Oon koittanut vaan sisäistä kookosöljyn nauttimista, tosin senkin olen taas unohtanut. Mä oon niin hirvittävän kärsimätön tyyppi, kun joku ei auta heti, niin into lopahtaa. Ekaks tuli kyllä mieleen, että miten sen kookosöljyn saa pysymään kuuman makkaran päällä

Huomasin tässä, että tuo rakastamani makkara ei enää maistukaan samalla tavalla, olen ehkä kyllästyttänyt itseni siihen. Huomaan, että grillissä paistuukin välillä kanaa. Aika aikansa kutakin. Ens kesänä varmaan taas makkara maistuu.
Juniorin rippijuhlat oli kesällä, isänsä puolen sukulaiset näki mut noin kolmeen vuoteen pitkästä aikaa. Eivät tunnistaneet kirkossa, ennen kuin menin ihan reilusti moikkaamaan. Yksikin setä tuli esittelemään itsensä

, olin kuitenkin yli 15 vuotta ton suvun kanssa tekemisissä. Oikeastaan tosi kiva, että muutoksen huomaa.
Muhun vanhaan sohvaperunaan on ilmaantunut jonkinasteinen liikunnan tahto (ei vielä ilo, eikä mitään sinnepäinkään). Eilen olin tiukassa vesijumpassa ja hiki tuli. Tänään olis vastapainoksi venyttelyä. Täytyis muistaa ottaa rauhassa, että jaksaa jatkaa liikkumista.
Ärsyttää toi karppaus-uutisointi. Poika lukee lööpit ja uutiset, jotka liittyvät asiaan. Nyt sitten valistaa mua, että varmasti saan sydärin ja kuolen. Ja vaikka mitä. Todella hankala tilanne pojan kannalta kun isällään syödään runsashiilaristavähärasvasta ja meillä sitten ihan toisin päin. Toki ostan pojalle leipää ym., mutta viestit ovat niin ristiriitaisia.
Tulipa paljon asiaa, oikein raikasta syksyä kaikille