No eipä paino lähtenyt laskuun, enkä nyt hirveän pitkällä tuolla hiilarimaassakaan ole

. Tosin ei nyt alle tuon 20 kylläkään millään saa karpattua, mutta alle 50 toteutuu useimpina päivinä. Tosin kalorit olen vähän nostanut kun tuolla kalorilaskurin keskusteluissa liian vähäksi sanovat. Olen nyt usean viikon ajan keskimäärin 1300 kaloria pävittäin syönyt, eikä sillä oikein kilot irtoa. Vajetta tuolla on tullut keskimäärin 1000 kaloria/per päivä kun liikunnat otetaan huomioon. Nyt olen sitten muutamana päivänä tai oikeastaan viikonverran sitten syönyt jotain 1900 kaloria, eli sitten miinuskalorit on jotain 400-700 päivässä riippuen liikunnan ja lumitöiden määrästä. Ja painohan on sitten vain noussut eli nyt on paino jo lähes 100 taas. Eli ei toimi vissiin tuo kaloreiden lisääminen minulla, tietysti tuon välin voisi vielä tarkistaa, jos vaikka 1500 yrittäis olla. No aineenvaihdunnalle tarvitsen varmaan buustia.
Kävin labrassa ja saisi käydä hakeen tuon tulosteen noista arvoista. Ainakin rasvat otettiin ja myös tuo kilppariarvo. Tosin terveyskeskuksessa varmaan ei montaa arvoa mitata. En nyt varsinaisesti usko että tuo kilpirauhaskoe mitään suurta poikkeamaa antaa, mutta ompahan sekin sitten tarkastettu samalla kun nyt tutkitaan.
Olen nyt tuohon kilpirauhasjuttuun tutustunut netiä selaamalla, ja tilasin l-tyrosiinia, jos se vähän antais tuolle aineenvaihdunnalle vauhtia. Jos tuo nyt sitten kovasti vaikuttaa, niin tietääpä sitten että saattaa tuo kilppari hieman vajaalla käydä. Ja niin tuota kookosöljyä taas uudelleen aloitin, kun pidin välillä pari päivää taukoa tuon labran takia. Jos ei muuta niin plasebo vaikutus varmaan noilla ainakin tulee olemaan.
Nyt sitten toivon, että alkaisi painossa jossainvaiheessa näkymään tehdyt muutokset.