Mieluiten olisin sängyn pohjalla enkä tulisi koskaan esiin
Loppuvuosi meni ihan ookoosti. Jouluna tuli juopoteltua ja syöpöteltyä liikaa, tulos +2kg. Ei niin paha.
Kairossa sain taas itseni ruotuun ja kävin salilla joskus jopa 2 kertaa päivässä. Jumpat alko, kilot jäi. 10 päivän matka Dubaissa nyt takana, tulos +2kg. Eli nyt +4kg liikaa läskiä..
Nyt semmonen fiilis että voi v****U! Kilot saa luvan lähteä lopullisesti. sama fiilis kun aina, en vaan kertakaikkiaan osaa olla herkuttelematta ja juomatta kun tulee tilaisuus.. Onko teillä muilla samat fiilarit?
Minä ihan oikeesti liikun paljon, syön melko kunnolla hiilaritietoisesti kuitenkin, joskus ne hedelmät vie mennessään, sallittakoon sen kuitenkin.
Tavoite on minulla aika kova, pakko olla muuten alan taas fuskaamaan ja sitten....
Niin toi painotavoite on se sama 63-65kg. Nyt kuitenkin on aika paljon lihasta tullut, et ehkä se 65 on ookoo. Kesällä painoin viimeksi 66 ja olin aika tyytyväinen, sain jalkaan farkut jotka viimeksi ollut kun painoin 58!! Eli on muokkausta tapahtunut.
Aikatavoite....niin..noh... huhtikuussa olis niinkun kiva vetästä biksut päälle
Katsotaan kuin käy.
Hiilarit pidän siinä 20-30g päivässä.
Liikuntaa: 4 kertaa viikossa ohjatussa Total body workoutissa, 3 kertaa viikossa salilla kovilla painoilla, juoksua olis kans tarkoitus lisätä, varmaankin noin 3 kertaa viikossa..? Tässä on jo aika paljon. Mutta muistakaa kaverit, olen vaan kotona enkä tee mitään! Eli pakko liikkua näinkin paljon muuten tulen mökkihöperöksi
Tulkaa messiin, toivottavasti täällä on näitä minun vanhoja kavereita ja uudet myös, saa kommenttia laittaa!