Tiedän että homma on vasta alussa, Läskiäisriehaakin on vielä viikkotolkulla jäljellä ja mun omaan tavoitteeseen, eli kesäkuun alkuun on vielä monta kuukautta, mutta silti nyt vatuttaa
Menneell viikolla ei tippunut yhtään ainutta kiloa, kiitos vain itselleni. Annoin luvan itselleni syödä viime viikonlopun synttäreillä kaikkea mitä siellä tarjotaan ja alashan meni suklaakakuista kaikenlaisiin espanjalaisiin herkkuihin asti (hyvää kyllä oli sen voin myöntää).
Toisekseen mun pitää päästä eroon leipäjuustosta. Oon jääny siihen ihan koukkuun ja syönkin sitä melkein joka päivä. On vielä niin helppo eväs työpaikalla teen kanssa jotta se on helppo ostaa ja syödä kun vie nälänkin hetkeksi. Ongelma vaan on se, että se näyttää nostavan mun maksoja, varsinkin protskuja päivän aikana jotta sen jälkeen ei ois enää varaa muuta syödäkään. Pitää opetella ostamaan sellainen pieni pala aina kerralla ja syödä mieluummin se.
Liikunnat on ihan hyvällä tolalla. Tämän aamun salitreenin jätin väliin siitä syystä että oon ollu koko viikonlopun ihan totaalisen väsyny ja tänään oli mahdollisuus nukkua vähän pidempään. Mutta huomenna taas lenkille ja loppuviikolla vielä salille pari kertaa.
Pitää aloittaa myös mittanauhan käyttö, aloitan sen päivittelyn tästä viestistä eteenpäin. Kun tosiaan koitan itsellenikin takoa päähän että kuntoilu kasvattaa sitä lihasta ja paino ei välttämättä tipu vaikka "laihtuisinkin" ja silloin se mittanauha ois pop. Mä vaan jostain kumman syystä vihaan mittaamista

Tuntuu että aina ei kuitenkaan onnistu mittaamaan juuri samasta kohdasta kuin viimeksi ja tulos voi olla taas ihan mitä sattuu.
Sen olen kyllä jo parin viikon jälkeen huomannut että farkut tuntuvat hitusen paremmilta päällä, ei purista samalla tavalla kuin esim uuden vuoden aikoihin vielä tekivät

Johtunee varmaan nesteistä ja turvotuksesta mutta silti...
Mutta tässä siis tämän viikon mittailut:
Paino:
Viikko 1: Lähtö
Viikko 2: -1,5 kg
Viikko 3: -0,5 kg
Viikko 4: +/-0
Mittailuja en aio alkaa päivittämään viikon välein, itselleni ei tuo mitään iloa mittailla joka viikko koska ero ei kuitenkaan tule olemaan selvä. Tsekkaan tilanteen mieluummin vaikka kuukauden välein niin mahdolliset tulokset huomaa paremmin.
Ensimmäiset mittaustulokset kertovat seuraavaa:
Vatsa (navan kohdalta): 93 cm
Reisi: 61 cm
Seuraavan kuukauden aikana siis näkee, mitä salikäynnit ja lenkkeily mun reisipläskeille tekee

Ja sitä spinningiä pitää kans kokeilla koska on kuulemma helkutin tehokasta.