karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-22 10:20:46

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 69 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-01-16 10:54:12 
Poissa
rentokarppi
rentokarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-12-07 08:55:22
Viestit: 1755
Kiitokset kaikille! :hug: On kyllä pillereitä tullut napsittua jo ähkyyn asti, et saa luvan painon tippuakkin!! :lol:

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-16 12:19:25 
Poissa
maatilakarppi
maatilakarppi

Liittynyt: 2010-12-06 19:51:50
Viestit: 3339
Mistä hankit pillerit?

_________________
04/10 113,5kg
Ensimmäisestä tilauksesta iHerbistä -5$ koodilla KIV264
"Kaikkea kivaa kohtuudella."


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-16 16:19:30 
Poissa
rentokarppi
rentokarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-12-07 08:55:22
Viestit: 1755
Tyyli-Lyyli kirjoitti:
Mistä hankit pillerit?


Luontaistuotekaupoista ja apteekista + netistä. (mitä nyt jos tahtoo vahvaa ja sellaista magnesiumia mitä ei suomesta saa, ni ne pitää ulkomailta tilata, mutta kyllä sitraattina saa suomesta.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-20 10:15:39 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2010-10-18 22:36:58
Viestit: 26
Oli toi kirja lainassa kaverilta enkä ehtinyt sitä kokonaan lukea.
Pitänee ostaa se omaksi. Kaisan kotisivuilla olen käynyt jo viime kesänä ja olisin halunnut mennä henk.koht käymään, mutta kaikki kaatuu aina siihen rahaan.

Ja suolahappoihin tutustuin jo 4v sitten Paula Heinosen kirjan kautta, mutta niitä sai vain apteekista ja otin aina vain yhden pillerin eikä se riittänyt mihinkään.

Mutta seuraavasta tilistä menen ostamaan läjän pillereitä ja sitten saa läski kyytiä!

Seuraillaan tätä ketjua ja tsemppiä :D

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-20 11:58:32 
Poissa
rentokarppi
rentokarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-12-07 08:55:22
Viestit: 1755
Kiitos vierailusta J-Lo!
Pillerihiiri :lol: Kyllä noihin saa rahaa uppoamaan, ei siinä mitään, mutta paljon ovat antaneet!

Eli olen ollut 5 kokonaista päivää ilman allergia lääkkeitä! Ennen söin 1-2 per päivä!!!! Nyt ei allergiasta päivääkään. (3 kissaa ja koira jotka allergisoi)

- vaatekoko pienentynyt näin lyhyessä ajassa, ja paino romahtaa alas! (vaaka toimii, testasin sitä painoilla)
-Lopetin e-pillerit eikä naama kuki kuten ennen (söin niitä ihon takia) (paitsi pillereiden lopettamisen jälkeen nyt tammikuussa jo 2:t naistenvaivat
-Nukun todella hyvin
-jaksan tehdä kaikkea mitä ennen en jaksanut
-positiivisempi ihmisenä
-listaa voi jatkaa loputtomiin.

En malttanut odottaa sunnuntaihin punnituksen suhteen :lol:
1.1 94,0kg
8.1 91.9kg
12.1 90.8kg
15.1 89.6kg
20.1 87.2kg


Sunnuntaista tippunu 2.4kg :shock: Eli tammikuun saldo tähän asti: 6.8kg :shock: :shock:

Eli en turhaan syö Kaisan suosittelemia pillereitä ähkyyn asti!

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-20 18:17:39 
Poissa
maatilakarppi
maatilakarppi

Liittynyt: 2010-12-06 19:51:50
Viestit: 3339
Huima tulos! =D>
Syötkö miten? Siis hh, prode ja rasvat - paljonko?

Paljonko nuo suolahappotabut maksaa? Löysin netistä (suomesta ihan) magnesiumia jossa oli kolmea erilaista magnesiumia, onko kokemusta? Olikohan se bio-magnesium missä niitä kolmea oli...

_________________
04/10 113,5kg
Ensimmäisestä tilauksesta iHerbistä -5$ koodilla KIV264
"Kaikkea kivaa kohtuudella."


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-20 18:38:12 
Poissa
rentokarppi
rentokarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-12-07 08:55:22
Viestit: 1755
Tyyli-Lyyli kirjoitti:
Huima tulos! =D>
Syötkö miten? Siis hh, prode ja rasvat - paljonko?

Paljonko nuo suolahappotabut maksaa? Löysin netistä (suomesta ihan) magnesiumia jossa oli kolmea erilaista magnesiumia, onko kokemusta? Olikohan se bio-magnesium missä niitä kolmea oli...


Mä en missään nimessä laske mitään. Koska laihtumisen peruste on mielestäni se, ettei elimistö totu mihinkään tiettyyn kaavaan. Jos syön aina saman verran (kalorit ja noi makrot) ni hupsista keikkaa, kroppa tottuu siihen ja pitää taas laskea kaikki uusiksi. Eli hiilarit alhaalla ja kaikkea muuta mielen mukaan. Eli laskematta paras 8) Vähän ku intervalli-treeni :lol: (syömiseni siis)

Apteekissa hypocylin maksaa 9,5e ja luontaistuotekaupan solgarin vastaavat 11e

magnesiumeista kannattaa valita esim: -sitraatti, -asparaatti, -lysinaatti, -malaatti, -fumaraatti, -glysinaatti, -glyserofosfaatti. Noita pitäis suomesta löytyy paremmin, eikä hinnakkaita, kuten muutama muu (joita ei tahdo suomesta löytyä)
Bio-magnesiumissa näytti olevan noita laksatiivisiä magnesiumeja, enkä itse käyttäisi. (itse viskasin omat entuudestaan hankitut sellaiset pois) Niissä oli jotakin, ettei elimistö osaa hyödyntää niitä/pysty hyödyntämään.

Oletko jo lukenut sen kirjan? Se antaa paljon vastauksia :D

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-20 19:15:17 
Poissa
kakarakarppi
kakarakarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-09-14 16:13:08
Viestit: 2074
Tuli myös luettua tuo kirja ja siellä oli kyllä paljon mielenkiintoista tarinaa...
En muista edes milloin olisin viimeksi nukkunut koko yötä putkeen, niin kirja sai todella miettimään asiaa...
Hankin sitten magnesiumia, pari päivää sitten aloitin niitä napsimaan, mutta ainakaan vielä ei ole tuntunut olevan minkäänlaista vaikutusta...
Haluaisin tehdä tuon suolahappotestin, kun tiedän että on jotain feelua tuolla mahassa, mutta mulla on lievä refluksi niin en uskalla höh...
Mielenkiinnolla jään seurailemaan kirjoitteluasi :)

_________________
(kato addikti on addikti, vaikka voissa paistais)
Muutoksen kesä!
iHerbistä ensitilaajalle alea 5$ koodilla KAJ788


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-20 19:28:45 
Poissa
rentokarppi
rentokarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-12-07 08:55:22
Viestit: 1755
iida kirjoitti:
Tuli myös luettua tuo kirja ja siellä oli kyllä paljon mielenkiintoista tarinaa...
En muista edes milloin olisin viimeksi nukkunut koko yötä putkeen, niin kirja sai todella miettimään asiaa...
Hankin sitten magnesiumia, pari päivää sitten aloitin niitä napsimaan, mutta ainakaan vielä ei ole tuntunut olevan minkäänlaista vaikutusta...


Mitä käytät ja millaisilla määrillä olet? Ja pitkäänkö olet kokeillut?
Ja viehän se hieman aikaa. Snowgrouse suositteli minulle myös Tryptomax-nimistä valmistetta, ja toimii! Kokeile sitäkin ihmeessä. Se auttoi miestäni erittäin hyvin ja minua myös. Samalla laskee stressiäkin.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-21 18:40:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-05-31 00:51:12
Viestit: 1719
Kiitos kiitos kiitos beibe ihanasta yllätyslahjasta :smt060

_________________
Elinvoima ei ilmene ainoastaan sinnikkyytenä vaan myös kykynä aloittaa kaikki alusta.
- F. Scott Fitzgerald

Jokin keino löytyy aina.
- Benjamin Disraeli


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-21 18:43:40 
Poissa
rentokarppi
rentokarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-12-07 08:55:22
Viestit: 1755
Sessan kirjoitti:
Kiitos kiitos kiitos beibe ihanasta yllätyslahjasta :smt060


Oleppa hyvä :hug: Mä aivopesen suo tuotteilla :lol:

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-23 11:11:45 
Poissa
rentokarppi
rentokarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-12-07 08:55:22
Viestit: 1755
Multa on kadonnut selluliitista johtuvat muhkurat!!!
Mulla reidet on sileet ku vauvan pylly!

Kiitos pH-balance :smt050 :respect: Ja noilla muillakin varmaan jotain tekemistä asian kanssa.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-23 12:36:24 
Poissa
maatilakarppi
maatilakarppi

Liittynyt: 2010-12-06 19:51:50
Viestit: 3339
Mistä muuten olet löytänyt Suomesta muuta kun sitraatti tai oksidi-muotoista magnesiumia? Netistä en onnistunut löytämään. Yksi orotaatti (tms) oli joskus ollut markkinoilla, mutta sitäkään ei löytynyt nettikaupoista tai mainintaa että mistä sais.

_________________
04/10 113,5kg
Ensimmäisestä tilauksesta iHerbistä -5$ koodilla KIV264
"Kaikkea kivaa kohtuudella."


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-23 12:40:45 
Poissa
rentokarppi
rentokarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-12-07 08:55:22
Viestit: 1755
Tyyli-Lyyli kirjoitti:
Mistä muuten olet löytänyt Suomesta muuta kun sitraatti tai oksidi-muotoista magnesiumia? Netistä en onnistunut löytämään. Yksi orotaatti (tms) oli joskus ollut markkinoilla, mutta sitäkään ei löytynyt nettikaupoista tai mainintaa että mistä sais.


oksidit kannattaa heti jättää pois. En ole itsekään löytänyt mitään fiksua suomesta. Mutta ulkomailta saa. Magnesiumöljyjä saa myös suomesta.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-23 12:42:05 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2010-10-18 22:36:58
Viestit: 26
Ruohonjuuressa oli magnesiumöljyä, mutta eikös siinä kirjassa sanottu, että voide ei öljyä?
Muistanko väärin?

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-23 13:03:46 
Poissa
rentokarppi
rentokarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-12-07 08:55:22
Viestit: 1755
J-Lo kirjoitti:
Ruohonjuuressa oli magnesiumöljyä, mutta eikös siinä kirjassa sanottu, että voide ei öljyä?
Muistanko väärin?


Öljy on polttelevampaa. Käsitin itse, ettei mitään väliä kumman ottaa. Itse en ole voiteita/öljyjä vielä kokeillut, pitääkin lukaista uudelleen 8)

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-23 13:38:34 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2010-10-18 22:36:58
Viestit: 26
Magnesium: , Poliquin Übermag (bisglysinaatti ja glyserofosfaatti), Poliquin Topical Mag (voidemainen magnesium) => punasolujen magnesiumtaso nousee nopeimmin käyttämällä useita eri magnesiumin laatuja samanaikaisesti

Tollasen löysin Kaisan kotisivuilta, mutta muistelin että nimenomaan voidetta suositteli.
meinasin ostaa sen öljyn ja tsekkasin muistiin panot johon kirjoitin voide, ei öljy syytä en muista.

Pitänee se kirja hommata, ettei pelkillä hatarilla muistikuvilla ala muita ohjeistamaan :lol:

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-23 13:54:18 
Poissa
maatilakarppi
maatilakarppi

Liittynyt: 2010-12-06 19:51:50
Viestit: 3339
Joo, Poliquinin Übermag sisältää euroopassa kahta magnesium muotoa ja jenkeissä vielä orotaatti-muotoa lisäksi. Mutta tuota toistakaan ei myydä varsinaisesti Suomessa "yleisesti" eli nettikaupassa/luontaistuotekaupoissa. Ja tais olla vielä niin, että jos tuota haluaa niin pitää tilata tuolta Poliquinin kaupasta, kun Suomesta saa Kaisalta paikan päältä eli jollet asu lähellä tai viitsi lähteä ajamaan pelkkien magnesiumien takia, niin :smt102 .

Minä jo ajattelin että multa jäi jotain huomaamatta, kun en löytänyt mistään Suomesta muita kun oksidia ja sitraattia. No, täytyy laittaa iHerbiin tilaus - vai oletteko löytäneet/tilanneet jostain muualtakin?

_________________
04/10 113,5kg
Ensimmäisestä tilauksesta iHerbistä -5$ koodilla KIV264
"Kaikkea kivaa kohtuudella."


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-01-23 14:11:18 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2010-10-18 22:36:58
Viestit: 26
Mua houkuttelis kans toi iHerb, mutta voisin ensin tilata Kaisalta tai käydä hesaassa hakemassa ja samalla kaverin luona kylässä.
Mut ihan ensin haen sitraattia, kun sen olen todennut hyväksi.
Tilipäivää odotellessa..

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-02-02 14:00:58 
Poissa
kakarakarppi
kakarakarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-09-14 16:13:08
Viestit: 2074
bless86 kirjoitti:
Mitä käytät ja millaisilla määrillä olet? Ja pitkäänkö olet kokeillut?
Ja viehän se hieman aikaa. Snowgrouse suositteli minulle myös Tryptomax-nimistä valmistetta, ja toimii! Kokeile sitäkin ihmeessä. Se auttoi miestäni erittäin hyvin ja minua myös. Samalla laskee stressiäkin.


Oon käyttäny tota Magnecittiä, ku on melkeen ainut missä ei oo oksideja. Otan 5-6 kappaletta, eli mankkua tulee silloin 1500-1800 mg, enempää ei pysty, menee maha sekaisin. Ja se kai Kaisan ohjekin oli, että siihen pisteeseen asti pitää nostaa pilleri määrää...

Pitääkin käydä hakemassa tota, viime yö oli taas yhtä helvettiä. Heräsin ekan kerran vähän yli yks (menin 23 nukkumaan), sitten 3.30, 6.00, 7.15 ja 8.30 viimein nousin ylös... huoooooh! Ihan vähän väsyttää nyt... Jaksoin kuitenkin käydä salilla vähän puntteja nostelemassa, se piristi pikkasen...

_________________
(kato addikti on addikti, vaikka voissa paistais)
Muutoksen kesä!
iHerbistä ensitilaajalle alea 5$ koodilla KAJ788


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 69 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)