karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-27 11:24:27

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Tuloksista
ViestiLähetetty: 2004-07-17 19:06:57 
Poissa
prinssieversti
prinssieversti

Heh, se on näköjään about 30 tyyppiä tähän asti tiputtanut yhteensä varttitonnin ja rapiat läskiä, jos nopeesti oikein vilasin. Mutta eihän tää karppaus voi mitenkään toimia eli kaikki patologiset valehtelijat kokoontuu täällä taas :wink:

BTW tänks Morri kun jaksat vääntää noita taulukoita, noi on minusta ihan mielenkiintoisia.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-17 19:47:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Joo hienoja tuloksia on paitsi jollain :oops: öh... Eipä tuo talukon pykääminen nyt toistamiseen ollut enää ihmeellinen homma kun oli vaan pari muuttujaa, hiukan vaan kesti, että sain aikaseks :D on meinaan koulutehtäviä rästissä vino pino joita ei tietenkään voi aloittaa ennen kun on suursiivous ja kaiki muu tehty :lol:

juu ja ihan oikeesti mullakin on lähteny vaikka miten monta kiloa, mutta sain vähän väristyksiä, kun laitoin omalle kohdalle +6kg... joopa joo!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-17 20:38:56 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

Kiitos Make!

Huomiosi patologisten valehtelijoiden seurasta piristi päiväni. Pitäisikö muuttaa vanhan tunnarina alusta muotoon (sävel ja tahti edelleen suoraan Röllin umpisikamakeesta laulusta Omituisten otusten kerho):

"Valehtelevien karppien kerho, patologisten karppien kerho .../
Jos joku pitää sinua omituisena/ kun sanot ettei maistu leipä ei peruna/
silloin kannattaa liittyä kerhoon tähän/ meitä ei olekaan ihan vähän ... jne tai en taida, kun toinen säkeistökin on jo melkein valmiina.

Oma painoni on pysynyt toulukuun lopun lukemissa, vaikka olen foorumin vakkareiden ja vieraiden innostamana kokeillut pariakin juttua - ja viettänyt holtitonta kesälomaa makkaroiden ja alkoholipitoisten juomien seurassa. Erityisesti alakarpeista löydetty "Vulcan mind probe" herätti monta kiinnostavaa keskustelua ...

terv. els

Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-17 20:50:30 
Poissa
prinssieversti
prinssieversti

els kirjoitti:
Erityisesti alakarpeista löydetty "Vulcan mind probe" herätti monta kiinnostavaa keskustelua ...

terv. els

En ota tästä reseptistä MITÄÄN vastuuta jälkeenpäin!

Live long and prosper! :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-17 21:12:56 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

Ymmärrän asenteesi täysin.

Muutaman sellaisen jälkeen koko termi vastuu hämärtyy tehokkaasti. Ja mikä vielä pahempaa, dagen efter eli vastuun jälkijättöinen kirous heräsi henkiin vain jos illalla tuli nautittua Spockin seurana leipää - vaan sitä en onneksi tehnyt enään ekan illan jälkeen...

Hymyillään kun tavaillaan! terv. els

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-18 13:00:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Morrigan kirjoitti:
juu ja ihan oikeesti mullakin on lähteny vaikka miten monta kiloa, mutta sain vähän väristyksiä, kun laitoin omalle kohdalle +6kg... joopa joo!

Sun pitää nyt tsempata koska mä olen aina kulkenut sun perässäs ja verrannut omaa kehitystäni sinuun. Mitäs minä nyt teen kun tässä on vain noi kuuskytkiloset? Olo on kuin siinä sarjakuvassa jossa koira ajoi aina autoa takaa ja kerran auton ajaja pysäyttikin auton ja kysyi koiralta "nyt kun olet saanut sen kiinni, mitä aiot tehdä sillä?"

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-18 15:37:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

:D Nyt on kyllä kovasti tsemppi päällä! Itseasiassa paino on nyt 8kg korkeammalla mitä toukokuun lopulla oli.. :x mutta korkeemmissakin lukemissa käytiin tuossa hetki takaperin... Nyt on ryvetty oikeen kunnolla ja on hyvä palata nöyränä takaisin. Täytyy toivoa että nopeesti takaisin tulleet kilot lähtee yhtä nopeesti poiskin! Mulla alkaa muuten alakarppauksen vuosipäivä lähenemään uhkaavasti. Harmittaa vaan nyt, kun nää 2 viime kuukautta meni ihan harakoille!

Leikitäänpä sitten poliisia ja rosvoa :lol: ja se on nyt mun vuoroni jahdata sinuu :wink: jospa vaikka tuohon elokuun vaihteeseen mennessä saisin jo sormella hipastua selkääs. Sulla kyllä tippuu aikamoisen hyvää tahtia! liekö syynä uusi seurustelusuhde :wink: (jos en nyt ihan väärin oo antanut itseni ymmärtää)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-19 06:46:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Morrigan kirjoitti:
Leikitäänpä sitten poliisia ja rosvoa :lol: ja se on nyt mun vuoroni jahdata sinuu :wink: jospa vaikka tuohon elokuun vaihteeseen mennessä saisin jo sormella hipastua selkääs.

Näin päin tämä tuntuu hermostuttavalta!
Muistaakseni me 140-kieppeillä olevat olemme uhan oma yksinäinen triomme tässä taulukossa ja muut ovat meistä kaukana...

Morrigan kirjoitti:
Sulla kyllä tippuu aikamoisen hyvää tahtia! liekö syynä uusi seurustelusuhde :wink: (jos en nyt ihan väärin oo antanut itseni ymmärtää)

Sanotaan, ettei rakastuneella ole ruokahalua, mutta kyllä sitä minulla ainakin on ollut. Kumppanini nuolee päältäni kermavaahtoa ja mä sanon hänelle että tämä on ihan sika epäterveellistä että katso nyt, tässä on kovetettua kasvirasvaa ja sokeria, sikana hiilareita ja varmasti aromivahventeita ja niillä on vielä pokkaa pistää purkin kylkeen että se on "luonnollista"!!! :)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-19 19:21:07 
Poissa
prinssieversti
prinssieversti

Pienetär kirjoitti:
Kumppanini nuolee päältäni kermavaahtoa ja mä sanon hänelle että tämä on ihan sika epäterveellistä...

Asiahan ei minulle *sinänsä* kuulu mutta jos kumppanisikin on alakarppi niin miten olisi kuorrutteesi vaihtoehtona aito meijerivoi? :mrgreen:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-07-19 20:16:20 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi

HM...
SHUNGA hunajapöly taitaakin sisältää liikaa hiilareita...? :oops:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00