karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-25 11:55:26

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 75 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: ennatin pudottaa painoa!
ViestiLähetetty: 2012-01-06 10:08:48 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2006-11-02 17:17:52
Viestit: 430
Vuosi 2012
1. viikko: 64,0 kg

Oikein hyvä fiilis! Tästä tulee hyvä vuosi!

_________________
27 vuotta. Pituus 164 cm.
Paino korkeimmillaan 74,5 kg - nyt 64,6 kg.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: ennatin pudottaa painoa!
ViestiLähetetty: 2012-01-13 06:10:33 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2006-11-02 17:17:52
Viestit: 430
Vuosi 2012
1. viikko: 64,0 kg
2. viikko: 62,2 kg

Aamupaino heittelee aika paljon, tälläki viikolla näyttänyt 62-64 kg, mutta tänään tuli tällainen lukema ja nythän on perjantai eli punnituspäivä! Olen muuten vihdoin (5 vuoden jälkeen) tullut karppikaapista ulos, töissäkin kerroin, kun tuli ruokailuista puhetta. Jotenki on tosi helpottunut olo kaikin puolin. Elämä on aika ihanaa tällä hetkellä, asiat rullaa mukavasti.

Ihanaa viikonloppua kaikille!


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: ennatin pudottaa painoa!
ViestiLähetetty: 2012-01-20 06:16:58 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2006-11-02 17:17:52
Viestit: 430
Vuosi 2012
1. viikko: 64,0 kg
2. viikko: 62,2 kg
3. viikko: 61,6 kg

En meinannut uskoa moista lukemaa (milloinhan viimeksi olen painanut näin vähän?!), joten piti ottaa kännykällä kuvakin puntarista :mrgreen: Mutta tosi jees, olo on kevyt ja hyvä! Näillä mennään.

Hyvää viikonloppua!

p.s. Olen ihastunutkin, iiiih! Elämä on ihanaa :smt049

_________________
27 vuotta. Pituus 164 cm.
Paino korkeimmillaan 74,5 kg - nyt 64,6 kg.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: ennatin pudottaa painoa!
ViestiLähetetty: 2012-01-20 14:51:51 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2012-01-18 15:52:38
Viestit: 2
Hei ennatin,

sulla suht sama pituus kuin mulla ja painoa sulla n 6 kiloa vähemmän, taidankin tsempata että pysyn sinun tahdissa :).

Tuo viimeinen kommentti sai suunpielet iloisesti hymyilemään - ihastuminen on ihanaa!

_________________
Onnellisuus piilee muuttumisessa eikä saavuttamisessa.
- J. Krisnamurti


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: ennatin pudottaa painoa!
ViestiLähetetty: 2012-01-25 08:52:46 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2006-11-02 17:17:52
Viestit: 430
Maips, kiitos vierailustasi! Tsempataan toisiamme, tästä tulee hyvä vuosi! :hug: Ja ihastuminen on niin ihanaa - hymyilyttää, vaikkei ole mitään syytäkään. Awwww!

Tänään ei ole vielä puntaripäivä, mutta kävin huvikseni ja sehän näytti 61,1 kg :shock:

Mitä ihmettä? Voiko tää olla näin helppoa?! :mrgreen:

_________________
27 vuotta. Pituus 164 cm.
Paino korkeimmillaan 74,5 kg - nyt 64,6 kg.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: ennatin pudottaa painoa!
ViestiLähetetty: 2012-01-27 09:10:38 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2006-11-02 17:17:52
Viestit: 430
Vuosi 2012
1. viikko: 64,0 kg
2. viikko: 62,2 kg
3. viikko: 61,6 kg
4. viikko: 61,2 kg

I feeeel good! \:D/

_________________
27 vuotta. Pituus 164 cm.
Paino korkeimmillaan 74,5 kg - nyt 64,6 kg.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: ennatin pudottaa painoa!
ViestiLähetetty: 2012-01-27 10:14:06 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Liittynyt: 2011-07-20 23:45:09
Viestit: 119
Hei ennatin.

Sun kirjoitiksia on todella mukava lukea:) Niistä oikein paistaa tuo sinun rentous ja iloisuus!
Uskomattoman hienosti olet pudottaut painoa. Ihan kateeksi käy. Pituutta mulla on 3 cm enemmän, mutta painoa sitten sitäkin enemmän, 75 kg. Ja haluaisin sen suunilleen 65kg. Taidanpa ottaa mallia sinun tyylistä ja rentoutua asioiden suhteen:)

Jatka samalla tavalla:)

_________________
Laiskuus on pahin viholliseni


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: ennatin pudottaa painoa!
ViestiLähetetty: 2012-02-04 09:58:03 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2006-11-02 17:17:52
Viestit: 430
Mustekala, kiitos sanoistasi! Toivotan paljon tsemppiä sinullekin ja tosiaan edetään rennoin fiiliksin, niin hyvä tulee! :hug:

Vuosi 2012
1. viikko: 64,0 kg
2. viikko: 62,2 kg
3. viikko: 61,6 kg
4. viikko: 61,2 kg
5. viikko: 64,3 kg

Paino humpsahti yhtäkkiä omituisesti, tosi outoa, sillä fiilis on kaikin puolin hyvä! No, katsellaan sitten, mitä vaaka näyttää ensiviikolla.

_________________
27 vuotta. Pituus 164 cm.
Paino korkeimmillaan 74,5 kg - nyt 64,6 kg.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: ennatin pudottaa painoa!
ViestiLähetetty: 2012-02-11 08:42:24 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2006-11-02 17:17:52
Viestit: 430
Vuosi 2012
1. viikko: 64,0 kg
2. viikko: 62,2 kg
3. viikko: 61,6 kg
4. viikko: 61,2 kg
5. viikko: 64,3 kg
6. viikko: 63,8 kg

Suunta alaspäin ja fiilis oikein hyvä. Mietin, johtuuko tämä pomppaus naisten vaivoista vai liikkumattomuudesta (jälkimmäiseen tulee muutos, kun pakkaset loppui ja pääsee taas lenkille!), mutta joka tapauksessa on hyvä olo. En ole sortunut hiilareihinkaan - tässä juuri pekonimunakasta paistelen lauantain kunniaksi, nam ;)

Hyvää viikonloppua kaikille! :smt049

_________________
27 vuotta. Pituus 164 cm.
Paino korkeimmillaan 74,5 kg - nyt 64,6 kg.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: ennatin pudottaa painoa!
ViestiLähetetty: 2012-02-17 08:46:23 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2006-11-02 17:17:52
Viestit: 430
Vuosi 2012
1. viikko: 64,0 kg
2. viikko: 62,2 kg
3. viikko: 61,6 kg
4. viikko: 61,2 kg
5. viikko: 64,3 kg
6. viikko: 63,8 kg
7. viikko: 61,1 kg

Loistava olo! Piti ottaa kuvamateriaaliaki todisteeksi :mrgreen:

Hyvää viikonloppua!

Kuva

_________________
27 vuotta. Pituus 164 cm.
Paino korkeimmillaan 74,5 kg - nyt 64,6 kg.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: ennatin pudottaa painoa!
ViestiLähetetty: 2012-02-24 07:50:38 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2006-11-02 17:17:52
Viestit: 430
Vuosi 2012
1. viikko: 64,0 kg
2. viikko: 62,2 kg
3. viikko: 61,6 kg
4. viikko: 61,2 kg
5. viikko: 64,3 kg
6. viikko: 63,8 kg
7. viikko: 61,1 kg
8. viikko: 61,5 kg

Oikein hyvä olo! Ihanaa, kun tulee kevät!

_________________
27 vuotta. Pituus 164 cm.
Paino korkeimmillaan 74,5 kg - nyt 64,6 kg.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: ennatin pudottaa painoa!
ViestiLähetetty: 2012-03-03 10:15:27 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2006-11-02 17:17:52
Viestit: 430
Vuosi 2012
1. viikko: 64,0 kg
2. viikko: 62,2 kg
3. viikko: 61,6 kg
4. viikko: 61,2 kg
5. viikko: 64,3 kg
6. viikko: 63,8 kg
7. viikko: 61,1 kg
8. viikko: 61,5 kg
9. viikko: 61,7 kg

Suunta on näköjään ylöspäin, mutta fiilis on tosi hyvä. Ei muuta ku aamulenkille, aivan ihana ilma!

_________________
27 vuotta. Pituus 164 cm.
Paino korkeimmillaan 74,5 kg - nyt 64,6 kg.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: ennatin pudottaa painoa!
ViestiLähetetty: 2012-03-10 08:01:21 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2006-11-02 17:17:52
Viestit: 430
Vuosi 2012
1. viikko: 64,0 kg
2. viikko: 62,2 kg
3. viikko: 61,6 kg
4. viikko: 61,2 kg
5. viikko: 64,3 kg
6. viikko: 63,8 kg
7. viikko: 61,1 kg
8. viikko: 61,5 kg
9. viikko: 61,7 kg
10. viikko: 62,1 kg

Huu, scary! :shock: En kyllä tiedä, mistä tämä nousu johtuu, mielestäni olen syönyt hyvin ja lenkkeillytkin.

Fiilis on ihana, kevät! :smt049

_________________
27 vuotta. Pituus 164 cm.
Paino korkeimmillaan 74,5 kg - nyt 64,6 kg.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: ennatin pudottaa painoa!
ViestiLähetetty: 2012-03-14 08:03:15 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2006-11-02 17:17:52
Viestit: 430
Olen päättänyt ottaa kevätspurtin. Eli enemmän liikkumista (lähinnä lenkkeilyä), vähemmän syömistä (karpisti 3 x päivässä). Minulla on nuo annoskoot vähän repsahtaneet ja olen syönyt ihan oikeaa ruokaa aivan liikaa. Ajattelin, että ottaisin tsemppariksi tuon puntarin - jos painaisin kesällä alle 60 kg (eli pari kiloa pois), niin se olis tosi jees! Ei muuta ku heti aamukaffen jälkeen lenkille! :mrgreen:

_________________
27 vuotta. Pituus 164 cm.
Paino korkeimmillaan 74,5 kg - nyt 64,6 kg.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: ennatin pudottaa painoa!
ViestiLähetetty: 2012-03-14 08:08:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4877
ennatin kirjoitti:
Ei muuta ku aamukaffen jälkeen lenkille! :mrgreen:

Huomenta
joillekin sopii "paastota" aamupäivä. kokeiltu on.
osapäiväpaastoksi tai pätkäpaastoksi sitä sanotaan.

_________________
Mukana ollut yli 19 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: ennatin pudottaa painoa!
ViestiLähetetty: 2012-03-15 06:39:37 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2006-11-02 17:17:52
Viestit: 430
Ari, olen itse asiassa miettinytkin juuri aamupalan pois jättämistä.

Teen vuorotyötä ja iltavuoropäivinä en ikinä syö aamupalaa, vaan vasta lounaan noin klo 11. Ainoastaan nämä aamuvuorot mietityttävät (herätys klo 6), mutta kokeillaanpa tänään, miten sinne lounaaseen saakka jaksaa. Pitää vaan luottaa omaan kroppaan. Ja paljon vettä ja muutama kuppi kahvia. Raportoinpa myöhemmin. Iltasella sitten taas lenkille, tästä se lähtee!

Kevätspurtti! \:D/

_________________
27 vuotta. Pituus 164 cm.
Paino korkeimmillaan 74,5 kg - nyt 64,6 kg.


Ylös
   
 Viestin otsikko: osapäiväpaasto
ViestiLähetetty: 2012-03-15 06:51:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4877
ennatin kirjoitti:
Ari, olen itse asiassa miettinytkin juuri aamupalan pois jättämistä.

Teen vuorotyötä ja iltavuoropäivinä en ikinä syö aamupalaa, vaan vasta lounaan noin klo 11.

tämä sopii siihen oikein hyvin.
jos haluat erittäin lyhyesti lisäinfoa suomeksi
tästä
http://lieksa.pp.fi/vhh/paino.htm#paasto

ja koko lähde englantia:
http://www.leangains.com/2010/04/leangains-guide.html

_________________
Mukana ollut yli 19 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: ennatin pudottaa painoa!
ViestiLähetetty: 2012-03-15 09:47:30 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2006-11-02 17:17:52
Viestit: 430
Ari, kiitos linkistä! Täytyypä kotona tutkailla tarkemmin.

Eli lounaaseen reilu tunti eikä tee tiukkaakaan! Miksen ole tajunnut tätä aiemmin? Join aamulla kaksi kuppia kahvia maidolla ja töissä vielä yhden kupin. Vettä olen tässä juonut jatkuvasti, yhteensä noin litran aamupäivän aikana.

I feel good! :mrgreen:

_________________
27 vuotta. Pituus 164 cm.
Paino korkeimmillaan 74,5 kg - nyt 64,6 kg.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: ennatin pudottaa painoa!
ViestiLähetetty: 2012-03-15 15:58:35 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2006-11-02 17:17:52
Viestit: 430
Söin töissä jogurttia (10 % rasvaa) ja banaania klo 11.30 ja ajattelin tässä kohta syödä kanawokkia. Minulle luonnollinen ruokailurytmi voisi olla noin klo 11, klo 16 ja klo 21. Aamupalasta en ole koskaan pitänyt, olen vain ajatellut, että se "pitää" syödä. Näköjään ei tarvitse! On ihan loistava fiilis näiden oivallusten kanssa.

Illalla vielä kävelylle.

_________________
27 vuotta. Pituus 164 cm.
Paino korkeimmillaan 74,5 kg - nyt 64,6 kg.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: ennatin pudottaa painoa!
ViestiLähetetty: 2012-03-16 08:22:36 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2006-11-02 17:17:52
Viestit: 430
Vuosi 2012
1. viikko: 64,0 kg
2. viikko: 62,2 kg
3. viikko: 61,6 kg
4. viikko: 61,2 kg
5. viikko: 64,3 kg
6. viikko: 63,8 kg
7. viikko: 61,1 kg
8. viikko: 61,5 kg
9. viikko: 61,7 kg
10. viikko: 62,1 kg
11. viikko: 61,7 kg

Suunta on taas oikea!

_________________
27 vuotta. Pituus 164 cm.
Paino korkeimmillaan 74,5 kg - nyt 64,6 kg.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 75 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)