| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://www.karppi.ninja/forum/ |
|
| 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle http://www.karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=8&t=49339 |
Sivu 1/3 |
| Julkaisija: | Vike80 [ 2010-10-18 17:29:22 ] |
| Viestin otsikko: | 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle |
Josko itekkin tänne jonkinmoista blokia alkais pitämään. 10.10.2010 aloittanut karppauksen, 15.10. painoa pudonnut -1.6 kg. Joten ihan mukavasti alkanut, katsotaan mitä sitten jatko tuo. Mittanauhankin kanssa varmaan jossain vaiheessa sitten riehutaan, mutta aloitetaan nyt ensin näin kilojen kanssa, kattellaan sitten alle 100 sitä mittanauhaa Esittelyä voi lukea täältä: viewtopic.php?f=16&t=49336 |
|
| Julkaisija: | Vike80 [ 2010-10-22 08:28:55 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle |
Viime punnituksesta olis viikko... Viime viikolla vajaalta viikolta pudotus oli -1.6 kiloo, nyt kokonaiselta viikolta -1.3kg. Alaspäin silti menossa... Ei voi olla kuin tyytyväinen. |
|
| Julkaisija: | Kity [ 2010-10-22 09:07:18 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle |
Hyvin sulla lähteny paino tippumaan
|
|
| Julkaisija: | Miltzu [ 2010-10-26 07:54:50 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle |
Tsemppiä!
|
|
| Julkaisija: | Vike80 [ 2010-10-27 21:51:51 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle |
Kiitoksia... Nyt taitaa tän viikon punnituksen kanssa käydä ohrasesti, kun lapset rikko vaa'an, joten tuo näyttelee minullekkin painoksi 171, vajaan minuutin päästä siitä 158 ja siit taas vajaan minuutin päästä 99 kiloa jne. Mut merkkaillaan tuloksia ensiviikon perjantaina sitten parilta viikolta ja hankitaan siihen mennessä uusi kapistus tilalle. |
|
| Julkaisija: | Vike80 [ 2010-11-05 21:06:04 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle |
Edellisestä punnituksesta tänään -1.1kg hitaasti, mutta varmasti |
|
| Julkaisija: | bless86 [ 2010-11-06 01:09:42 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle |
Täällähän on operaatio lähtenyt hyvin käyntiin! Jatka samaan malliin |
|
| Julkaisija: | Vike80 [ 2010-11-10 14:25:53 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle |
Operaatioita ollu tässä yhtä sun toista viime aikoina ja huominen punnitus jäänee taasen väliin, koska polvi operoitiin eilen ja tuolla ei kyllä viel huomenna isommin seisoskella vaa'an päällä. Joten menee punnitukset ensi viikolla. Mikä sitten taas painonpudotus operaatioon tulee, niin ei ole ollut tarkoituskaan lopettaa ja paluuta vt. ruokavalioon tuskin koskaan enään tulee, sen verran hyvä olo tällä ruokavaliolla on |
|
| Julkaisija: | Vike80 [ 2010-11-19 07:59:25 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle |
No niin turvotukset jalastakin ohi, tuntu hurjalta käydä vaakalla tuona aikana, kun jalassa niin paljon turvotusta, että palattiin melkein lähtöpainoon välissä |
|
| Julkaisija: | Vike80 [ 2010-11-26 08:05:56 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle |
Taas ois viikko takana... Meinasin revetä aamulla puntarilla... Viikon painonpudotus -100gr Noh, nytpähän tietää, et paluuta ei entiseen enään taida tulla, kun maha ei kestä sitä |
|
| Julkaisija: | Vike80 [ 2010-12-03 07:17:30 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle |
Näin se aika hurahtaa ja taas viikko takana... Tänä aamuna suihkuun ja puntarille vähän miettien kuinkakohan on tällä viikolla käynyt, kun viime viikolla tosiaan vain tuo 100gr... Tiä sit mistä sekin putos. Mutta tänään taas selkeämpi tulos, joka sai hyvälle mielelle ja toteamaan, ettei tässä nyt niin väärillä jäljillä olla. Puntari näytti tasan 134 kiloa, mikä tarkottaa viime viikon tulokseksi -1.1 kg. |
|
| Julkaisija: | Vike80 [ 2011-01-15 21:05:54 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle |
Jaahas, oiskohan se aika palata arkeen ja huomenna puntarille vilaseen kuinka paljon Joulu ja Uusi Vuosi sekä lasten loma yms. vaikuttanu tulokseen. Sen jälkeen taasen punnitukset kerran viikossa joka perjantai, nyt on kyl pakko myöntää, et melko tahattomastikkin homma hieman lipsunu käsistä :S |
|
| Julkaisija: | Vike80 [ 2011-01-17 00:05:08 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle |
joulua ennen 134 tasan, tänään 133.9. Ihan tyytyväinen saa olla, et paino ei oo noussu joulun aikana, vaikka ei se pudonnukkaan ole. Tästä sitten tänään aloitettu taas karppaaminen ihan tosissaan ja urheilua sen mukaan mitä kroppa kestää ja aika anataa periksi. Perjantaina katellaan mitä nää muutama päivä saa tässä aikaan |
|
| Julkaisija: | Lintuska [ 2011-01-17 06:46:22 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle |
Tsemppiä Muruseni! Muista tuoda ne housus tullessas, niin kavennetaan niitä paremmin istuviksi |
|
| Julkaisija: | gielo [ 2011-01-17 15:05:50 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle |
kuin myös ihan tosissaan meno täällä reilu viikko takana, meen susta vielä reilu parikymmentä kiloa takana mutta täältä tullaan:) Onnea joulun yli selviämisestä:) |
|
| Julkaisija: | Vike80 [ 2011-02-01 11:33:52 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle |
Lintuska kirjoitti: Tsemppiä Muruseni! Muista tuoda ne housus tullessas, niin kavennetaan niitä paremmin istuviksi Kiitos muru, otan ne mukaan tullessani... katotaan saako niistä viel jotain käyttökelposta gielo kirjoitti: kuin myös ihan tosissaan meno täällä reilu viikko takana, meen susta vielä reilu parikymmentä kiloa takana mutta täältä tullaan:) Onnea joulun yli selviämisestä:) Hah kiitos... Koitappa saada kiinne |
|
| Julkaisija: | Vike80 [ 2011-02-05 13:16:32 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle |
Onpahan pikkuhiljaa kumman hyvä olla ja olo paranee päivä päivältä vaan entisestään |
|
| Julkaisija: | Vike80 [ 2011-02-23 20:46:23 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle |
Paino menee ylös ja alas, lähinnä turvotuksen takia, joka sitten taasen selkeesti johtuu osittain näistä naisten perinteisistä vaivoista, mutta myöskin liikunnan lisäämisestä. Samoten lihaskunnon parantuessa tuntuu painon pudotus ainakin hetkellisesti hidastuneen. Muutenkin lupasin, että seuraavan kerran päivitystä tulee trikkeriin siin vaihees kun mennään -10 yli... Saas nähdä ihan mielenkiinnolla kuinka kauan tohon menee... Paljoo ei ois enään jälellä ps. Perjantaina kavennellaan housuja ja muutenkin vaihdettu vaatekokoa kokoa pienempään |
|
| Julkaisija: | Vike80 [ 2011-07-14 09:39:15 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle |
Nonni, siitä onkin aikaa hetki ja tovi ja paljon on tapahtunu matkalla. Myös se karppaus unohtunu, sekä painoo tullu sitten sen myötä ihan kivasti takasinpäin. Noh, parempi kai myöhään kun ei milloinkaan herätä ja miettiä, että "Mitä hittoo sä akka teet?". Nyt siis taas itseään niskasta kiinne ja uudella puhdilla katteleen tätä touhua. Samalla tässä miettinyt, jos alottas pudottamalla itsensä ketoosiin, niin sais ainakin tehokkaan alun taas tälle. Uutena liikuntamuotona perheeseemme on muutaman päivää sitten muuttanut koira. Axu on 1 vuotias seropi uros (rotikan ja kultasennoutajan sekoitus) sekä kovin kiltti tapaus |
|
| Julkaisija: | elliskä [ 2011-07-14 14:29:28 ] |
| Viestin otsikko: | Re: 140.3 kg -> 88 kg ja sen alle |
Tsemitystä! (Tääkin liikkuu HML:ssa) |
|
| Sivu 1/3 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|