karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-14 22:35:46

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 177 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 79 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Pingu tekee combäckin
ViestiLähetetty: 2011-03-09 18:19:27 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Siitä se lähtee :D siis aamu käyntiin :lol: No joo. Mut aikaa on viel kesään ja ehdit saada ne kaikki bixutki käyttöös :wink: . Ryhdikkäästi arki, viikonloppuna sitten joku repsu sallitaan, vai mitä?! Ei sellasta kituutusta kukaan kestä pidemmän päälle [-X . Tsemiiiiii :smt038

Kuva

Ihan normaali ihminen...Kai...
You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

iHerbin alennuskoodi uusille asiakkaille LEP534, oikeuttaa 5$ alennukseen

ViestiLähetetty: 2011-03-09 20:48:39 
Poissa
soutaahuopaakarppi
soutaahuopaakarppi

...karpilla ei ole häntää eikä etenkään koipia :lol: Evät ylpeästi pystyssä vaan eteenpäin 8)

ViestiLähetetty: 2011-03-15 14:04:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kipkop Tiistaita mennään!

Pidennetty viikonloppu Sharm El Sheikhissä, aika kivaa, vaikka ne saakelin bixut oli kireet kun mitkä..
Arvatkaa mitä mun rakas lapseni totes kun sain kana ceasarin nenän eteen? OHO toi annos näyttää kyllä aika pieneltä sun vatsaan nähden...WTF? Meinas tulla muutama ÄRRÄPÄÄ!

Noh juu, viikonloppu meni ja hei kuulkaas +-0, pakko olla tyytyväinen, kuitenkin join :oops: mut en yhtään niin kun tapana on, jee hvyvä minä!
Juoksin 9km lenkin sielläkin, jee.
Aamu-munalla taas mentiin ja spinningiin, huh olipas kamalaa kyytiä, mut kai se sit tuottaa tulosta. Spinning, ei ole ihan mun juttu, jotenki tuntuu et en ole sillai väsähtäny sen jälkeen, reisiä vaan polttaa, vaikka vastusta on aikas paljon..noh pitänee yrittää vieläkin kovemmilla vaihteilla.

Kyllä tää taas tästä iloksi muuttuu, hyvä fiilis!

ViestiLähetetty: 2011-03-15 18:53:05 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Hahaa, mitä vanhat silmäni näkevätkään, Pingvi-viivi (niinku pikkuveljeni n. 2-vuotiaana sitä opetteli sanomaan) on tullut takaisin, jiihaa!
Hyvä että ootte nyt kuitenkin kunnossa kaikki, kun sielläkin niitä kummia tapahtui, kyllä ne bixut joku päivä sujahtaa kauniisti päälle vielä :D

ViestiLähetetty: 2011-03-16 08:17:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Keskiviikkoa vaan kaikille :D
JEP kyllä näin on Pingu is päk, kilojen kera (ja korkojen). Mut ei se mitään, laskusuunnassa kuitenkin, eilisestä -800g.
On muuten aika ihme (kuitenkin ns normipainoinen olen :shock: (not)) miten paljon on kropassa ylimääräistä nestettä, tästäkin lähtee varmaan vielä kilo, sit vasta läski.

Näin sattumalta lenkkipolulla naisen, jonka tunnistin salilta, juostiin sit yhtämatkaa loppulenkki, nonii mut kuitenkin siinä juttelimme ja hän on lukenut ravitsemustiedettä, kroppa on NIIN timmi että multa meinas tulla itku.. Hän on toiminu PTnä.
Kysyin sit jos hän haluaa töitä, mut pitäis saada kuntoon N Y T. Ei hän sen kummempaa sanonu kun " you just have to do cardio, a lot of cardio and stick to a low carb diet". Jutellaan lisää täs jokupäivä kun aikaa on. Mutta olin kyllä niin tyytyväinen hänen kommenttiin, onneksi ei sanonu et nutraamalla 4 viikkoa :lol:

Näillä siis jatkamme, puz puz

ViestiLähetetty: 2011-03-16 15:55:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heippati! Ihkuu kun oot palaillu :!: Kyllä se siitä taas lähtee. Niin se on mullaki lähteny. Jouluna (ja yleensä koko viime vuonna) lihoin sikapossuksi ja oli ihan järkyttävää nähdä vaakalukema tammikuulla. Siitä se sitten taas!
Onhan me ennenkin taisteltu läskejä vastaan :lol: Joten tsemppiä halikaupalla :hug:

ViestiLähetetty: 2011-03-17 09:33:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

KIITOS KIITOS, juuri näin teemme, TSEMPPAAMME!
paino eilisestä taas -800g :P ja joo, pompaan joka päivä puntarilla muuten multa karkaa mopo :mrgreen:
Jotenki sitä vaan unohti miten hyvä fiilis karppaamisesta tulee, ei ole (niin kamalia) mielitekoja 24h! Eikä ruokaakaan tartte kilokaupalla mätätä naamariin!
En laske mitään, eikä varmaan ketoosia ole, hiilarit mitkä tulee, tulee mun salaatista, tomaattia, omppuu, juustoa ja kreikkalaisesta..eli ei kuitenkaan pitäisi hirveen montaa olla :roll:

Viikonloppu alkaa täällä tänään, joten nyt pitää skarpata ettei käy huonosti hyvän alun jälkeen :P

ViestiLähetetty: 2011-03-17 09:44:34 
Poissa
soutaahuopaakarppi
soutaahuopaakarppi

pingviini kirjoitti:
Viikonloppu alkaa täällä tänään, joten nyt pitää skarpata ettei käy huonosti hyvän alun jälkeen :P

Kuinkahan mä saisin ton saman siirrettyä tännekin :lol: Nyt vaan ei jaksais enää kahta päivää duunia, ei sitten millään :x

ViestiLähetetty: 2011-03-17 09:47:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

NYT MENI HERMO!
miten mä saan ton tikkerin päivitettyä ilman et pitää säätää kaiken alusta?
Täh, häh....ai niiii joo

ViestiLähetetty: 2011-03-17 10:10:15 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

HIENOOOOOO Pingu =D> :smt038 :smt035 !!!

Kun urheilee paljon, on vain pakko niit hiilareita edes jonkin verran vetästä, että palauituu. Mulla ainakin tää pätee, muuten on ihan tönkkönä kovan treenin jälkeen...

Tikkeriä päivitetään siit edit -nappulasta ja sillee... Emmä osaa selittää, sorry :lol:

Kuva

Ihan normaali ihminen...Kai...
You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

iHerbin alennuskoodi uusille asiakkaille LEP534, oikeuttaa 5$ alennukseen

ViestiLähetetty: 2011-03-17 10:39:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

pingviini kirjoitti:
paino eilisestä taas -800g :P ja joo, pompaan joka päivä puntarilla muuten multa karkaa mopo :mrgreen:
Jotenki sitä vaan unohti miten hyvä fiilis karppaamisesta tulee, ei ole (niin kamalia) mielitekoja 24h! Eikä ruokaakaan tartte kilokaupalla mätätä naamariin!
En laske mitään, eikä varmaan ketoosia ole, hiilarit mitkä tulee, tulee mun salaatista, tomaattia, omppuu, juustoa ja kreikkalaisesta..eli ei kuitenkaan pitäisi hirveen montaa olla :roll:

Mäkin oon taaaas ottanu tavaksi ton puntarilla pomppimisen. Muuten ei tuu vittujakaan koko hommasta! Jes mahtavaa keventymistä sulla! =D> =D> Käsittämätöntä on toden totta se, kun nuo mieliteot häipyy eikä kokoaikaa tarvi mätöstellä :mrgreen:
Tsempailuja viikonlopun kunnialla läpi viemiseen :smt038

ViestiLähetetty: 2011-03-18 15:45:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

JIHAAAA, -500g eilisestä !!
Tänään oli panssari-bongaus, 10km juoksu. Mulla meni ihan käteen koko paska, noh yritin ilman hh, ja joo ei kyl tullu mitään.
10km menee normisti 55-60 min, nyt 1.06 :evil: . En sano sitä et ei voisi juosta ilman hh, sitä vaan et mun kroppa ei ole tottunut vielä olemaan ilman niitä :mrgreen: jep, menikö jakeluun? Mutta oli ihan hauskaa, paitsi et ne tankit oli viety veke yön aikana, enään oli yksi jäljellä noin kymmenestä :roll:

Ihana fiilis kertakaikkiaan =D>

ViestiLähetetty: 2011-03-21 15:06:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hip Hei!
Paino mukavasti menossa alaspäin, juu-u niin oli tarkoitus!

En jaksa senttipäikkyä virittää jotenka tänne merkkaan myös ne strateegiset mitat

Vyötärö: 78 - 74
Napa: 88 - 86
Lantio: 98 - 95
Reisi: 59 - 58
Pohje:36 - 35
RA: - 77
RY: - 90,5

Elikkä eka on alkutilanne, pari viikkoa sitten ja sininen on NYT

ViestiLähetetty: 2011-03-21 18:04:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Jestas mitä kaventumista :shock: Ja paris viikos!
Onneaaaa =D> =D> =D>

ViestiLähetetty: 2011-03-21 23:18:22 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Hienosti on senttejä lähtenyt =D>

ViestiLähetetty: 2011-03-22 08:02:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

KIITOS KIITOS kamut!

-200g eilisestä, nyt alkaa varmaan ihan noi ihka oikeet läskit kadota :mrgreen: sen verran on hidastunut toi miinus tahti.
Mieskin sano aamulla et OHO :shock: oletpas sinä laihtunu, ja et ole tehnyt mitään, miten nyt yhtäkkiä? totesin vaan et " etkö ole huomannut et mulla on muna maistunut entistä enemmän". Ei se tajunnu :lol: Katto mua kun halpaa makkaraa :lol:
Noh joo, en ole tehnyt tästä mitään numeroa, sillai varovasti meikäläinen yrittää, ei siis yritä vaan tarttu tuumasta toimeen, noin just joo.

Nyt on munat taas naamassa ja spinnkinkkin olen menossa, wohooo

ViestiLähetetty: 2011-03-25 11:39:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heipsankeikkaa

Nyt tuli lievää takapakkia..eilen jo, tänään taas kaidalla tiellä, jippii =D>
Vaalla en käynyt, ei jaksa masentua turhasta.
Eilen oli meidän 8v tytön pirskeet ( mansikoita ja pizzaa ja valkkaria..) ja tänään olisi kavereiden läksiäisjuhlat, muuttavat Intiaan :o Ei varmaan mee myöhään, kun ulkonaliikkumiskielto alkaa jo kl 12.
Ei kai tässä muuta, kauhee ruikuli tuli tosta pizzasta :lol:

ViestiLähetetty: 2011-03-29 08:20:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

TARTTEE HELPPIÄ!!

Oikeesti nyt mättäääää! Mitään suurta katastrofia ei ole tapahtunut, mutta semmonen turha "otan yhden kourallisen, eihän se mitään haittaa eikä missään näy, otanpa tosta noi kaikki, kun nyt kuitenkin tuli otettua noi muutamat"

Plussaa on tullut kg lisää, noh menkat oli myös päällä, sen takia varmaan teki mieli napostella. Jotenki nyt ottaa vaan päähän, ei laske niin kun haluaisin. JO JOOOO hiljaa hyvää tulee mutku nyt pitäis ollaa hienona, juu

Mitä mieltä ootte kahvista, turvottaako se vatsaa? aina ennen kun olen laihduttanut oli tapa mihä hyvänsä, niin mun vatsa on litistynyt silmissä, mutta nyt kaamee pömppö (älkää sanoko et ikä sen tekee, koska en usko :mrgreen: )
Juon nimittäin kahvia noin jaaa, öööhh, 3-4 mukia päivässä. Eihän se paljoo ole mut kuitenkin.

Tässä olikin tämän aamun marinat, hiphei!

ViestiLähetetty: 2011-03-29 08:28:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kyllä se siitä vielä...usko pois!!

Kahvi....mikä ihana tekosyy,kaikkeen :wink: Myös siihen syömiseen...
No ite en oo huomannu että kahvi mitekkään turvottais...ainakaan minuu...juon nimittäin noin 5-8 mukillista pvä :smt016

Tuosta "otampa muutaman/kourallisen /loput" ni huomaan että itelleni käy noin helpoiten niinä päivinä ku en urheile. Jotenkin sitä ei treenipäivinä vissiin haluu sitten sabotoida itteään tai jotai :-k

Älä anna periksi...aina voi ottaa ihtiää niskasta ja todeta että huomenna on parempi pvä :smt040

ViestiLähetetty: 2011-03-29 08:36:42 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Viime menkkojen aikana mulla ihan törkee turvotus :shock: Käsiä sai hädin tuskin nyrkkiin :lol:
Siitä se tilapäinen painonnousu johtuu. Kahvia litkin pannutolkulla päivittäin enkä oo huomannu mitään sen kummallisempaa.. Eli ei voi johtua kahvista :lol:
Kyllä se siitä kuule taas, älä lannistu ystäväiseni! :!:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 177 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 79 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00