Nyt on ollut niin repsahtanutta tuo karppaaminen. Noh, en oo sortunut muuhun kuin partajugun ylensyöntiin, varrasleivän ahmintaan ja makeisiin sillointällöin.
Miten ihmeessä sitä oppisi tajuamaan, että mä tulen niistä ylimääräisistä hiilareista kipeeksi??!!
Eihän keliakiaa sairastava mene ja syö pullamössöö hulluna, kun se tietää, että tulee siitä kipeeksi! Mä en ole vielä sisäistänyt sitä että hiilarit on mun elimistölle jollain lailla myrkkyä.
Ja nyt mä huolestuin kolesterolistakin... yksi tuttava veneseurassa oli joutunut lopettamaan karppauksen, kun kolesteroli nousi aivan kamalasti pääsiäisestä tähän. Melko pelottavaa... mitä se kolesteroli edes mittaa?
Mitä sitten jos se on koholla, onko se merkki siitä että riski verisuonitauteihin lisääntyy?? No mulla se nyt muutenkin on todella koholla kun on tää melko kiva mige...
Jouduin muuten lopettamaan työt! Paska!!...
Taas olen työttömänä ja ihmettelen, miten täällä Tampereella ei oikeesti ole töitä, paitso jos haluaa siivota tai myydä puhelimella... Mä en voi tehdä kumpaakaan kun ... noh tää mun pää!! **TTU mä olen niin sanotusti kypsä tähän koppaan!
Mitä mä alan nyt tekee?? En mä osaa muuta kun myyntiä ja muotia... eikä täällä ole työpaikkoja!!! Toimistotyötä tai asiakaspalvelua tai jotain sellaista niin hyvä ois... mutta eihän sellaisia paikkoja ole.. ehei..
Hei positiivistakin kuuluu kyllä, tää elämän tapa sopii ja paino ei ole noussut mihinkään, vaikka en ole ollut millään lailla niin tarkka. Mä totesin, että nyt juuri en jaksa repiä hernettä painosta ja tavoitteeni 58kg saa odottaa ensivuoden puolelle. Mä olen kuitenkin normaali painossa, eikä mulla ole rahaa ostaa uusia vaatteita nyt... hih.
_________________
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rakkaudella kaavid, koljatin pikkusisko.
Haluun olla onnellinen