karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-26 00:50:25

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 520 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 122 23 24 25 26 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-05-21 23:12:41 
Poissa
soutaahuopaakarppi
soutaahuopaakarppi

Liittynyt: 2009-03-11 22:12:54
Viestit: 3791
Komppaan Selmistä!
Takas nyt ruotuun kun olis jo, sinä jos kuka tiedät miten se tehdään ja kuinka homma toimii!

_________________
Kuva
Truth, nothing but the truth since 8.6.2010


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-22 16:18:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-05-27 16:11:01
Viestit: 761
Miekii tulin tsemppaamaa Matamia! Kyllä siulla vielä naksahtaa se karppausmoodi päälle, ja sitten saa kilot kyytiä!!
Ai nii, ja millos myö karjalan tytöt tavataan torilla? :D Kävin tänään pikasesti kauppatorin kirppiksellä, ja ihan mukavasti oli väkeä.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-22 19:09:41 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-28 11:16:24
Viestit: 863
hmm.. en mä ny pääse jaloilleni, aina tulee jotain.. :roll:
mä siirrän että ensiviikolla ihan varmasti alotan.. no saattaa pari päivää mennä karpist mut sit taas... huoks.

Pummitar, pitäs kyl nähä eihä sua enää tunne :)
Mie meinasin kans et pitäs kirppikselle männä myymää, mut koha ny kattoo millo ehtii, ku aina tuntuu olevan jotain.

_________________
Karppaus alkanut 28.6.2010 puolisen vuotta ja -40kg
Sitten syöksy hiilarimaahan ja kilot tullu takaisin :( Nyt jälleen potkua persaukseen kun ei jaksa liikkua enää ollenkaan. Tsemppiä ja kannustusta tarvitaan


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-23 12:41:19 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
Ei tollanen "ensviikolla sitten" ajattelu toimi ikinä missään. Vaikka olis jo kerenny syömään aamupalaks läjän leipää, niin silti voi päättää että alotan just NYT, justiinsa tästä sekunnista eteenpäin. Ja sit vaan ateria kerrallaan. Jos tulee repsu, niin unohtaa sen vaan ja keskittyy sit seuraavaan ateriaan. Ei sellanen "no alotan ehkä 15.6. kun ennen on sitä ja tätä missä tulee kuitenkin repsuiltua" -ajattelu kanna vaan hedelmää. Jos niitä repsuja tulee niin sitten tulee, so what, mutta kunhan ainakin alottaa heti eikä sitten joskus (=ei ikinä). Ja tosiaan ei murehdi tulevia vaan iloitsee jokaisesta onnistuneesta ateriasta ja päivästä.

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-30 08:09:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-28 11:16:24
Viestit: 863
*käyttää rautakankea ja kampeaa itseä suosta*
mua väsyttää ihan hirveest kokoajan :(
voisin nukkua kellon ympäri.. kiitos hiilareiden.
Mut nyt se hiilari mässy on LOPPU :evil:
aamupalaksi, munakasta jossa auraa, kinkkua, salamia...
ja iiiiiso tuoppi vettä.
tein tuos karppileipääki valmiiks.

ottaa päähän ku punnitsin ja mittasin :(
on tullu iha kiitettäväst kiloja takas. :(paska
no.. nestettä on paljon tiedän ja NÄEN sen.. et kyl niit muutama lähtee täs äkkii pois
KUN vaan saan itseni pysymää ruodussa.
:) mun on pakko ny pystyy tähä uudellee. piruvie.

kuorsaanki taas niin että ukol menee hermo.. karppaus aikana en kuorsannu koska se ei koskaa siit valittanu,
eikä töniny mua yöllä.. kysyin joskus että kuorsaanko ni tuumas että ei oo huomannu, joten tuskin sitte kuorsasin.
nyt on jo senkii takia saatava taas elämä kondiksee..

_________________
Karppaus alkanut 28.6.2010 puolisen vuotta ja -40kg
Sitten syöksy hiilarimaahan ja kilot tullu takaisin :( Nyt jälleen potkua persaukseen kun ei jaksa liikkua enää ollenkaan. Tsemppiä ja kannustusta tarvitaan


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-30 08:27:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-05-27 16:11:01
Viestit: 761
=D> Hyvä matami!!! Kunhan viikon verran jaksat :twisted: sisulla :twisted: , niin sittenhän se hiilarinhimo on unohtunut.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-30 11:22:16 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-28 11:16:24
Viestit: 863
Juu, otin tuos taas parin tunnin päikkärit.. eiköhä se viikko mene vaik nukkues :D
ihan ihme väsymystä kyl huhhuh..
no jospa se helpottais :)

_________________
Karppaus alkanut 28.6.2010 puolisen vuotta ja -40kg
Sitten syöksy hiilarimaahan ja kilot tullu takaisin :( Nyt jälleen potkua persaukseen kun ei jaksa liikkua enää ollenkaan. Tsemppiä ja kannustusta tarvitaan


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-30 22:34:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-28 11:16:24
Viestit: 863
Nonii kello 23.31 ja mua ei nukuta yhtää :D joko tää karppaus autto ja alko piristyy tää emäntä :)))
tai sit mun unikiintiö on tullu jo täys :)

No joo, mut tää päivä menny iha hyvin, hiilarit 18,2 pro 67,9 rasva 158,3

täst on hyvä huomen jatkaa :))

_________________
Karppaus alkanut 28.6.2010 puolisen vuotta ja -40kg
Sitten syöksy hiilarimaahan ja kilot tullu takaisin :( Nyt jälleen potkua persaukseen kun ei jaksa liikkua enää ollenkaan. Tsemppiä ja kannustusta tarvitaan


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-31 10:30:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-05-27 16:11:01
Viestit: 761
Tsadaa matami! Onnea hyvin karpatusta päivästä!! Ei muuta kuin uutta putkeen :D

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-31 11:35:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-28 11:16:24
Viestit: 863
Juu täällä porskutetaan taas lammikossa hyvin :)
aamulla pari paistettua munaa kera karppileivän ja parin metukkasiivun..
sillä jaksoin 12 asti no wishyä men pullo ku kävin kaupungis..
nyt söin porsaanpaistia, kasvisgratiena ja salaattia :) nam nam.
heiiiii mä en oo tänää nukkunu viel päikkäreit ;))
ja ehtiny (jaksanu) käydä kaupoil, tehä ruuan, pyykit konees, silitin tytön juhlakoltun... wauu...
ehkä tää tästä :)

_________________
Karppaus alkanut 28.6.2010 puolisen vuotta ja -40kg
Sitten syöksy hiilarimaahan ja kilot tullu takaisin :( Nyt jälleen potkua persaukseen kun ei jaksa liikkua enää ollenkaan. Tsemppiä ja kannustusta tarvitaan


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-31 11:43:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-28 11:16:24
Viestit: 863
Nii joo pitää kertoa, huomenna leivon kaverille karjalanpiirakoit, miten mä selviin siitä etten syö yhtää..
neku on nii hyviä. *glubs* vai teenkö itelle pari semmost tosi pientä piirakkaa :))

_________________
Karppaus alkanut 28.6.2010 puolisen vuotta ja -40kg
Sitten syöksy hiilarimaahan ja kilot tullu takaisin :( Nyt jälleen potkua persaukseen kun ei jaksa liikkua enää ollenkaan. Tsemppiä ja kannustusta tarvitaan


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-31 14:10:15 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
matami72 kirjoitti:
Nii joo pitää kertoa, huomenna leivon kaverille karjalanpiirakoit, miten mä selviin siitä etten syö yhtää..
neku on nii hyviä. *glubs* vai teenkö itelle pari semmost tosi pientä piirakkaa :))


Leivo pari pientä, pistä pakkaseen ja lupaa että saat ottaa ne esim. kun oot viikon tai kaks ollu tiukasti karpilla. Jos on vielä se sokerivierotus päällä, ni mulla kaks pientäkin piirakkaa helposti aiheuttais paluun entiseen että hupsista vaan :D

Mut jee, hyvä matami! =D>

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-31 16:18:33 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2010-01-05 18:53:17
Viestit: 479
Jess, Matami is back! Itseleivotut karjalanpiirakat on miunkin heikko kohta, mutta onneksi maha ei kestä kahta enempää. Koeta nyt olla tiukkapipona itelles! Vedät karppievästä mahan täyteen, niin ei piirakat mahdu.
Tsemppiä kehiin!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-05-31 21:23:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-28 11:16:24
Viestit: 863
Kiitti selmis :)
tuos käytii kaverin luona iltakahvil ku isäntä sinne lamppuja laitteli... ni pidin pintani enkä ottanu munkkia..
kotiin ku tulin ni otin gratinea iltapalaks :D oli kova nälkä :D

_________________
Karppaus alkanut 28.6.2010 puolisen vuotta ja -40kg
Sitten syöksy hiilarimaahan ja kilot tullu takaisin :( Nyt jälleen potkua persaukseen kun ei jaksa liikkua enää ollenkaan. Tsemppiä ja kannustusta tarvitaan


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-06-02 07:52:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-28 11:16:24
Viestit: 863
No joo menihä niit piirait eilen sit useempi... :roll: *etsii selkärankaa*
Mut tänää nyt sit taas karpisti.

_________________
Karppaus alkanut 28.6.2010 puolisen vuotta ja -40kg
Sitten syöksy hiilarimaahan ja kilot tullu takaisin :( Nyt jälleen potkua persaukseen kun ei jaksa liikkua enää ollenkaan. Tsemppiä ja kannustusta tarvitaan


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-06-16 06:19:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-28 11:16:24
Viestit: 863
Löyty.... ja sit se taas katos :oops:
ja kadoksis on taas ollu.. *huokaus*
mulla ollu kunnon leipomisvimma päällänsä..
jatkuvast teen karjalanpiirakoit jonnee juhliin no niit jää sit kotiinki.. ny tein tarkotuksel kotii niit.
sitte teen jatkuvast meille valkosuklaa hyytelökakkua :oops:
Juhliakiaa jatkuvast... *seli seli seli*
oikeest ottaa päähän itseä tää ku en vaa pysty..
alotan aina sit se kestää pari päivää ja taas mennää...
ostin tuos kaupast itelleni leningin.. hitsi se on kyl nätti.. ja se on paljon pienempi ku ennen..
ja näyttääki iha kivalle jopa mun päällä.. mut silti ku se hiilari turvotus ois pois, ni ois viel nätimpi..
nyt ootan että pääsen maistamaa sitä uutta karppileipää mikä on tullu kauppoihi..
tuskin se viel lpr asti on... vai onko joku nähny jo?

_________________
Karppaus alkanut 28.6.2010 puolisen vuotta ja -40kg
Sitten syöksy hiilarimaahan ja kilot tullu takaisin :( Nyt jälleen potkua persaukseen kun ei jaksa liikkua enää ollenkaan. Tsemppiä ja kannustusta tarvitaan


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-06-16 10:07:04 
Poissa
kilometrikarppi
kilometrikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-10-19 17:03:14
Viestit: 2060
Leivo jotain karppiherkkuja? Hyydykekakku marjoista tehtynä ja pähkinäpohjalla tai pohjattomana on ihan karppia, näin vaihtoehtona tolle valkosuklaakakulle. Sitten jos tulee mielitekoja, ni ois ainakin kaapit pullollaan erilaisia karppileivonnaisia ja vois natustella sitten niitä? :)

_________________
Kuva

02/2012 päättynyt painonseurantapäiväkirja: Kesäkilojen karkotus
02/2012 aloitettu liikuntapäiväkirja: Sentit jäävät salille


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-05 18:52:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-04-28 11:16:24
Viestit: 863
Kuinkahan mones kerta tää on kun kampean itseäni ylös..
Nyt on jotenki motivaatiota taas enemmän.. katotaa kauan se taas kestää :))
eilen ja tänää ainaki menny tosi hyvin :D
Mä tiiän että ku tän ekanviikon saisin menemää kunnialla ni sit ois mielihalut ohitse..
no onneks tyttökii halus alottaa herkkulakon ni ei sen puolee tee mieli.
eilen kävin kamun kyydis rajantakana, ja hänel ol nälkä.. ja mässytti shipsiä ja suklaata..
mä lipitin vissyä ja kuolasin vieres, mut en ottanu vaik tarjos.. ku päästii suomenpuolelle hain kaupast kinkkuleikkelettä ja vetäsin 200g sitä.. klo oli 20.30 ja edellisen kerran olin syöny 11 aikaa... oli vähä jo nälkä :)
tänäaamunakaa ei ollu nälkä ni oli aikaa tehä kunnon aamupalat sun muut..
muutes.. mä tykästyin siihe uuteen karppileipään.. etenki paahdettuna on hyvää.
mut se on tuol pakkases.. ja otan sielt pari kolme kertaa viikos vaa palasen... muuten sitä tulee syötyä enemmän jos on jääkaapis.. :D
Potkikaa mua taas kovaa tähä isoon ahteriin että pääsen täst turvotuksest, väsymyksest, piereskelyst, kuorsaamisest ja pääkivust eroon.. Karppaamalla kaik oli ennen paremmin :)) mieskii sai nukuttuu *hih*

_________________
Karppaus alkanut 28.6.2010 puolisen vuotta ja -40kg
Sitten syöksy hiilarimaahan ja kilot tullu takaisin :( Nyt jälleen potkua persaukseen kun ei jaksa liikkua enää ollenkaan. Tsemppiä ja kannustusta tarvitaan


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-06 10:15:49 
Poissa
soutaahuopaakarppi
soutaahuopaakarppi

Liittynyt: 2009-03-11 22:12:54
Viestit: 3791
Täältä ensimmäinen potku *tömps* :smt041

_________________
Kuva
Truth, nothing but the truth since 8.6.2010


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2011-07-06 10:30:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2010-08-01 08:16:21
Viestit: 3165
Tsemppiä uuteen alkuun!
Nyt jätät vaan ne hiilet pois ja syöt niin paljon kun napa vetää, jotta ei tule niitä hiiliä työnnettyä naamariin. Kyllä ne annoskoot siitä pienenee kun pääset taas alkuun, niin kuin hyvin itsekin tiedät eiks joo. Viikon päästä on homma käynnissä ja himot huitsin nevadiassa. :smt023

_________________
Kalan juoksut, puntit ja sapuskat lisäravinteineen
Koodilla HUV171 10 taalan alennus ensimäisestä tilauksestasi. Tämä siis iHerbistä.
Tässä linkki suoraan yrtin sivulle eikä sinun tarvitse lisätä koodia enää mihinkään


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 520 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 122 23 24 25 26 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)