karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://www.karppi.ninja/forum/

140.3 kg -> 88 kg ja sen alle
http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=8&t=49339
Sivu 1/3

Julkaisija:  Vike80 [ 2010-10-18 17:29:22 ]
Viestin otsikko:  140.3 kg -> 88 kg ja sen alle

Josko itekkin tänne jonkinmoista blokia alkais pitämään.
10.10.2010 aloittanut karppauksen, 15.10. painoa pudonnut -1.6 kg. Joten ihan mukavasti alkanut, katsotaan mitä sitten jatko tuo.

Mittanauhankin kanssa varmaan jossain vaiheessa sitten riehutaan, mutta aloitetaan nyt ensin näin kilojen kanssa, kattellaan sitten alle 100 sitä mittanauhaa ;)

Esittelyä voi lukea täältä: viewtopic.php?f=16&t=49336

Julkaisija:  Vike80 [ 2010-10-22 08:28:55 ]
Viestin otsikko:  Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle

Viime punnituksesta olis viikko... Viime viikolla vajaalta viikolta pudotus oli -1.6 kiloo, nyt kokonaiselta viikolta -1.3kg. Alaspäin silti menossa... Ei voi olla kuin tyytyväinen. :)

Julkaisija:  Kity [ 2010-10-22 09:07:18 ]
Viestin otsikko:  Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle

Hyvin sulla lähteny paino tippumaan :smt023

Julkaisija:  Miltzu [ 2010-10-26 07:54:50 ]
Viestin otsikko:  Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle

Tsemppiä! =D>

Julkaisija:  Vike80 [ 2010-10-27 21:51:51 ]
Viestin otsikko:  Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle

Kiitoksia... Nyt taitaa tän viikon punnituksen kanssa käydä ohrasesti, kun lapset rikko vaa'an, joten tuo näyttelee minullekkin painoksi 171, vajaan minuutin päästä siitä 158 ja siit taas vajaan minuutin päästä 99 kiloa jne. Mut merkkaillaan tuloksia ensiviikon perjantaina sitten parilta viikolta ja hankitaan siihen mennessä uusi kapistus tilalle.

Julkaisija:  Vike80 [ 2010-11-05 21:06:04 ]
Viestin otsikko:  Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle

Edellisestä punnituksesta tänään -1.1kg hitaasti, mutta varmasti ;)

Julkaisija:  bless86 [ 2010-11-06 01:09:42 ]
Viestin otsikko:  Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle

Täällähän on operaatio lähtenyt hyvin käyntiin! =D>

Jatka samaan malliin

Julkaisija:  Vike80 [ 2010-11-10 14:25:53 ]
Viestin otsikko:  Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle

Operaatioita ollu tässä yhtä sun toista viime aikoina ja huominen punnitus jäänee taasen väliin, koska polvi operoitiin eilen ja tuolla ei kyllä viel huomenna isommin seisoskella vaa'an päällä. Joten menee punnitukset ensi viikolla.

Mikä sitten taas painonpudotus operaatioon tulee, niin ei ole ollut tarkoituskaan lopettaa ja paluuta vt. ruokavalioon tuskin koskaan enään tulee, sen verran hyvä olo tällä ruokavaliolla on :)

Julkaisija:  Vike80 [ 2010-11-19 07:59:25 ]
Viestin otsikko:  Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle

No niin turvotukset jalastakin ohi, tuntu hurjalta käydä vaakalla tuona aikana, kun jalassa niin paljon turvotusta, että palattiin melkein lähtöpainoon välissä :D Lopullinen tulos kumminkin tänä aamuna kahdelta viikolta -1.1kg joten kivastihan tuota on tipahtanut tässä välissä joka tapauksessa ;) Nyt parannellaan vielä polvee jonkun aikaa ja sit pääsee hieman lenkkeileenkin, noiden keppien kanssa kun lenkit tahtoo olla siinä, et kävele nuorimmaisen kanssa tarhalle ja sieltä yksin takasin ... matkaa yhteensä noin 300 metriä :D Noh, ohan sekin jotain, meinaan sen jälkeen on kyl sopivasti kuollu :D En ois kyl ikuna uskonu sanovani, et 300 metrin kävelymatkan jälkeen on ihan kun maratonin suorittanut olo, mutta näin se vaan menee ;) Noh, katotaan jos tuossa viikonlopun jälkeen vois jo vaikka päästä hieman käpytteleen paremmin. Toivon ainakin niin... Tääl kun kaatuu hiljoksiin seinät päälle :shock:

Julkaisija:  Vike80 [ 2010-11-26 08:05:56 ]
Viestin otsikko:  Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle

Taas ois viikko takana... Meinasin revetä aamulla puntarilla... Viikon painonpudotus -100gr :lol: Noh, näitäkin viikkoja väliin... Tosin tuo keskiviikon mättöpäivä saattoi tehdä tehtävänsä ja torstai oltiinkin sit maha sekasin sen takia :oops:

Noh, nytpähän tietää, et paluuta ei entiseen enään taida tulla, kun maha ei kestä sitä :P

Julkaisija:  Vike80 [ 2010-12-03 07:17:30 ]
Viestin otsikko:  Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle

Näin se aika hurahtaa ja taas viikko takana... Tänä aamuna suihkuun ja puntarille vähän miettien kuinkakohan on tällä viikolla käynyt, kun viime viikolla tosiaan vain tuo 100gr... Tiä sit mistä sekin putos. Mutta tänään taas selkeämpi tulos, joka sai hyvälle mielelle ja toteamaan, ettei tässä nyt niin väärillä jäljillä olla. Puntari näytti tasan 134 kiloa, mikä tarkottaa viime viikon tulokseksi -1.1 kg. :)

Julkaisija:  Vike80 [ 2011-01-15 21:05:54 ]
Viestin otsikko:  Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle

Jaahas, oiskohan se aika palata arkeen ja huomenna puntarille vilaseen kuinka paljon Joulu ja Uusi Vuosi sekä lasten loma yms. vaikuttanu tulokseen. Sen jälkeen taasen punnitukset kerran viikossa joka perjantai, nyt on kyl pakko myöntää, et melko tahattomastikkin homma hieman lipsunu käsistä :S

Julkaisija:  Vike80 [ 2011-01-17 00:05:08 ]
Viestin otsikko:  Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle

joulua ennen 134 tasan, tänään 133.9. Ihan tyytyväinen saa olla, et paino ei oo noussu joulun aikana, vaikka ei se pudonnukkaan ole. Tästä sitten tänään aloitettu taas karppaaminen ihan tosissaan ja urheilua sen mukaan mitä kroppa kestää ja aika anataa periksi. Perjantaina katellaan mitä nää muutama päivä saa tässä aikaan :)

Julkaisija:  Lintuska [ 2011-01-17 06:46:22 ]
Viestin otsikko:  Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle

Tsemppiä Muruseni! Muista tuoda ne housus tullessas, niin kavennetaan niitä paremmin istuviksi ;)

Julkaisija:  gielo [ 2011-01-17 15:05:50 ]
Viestin otsikko:  Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle

kuin myös ihan tosissaan meno täällä reilu viikko takana, meen susta vielä reilu parikymmentä kiloa takana mutta täältä tullaan:)
Onnea joulun yli selviämisestä:)

Julkaisija:  Vike80 [ 2011-02-01 11:33:52 ]
Viestin otsikko:  Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle

Lintuska kirjoitti:
Tsemppiä Muruseni! Muista tuoda ne housus tullessas, niin kavennetaan niitä paremmin istuviksi ;)

Kiitos muru, otan ne mukaan tullessani... katotaan saako niistä viel jotain käyttökelposta :D Ne on pussihousut :D
gielo kirjoitti:
kuin myös ihan tosissaan meno täällä reilu viikko takana, meen susta vielä reilu parikymmentä kiloa takana mutta täältä tullaan:)
Onnea joulun yli selviämisestä:)

Hah kiitos... Koitappa saada kiinne ;)

Julkaisija:  Vike80 [ 2011-02-05 13:16:32 ]
Viestin otsikko:  Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle

Onpahan pikkuhiljaa kumman hyvä olla ja olo paranee päivä päivältä vaan entisestään :) Napataan painosta taas muutama sata gr. poies... Tänään edellisestä punnituksesta -700gr. Tästä se taas lähtee joulu jälkeen tää homma eteneen ja käyntiin :)

Julkaisija:  Vike80 [ 2011-02-23 20:46:23 ]
Viestin otsikko:  Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle

Paino menee ylös ja alas, lähinnä turvotuksen takia, joka sitten taasen selkeesti johtuu osittain näistä naisten perinteisistä vaivoista, mutta myöskin liikunnan lisäämisestä. Samoten lihaskunnon parantuessa tuntuu painon pudotus ainakin hetkellisesti hidastuneen. Muutenkin lupasin, että seuraavan kerran päivitystä tulee trikkeriin siin vaihees kun mennään -10 yli... Saas nähdä ihan mielenkiinnolla kuinka kauan tohon menee... Paljoo ei ois enään jälellä ;)

ps. Perjantaina kavennellaan housuja ja muutenkin vaihdettu vaatekokoa kokoa pienempään :P

Julkaisija:  Vike80 [ 2011-07-14 09:39:15 ]
Viestin otsikko:  Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle

Nonni, siitä onkin aikaa hetki ja tovi ja paljon on tapahtunu matkalla. Myös se karppaus unohtunu, sekä painoo tullu sitten sen myötä ihan kivasti takasinpäin. Noh, parempi kai myöhään kun ei milloinkaan herätä ja miettiä, että "Mitä hittoo sä akka teet?". Nyt siis taas itseään niskasta kiinne ja uudella puhdilla katteleen tätä touhua. Samalla tässä miettinyt, jos alottas pudottamalla itsensä ketoosiin, niin sais ainakin tehokkaan alun taas tälle.

Uutena liikuntamuotona perheeseemme on muutaman päivää sitten muuttanut koira. Axu on 1 vuotias seropi uros (rotikan ja kultasennoutajan sekoitus) sekä kovin kiltti tapaus :) Lenkkejä käydään tällä hetkellä kävelemässä 3 kertaa päivässä ja niiden yhteispituudeksi tulee noin 9-10km/päivä ja yhteiskestoksi tulee 2,5-3 tuntia liikuntaa per päivä.

Julkaisija:  elliskä [ 2011-07-14 14:29:28 ]
Viestin otsikko:  Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle

Tsemitystä!
(Tääkin liikkuu HML:ssa)

Sivu 1/3 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/