Kiitokset

Minun tarinani on sellainen, että teininä olin niin hoikassa kunnossa, että sain siitä kuulla noottia ystäviltäni. Sitten vuosien varrella lihoin mukavasti niin, että painoin parhaimmillani rapeat 72kg

Nyt täytän helmikuussa 29v.
Vuonna 2008 onnistuin pudottamaan painoa liikunnalla ja terveellisellä rualla niin, että kun esikoinen ilmoitti tulostaan painoin 59kg. Kun esikoiseni syntyi, mahduin vanhoihin farkkuihini parin viikon kuluessa ja olin enemmän kuin iloinen

Tulin uudestaan raskaaksi 4,5kk ensimmäisen syntymästä. Hänen synnyttyä painoa jäi pari kiloa ylimääräistä (verrattuna painooni ennen ensimmäistä raskautta), mutta sittemmin ihan itse olen itseni onnistuneesti herkutellut taas pullukaksi. Beba levinnyt entisestään ja laihdutuksesta on tullut elämän tehtäväni. Onnistun aina laihduttamaan pari-kolme kiloa, mutta lihon aina uudestaan takaisin.
Uusi vuosi, uudet kujeet

Tein uuden vuoden lupauksen: Jos en onnistu laihduttamaan tänä vuonna en enää edes yritä laihduttaa, vaan siinä tapauksessa aijon hyväksyä itseni tälläisena, ikuisena punkerona.
Tämä ei tosin kuitenkaan kuulosta korvissani sellaiselta, että voisin tämän hyväksyä
Aloitin 3.1. uuden elämän karppauksen merkeissä. Painoa oli 3.1 tasan 70kg. Tänä aamuna vaaka näytti jo 69kg

Jeee

Nyt on loistava fiilis, vaikkakin koko ajan takaraivossa joku koputtaa, että älä intoile vielä, kohta se taas nousee..