vaa'alla, mutta... |
|
| Julkaisija: | TeijaS [ 2011-03-15 11:03:06 ] |
| Viestin otsikko: | Re: mammax6 kutistuu |
Voi miten hienoa! Siellä ne läskit sulaa! |
|
| Julkaisija: | mammax6 [ 2011-03-16 07:31:20 ] |
| Viestin otsikko: | Re: mammax6 kutistuu |
Eilen söin sitten niin että rasva suupielistä roiskui |
|
| Julkaisija: | mammax6 [ 2011-03-17 08:23:16 ] |
| Viestin otsikko: | Re: mammax6 kutistuu |
Höh. Eilisestä ei ole lähtenyt mitään |
|
| Julkaisija: | mammax6 [ 2011-03-18 07:54:34 ] |
| Viestin otsikko: | Re: mammax6 kutistuu |
Edelleen samassa |
|
| Julkaisija: | TeijaS [ 2011-03-18 15:41:10 ] |
| Viestin otsikko: | Re: mammax6 kutistuu |
Ööö...noi kokeneemmat neuvoo, että mittailis vaan vyötäröö ja muita paikkoja,muttei juoksin puntarilla, ainakaan joka päivä Vaikka itselläki hankala pysyä vaakalta poissa |
|
| Julkaisija: | mammax6 [ 2011-03-18 19:17:07 ] |
| Viestin otsikko: | Re: mammax6 kutistuu |
TeijaS. Voi pöh ! Nyt käväsin iltasellakin ja ei ois pitäny No, mutta se oli vain iltapaino eikä merkitse mitään |
|
| Julkaisija: | TeijaS [ 2011-03-18 19:20:00 ] |
| Viestin otsikko: | Re: mammax6 kutistuu |
Joo-o ja aikalaillakin |
|
| Julkaisija: | mammax6 [ 2011-03-20 07:57:10 ] |
| Viestin otsikko: | Re: mammax6 kutistuu |
-400g viikossa Miusta se ON hyvä tulos ! Olen tosi tyytyväinen. Paino oli monta päivää 114kg ja käväs yhtenä aamuna +200g ollen 114.2kg, mutta kun tutkailin syömisisäni niin lisäsin kaloreita että rasvaa ja taas tippuu. Minusta on ihana suorastaan syödä näin, tietoisesti eikä hutkia mitä vaan vastaan kävelee ääntä kohti. IHANAA !!! Kahden viikon pudotus siis -4.4kg. Vaikkei kilolukemat ällistyttävät ole niin sentit 5.3 hitusen vajaa 118kg 14.3 114kg Mittoja : Vyötärö : 119cm 113cm Reisi : 78cm 77cm Lantio : 126cm 125cm |
|
| Julkaisija: | mammax6 [ 2011-03-21 07:12:39 ] |
| Viestin otsikko: | Re: mammax6 kutistuu |
5.3 118kg 14.3 114kg 21.3 113.4kg
|
|
| Julkaisija: | mammax6 [ 2011-03-23 15:09:39 ] |
| Viestin otsikko: | Re: mammax6 kutistuu |
En punnihe, en punnihe, en punnihe en kuin kerta viikkoon Hitsinpimpulat ! Eiliseltä vaakalukemat oli 114.2kg ja tänään 114kg. Juups. Noh, tästä ei oo kuin yks suunta ja se on ylöspäin ja miun tapauksessa alaspäin Tiedän kyllä mistä tuo nousu johtuu : viikonloppuna tuli 2 viikon induktion päättymistä juhlistettua "parilla" punaviinilasillisella ja turvotustahan tuo kai enimmäkseen on Elikkäs nyt täyttä höyryä jatketaan matkaa ! Ja ööö. olihan noita senttejä taas lähtenyt, mutta niistä ylöskirjuuta taas ens maanantaina |
|
| Julkaisija: | mammax6 [ 2011-03-23 20:06:01 ] |
| Viestin otsikko: | Re: mammax6 kutistuu |
Jepu jee ! Nyt iltapaino (joo, en hyppää kuin kerta viikkoon vaa'alla |
|
| Julkaisija: | mammax6 [ 2011-03-24 07:27:38 ] |
| Viestin otsikko: | Re: mammax6 kutistuu |
113.2kg Väliaikamittoja. Virallinen mittapäivä maanantai. Vyötärö : 119cm 113cm 112cm |
|
| Julkaisija: | TeijaS [ 2011-03-24 16:02:24 ] |
| Viestin otsikko: | Re: mammax6 kutistuu |
Noniinnnn, jätä vaan se vaaka rauhaan ja käy vaiks kerran viikos siellä, jos pystyt:) |
|
| Sivu 1/7 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|