karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-19 16:55:11

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 69 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-02-02 18:25:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kyllä se magnesiumin syönninkin kanssa kestää aikansa, ennen kuin elimistö alkaa tajuta mistä on kysymys. Mutta nyt nukun öisin varmaan aina yli 7 tuntia enkä valvo enää kuin pikkuhetkiä - enkä kaikkina öinä herää ollenkaan.

ViestiLähetetty: 2012-02-10 08:00:22 
Poissa
blondikarppi
blondikarppi

iida kirjoitti:
Haluaisin tehdä tuon suolahappotestin, kun tiedän että on jotain feelua tuolla mahassa, mutta mulla on lievä refluksi niin en uskalla höh...

Mullakin on lievä refluksi. Tai en tiiä onko lievä vai normaali mutta on kuitenkin :D ite oon saanu avun siihen täydestä viljattomuudesta ja suolahapoista nimenomaan. Ilmeisesti mun refluksi johtukin osin vatsappojen vähäisyydestä. Viljat pahentaa ja jos niitä erehtyy syömään niin mun pitää ottaa suolahappoa reilummalla kädellä tai alkaa kuplia aika nopeesti.

Suosittelen uskaltamaan! Apteekin lääkkeet mulla vaan pahenti, mutta näillä omilla keinoilla oon liki oireeton :D

ViestiLähetetty: 2012-02-16 21:08:12 
Poissa
kakarakarppi
kakarakarppi

Hmm, no ei nuo niin pahan hintaisia oo, että kai sitä vois kokeilla vaikka ei sitten sopiskaan.
Ei mullakaan tosiaan mikään kovin paha toi refluksi ole...
Ei oo noista magnesiumeista oo tuntunut mitään apua olevan... No paitsi se, että lihakset ei nyi :) vai pitäiskö mun antaa niille vielä enemmän aikaa?
Vissiin nyt kuukauden niitä popsinu... iHerbiltä tilasin sitä samaa mitä sinisessä unessa on, mutta ei oo vielä paketti tullu, niin en oo päässy testaa...

Mutta suolahapot kokeiluun siis! Kiitos neuvoista!

ViestiLähetetty: 2012-05-30 12:56:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Blessiiii, veer aar juu? :)

Jokin keino löytyy aina.
- Benjamin Disraeli

ViestiLähetetty: 2012-05-31 18:48:52 
Poissa
blondikarppi
blondikarppi

Just päivällä mietin ettei oo tullu Blessin päikkyä paljon luettua, mutta enpä oo näemmä missannu mitään :lol:

ViestiLähetetty: 2012-06-01 04:13:15 
Poissa
rentokarppi
rentokarppi

:lol:

Mä oon tosi laiska päikkyilemään :lol:
Ja nyt oon lähössä sukuloimaan pariks päiväks 7:n junalla, joten en tässä stooria kirjoittele nytkään sitten. Ehkä on aika päikkyillä taas, mutta alkakoon se sukuloimisen jälkeen :wink:

ViestiLähetetty: 2012-08-18 18:22:11 
Poissa
sintti
sintti

Onpa hauska löytää tällaista keskustelua mun kirjastani :) Kiva kuulla, että siitä on ollut iloksi ja ajatusten herättäjäksi niin monelle.

Harmi myös kuulla noita tarinoita, että meidän valmennuksesta tai kirjasta ei ole ollut apua. Mutta se on fakta, että kaikki ei sovi kaikille - olipa kyse sitten runsasproteiinisesta/hiilarisesta/rasvaisesta ruokavaliosta. Siksi jokaisen pitää oman kokeilun kautta löytää se tasapaino ja oma paras tapa syödä. Mitään absoluuttista, oikeaa ja kaikille sopivaa ruokavaliota ei takuulla ole olemassa. Ainoa mihin luottaisin faktana on se, että jokainen meistä voi parhaiten aitoa ruokaa syömällä :)

Tsemppiä Blessille elämäntapamuutoksessa! Ja tietysti myös kaikille muille tämän ketjun lukijoille ja palstalla surffaileville :)

-Kaisa
kaisa@optimalperformance.fi

ViestiLähetetty: 2012-08-18 19:25:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

The KAISA on täällä :shock: :D =D> Kiitos optimaalisesta systeemistä kerta kaikkiaan :idea:

ViestiLähetetty: 2012-08-18 19:45:56 
Poissa
rentokarppi
rentokarppi

faidra kirjoitti:
Onpa hauska löytää tällaista keskustelua mun kirjastani :) Kiva kuulla, että siitä on ollut iloksi ja ajatusten herättäjäksi niin monelle.

Tsemppiä Blessille elämäntapamuutoksessa! Ja tietysti myös kaikille muille tämän ketjun lukijoille ja palstalla surffaileville :)

Kiitos, ja kyllä kirjasta on hyötyä ollut, ja muutama ystäväni ja sukulaiseni myös herännyt kirjan luettuaan. Moni löytänyt vastauksen moneen pulmaan, mitä ei edes olisi ajatellut!

Nyt odottelen sähköpostivalmennustasi, joka alkaa 20.8

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 69 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4

Kaikki ajat ovat UTC+02:00