karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-19 13:23:23

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 754 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 738 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: 30 on uusi 18, akiram
ViestiLähetetty: 2014-06-27 11:37:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Paino 81 kg
Eiliset makrot R 102 hh 29 P 79
Liikkuminen ajoittain parempaa ja kipu koko ajan vähenemään päin. Nyt vasta pikkuhiljaa alkaa pääsemään tähän ketoilun makuun oikein kunnolla niin edelleen jatketaan samalla linjalla ja jos vaikka sais rajattua hiilet ihan siihen 20, nythän niitä on ollu yllättävän paljon melkein puolet enemmän ihan järestään.
Tosi vaikeaa on ollu noiden kipulääkkeiden suhteen kun sen selkäleikkauksen jälkeen olen pitänyt nollalinjaa sen suhteen ja nyt sit pelkään että tämä alkaa lipsua siihen että kohta olen taas täyteen doupattuna koko ajan. Väistämättä tulee mieleen, että jos vain en olisi näin ylipainoinen , ei myöskään kroppani olisi niin rasitettuna.

ViestiLähetetty: 2014-06-28 07:34:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Paino 80,8kg
Eiliset makrot R 181 hh 25 P 89
Tänään ylösnousemus onnistui aivan normaalisti. En edes muistanut että olisi koko selkä kipeänä ollutkaan. Hyvä. Nyt vain takaisin arkeen. Tänään tiedossa sukulaislapsen synttärit, saa nähdä tekeekö mieli napostella, pitää ottaa nyt hyvät pohjat kotona ettei enää mahtuisikaan mitään.

ViestiLähetetty: 2014-06-28 21:33:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tapahtunut tänään,
Perhejuhlin kokeilin ihan huvikseni kahden vuoden takaisia mekkoja ja yllätyksekseni mahduinkin hihattomaan ja suht anteeksi antavaan mekkoon kokoa 38! No tämä tosin vain johtuen siitä ettei mun tarvinnut tunkea näitä metrisiä halkoja yhteenkään hihaan... MUTTA tästä rohkaistuneena kokeilin polttarimekkoani päälle joka myös on Kahden vuoden takainen ja siihen vain sujautin tarpeeks tiukan makkarankuoren alle niin ei se niin hirveen näköinen ollut mitä itsekin olisin voinut kuvitella. Juhlissa meni aivan loistavasti ruokailun suhteen, emäntä oli valmistautunut oikein mallikkaasti eikä edes tehnyt mielikään mitään hiilari mättöä. Tätä lisää!
Nyt notskilla tuntemattomassa saaressa ukkokullan kanssa odotellen hiillosta ;)

ViestiLähetetty: 2014-06-29 10:25:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Paino 80,1 kg
\:D/
NIIN lähellä!

ViestiLähetetty: 2014-06-29 21:41:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

=D>
On se, niin kovin lähellä, jippii!
Olin muuten eilen ystävän synttäreillä. Voi kuinka hän olikaan hienoja tarjottavia laittanut. Löytyi laidasta laitaan. Ja se ihanan näköinen mansikka kerma kakku...Mutta mulla nyt täysi makea kielto.
Oli hän tehnyt karppi herkkuakin. Maistoin ekan kerran muta kakkua. Vei kielen mukanaan. Ja juusto kakku..nam.
Pystyin silti muista herkuista kieltäytymään.
Koira oli mukana, mutta hääräsi siinä niin, että piti laittaa pihalle puuhun kiinni. Ois mennyt kaakut ja kaikki nopeesti, mun pieni on nii iso ahmatti :lol:
On mullakin nyt paino asiat pienestä kiinni.
Enää puuttuu n 1.5 kiloa, niin olen saavuttanut alle vuodessa (11kk) sen mihin mielessäni tähtäsin. Sitten on 25 kg poissa.
Ja ah, kuinka nekin vaatteet joita hankkinut, niitä pienempiä, roikkuu päällä.
Mulla siis 4 viikkoa aikaa saada tuo 1.5 kg pois... =D>

ViestiLähetetty: 2014-06-29 22:03:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

santikka kirjoitti:
=D>
On se, niin kovin lähellä, jippii!
Olin muuten eilen ystävän synttäreillä. Voi kuinka hän olikaan hienoja tarjottavia laittanut. Löytyi laidasta laitaan. Ja se ihanan näköinen mansikka kerma kakku...Mutta mulla nyt täysi makea kielto.
Oli hän tehnyt karppi herkkuakin. Maistoin ekan kerran muta kakkua. Vei kielen mukanaan. Ja juusto kakku..nam.
Pystyin silti muista herkuista kieltäytymään.
Koira oli mukana, mutta hääräsi siinä niin, että piti laittaa pihalle puuhun kiinni. Ois mennyt kaakut ja kaikki nopeesti, mun pieni on nii iso ahmatti :lol:
On mullakin nyt paino asiat pienestä kiinni.
Enää puuttuu n 1.5 kiloa, niin olen saavuttanut alle vuodessa (11kk) sen mihin mielessäni tähtäsin. Sitten on 25 kg poissa.
Ja ah, kuinka nekin vaatteet joita hankkinut, niitä pienempiä, roikkuu päällä.
Mulla siis 4 viikkoa aikaa saada tuo 1.5 kg pois... =D>

Oot kyllä hurjan työn tehny! Pitää ihan hattua nostaa! =D>
Mutakakku on kyl ihan parasta, ihan vesikielelle tulee pelkästä ajatuksesta :lol:

ViestiLähetetty: 2014-06-29 22:20:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kuva

Hurjalta näyttää päivän makrot taas!
Iltapalaksi isäntä teki siis karppipitsaa, oli hjyvää :smt049 :smt049

ViestiLähetetty: 2014-06-29 23:10:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mulla on jääkaapissa pizzaa. Nyt kattelen koska siskon lento Rodokselta laskeutuu ja sitten koira enää pissille.
Öitä vaan :)

ViestiLähetetty: 2014-07-01 18:15:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Paino 80,8kg
Jep, eilen oli sitten cheattipäivä, en tiedä miks mutta kun se lähti aamusta itsestään jo menemään huonosti niin sama meno jatkui sitten lopun päivää. Paitsi että mutsin vain asioita mitä mun teki mieli ja loppujen lopuksi tulos oli aika säälittävää. Aamupalana pitsaa pari palaa, lounas karppipitsaa pari palaa, päivällinen 2 ikea hodaria (dont know why) ja pehmis ilman vohvelia. Iltapalana puoli pussia poppareita lighti colaa ja viinirypäleitä pikku kuppi. Ja yksi itse tehty pulla. Siis onhan tossakin mut aijemmin tuo määrä olisi ollut triplana mut nyt piti oikein keksimällä keksiä mitä tekis mieli, aijemmin sekään ei olisi tuottanut "ongelmia". Nyt söin niitä tuotteita mitä mun on tehnyt mieli parinviikon aikana ja jospa tästä sitten uuteen nousuun. Tänään joskin on ollut henkisesti huonompi päivä ja aamullahan heräsin nälkään mitä en ole tuntenut miesmuistiin. Tänään pari kuppia kö/kerma kahvia, voivegejä ja 2 makkaraa.

ViestiLähetetty: 2014-07-02 20:27:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Paino 80,5kg
Takkuisen aamun jälkeen päivä alkoi kirkastua ja jälleen päiväunien jälkeen uuteen nousuun. Tulikin saatua hyvin aikaiseksi omalla raksalla. Syömingit muuten ok mut rasvaa ollunna liian vähä, kookosöljy nyt loppu joten on tyydyttävä voikermakahviin. Päivän makrot kerrankin oikeassa suhteessa, mutta täytyy kyllä myöntää että vaikka ei nälkä ole ollutkaan niin ihan hullun vähä on oikeaa syömistä jos meinaan saada ne prodet pidettyä 50. Mietin että tässähän kestää useampi vuosi ennen kuin mielensä saa totutettua VHH malliin, ettei enää edes tee mieli poiketa hiilarihöttöihin, mutta pääasia että matka on jo alkanut kauan sitten ja joka päivä on lähempänä tavoitteitaan.
Alea iacta est!

ViestiLähetetty: 2014-07-06 19:28:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Onko viinijuhlien jälkeistä elämää?
Paino 80,8kg
No ompa hyvinkin ja vielä ihanan lämmintä ja herttasta.
Illan dainingit meni tosi hyvin pari lonkeroa ja ranskalaisia lukuunottamatta mutta seura oli ihanaa ja ilta aivan loistava kaikinpuolin! Tänään päivä vierähtänyt sukulaisten joukossa pelaten ja uiden ja ihan vain nauttien. Nyt vain sohvaperunoidaan ukon kanssa ilta ja aamulla alkaa hävityksen kauhistus!

ViestiLähetetty: 2014-07-06 20:17:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Miksi syöt prodea vaan 50? Mulla tahtoo mennä lähemmäs sataa..

ViestiLähetetty: 2014-07-06 23:07:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

AI että onko viini juhlien jälkeistä elämää?
En tiedä. Mulla oli aikoinaan aina kalja juhlia.
Hädin tuskin hengissä selvisin. Nyt lokakuussa tuleekin 3v että ei oo alkoholi maistunut. Siis ei tippaakaan.
Mutta, koska hengissä olen, voi kai sitä sanoa että juhlien jälkeenkin on elämää.
Minulla vasta silloin alkoi se oikea elämä.
Nyt juhlin aivan eri lailla.
:)

ViestiLähetetty: 2014-07-08 15:13:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mamachi kirjoitti:
Miksi syöt prodea vaan 50? Mulla tahtoo mennä lähemmäs sataa..

Niinhän se mullakin pääsääntöisesti on lähempänä sataa mutta nyt pyrin siihen rasvapolttoseen niin makrot menee hh 20-40 P 50 ja loput rasvaa. Ihan vain että alkaisi tämä painokin putoamaan. Mä en karpilla siis liho jos syön vaik kuinka, oikeaoppisesti siis, mutta en kyllä todella enää laihdukaan joten tällänen rytmi nyt niin kauan kuin vaaka näyttää 62. Kolmas viikko taitaa olla jo takana ja nyt alkaa jo mielikin tottua. Nälkä ei siis ole, syömistä vain tosi vähän normaaliin verrattuna. Kalorit pidän kuitenkin 2000...

ViestiLähetetty: 2014-07-08 15:22:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

santikka kirjoitti:
AI että onko viini juhlien jälkeistä elämää?
En tiedä. Mulla oli aikoinaan aina kalja juhlia.
Hädin tuskin hengissä selvisin. Nyt lokakuussa tuleekin 3v että ei oo alkoholi maistunut. Siis ei tippaakaan.
Mutta, koska hengissä olen, voi kai sitä sanoa että juhlien jälkeenkin on elämää.
Minulla vasta silloin alkoi se oikea elämä.
Nyt juhlin aivan eri lailla.
:)

Parhaat juhlat saa todellakin ilman alkoholia, ei käy kiistäminen mutta tulee sitä vielä itsellä aina silloin tällöin naukkailtua. Eräs tuttavani lopetti alkoholinkäytön pari vuotta karppaamisen aloituksen jälkeen, ihan vain siksi kun ei tehnyt enää mieli. Itselläni odotan samaa tunnetta :)
Paino 80,7kg
Mieli iloinen ja virkeä, johtuneeko ihan tästä kelistä? Minä niin puhkean kukkaan auringon paistaessa. Tänään olen lasten kanssa mummolla töissä pitkään aikaan ja jotenkin meinaa pullalta maistua. Rusketus tulee onneksi kaupan päälle!

ViestiLähetetty: 2014-07-10 11:20:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Paino 80,6kg
Eihän tämä kovin hienolta näytä jos syyskuussa pitäisi painaa 72 mutta koko ajan vain sisälläni tuntuu paremmalta ja paremmalta. Ehkä se parantuminen alkaa sisältä päin ja etenee pikkuhiljaa kerros kerrokselta ulkokuoreen. Ruumiini on minun temppelini ja kohtelen sitä hyvin.

ViestiLähetetty: 2014-07-11 06:35:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Paino 80,3kg
Itseasiassa maaliskuun alusta lähtien olen ollut näissä samoissa mitoissa, muutamaa senttiä lukuunottamatta. :?:
Onneksi ei ole aikaa turhautua. Taloremppa edistyy samaan vanhaan malliin huonosti ja nyt alkaa taas pikkuhiljaa marjastuskausi niin eipä tässä muuta taas joudakaan.

ViestiLähetetty: 2014-07-11 07:05:20 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Huomenta!
Juu, mitäs sitä turhia alkaa stressaamaan. Siis tuon painon kanssa.
Eikös ole tärkeintä, jos on kuitenkin hyvä olla?
Kurjaa olisi laihduttaa ja tuskastella koko ajan. Ei siinä kukaan pysty laihtumaan.
Mulla stressi nosta sokereita, ihme juttu.
Oikein mukavaa viikonloppua sinulle 8)

ViestiLähetetty: 2014-07-11 12:54:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

santikka kirjoitti:
Huomenta!
Juu, mitäs sitä turhia alkaa stressaamaan. Siis tuon painon kanssa.
Eikös ole tärkeintä, jos on kuitenkin hyvä olla?
Kurjaa olisi laihduttaa ja tuskastella koko ajan. Ei siinä kukaan pysty laihtumaan.
Mulla stressi nosta sokereita, ihme juttu.
Oikein mukavaa viikonloppua sinulle 8)

Niin se on vanhimmalla tytöllekin sama juttu, jos oikein jännittää jotain kovasti tai on ihan intopinkeenä jostain niin sokerit tuppaa nousta. Jännää miten siihenkin kaikki vaikuttaa.
Hauskaa viikonloppua myös teillekin! :)

ViestiLähetetty: 2014-07-11 19:54:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Suolaa suolaa tuokaa sitä suolaa!
Kello kolmeen asti omalla raksalla kunnes tulee voivottelupuhelu mummolta jolloin tuleekin lähtö nurmikon leikkuuseen , veden kantoon, ruuan tekoon jne. Siis minähän en muuten valita tästä aiheesta, mutta olisi vain henkisesti helpompaa jos mummolla rapistuis vaan keho eikä mieli, mutta olen vain yksinkertaisesti liian läheinen henkilö osatakseni olla ottamatta kaikkea itseeni. Huomenna jatkuu siivouksella...
Sipsejä menny muutama kourallinen, aamupäivän join vettä mutta nyt oli pakko ottaa light colaa.
Sitten vielä lapset nukkumaan ja itse koomailemaan aiponen kanssa sängyn perukoille.
I will think about it tomorrow....

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 754 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 738 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00