Hellou! Tänään onkin viimeinen saikkupäivä ja huomenna takas töihin. Olo on aika hyvä,eikä tänään oo tarttenu syödä kovia kipulääkkeitä.

Syömiset on taas mennyt oikein hyvin. Saa nähdä kun töihin palaan miten käy. Motivaatio on ainakin niin kohdallaan että oksat pois. Painoki oli pudonnut,kun kävin aamulla puntarilla. Se oli 87,4 kg!

'
Huomenna pääsen pitkästä aikaa taas liikkumaan ja se tekee syömiset vielä ongelmallisemmiksi. Mutta...Mutta...Syömisiin....
Aamupala: 2 kpl Vuohelan gluteiinitonta leipää,neljä siivua metukkaa,oivariinia,turaus lohimajoneesia ja goudajuustoa,vettä+kahvia kahvikermalla
Lounas: muna,kaks siivua pekonia,pieni jämäpala halloumijuustoa. Lisäksi avocadoa,mehukeittoa,turkkilaista jogrua,hippusellinen fiber huskia,mustaherukoita 80g->smoothie
Välipala: Kahvia kahvikermalla,13g tummaa suklaata,4 kpl Parrotsin jogurtticashew-pähkinöitä.
Päivällinen: Lohta 150g,tomaattia,paprikaa,voita ja kaks pientä kotimaista omenaa.
Näillä mennään tänään!
P 73 H 70 R 135 = n.
1800 Kcl