karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-27 00:07:01

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 76 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-11-24 12:20:57 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2011-04-11 20:50:27
Viestit: 108
=D> =D>

_________________
http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wRcPQlI/]
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-11-29 10:06:00 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2011-08-05 19:37:44
Viestit: 56
Hienoa Neppi, hyvin etenee :D
Mukavaa joulun odotusta :!:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-04 16:50:52 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2011-06-06 07:12:22
Viestit: 146
-100g tämän viikon tulos. OK sekin, pääasia että alaspäin mennään :)

_________________
Kuva

Kampanjasivuni


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-12-22 08:46:37 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2011-06-06 07:12:22
Viestit: 146
Moikka vaan kaikille taas!

Kiitos Riina74 ja Sun Sweet tsemppauksesta!

Pitkään junnasi paino taas paikallaan, mutta nyt viimein näyttää taas menevän alaspäin, -700g viime viikosta. Mulla tuntuu tuo paino muutenkin menevän niin, että kerralla humahdetaan noin kilon verran alaspäin ja sitten jumitellaan siinä 2-3 viikkoa.

Paino:
6.6. 104,2kg
4.7. 99,4kg
10.8. 97,2kg
2.9. 95,7kg
8.10 93,6 kg
5.11. 92,6kg
20.11. 91,5kg
22.12. 90,7kg

Alle kilo ja oltas siellä kasilla alkavissa painolukamissa ja BMI viimein alle 30. ja 2,6kg tavoitteen puoliväliin, sinne jos pääsis helmikuun loppuun mennessä?!

_________________
Kuva

Kampanjasivuni


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-08 18:44:25 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2011-06-06 07:12:22
Viestit: 146
Paino jatkaa pyörimistään 90,5 ja 91 välillä.

Huomenna alkaa arki ja samalla yritän vähän tarkemmin katsoa, mitä suuhuni laitan ja keskiviikkona alkaa 7 viikon mittainen aquagymstick - kurssi, jos sais tota lihaskuntoo parannettua. Lisäks käyn ainakin toisen kerran viikossa jossain muussa vesijumpassa ja lenkillekkin yritän keretä :) Hyötyliikuntaa tulee päivittäin, lumisadepäivinä sitten enemmänkin kun on toi piha mitä saa/pitää kolata :)

Mukavaa alkanutta vuotta kaikille jotka tätä mun taivaltaa seurailee :smt006

Nyt kokkaamaan jotain evästä huomiseksi!

_________________
Kuva

Kampanjasivuni


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-09 16:08:18 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-01-09 16:01:25
Viestit: 1
Tsemppiä!

Nyt vasta liityn tänne, mutta tiedoksi, että kyllä onnistuu, vaikka jos on retkahtanut hampurilaiseen, suklaaseen tai jopa pizzaankin (tavallisiin)...kunhan palaa sitten karppauslinjalle nopeasti...
Vuodessa -26 kg ja kuusi jäljellä...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-12 08:37:03 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2011-06-06 07:12:22
Viestit: 146
Paino otti ja humahti taas iloisesti alaspäin, -800g parissa päivässä. Nyt sit varmaan junnataan tässä taas 2-3 viikkoa?! Mutta, mun paino alkaa kasilla :D

6.6. 104,2kg
4.7. 99,4kg
10.8. 97,2kg
2.9. 95,7kg
8.10 93,6 kg
5.11. 92,6kg
20.11. 91,5kg
22.12. 90,7kg
12.1 89,9kg

(lisäsin vielä tuon painonkehityksen)

_________________
Kuva

Kampanjasivuni


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-12 12:31:22 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2010-04-23 00:15:54
Viestit: 52
Hienoa työtä ja tsemppiä, perässä tullaan! :)

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-26 19:17:38 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2011-06-06 07:12:22
Viestit: 146
Hitaasti mutta varmasti hilaan painoa alaspäin ja viimein olen painoindeksini puolesta "vain" ylipainoinen :)

_________________
Kuva

Kampanjasivuni


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-28 12:53:17 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2011-06-06 07:12:22
Viestit: 146
Pudottaminen jatkuu kiihtyvään tahtiin, taidan olla ekaa kertaa karppausaikanani ketoosissa. Muuta muutosta en ole ruokiin tehnyt, kuin sen että jätin "herkut" pois eli pähkinät ja tumman suklaan. Näin mennään nyt niin kauan kuin hyvältä tuntuu, en ota liikaa stressiä kuitenkaan :)

6.6. 104,2kg
4.7. 99,4kg
10.8. 97,2kg
2.9. 95,7kg
8.10 93,6 kg
5.11. 92,6kg
20.11. 91,5kg
22.12. 90,7kg
12.1 89,9kg
28.1. 88,5kg

_________________
Kuva

Kampanjasivuni


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-02-01 08:09:26 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2011-06-06 07:12:22
Viestit: 146
Nyt on kyllä niin hyvä fiilis. Olen alkanut liikkua enemmän, viime viikolla kävin kolme kertaa uimahallilla, kahdesti vesijumpassa ja yhtenä aamuna uimassa 1000m, eilen oli tän viikon eka vesijumppa... Alan koukuttua tohon touhuun :D

Liikkuminen näkyy mielen virkeuden lisäksi myös painossa :)

_________________
Kuva

Kampanjasivuni


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-02-08 17:32:05 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2011-06-06 07:12:22
Viestit: 146
6.6. 104,2kg
4.7. 99,4kg
10.8. 97,2kg
2.9. 95,7kg
8.10 93,6 kg
5.11. 92,6kg
20.11. 91,5kg
22.12. 90,7kg
12.1 89,9kg
8.2. 88,0kg

_________________
Kuva

Kampanjasivuni


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-02-16 06:33:14 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2011-06-06 07:12:22
Viestit: 146
Huomenta! Mukava huomata, kuinka liikunnan lisääminen on kiihdyttänyt painonpudotusta. Samalla myös peilikuva on muuttunut mukavammaksi, kun jossain alkaa vähän näkyä lihastakin ja olo on kaikin puolin parempi, olen jäänyt koukkuun tuohon uintiin ja vesijumppaan.

6.6. 104,2kg
4.7. 99,4kg
10.8. 97,2kg
2.9. 95,7kg
8.10 93,6 kg
5.11. 92,6kg
20.11. 91,5kg
22.12. 90,7kg
12.1 89,9kg
16.2. 87,4kg

_________________
Kuva

Kampanjasivuni


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-02-16 08:27:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-11-19 18:37:21
Viestit: 1127
Onnea tosi paljon tähän astisesta suorituksesta ja miljoonat tsempit jatkoon =D> =D> :smt023 :smt023

_________________
~Karppaan siks ku siin'on niks~
~OnOff-karppausta jo vuodesta 2006~


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-02-25 18:00:24 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2011-06-06 07:12:22
Viestit: 146
6.6. 104,2kg
4.7. 99,4kg
10.8. 97,2kg
2.9. 95,7kg
8.10 93,6 kg
5.11. 92,6kg
20.11. 91,5kg
22.12. 90,7kg
12.1 89,9kg
25.2. 87,1kg

Alaspäin mennään, välillä nopeammin, välillä hitaammin. Nyt on viime viikkoina kadotettu enemmän senttejä kuin kiloja, joka sekin on erittäin positiivista! Vyötärönympärys junnasi pitkään paikallaan, mutta on nyt taas lähtenyt kapenemaan ja jopa aika reipasta tahtia. Kahdeksassa kuukaudessa olen kaventanut vyötärönympärystäni 24cm :)

_________________
Kuva

Kampanjasivuni


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-13 19:31:00 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2011-06-06 07:12:22
Viestit: 146
Moikka!

Kävin tänään kehonkoostumusmittauksessa ja kuten olen itse jo pitkään arvellut, ei tuo "normaalipaino" (BMI alle 25) ole minulle mikään tavoite enkä sinne halua enää pyrkiä.

Olen roteva ja sen verran reippaasti tuota lihasmassaa, että tavoitepainoksi asettui 80kg. Tällä hetkellä pyrin painoon 82kg ja sen jälkeen tarkistellaan tuota kehonkoostumusta uudelleen, en missään nimessä halua menettää painoa lihasmassasta.

Onnellisin olen näistä kahdesta: lihasmassaa on melko tasasesti noin 140% koko kehossa (Vertailukohtana siis saman mittaisten eurooppalaisten naisten keskiarvo 100%) ja viskeraalista rasvaa 88,4% (sama suhdeluku eli 100% on se keskiverto)

-Onnellinen neppi-

_________________
Kuva

Kampanjasivuni


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 76 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)