karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://www.karppi.ninja/forum/

mammax6 kutistuu
http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=8&t=52971
Sivu 1/7

Julkaisija:  mammax6 [ 2011-03-14 10:54:23 ]
Viestin otsikko:  mammax6 kutistuu

Löysinpä sitten vihdoin mittanauhan ja alan mittailemaan paitsi kiloja niin myös senttejä :) Hups sentään kun kauhistuin mittojani :oops: Nyt on viikko karppausta takana ja painoa tippunut vajaa 4kg. Alkutavoite on päästä alle sadan ja siitä sitten pikkuhiljaa alespäin.

5.3 hitusen vajaa 118kg
14.3 114kg

Mittoja :

Vyötärö : 119cm
Reisi : 78cm
Lantio : 126cm

Huh ! Tästä sitten taas mittapäivitys viikon päästä.

Julkaisija:  TeijaS [ 2011-03-14 11:47:24 ]
Viestin otsikko:  Re: mammax6 kutistuu

Hienosti sulla on lähtenyt paino laskemaan!
Kuinkas pitkä muute oot? :)

Julkaisija:  mammax6 [ 2011-03-14 12:17:32 ]
Viestin otsikko:  Re: mammax6 kutistuu

Kiitos TeijaS :) Kirjuutinkin pituuden jo kertaalleen tonne ja oikeestaan koko jutun. Sitten hela tarina katosi bittiavaruuteen ja uusinnasta jäi pois pituus. Olen 166cm.

Julkaisija:  TeijaS [ 2011-03-14 12:29:43 ]
Viestin otsikko:  Re: mammax6 kutistuu

Okei, helpompi seurata painonpudotusta noin suhteutettuna kun tietää pituuden,
ollaan aika samankokosia, mä 162.8cm ja paino kaks viikkoa sit 94.9.
Nyt paino saapaskipsin kanssa 96.3 :D

Julkaisija:  mammax6 [ 2011-03-14 12:42:50 ]
Viestin otsikko:  Re: mammax6 kutistuu

Toki :) Tosin sais pituutta olla vähän enemmänkin tähän painoon ;) Hurlumheijaa ! Minä painoin 90kg 4v sitten :oops: Mistä ihmeestä nää kilot on tullu ? En ole ikinä aikuisena ollut näin pulska :(

Julkaisija:  TeijaS [ 2011-03-14 12:53:10 ]
Viestin otsikko:  Re: mammax6 kutistuu

Jaa-a..hyvä ruoka:D
Mä painoin kymmenisen vuotta sitten 119.9 kiloa. Se oli mun herätys.
Vuosi sitten painoin cambridgekuurin jälkeen 83.9.
Ja nyt haluaisin että mun paino olis 69-72kg.

Julkaisija:  mammax6 [ 2011-03-15 09:15:26 ]
Viestin otsikko:  Re: mammax6 kutistuu

Ohos, hurjaa :shock: =D> Voi kun vielä joskus elämässään painaisi 80 jotain. Paino edelleen 114kg. Joo, ei pitäny käydä joka aamu vaa'alla, mutta... :oops: Nyt ramppaan varmaan illallakin. Mittanauhassa on vikaa : näytti tänä aamuna 114cm. Mittasin kyllä useempaan kertaan, mutta siinä se oli :) "Viralliset" sentit laitellaan ylös vasta ens maanantaina.

Julkaisija:  TeijaS [ 2011-03-15 11:03:06 ]
Viestin otsikko:  Re: mammax6 kutistuu

Voi miten hienoa! Siellä ne läskit sulaa! :mrgreen:

Julkaisija:  mammax6 [ 2011-03-16 07:31:20 ]
Viestin otsikko:  Re: mammax6 kutistuu

Eilen söin sitten niin että rasva suupielistä roiskui :lol: Tulos tälle aamua 113.6kg. Tosin en uskonut ja varmistin vähän ajan päästä, 113.2kg. Ehkä tuo 113.6 on lähempänä totuutta :) Mutta hyvin menee ! Vaatteissa tuntuu selvää väljyyttä. Mahdun aivan pian kevätulkoilupukuuni :D

Julkaisija:  mammax6 [ 2011-03-17 08:23:16 ]
Viestin otsikko:  Re: mammax6 kutistuu

Höh. Eilisestä ei ole lähtenyt mitään :) No onneks ei ole tullut lisää. Aikaahan minulla on loppuelämä, kunhan suunta on alaspäin :lol:

Julkaisija:  mammax6 [ 2011-03-18 07:54:34 ]
Viestin otsikko:  Re: mammax6 kutistuu

Edelleen samassa :? Tippus ees muutama sata grammaa maanantaihin :D Tai jos ei niin sitten seuraavana maanantaina pudotus on toivottavasti isompi ;)

Julkaisija:  TeijaS [ 2011-03-18 15:41:10 ]
Viestin otsikko:  Re: mammax6 kutistuu

Ööö...noi kokeneemmat neuvoo, että mittailis vaan vyötäröö ja muita paikkoja,muttei juoksin puntarilla, ainakaan joka päivä :)
Vaikka itselläki hankala pysyä vaakalta poissa :roll:

Julkaisija:  mammax6 [ 2011-03-18 19:17:07 ]
Viestin otsikko:  Re: mammax6 kutistuu

TeijaS. Voi pöh ! Nyt käväsin iltasellakin ja ei ois pitäny :roll: Paino oli 115,4kg :smt076 No, mutta se oli vain iltapaino eikä merkitse mitään :) Aloituspaino oli sen liki 118kg AAMUSELLA eli olenhan laihtunut vai mitä ?

Julkaisija:  TeijaS [ 2011-03-18 19:20:00 ]
Viestin otsikko:  Re: mammax6 kutistuu

Joo-o ja aikalaillakin :)

Julkaisija:  mammax6 [ 2011-03-20 07:57:10 ]
Viestin otsikko:  Re: mammax6 kutistuu

-400g viikossa :smt026 :smt026 :smt026 Miusta se ON hyvä tulos ! Olen tosi tyytyväinen. Paino oli monta päivää 114kg ja käväs yhtenä aamuna +200g ollen 114.2kg, mutta kun tutkailin syömisisäni niin lisäsin kaloreita että rasvaa ja taas tippuu. Minusta on ihana suorastaan syödä näin, tietoisesti eikä hutkia mitä vaan vastaan kävelee ääntä kohti. IHANAA !!! Kahden viikon pudotus siis -4.4kg. Vaikkei kilolukemat ällistyttävät ole niin sentit :shock:

5.3 hitusen vajaa 118kg
14.3 114kg

Mittoja :

Vyötärö :

119cm
113cm

Reisi :

78cm
77cm

Lantio :

126cm
125cm

Julkaisija:  mammax6 [ 2011-03-21 07:12:39 ]
Viestin otsikko:  Re: mammax6 kutistuu

5.3 118kg
14.3 114kg
21.3 113.4kg

:smt041 :smt026 \:D/

Julkaisija:  mammax6 [ 2011-03-23 15:09:39 ]
Viestin otsikko:  Re: mammax6 kutistuu

En punnihe, en punnihe, en punnihe en kuin kerta viikkoon :smt013 Hitsinpimpulat ! Eiliseltä vaakalukemat oli 114.2kg ja tänään 114kg. Juups. Noh, tästä ei oo kuin yks suunta ja se on ylöspäin ja miun tapauksessa alaspäin :lol:

Tiedän kyllä mistä tuo nousu johtuu : viikonloppuna tuli 2 viikon induktion päättymistä juhlistettua "parilla" punaviinilasillisella ja turvotustahan tuo kai enimmäkseen on :mrgreen:

Elikkäs nyt täyttä höyryä jatketaan matkaa ! Ja ööö. olihan noita senttejä taas lähtenyt, mutta niistä ylöskirjuuta taas ens maanantaina :)

Julkaisija:  mammax6 [ 2011-03-23 20:06:01 ]
Viestin otsikko:  Re: mammax6 kutistuu

Jepu jee ! Nyt iltapaino (joo, en hyppää kuin kerta viikkoon vaa'alla :mrgreen: ) 114.2kg. Sama kuin eilinen aamupaino. Että jännään mitä vaaka näyttää huomenissa. Toivottavasti vähemmän.

Julkaisija:  mammax6 [ 2011-03-24 07:27:38 ]
Viestin otsikko:  Re: mammax6 kutistuu

113.2kg :mrgreen: JEEEE ! Kyllä tykkään ! Turvotus teissään. Eilen join reippaasti ja tarkkailin että rasvaa tulee riittävästi. Tässä tulos ja olen tyytyväinen. Vielä en muutosta tikkeriin muokkaa, mutta pudotus nyt 4.8kg :D Kohta eka vitonen rikki.

Väliaikamittoja. Virallinen mittapäivä maanantai.

Vyötärö :

119cm
113cm
112cm

Julkaisija:  TeijaS [ 2011-03-24 16:02:24 ]
Viestin otsikko:  Re: mammax6 kutistuu

Noniinnnn, jätä vaan se vaaka rauhaan ja käy vaiks kerran viikos siellä, jos pystyt:)

Sivu 1/7 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/