Tyyli-Lyyli kirjoitti:
Huima tulos!
Syötkö miten? Siis hh, prode ja rasvat - paljonko?
Paljonko nuo suolahappotabut maksaa? Löysin netistä (suomesta ihan) magnesiumia jossa oli kolmea erilaista magnesiumia, onko kokemusta? Olikohan se bio-magnesium missä niitä kolmea oli...
Mä en missään nimessä laske mitään. Koska laihtumisen peruste on mielestäni se, ettei elimistö totu mihinkään tiettyyn kaavaan. Jos syön aina saman verran (kalorit ja noi makrot) ni hupsista keikkaa, kroppa tottuu siihen ja pitää taas laskea kaikki uusiksi. Eli hiilarit alhaalla ja kaikkea muuta mielen mukaan. Eli laskematta paras

Vähän ku intervalli-treeni

(syömiseni siis)
Apteekissa hypocylin maksaa 9,5e ja luontaistuotekaupan solgarin vastaavat 11e
magnesiumeista kannattaa valita esim: -sitraatti, -asparaatti, -lysinaatti, -malaatti, -fumaraatti, -glysinaatti, -glyserofosfaatti. Noita pitäis suomesta löytyy paremmin, eikä hinnakkaita, kuten muutama muu (joita ei tahdo suomesta löytyä)
Bio-magnesiumissa näytti olevan noita laksatiivisiä magnesiumeja, enkä itse käyttäisi. (itse viskasin omat entuudestaan hankitut sellaiset pois) Niissä oli jotakin, ettei elimistö osaa hyödyntää niitä/pysty hyödyntämään.
Oletko jo lukenut sen kirjan? Se antaa paljon vastauksia
