karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-16 00:56:46

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-11-30 11:11:48 
Poissa
sintti
sintti

Kiitosta teille :) olen tutustunut jo aiheisiin ja vaikuttaa siltä että ei tämä nyt niin hankalaa olekkaan :) kertokaapas esimerkkejä minkälainen päivä teillä on ruuan suhteen?

käyttääkö joku muuten sitä mantelijauhoa? kokemuksia? :)

ViestiLähetetty: 2012-11-30 15:49:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Ketjuja joissa on vastaus.
Yleisessä keskustelussa: mitä söit...
Päiväkirjoissa: Ruokapäiväkirjat,
Salaiset päiväkirjat.
Liikunnasta on omat, karppaus tyyleistä.
Selaile noista, kyllä löytyy...

Lisäys. Manteli jauhoista on myös näissä päikyissä.
Aika monipuolista käyttöä, kookosjauho käy myös...

Tämä ei siis ole ''tuilua, vanha neuvoo. :wink:

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2012-12-03 00:57:44 
Poissa
sintti
sintti

Sori viivähtäneestä vastauksesta.
Juu, tuolta tosiaan löytyy kaikennäkösiä ketjuja ruokahommista. :)

Omalla kohdallani aamulla syön, lähes joka aamu, paistettua pekonia ja munakokkelia.
Välipalaksi tai lounaaksi, riippuen koska ehdin aamupalan syömään, menee yleensä edellisen päivän jämiä, tai turkkijogurttia funlightin kanssa, taikka ihan vain metukkaa ja juustoa, jos ajatus ei oikein kulje, eikä jaksa panostaa ruokaan.
Päivän tuhdein ruoka tulee syötyä lähes poikkeuksetta neljän aikoihin, ja syön oikeastaan sitä samaa mitä muukin perhe, mutta makaroonit/potut/riisit yms. kielletyt, korvaan tuoreilla tai keitetyillä kasviksilla/vihanneksilla, yleensä paprika, kurkku, porkkana tai parsakaali. Keittoja on tullut tosin tehtyä hyvin harvoin, kun se ei jotenkin uppoa ilman niitä pottuja, mutta esim. makaroonilaatikkoa muille tehdessä, teen itselle oman laatikon, jossa korvaan makaroonin parsakaali-kukkakaali-porkkana pakastevihanneksilla. Ja se on kyllä hyvää, namnam!
Iltapalaksi syön yleensä yhden viipaleen kaupan "karppi"leipää, ja reilusti voita, juustoa, leikkelettä ja kurkkua päälle :) Saunailtoina saatan paistaa kiukaan pesässä Wilhelmiä ;)
Herkkuina menee Fazerin Thin dark sukulaatia, mutta sitäkin max. pari palaa päivässä. :P
Vettä tulee juotua myös reilusti.

Mantelijauhoa en ole itse käyttänyt vielä missään.

Tässä nyt jotain suuntaa omasta ruokavaliostani.

ViestiLähetetty: 2013-01-02 13:05:15 
Poissa
sintti
sintti

Ohhoh, pikku tovi taas vierähtäny viime päivityksestä :)
Noh, tänä aamuna päästiin 98,0! Eli se satanen paukahti tuossa joulun tienoila rikki! :D Juu, en tosiaan olis uskonu, tuli syötyä kyllä vähän kaikennäköstä ja herkuissakaan ei kyllä säästelty. :) Noh, ilmeisesti kuitenki päästiin takasin ruotuun heti tapaninpäivän jälkeen, kun nyt ollaan jo näin kaukana satasesta!
Jippijaijee!

ViestiLähetetty: 2013-01-02 13:26:51 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Eipä ole tullut kommentoituakaan... :wink:

Onnea satasen rikkomisesta...
Korvaakohan kotivakuutus sen. :-k

noi malli syömiset on pitkälti monen muun kanssa samoja.
Mantelijauhosta saat vaihtelua aamiaiseen, pannuleipä, minuuttisämpylä...

Mutta menee hyvin noilla sinun aamiaisillakin.

ViestiLähetetty: 2013-01-04 14:09:59 
Poissa
sintti
sintti

Onnitteluja täältäkin. Mä oon ihan fiiliksissä ku luen näitä teidän onnistumisia. Minä ite ketokarppaan ja on tosi hienoa, kun ei tarvii nälissään kuljotella. Minä harrastin kesällä ihan tolkutonta kuntosalitreeniä ja paino tippui muutaman kilon ja sitten se pysähtyi ja lopuksi tuli kaikki takas, samaten tämä joulu toi muutaman lisäkilon. Aika nopeasti ketoilun alkamisen jälkeen huomasi sen kuinka lähti ikävä turvonnut olo pois. Ennen aikoinaan ku laihduttelin milloin milläkin menestyksellä niin mulla tuli stressi puntarin kanssa. Nyt oon päättänyt, että käyn vain kerran viikossa keskiviikkona ja sillä selvä. Mutta ei muuta kuin menestystä jatkoon, täältä perästä tullaan pikkuhiljaa =D>

Kuva

ViestiLähetetty: 2013-01-04 14:37:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

elähän sie Merja-Irina siitä vaa'asta ressiä ota.
Sen voi, ehkä jopa kannattaa polkaista komeron perälle...
Ota mittoja, kuvia ja katsele mitä vaatteille tapahtuu.
Vielä mielialoja, tuntemuksia ylös niin selviää mistä tässä on kyse.

Kattoo sitä vaakaa sitten joskus...

ViestiLähetetty: 2013-01-16 13:54:37 
Poissa
sintti
sintti

Isot kiitokset ja kumarrukset onnitteluista! :) :respect:
Ja tervetuloa merja-irina mukaan! :) =D>
Paino on pysynyt aika tasasesti tuossa 98,0 molemmin puolin..
Osallistuin nyt tuohon painokampanjaanki, ja tavoitteena olis päästä 92,0 kiloon, ja kesään mennessä sitten alle 90.
Ja jos en muista/kehtaa joka viikko tänne käydä päivittelemässä, niin tuonne painokampanjaan kuitenkin yritän viikottain merkkailla tuloksia. :)
Ja nyt on sitten taas alettu crossailemaanki vähän säännöllisemmin, kevättä kohti kun mennään, niin täytyyhän sitä yrittää vähän kiinteytyäkkin ;)

ViestiLähetetty: 2013-02-14 10:47:28 
Poissa
sintti
sintti

Voivoi, kyllä nyt meinaa niin jumittaa... Mutta sehän on niin tuttua. Paino tällä hetkellä hyvin tiukasti 97,5 ja 98 pinnassa. Kyllähän tuon varmasti sais laskuun, jos nyt oikein tsemppais... Ja olen huomannut, että mitä enempi liikun, niin sitä tiukemmin paino tahtoo pysyä paikoillaan. En tiedä pitäskö lisätä vähän hiilareita polttoaineeksi.. :? Hmm.. Jäänpä nyt vähän pohdiskeleen tätä.

ViestiLähetetty: 2013-10-30 12:00:41 
Poissa
sintti
sintti

Hiihoi, täällä taas. Karppailtu on koko kevät, kesä ja syksy, enemmän tai vähemmän, mutta nyt pari viikkoa ollu oikein tehot päällänsä. Ja tuloksiakin on heti näkynyt! =D> Jumiteltu oikeastaan koko kesä 92-93kg, tällä hetkelä paino on saatu uudelle kympille, eli vaaka näytti tänä aamuna 89kg! Ihanaa, ehkä vielä joku päivä oltais tavotteessa, koska ylöspäin tämä ei paino ei nouse enää ikinä. :) Hitaasti mutta varmasti.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 50 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3

Kaikki ajat ovat UTC+02:00