karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-23 03:35:27

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 140 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 7 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2014-10-11 09:20:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 94942
Kiitos samoin :D Laihtumisen jälkeen on helppo luulla että tuli immuuniksi herkkujen vaikutuksille - tehty on ja nähty :mrgreen: Onneksi sinulle ehti tulla vain väliaikaisia harmeja, niistä pääsee säikähdyksellä. Kun sitkeästi jatkaa sillä tiellä niin sitten saa kyllä takaisin pullamuotonsa. Ei sitä enää =; Jatketaan vaan tiellä joka on hyväksi havaittu, vaikka hitaamminkin.

Onneksi en ihmeemmin osaa leipoa :lol:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-10-11 09:22:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
:lol:

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-10-18 08:59:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 94942
96 kg. On tää ja. +1 kg viikossa :( Mutta jatketaan.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-10-18 09:04:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Mulla on maanantaista +1kg...huh meitä :lol:

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-10-18 11:32:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 94942
:lol: Ja sitten vaan porskutetaan, ensi viikko parempi viikko :mrgreen:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-10-19 06:16:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 94942
Tosiaan taas on toivoa: oli se nestepöhöä, tänään paino taas sen 95 kg. Ei laskua mutta ei sentään nousuakaan. Syvä onnen huokaus :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-10-19 07:15:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Kaunista sunnuntaita!
Joo, mulla se +1 kg tipahti kanssa pois. Mitä lie pöhöä oli mullakin :lol:
Harvinaisen myöhään nukuin, mutta valvoinkin pitkään. Ja saunan jälkeen nukuin sohvalla vähän aikaa.
Mutta tosta painosta. Kyllä se sydämestä :smt049 ottaa, kun tietää että ei ole ns. ylimääräisiä syönyt ja sitten vaan eräänä aamuna onkin painoa lisää. Mulle tulee sellainen epäonnistunut olo. Vaikka mun paino onkin reilusti laskenut mut usein mietin, koska voi olla huoleton painon suhteen? Pitääkö, kun on helposti lihoavaa tyyppiä, koko loppuikä pelätä sitä 1-2 kg:n painon nousua? Vai tuleeko vielä se aika, että voi olla huoleton?
Mä en oikeesti jaksaisi joka aamu mennä vaakaan, mutta kun aina on se toivo, jos se oiskin nyt mennyt alaspäin ja kunnolla :lol:
Sama, kun mittaan vieläkin verensokereita.
Lääkäri sanoi jo aikoja sitten, että mittaa kerran viikossa yhtenä päivänä pari kolme kertaa. Mä mittaan joka päivä n 4 kertaa. Onko se jo hysteriaa, että enkö luota siihen et ne sokerit pysyy tasoissa?
Pitäiskö heittää vaaka ja mittauslaitteet roskiin?
No kääk, sitten paniikissa ostamaan uusia... :lol:

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-10-19 09:15:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 94942
Hyvä, kaksi onnenmimmiä täällä sitten :lol:

Luulen että lihomaan taipuvan on vaan loppuelämänsä tarkastettava välillä, mitä vaaka kertoo. Mutta pelosta voi takuulla oppia pois kun lopultahan siihen on kehityttävä luottamus, että painossa on pientä vaihtelua, mutta se pysyy oikealla elämäntavalla jossain vaihtelurajoissa kuitenkin. Ja vaaka kertoo jos lipsahtaa niin pahasti että raja ylittyy. Minulle kävi nuorena niin että laihduin ja luulin sitten että nyt kroppa on tervehtynyt ja siirryin terveelliselle kasvisravinnolle - traagisin, hiipivin seurauksin. Ehkä vaaka olisi auttanut huomaaman muutoksen.

Ajattelin että hyvä olisi jos pääsisi johonkin miellyttävään painoon, saisi elämäntapansa normalisoiduksi ja voisi sitten punnita itsensä kerran kuussa. Sen pitäisi riittää - ja jos painonnousua olisi, ehtisi hyvin tehdä korjausliikkeen. Eikä tulisi hysteeristä vahtausvimmaa :) Joka päivä punnitseminen lisää huolta kun ei se vaaka ihan kaikkea kerro ja päivittäin paino vaihtelee monesta syystä jonkun verran. Nykyiset digivaa'at ovat minusta :smt019 ne saavat ihmiset huolesta sekaisin kun 100 gramman muutos alkaa askarruttaa mieltä. Mullakin oli semmoinen... Vanha kunnon mekaaninen vaaka ja punnitus kerran viikossa on ainakin minulla toiminut, ja toivonpa pääseväni siihen kerran kuussa punnitukseen huolettomin ottein :D

Että älä kumminkaan pois heitä vermeitä - harvenna mittaus- ja punnituskertoja :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-11-08 08:05:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 94942
97 kg.

Hormonitoiminta turvottaa, joten melko varmaan sen lasehdittua 95. Ei laskua, ei nousua, ehkä :x Täytyy palata asiaan taas. Olo on hyvä mutta kiva olisi painonlaskukin. Mutta opinpahan kärsivälliseksi 8)

Muoks: olipahan ruokavieras sitä mieltä että olen laihtunut :o


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-11-09 16:32:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 94942
Huomasin tänään jakunnappeja näplätessäni että alimmainen meni kiinni. Keskivartalosta on tosiaan lähtenyt jotain :o


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-11-09 17:29:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Regina,
todella hienoa =D>
Eikös tuntunutkin kivalta? Kun mulla alkoi vaatteet sopimaan, kun yhtä kokeilin, revin kaikkia vanhoja vaatteita kaapeista ja alkoi sovituspuuhat, mun oma muotinäytös.

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-11-09 18:19:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 94942
Kiitos Santikka, tuntuu todella kivalta :D Minullakin voi vielä olla oma muotinäytös edessä, toivottavasti - olin aika yllättynyt, koska paino ei ole kummemmin pudonnut. Tuo kertoo kuitenkin että nyt juuri teen jotain oikein :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-11-09 18:25:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Niinpä,
nyt on hyvä mieli \:D/ aloittaa uusi viikko :)

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-11-09 19:07:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 94942
:smt045 Ihan varmasti. Sitä samaa Santikalle ja muillekin :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-11-15 08:13:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 94942
Uutinen se on huono uutinenkin: 99 kg. Ei liene enää turvotusta.

Jotain menee pieleen. Varmaan iltaruokinta. Pitää keksiä jotain, koska se on tuntunut hyvältä, hyvä olo, hyvä uni eikä sydämenhakkausta yöllä kun syön riisiä (kuivana vajaa desi, mukana proteiinilähde) tai papuja, suolaa ja rasvaa, mausteita. Olen tehnyt sitä nyt viikon ja painon puolesta tulos on tämä. Ratkaisu mietintään.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-11-15 09:58:21 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Jäin miettimään,
riisiä kuivana? Kyllä mun mielestä se kannattaisi nyt jättää pois. Nooo, älä välitä, se on vaan mun mielipide. Mut kuitenkin, alkoi vaivaamaan.
Meille on taas tullut lunta =D>

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-11-15 13:31:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 94942
Riisi se minuakin epäilyttää. Paras jättää se, kokeilen papuja ja ... mitä nyt keksinkin. Kuitenkin on varmaan riisiä parempi vaihtoehto. Kummallista tässä on se, että jakun löysyys päällä jatkuu vaan vaikka painosta päätellen pitäisi kinnata kummasti. Enkä kyllä ole niin paljon treenannut, että lihakset tässä painaisivat :lol:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-12-28 09:49:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 94942
Jahas, ja aikaa on kulunut. Painolle ei ole tapahtunut juuri mitään mainittavaa, tänään vaaka näytti 99 kiloa. Ei vielä sadassa eikä enää sadassa :roll: Jonkinmoista liikettä ikäänkuin tuntuu koko ajan, vaatteet löystyvät ja kiristyvät, kaipa, sitä nestettä velloo ympäriinsä ja/tai läski siirtyy uusiin asemiin. Vai onko toiveajattelua... Ehkä vähän apeana mutta tyytyneenä täytyy todeta, että erittäin hyvä on, kun ei paino radikaalisti ole nousussa. Jatkan, koska en tahdo olla vuoden päästä 150-kiloinenkaan. Seuraan kehitystä, mutta tässä tilanteessa riittänee harvempikin seuranta, tällainen.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-02-01 06:57:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 94942
Pitkästä aikaa aamupainoa:
97 kg :o
Ja mitään en oo tehny, juurikaan - siis pyrkiäkseni painonlaskuun. Vain kaksi kiloa viimeisestä, mutta mikä suunta :smt050 Näin juuri. Kaksi vaivaista kiloa toiseen suuntaan ja vaaka näyttäisi 101 kg :? Joo, näin on hyvä, 97 kiloa ja siitä sitten alemmas kohti kevättä. Eläköön se pieni ero suunnassa.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-02-05 12:37:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2014-09-05 08:58:58
Viestit: 4848
Hyvä =D> Sitä se teettää kun on elämä ottanut uutta suuntaa :D

_________________
"Atkins makes food your friend and is all about choice, rather than denial."
"Every atom in your body came from a star that exploded [...] So forget Jesus. Stars died so you could live. We're all Stardust " Lawrence Krauss


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 140 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6 7 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)