Moi moi, kamut

!
Mä olen näillä matalilla hiilareilla saanut kahdessa päivässä pois 1.7 kg!!! Jiihaa

Mä aion jatkaa näin nyt ainakin siihen asti, kunnes olen tavoite painossani, eli hiilarit max. 30g (ja nyt ihan alku mielellään 20g pinnassa, jotta elimistö herää kunnolla) ja sitten menen verikokeisiin, jonne on jo lähetekin

. Vaikuttaakohan toi mun joulun ajan mässäily vielä helmikuussakin veriarvoihin (siihen mennessä toivon, että pääsen näistä kiloista), tietääkö kukaan

? Haluaisin nimittäin ihan todellisen kuvan siitä, miten mun veriarvot on muuttuneet karpatessa, vertailukohde kun on viime keväältä kun olin very low fat ruokavaliolla. Silloin siis kaikki veriarvot oli tosi hyvät

.
Tulosten jälkeen pohdin ja teen päätöksen, miten jatkan ruokavaliotani, mutta alun perin heinäkuussa aloittaessani oli aikomukseni tämän alakarppi "kokeiluni" jälkeen siirtyä hyväkarpiksi tai miksi sitä nyt kutsutaankaan. Eli siis Great Girlin tyyliselle ruokavaliolle

. Mä uskon, että pidemmällä juoksulla se toimis mulla parhaiten ja jaksaisin sillä ruokavaliolla loppuelämäni. No, sen näkee sitten, mitä elimistö on siitä mieltä

.
vk1 -1.7 kg [-1.7kg]
vyötärö ei muutosta
Ja se lumikin sitten tuli ja melkein suli, että se siitä sitten.
Hauskaa viikkistä kaikille

ja Kleopatra26, pysy lujana!!!! Mä kanssa

, vaikka mieliteot on aika kovat...