karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-28 15:46:01

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 16 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: NASU is Back!
ViestiLähetetty: 2011-09-21 08:52:23 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-09 11:38:04
Viestit: 216
Voi kauheeta mikä aloituslukema! :roll:

Eli vko 0 ja aloitus 88.3kg (pliis paljon nesteitä jooko?) [-o<

MITAT:

Rinta alta: 88cm
Lantio(levein kohta): 105 cm
Takapuoli: 110cm
Reisi(levein kohta): 63cm
polvi: 41cm
pohje: 39cm
vyötärö: 83cm

- Viimeinkin olen pyristellyt irti hiilarimaasta ja jatkan matkaani hyväkarppaamalla. Viikon päästä katsellaan tuloksia. :wink:

_________________
Kun sinulle tulee vajoava tunne,älä huolestu:
luultavasti se johtuu siitä että sinulla on nälkä.

-Nalle Puh-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-26 09:19:35 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-09 11:38:04
Viestit: 216
Hahaa! :mrgreen: Viis päivää mennyt ja paino nyt 86.6 kg :smt026 :smt026 Eli pudotusta viiden päivän jäleen 1.7 kg. Mun oli ihan pakko fiilistellä, mutta jatkossa yritän pitää sen ns.virallisen punnitus-ja mittauspäivän. :wink: Palaan keskiviikkona päivittämään "virallisen"tuloksen! 8)

_________________
Kun sinulle tulee vajoava tunne,älä huolestu:
luultavasti se johtuu siitä että sinulla on nälkä.

-Nalle Puh-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-26 09:22:08 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-01-24 20:21:46
Viestit: 283
:smt006

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-26 09:27:53 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-09 11:38:04
Viestit: 216
henna1980:

:smt039 Samoissa kiloissa näemmä mennään! :D

_________________
Kun sinulle tulee vajoava tunne,älä huolestu:
luultavasti se johtuu siitä että sinulla on nälkä.

-Nalle Puh-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-29 17:17:18 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-09 11:38:04
Viestit: 216
No niin paino 8 päivän jälkeen 86.4 kg. En ole mitenkään tyytyväinen, koska luulin että nesteitä olis enemmän. :smt012 Se onkin ihan sitä aitoa itteensä! :smt019

Mitat:

Rinta alta: 88cm :arrow: 87cm
Lantio(levein kohta): 105 cm :arrow: 105cm
Takapuoli: 110cm :arrow: 109cm
Reisi(levein kohta): 63cm :arrow: 62,5cm
polvi: 41cm :arrow: 41cm
pohje: 39cm :arrow: 39cm
vyötärö: 83cm :arrow: 83cm

_________________
Kun sinulle tulee vajoava tunne,älä huolestu:
luultavasti se johtuu siitä että sinulla on nälkä.

-Nalle Puh-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-29 17:29:10 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-01-24 20:21:46
Viestit: 283
=D>
hyvin siellä senttejäkin lähteny

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-29 17:31:33 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-09 11:38:04
Viestit: 216
No joo sentti sieltä sun täältä! :roll: Jep! Olen mulle kaikki heti nyt-tyyppiä :lol:

_________________
Kun sinulle tulee vajoava tunne,älä huolestu:
luultavasti se johtuu siitä että sinulla on nälkä.

-Nalle Puh-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-09-29 17:35:45 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-01-24 20:21:46
Viestit: 283
:mrgreen: mäkin tuppaan oleen et heti pitäs tapahtuu mutta tää tuonu kärsivällisyyttä :lol:

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-06 07:32:02 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-09 11:38:04
Viestit: 216
Äh!! :x Hyvin sujuneesta viikosta huolimatta paino näytti +800g eli 87,2kg :evil: Noh. Ei se voi olla läskiä,ku oon niin tarkkaan kattonut mitä syön plus kakka ei oo tullu normaalisti :lol: plus lihakset selkeesti hapoilla plus ens viikolla alkaa menkat. 8) Eli seliseliseli... Ei mut oikeesti mun täytyy kirjoittaa nää asiat ylös ettei tuu paniikki. :shock: Yleensä vaihtaisin vähärasvaiselle VT:lle, mutta nyt pidän pintani. :wink:

Sentttejä oli onneksi lähtenyt, joten ei tää viikko nyt niin huonosti ole mennyt! :D Enkä aio päivittää tickeriä!!!!! :^o :mrgreen:


Mitat:

Rinta alta: 88cm :arrow: 87cm :arrow: 87cmcm
Lantio(levein kohta): 105 cm :arrow: 105cm :arrow: 105cm
Takapuoli: 110cm :arrow: 109cm :arrow: 108
Reisi(levein kohta): 63cm :arrow: 62,5cm :arrow: 62cm
polvi: 41cm :arrow: 41cm :arrow: 40cm
pohje: 39cm :arrow: 39cm :arrow: 39cm
vyötärö: 83cm :arrow: 83cm :arrow: 82cm

Eli jotain muutoksia senteissä. Voi olla jopa enemmän, koska mä oon oikeest sen toissapäiväisen jumpan jäljiltä ihan hapoilla! Farkutkin kiristää ihan eri tavalla kuin ennen jumppaa :shock:

_________________
Kun sinulle tulee vajoava tunne,älä huolestu:
luultavasti se johtuu siitä että sinulla on nälkä.

-Nalle Puh-


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-10-23 19:28:10 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-01-24 20:21:46
Viestit: 283
kuinkas täällä sujuu?

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-10-15 08:53:38 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-09 11:38:04
Viestit: 216
Hellurei ja tulin takaisin (Taas) Nyt ollaankin sitten tehty sellanen elämänlenkki tuolla hiilarimaassa että voihan pas**! #-o
Minähän olen entinen syömishäiriöinen(bulimia) ja sitä taustaa on reilustu yli 10 vuotta. Olen taistellut koko aikuisikäni tota asiaa vastaan ja nyt koen sen viimeinkin voittaneeni. Pitkä terapia takana ja tällä hetkellä tämä vuori on valloitettu mitä en olisi koskaan uskonut tapahtuneen! :D
Kesällä nautiskelin oikein kunnolla herkuista ja paino olikin syksyllä jo yli 91 kg :shock: . Teinpäs sitten elämäni pahimman virheen ja liityin Jutan Superdieettiin. Vatsa meni dieetin aikana ihan totaalisen päreiksi plus takapuolesta alkoi vuotamaan verta! :shock: :shock: :shock: (JEP!). Lopetin homman kesken ja sillä tiellä ollaan edelleen,vatsa ei edelleenkään ole kunnossa! :cry:

Luin Kaisa Jaakkolan hormonidieettikirjan ja otin sieltä pari kikkakolmosta käyttöön+karppailen silleen sopivasti :wink: . Yritän syödä hiilareita max 60g päivässä ja syön ruokani ilman gluteiinia ja mahdollisimman maidottomana.
Paino on tällä hetkellä 87,7 kg ja eka tavoite olisi alittaa 80! Yritän pitää päivittäin liikunta-ja ruokapäiväkirjaa ja haluan paljon vinkkeja, jotta saan vatsan kuntoon. [-o<

:smt006 Terveisin Nasu

_________________
Kun sinulle tulee vajoava tunne,älä huolestu:
luultavasti se johtuu siitä että sinulla on nälkä.

-Nalle Puh-


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: NASU is Back!
ViestiLähetetty: 2012-10-15 10:07:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Moi.

Muita vinkkejä en osaa antaa, muuta kuin ensiksi vatsa kuntoon,
sitten muita tavotteita vasta.

Luulisin että tuolla ruokailulla paikat paranee mutta se voi kestää jonkin aikaa.

Tsempiksi tämä on tarkoitettu,
edetään pienin askelin, loivin liikkein.

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: NASU is Back!
ViestiLähetetty: 2012-10-15 10:28:00 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-09 11:38:04
Viestit: 216
iso isä: Kiitti Tsempityksistä! :smt058

_________________
Kun sinulle tulee vajoava tunne,älä huolestu:
luultavasti se johtuu siitä että sinulla on nälkä.

-Nalle Puh-


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: NASU is Back!
ViestiLähetetty: 2012-10-15 11:01:03 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-09 11:38:04
Viestit: 216
Elikä laitetaas tähän nyt tämän päivän syömiset ja Huom! Kommentoin tähän painonseurantaan nyt sit sekä painojuttuja,että syömisiä koska se on niin helpompaa! 8)

AAMUPALA:

Pannuleipä: kananmuna,mantelijauhoja,siemeniä,voita. Päällle maksamakkaraa,kurkkua juustoa ja ingmariinia.
Kahvi kermalla
Smoothie missä 100gmansikoita+60g kookosmaitoa

LOUNAS: 3 siivua pekonia,kananmuna,tomaatti,2dl maitoa(ihan normia vielä #-o ),pieni siivu Vuohelan gluteiinotonta leipää

Muoks: Tähän väliin teetä hunajalla!


VÄLIPALA: appelsiini ja 20g suolapähkinöitä

PÄIVÄLLINEN: 2 munaa ja 20g voita plus 100g kurkkua

P 64g H 59h R 144g (1792 kcl)

Näillä mennään tämä päivä. Lisähuomautuksena olen saikulla,joten kauppaan en pääse. Tänään ei tule liikuntaa, ainoastaan kotona oleilua!

_________________
Kun sinulle tulee vajoava tunne,älä huolestu:
luultavasti se johtuu siitä että sinulla on nälkä.

-Nalle Puh-


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: NASU is Back!
ViestiLähetetty: 2012-10-16 11:19:44 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-09 11:38:04
Viestit: 216
Heippodei! Olo on ihan hyvä ja syömiset ovat menneet ihan ok:sti eikä ummetus ole tänään vaivannut! :smt026 Mutta mutta verta tulee edelleen, vaikka mitä tekisin. :cry: Lääkäri sanoi,että sitä saattaa tulla aina,jos ummetus vaivaa. Yritän nyt pitää kiinni ruokavaliosta,enkä lipsu. Ostin eilen gluteiinitonta näkkileipää ja pakkasessa on Vuohelan leipää,niin jos iskee himo otan toista.
Tämä päivä on liikunnan suhteen vielä nollissa,koska kotona oleilen.

AAMUPALA: Karppilettu minkä päällä mansikkahilloa+kahvi kahvikermalla,vettä

LOUNAS: Suolainen karppilettu minkä sisällä tonnikalaa,aurajuustoa,parmesaania,170g kurkkua ja kaksi pientä kotimaista omenaa

VÄLIPALA: mustikoita 100g,avocadoa,saksanpähkinöitä,vettä->smoothie

PÄIVÄLLINEN: Kalkkunan filettä joissa seesaminsiemeniä paistettuna öljyssä, 200g punajuuria

P 96 H 49 R 145= 1886 kcl

_________________
Kun sinulle tulee vajoava tunne,älä huolestu:
luultavasti se johtuu siitä että sinulla on nälkä.

-Nalle Puh-


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: NASU is Back!
ViestiLähetetty: 2012-10-17 13:39:12 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-09 11:38:04
Viestit: 216
Hellou! Tänään onkin viimeinen saikkupäivä ja huomenna takas töihin. Olo on aika hyvä,eikä tänään oo tarttenu syödä kovia kipulääkkeitä. :roll: Syömiset on taas mennyt oikein hyvin. Saa nähdä kun töihin palaan miten käy. Motivaatio on ainakin niin kohdallaan että oksat pois. Painoki oli pudonnut,kun kävin aamulla puntarilla. Se oli 87,4 kg! :) '
Huomenna pääsen pitkästä aikaa taas liikkumaan ja se tekee syömiset vielä ongelmallisemmiksi. Mutta...Mutta...Syömisiin....

Aamupala: 2 kpl Vuohelan gluteiinitonta leipää,neljä siivua metukkaa,oivariinia,turaus lohimajoneesia ja goudajuustoa,vettä+kahvia kahvikermalla

Lounas: muna,kaks siivua pekonia,pieni jämäpala halloumijuustoa. Lisäksi avocadoa,mehukeittoa,turkkilaista jogrua,hippusellinen fiber huskia,mustaherukoita 80g->smoothie

Välipala: Kahvia kahvikermalla,13g tummaa suklaata,4 kpl Parrotsin jogurtticashew-pähkinöitä. =P~

Päivällinen: Lohta 150g,tomaattia,paprikaa,voita ja kaks pientä kotimaista omenaa.

Näillä mennään tänään! :smt039

P 73 H 70 R 135 = n.1800 Kcl

_________________
Kun sinulle tulee vajoava tunne,älä huolestu:
luultavasti se johtuu siitä että sinulla on nälkä.

-Nalle Puh-


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 16 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)