karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-08-09 23:03:31

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-01-12 09:20:10 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Viime viikolla aloittelin taas loppuvuonna repsahtanutta hommaa ja edelleen tavoitteena se -10 kg.

Lähtö oli nyt 68 kg (ja 165 cm pituutta), marras-joulukuu meni mielialojen kanssa painiessa mässäillen (elin kirjaimellisesti pizzalla ja siiderillä), mutta nyt kun aloitti taas syömään karpisti niin kyllä sitä vaan taas huomaa miten parempi olo on koko ajan kun ei tule sellaista turvonnutta ähkyoloa =D> Näillä siis jatketaan.

"Virallisesti" aloitin viime viikon torstaina jonka jälkeen on lähtenyt nyt nesteitä -1,5 kg. Vielä on pläskeihin matkaa, viimeksi nesteitä lähti -4 kg.

Tällä kertaa painonhallinnan avuksi otin vihdoin ja viimein liikunnan! Kävin hommaamassa salikortin ja odottelen taas että huomenna pääsisin lenkillekin! Uiminen ois myös tarkoitus ottaa ohjelmistoon aina silloin tällöin, olen surkea uimari mutta nythän sitä vois alkaa kehittää.

Nyt vaan toivotaan ettei tää huuma häviä minnekään! :mrgreen:

ViestiLähetetty: 2009-01-19 10:53:46 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Mahtavaa, kaksi kiloa lähtenyt nyt vajaan kahden viikon aikana \o/
Olen tyytyväinen, viikonloppuna tuli syötyä epämääräisesti kun en ollut kotona ollenkaan, kävin mm. synttäreillä jossa piti tietysti ottaa vähän täytekakkua ja sellaista.

Nyt täytyy taas tsempata tämä alkava viikko, koska ensi lauantaina on taas toiset synttärit joissa tulee kuitenkin vähän otettua jotain herkkuja.

ViestiLähetetty: 2009-01-27 10:58:14 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Tiedän että homma on vasta alussa, Läskiäisriehaakin on vielä viikkotolkulla jäljellä ja mun omaan tavoitteeseen, eli kesäkuun alkuun on vielä monta kuukautta, mutta silti nyt vatuttaa :x
Menneell viikolla ei tippunut yhtään ainutta kiloa, kiitos vain itselleni. Annoin luvan itselleni syödä viime viikonlopun synttäreillä kaikkea mitä siellä tarjotaan ja alashan meni suklaakakuista kaikenlaisiin espanjalaisiin herkkuihin asti (hyvää kyllä oli sen voin myöntää).

Toisekseen mun pitää päästä eroon leipäjuustosta. Oon jääny siihen ihan koukkuun ja syönkin sitä melkein joka päivä. On vielä niin helppo eväs työpaikalla teen kanssa jotta se on helppo ostaa ja syödä kun vie nälänkin hetkeksi. Ongelma vaan on se, että se näyttää nostavan mun maksoja, varsinkin protskuja päivän aikana jotta sen jälkeen ei ois enää varaa muuta syödäkään. Pitää opetella ostamaan sellainen pieni pala aina kerralla ja syödä mieluummin se.

Liikunnat on ihan hyvällä tolalla. Tämän aamun salitreenin jätin väliin siitä syystä että oon ollu koko viikonlopun ihan totaalisen väsyny ja tänään oli mahdollisuus nukkua vähän pidempään. Mutta huomenna taas lenkille ja loppuviikolla vielä salille pari kertaa.

Pitää aloittaa myös mittanauhan käyttö, aloitan sen päivittelyn tästä viestistä eteenpäin. Kun tosiaan koitan itsellenikin takoa päähän että kuntoilu kasvattaa sitä lihasta ja paino ei välttämättä tipu vaikka "laihtuisinkin" ja silloin se mittanauha ois pop. Mä vaan jostain kumman syystä vihaan mittaamista :smt017 Tuntuu että aina ei kuitenkaan onnistu mittaamaan juuri samasta kohdasta kuin viimeksi ja tulos voi olla taas ihan mitä sattuu.
Sen olen kyllä jo parin viikon jälkeen huomannut että farkut tuntuvat hitusen paremmilta päällä, ei purista samalla tavalla kuin esim uuden vuoden aikoihin vielä tekivät :D Johtunee varmaan nesteistä ja turvotuksesta mutta silti...

Mutta tässä siis tämän viikon mittailut:

Paino:

Viikko 1: Lähtö
Viikko 2: -1,5 kg
Viikko 3: -0,5 kg
Viikko 4: +/-0

Mittailuja en aio alkaa päivittämään viikon välein, itselleni ei tuo mitään iloa mittailla joka viikko koska ero ei kuitenkaan tule olemaan selvä. Tsekkaan tilanteen mieluummin vaikka kuukauden välein niin mahdolliset tulokset huomaa paremmin.

Ensimmäiset mittaustulokset kertovat seuraavaa:

Vatsa (navan kohdalta): 93 cm
Reisi: 61 cm

Seuraavan kuukauden aikana siis näkee, mitä salikäynnit ja lenkkeily mun reisipläskeille tekee :lol: Ja sitä spinningiä pitää kans kokeilla koska on kuulemma helkutin tehokasta.

ViestiLähetetty: 2009-01-28 19:53:32 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Paljon tsemppiä myös sulle! :smt038 Kyllähän sitä joskus pitää voida vähän herkutella, mä en vain ole vielä uskaltanut sitä tehdä. Kyllä sä vielä mut kiinni otat! Ja otathan huomioon, että olet BMI:n kannalta mua jo edellä. ;)

Kuva

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00