karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-27 11:12:03

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 96 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: VIHDOINKIN ASIAA!
ViestiLähetetty: 2006-09-14 16:03:56 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-11 19:07:24
Viestit: 144
Olet erittäin oikeassa siinä, ettei yleislääkärit tunne sairautta juuri millään tavalla. Lääkkeet ovat vanhoja ja uusia tulee markkinoille erittäin huonosti!

Kunnallisella puolella sain itsekkin maata sairaalassa useita viikkoja. Apua ei tullut, eikä minua tahdottu tukia. Minuun työnnettiin turhia lääkkeitä tonnikaupalla ja ihmeteltiin, miksi ei auta.
Kun vihdoin sain tutkimukset, ne olivat ne pakolliset, jonka jälkeen todettiin, ettei heillä ole enää resursseja hoitaa minua. Minulle siis ilmoitettiin: "OLET OMILLASI, ÄLÄ TULE MEILLE ENÄÄ!"
:cry: :evil:

Mut on lempattu kunnalliselta puolelta yksityiselle.
Onneksi mulla on ERITTÄIN hyvä lääkäri Marja-Liisa Sumelahti, joka hoitaa potilaita yksityisellä puolella.
Siinä on lääkäri, joka todella pyrkii hoitamaan potilasta ja selvittämään perimmäiset syyt.

_________________
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rakkaudella kaavid, koljatin pikkusisko.
Haluun olla onnellinen


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-09-14 20:31:42 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2006-09-13 12:22:19
Viestit: 3
Näinpä Marja-Liisa minua on auttanut jo vuosia migreenin kanssa ja hän kokeilee uusia asioita ja koittaa aina psyykata positiivisesti toisin kun kunnallisen puolen lääkärit... Pahin oma kokemus oli että yöllä siirrettiin TAYS:n ensiapuun kun eivät koskissa osanneet mitn tehdä, koitti sitten aamu ja päivystävä neurologi tuli sanomaan "en minä sulle mitään osaa tehdä. Ota tästä 600mg burana ja lähe kotio" siinä sitten itku kurkussa ilman rahaa aamulla kahdeksalta miettimään mistä kyyti kotiin.... onneksi vanhemmat pääsi jelppaamaan :evil:

Että näin meillä kunnallisella puolella....

Mutta uusi täsmälääke on tullut markkinoille nimeltään Migard. Toimii mulla ainakin hienosti ja vaikutus kestää n 20h kun tavallisella täsmällä n.6 h

Tästäkin kiitos kuuluu Marja-Liisalle hän kirjoitti minulle tuota, koska tavallisessa täsmässä ei riitä aika mun tapauksessa kohtauksen laukaisuun... Koskaan ei multa päänsärky lähde pois kroonistunut kun on mutta helpompaa kun on ajatukset saanut kääntymään niin ettei sille mitn voi ja hetki kerrallaan
:lol:

Säryttömiä päiviä toivotellen 8)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-09-14 20:41:03 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-11 19:07:24
Viestit: 144
Jes juuuuri näin!

Säryttömiä päiviä odotellessa ja niistä nauttiessa!
8)

_________________
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rakkaudella kaavid, koljatin pikkusisko.
Haluun olla onnellinen


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-09-14 20:58:53 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-11 19:07:24
Viestit: 144
AI KAUHEE!!

Nyt kyllä tekee mieleni karkkia ja kaikkee hiilarimössöö!!! 8-[
No en ratkia!!
En prrrrkele!! :smt013

Vk:nloppuna tulee kuitenkin kupiteltua, niin ei voi sortua mihinkään kotkotuksiin! Äijä osti (ihan tahallaan kuiteski!) :evil: kaikkee semmosta hyvää kun namia ja maissilastuja... juuston makusii... nyyhkis!
Mutta rohkeena eteenpäin ja kohti parempaa huomista! :smt023

Hei.... tässä tuumaan, että jos nyt oon kuitenkin syömättä niitä, niin ei säre pää!! Joo mie en syökkää! :lol: Ei teekkään enää mieli!! Kyllä kannatti tulla tänne vuodattamaan! :smt047

_________________
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rakkaudella kaavid, koljatin pikkusisko.
Haluun olla onnellinen


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-09-14 21:28:48 
Poissa
kermakarppi
kermakarppi

Liittynyt: 2004-11-07 14:24:13
Viestit: 6649
Haltsu kirjoitti:
Mutta uusi täsmälääke on tullut markkinoille nimeltään Migard. Toimii mulla ainakin hienosti ja vaikutus kestää n 20h kun tavallisella täsmällä n.6 h


Tuleeko sinulle Migardista sivuvaikutuksia? Pakkausselosteen teksti on kamalal: "Lääkityksen haittavaikutuksia on usein vaikea erottaa migreenin oireista. Lääke voi aiheuttaa mm. huimausta, päänsärkyä, uneliaisuutta, tuntoaistin muutoksia, väsymystä, lämmön tuntemusta, rintakipua, ihon punoitusta tai erilaisia vatsaoireita."

Migard on ollut jo 2000-luvun alusta Suomessa, eli viime vuosituhannen lääkkeitä sekin *nurisee tässä edelleen lääketehtaiden haluttomuutta kehittää uusia lääkkeitä*

Kroonistuneeseen migeen (esim. itselleni) lääkkeen pitkä vaikutusaika olisi hyvä, mutta tuntoasitin muutokset olivat sitä luokkaa, että tavarat putoilivat käsistä ja hieman oli sitäkin tuntumaa, että kaupantekijäisiksi sai tavallista päänsärkyä.

Kaavid, nyt jämynä! Et sorru!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-09-15 09:05:02 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2006-07-26 14:21:05
Viestit: 348
Moi Kaavid,

Sulla on ihan hurja tuo diagnoosi! Toivottavasti saat merkittävää apua karppauksesta.

Olen 'migreenikollega' mutta niitä onnekkaita joilla tauti on lievä. ensimmäiset lääkkeeni sain tämän vuoden alkupuolella kun menin työterveyslääkärille, sanoin että minulla on migreeni ja tarvitsen lääkkeet. Vasta siellä tajusin miten romuna olin henkisesti tämän asian kanssa (kivun ja kohtauksen pelko alkoi jo hallita elämää). Sitä ennen olin ainakin kolmelle lääkärille valittanut kovia päänsärkyjä, mutta kun minulla ei ole auraoireita en itse ymmärtänyt että kyseessä on migreeni. Eikä yksikään lääkäri kertonut ettei siihen välttämättä liity auraa :twisted:

Aiheuttaako sinulla makean syönti migreeniä vai onko makeanhimo oire tulevasta migreenistä? Itse en ole juurikaan oppinut ennustamaan kohtauksia, mutta luulisin että päivä-pari aiemmin on kova makeanhimo ja mielentila todella krttyinen (tosin aina nämä oireet eivät liity migeen).

No, halusin vain kertoa että kyllä meitä 'tuntemattomia potilaita' täällä on, varmaan paljon. Ole nyt huomannut miten yleinen tämä sairaus onkaan, kun olen sen itse ottanut puheeksi...

Ai niin, itselläni ei nyt vajaan parin kuukauden aikana ole ollut yhtään migreeniä, mutta en osaa sanoa onko ruokavalio auttanut kun minulla mutenkin on kuukausien mittaisia hyviä jaksoja, erityisesti kesäisin.

Toivotan kovasti rohkeutta niiden särkyjen kanssa!

_________________
2006-2007: -10kg
2008: + 10kg
2009.... josko taas sais sen kympin veks!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-09-17 10:24:08 
Poissa
sitkeäsissi
sitkeäsissi

Liittynyt: 2004-10-27 19:08:15
Viestit: 2442
Minulla on karppauksen myötä migreeni helpottanut huomattavasti. Olen kyllä huomannut, että pienikin hiilarilisäys saattaa laukaista kohtauksen. Esim. kuluneella viikolla söin (eri päivinä) yhteensä yhden tummasuklaa patukan (oisko ollut 100g), mustaa makkaraa (~300g), pari sekaleivän siivua. Ja koko viikon kärsin migreenistä. Voisinko olla noin herkkä hiilareiden suhteen? :roll: Tosin sitten nämä naiselliset puolukkapäivätkin alkoivat sitten perjantaina.... :wink:

_________________
Jalokalat (karpit :) ) uivat vastavirtaan - roskakalat menevät virran mukana.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-09-17 11:54:01 
Poissa
kermakarppi
kermakarppi

Liittynyt: 2004-11-07 14:24:13
Viestit: 6649
Taustalla voivat olla hiilaritkin, mutta itse epäilin ensimmäiseksi suklaata (mitä tummempaa, sen pahempaa monille migreenikoille) ja makkaran lisäaineita eli erityisesti arominvahvennetta ja nitriittiä. Sen puolesta puhuisi sekin, että kipua oli useana päivänä peräkkäin. Nuo moskat eivät poistu ihan hetkessä kropasta.

Jos ylimääräisten hiilareiden syömisestä aiheutui nopea verensokerin lasku, sekin voi olla kohtauksen syynä.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-09-17 16:09:26 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-11 19:07:24
Viestit: 144
Noniin viikonloppu hiilarien kamalassa maailmassa.
Päätä särki kiitettävästi ja nyt veto pois.

Nooh, ryhtiä persiiseen niin kyl se täst.

Tiira kirjoitti:
Aiheuttaako sinulla makean syönti migreeniä vai onko makeanhimo oire tulevasta migreenistä? Itse en ole juurikaan oppinut ennustamaan kohtauksia, mutta luulisin että päivä-pari aiemmin on kova makeanhimo ja mielentila todella krttyinen (tosin aina nämä oireet eivät liity migeen).


Mun ruoanhimo laukaisee välittömän kohtauksen yleensä. Se voi oireilla pidempäänkin ja useamman päivän ajan himona.
Ja kyseessä on himo yleisesti kaikkiin hiilareihin.

Vielä lisäisin aiheeseen hiilarilisäykset...

Ne vaikuttaa mulla ainakin ihan todella. Viinaakin voin ottaa suhteellisen siedettävän päänsäryn saattelemana tai toisinpäin, mutta jos hiilareita on nauttittu liikaa... #-o

Ihan siihen aiheeseen tässä itse tuumailin omia syömisiäni ja järkytyksekseni tajusin, että niitä hiilareita todella tulee syötyä luultua enemmän. Jos syö vähääkään eineksiä tai muuta vastaavaa niin paukkuu asetetut rajat hetkessä. Mun on pakko taas ryhdistäytyä, laskea mitä syön ja pitää tiukasti kiinni linjasta.
Ajattelin itsekseni että olen ihan tyhmä, kun ei keliakiaa sairastava syö pullaa terveytensä uhalla, mutta minä syön sokeria, vaikka tiedän kuinka kipeäksi se mut tekee.
Olen taas unohtanut, että SAIRASTA MIGREENIÄ. :shock:

_________________
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rakkaudella kaavid, koljatin pikkusisko.
Haluun olla onnellinen


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-09-17 17:23:01 
Poissa
sitkeäsissi
sitkeäsissi

Liittynyt: 2004-10-27 19:08:15
Viestit: 2442
thimari kirjoitti:
Taustalla voivat olla hiilaritkin, mutta itse epäilin ensimmäiseksi suklaata (mitä tummempaa, sen pahempaa monille migreenikoille) ja makkaran lisäaineita eli erityisesti arominvahvennetta ja nitriittiä. Sen puolesta puhuisi sekin, että kipua oli useana päivänä peräkkäin. Nuo moskat eivät poistu ihan hetkessä kropasta.

Jos ylimääräisten hiilareiden syömisestä aiheutui nopea verensokerin lasku, sekin voi olla kohtauksen syynä.


Kiitos thimari kommenteista! Mustassa makkarassa ei pahemmin lisäaineita ole, hiilareita 17,5 g/100g. Toi suklaajuttu kyllä saattaa tosiaan pitää paikkansa. Olen muutenkin yrittänyt olla suklaalakossa, kun tuntuu, että aiheuttaa myös allergisia oireita...

_________________
Jalokalat (karpit :) ) uivat vastavirtaan - roskakalat menevät virran mukana.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-09-17 17:54:44 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2006-09-13 12:22:19
Viestit: 3
http://karppaus.info/ruoto/numerot/05/01/yresepti.php

Tuo resepti on muuten aivan tautisen hyvä.

Mä täs taistelen syysflunssan kans niin jos sen jälkeen sais itekkin alotettua ton karppaamisen :lol:
Ihme homma aina kun saa flunssan ja kuumeen päänsärky on taattu :roll:


Ylös
   
 Viestin otsikko: Voi hyvä sylvi
ViestiLähetetty: 2006-10-17 14:50:13 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-11 19:07:24
Viestit: 144
:(

Nyt on ollut niin repsahtanutta tuo karppaaminen. Noh, en oo sortunut muuhun kuin partajugun ylensyöntiin, varrasleivän ahmintaan ja makeisiin sillointällöin.
Miten ihmeessä sitä oppisi tajuamaan, että mä tulen niistä ylimääräisistä hiilareista kipeeksi??!! :shock:

Eihän keliakiaa sairastava mene ja syö pullamössöö hulluna, kun se tietää, että tulee siitä kipeeksi! Mä en ole vielä sisäistänyt sitä että hiilarit on mun elimistölle jollain lailla myrkkyä.

Ja nyt mä huolestuin kolesterolistakin... yksi tuttava veneseurassa oli joutunut lopettamaan karppauksen, kun kolesteroli nousi aivan kamalasti pääsiäisestä tähän. Melko pelottavaa... mitä se kolesteroli edes mittaa?
Mitä sitten jos se on koholla, onko se merkki siitä että riski verisuonitauteihin lisääntyy?? No mulla se nyt muutenkin on todella koholla kun on tää melko kiva mige...

Jouduin muuten lopettamaan työt! Paska!!... :evil:
Taas olen työttömänä ja ihmettelen, miten täällä Tampereella ei oikeesti ole töitä, paitso jos haluaa siivota tai myydä puhelimella... Mä en voi tehdä kumpaakaan kun ... noh tää mun pää!! **TTU mä olen niin sanotusti kypsä tähän koppaan!
Mitä mä alan nyt tekee?? En mä osaa muuta kun myyntiä ja muotia... eikä täällä ole työpaikkoja!!! Toimistotyötä tai asiakaspalvelua tai jotain sellaista niin hyvä ois... mutta eihän sellaisia paikkoja ole.. ehei..

Hei positiivistakin kuuluu kyllä, tää elämän tapa sopii ja paino ei ole noussut mihinkään, vaikka en ole ollut millään lailla niin tarkka. Mä totesin, että nyt juuri en jaksa repiä hernettä painosta ja tavoitteeni 58kg saa odottaa ensivuoden puolelle. Mä olen kuitenkin normaali painossa, eikä mulla ole rahaa ostaa uusia vaatteita nyt... hih.

_________________
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rakkaudella kaavid, koljatin pikkusisko.
Haluun olla onnellinen


Ylös
   
 Viestin otsikko: Moi taas!!
ViestiLähetetty: 2006-11-09 16:14:10 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-11 19:07:24
Viestit: 144
Mua oksettaa...

Ruoka ei ole maistunut, niinpä olen päässyt sitä myöden karppailuun kiinni.
Joka kerta tosin kun syön, alkaa oksettamaan. Masennuskin alkaa taas ottamaan yliotetta.
Elämä vähän koittelee...

Mikä mua surettaa? En oikein tiedä, ehkä se on tämä pimeys...
Paino on onneksi 66kg joten siitä ei huolta. TÄnään viimeksi sain kommentin, että älä nyt enempää laihdu, susta ei muuten ole mitään jäljellä.
No on, kyllä me kaikki se tiedetään. 58... siihen tähtään. Putosin kymmpikerhosta, kun en jaksanutkaan mittaila.

Tää on niin tätä kun on kaiket päivät kotona, on aikaa tuumailla typeriäkin asioita.
:(

No, mä pakenen hakemaan lapsia päivähoidosta. Toivottavasti saan töitä!!

Tästä kuitenkin pudotellaan taas alaspäin. Ja migreenit kuriin jälleen.
NE palaili aika voimalla kun hiilarit nousi siihen 100-150gr päivässä.

58... siitä mie pi'n kii. Tänään just ajattelin että hyvinhän on mennyt, koska 8kk ja -14kg. Ei paha... :wink:

No nyt meen ja koitan vetää hymyn huulille.

Tsemppiä rakkaat!

_________________
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rakkaudella kaavid, koljatin pikkusisko.
Haluun olla onnellinen


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-09 17:46:03 
Poissa
carb au lait
carb au lait

Liittynyt: 2005-11-20 19:29:08
Viestit: 16832
moi vaan,
täällä samat fiilikset ruoka etonut jo pitkään mikään ei maistu ja tauot syömisien välillä pitkiä, tänään ihan veemäinen migreeni kesken työpäivän yllätti, ajoin taksilla kotiin ja teki mieli vajota maan alle..
masentaa ja harmittaa, kun aina on pieni "tilanne" päällä ja sitten välillä näitä isompia kohtauksia, pojallakin :twisted:
koeta jaksaa, itse olen kamppaillut syksyn myös masiksen kourissa ja työ ja opiskelu tilanne sitä vaan pahentaa..
todella, voimia!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-09 20:03:57 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-11 19:07:24
Viestit: 144
Kiitos!

Et arvaa miten aina tunutt paremmalta kun tietää ettei ole yksin...

Mun 5v pojalla on kanssa ollu jo kohtauksia ja se ei tunnu kivalta.

Nyt meen laittaa menninkäiset nukkumaan!

Hali kaikille ja voimia teillekkin.

_________________
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rakkaudella kaavid, koljatin pikkusisko.
Haluun olla onnellinen


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2006-11-14 07:31:10 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-20 07:39:09
Viestit: 802
Olen myös migreenin entinen orja, lääkkeet sain vasta kun aloitin työt kotona ja valitin lääkärille että mitäs sitten kun se kohtaus tulee päivällä kun olen yksin aikuisena paikalla??? Olen siin pph. Kerran kohtaus tulikin kesken päivän mutta onneksi mieheni oli kotona ja ampaisi hakemaan veljeni migreenilääkkeitä minulle.

Kohtaukset ovat tulleessaan niin valtaansa ottavia että työkyky menee sen siliäntien. Onneksi minulla on ennakko-oireet joiden aikana ehdin lääkitä itseni, muuten kipu kestäisi kolmekin päivää.
Ensin menee näkö, sitten puhekyky, kolmanneksi liikuntakyky ja sitten iskee kipu! :(

Nyt olen saanut mielestäni ruokavalioni aikahyvään tasapainoon, kohtauksia on ollut varmaan kerran. Sen tosin aiheutti jännitys. Vaikka olen huomannut että ruokavalion muutoksen jälkeen kohtaukset ovat liki loppuneet, en ole älynnyt että ne voisivat johtua ruoasta....
Hyvä kun tämä on otettu täällä puheeksi, voin seurailla asiaa tuoltakin kannalta.

Veljelläni on ollut myös pikkulapsesta asti pahoja särkyjä. Siinä voi olla aika voimaton varsinkin jos tavalliset lääkkeet ei yhtään auta.
Määrätäänköhän lapsille migreenilääkkeitä?

Mutta voimia sinne!


Ylös
   
 Viestin otsikko: migreenin niska taittuu
ViestiLähetetty: 2006-11-14 18:30:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-10-07 10:28:00
Viestit: 1737
Hei!

Itse olen pitänyt suklaata syypäänä migreenin laukaisemisessa ennen karppausta(mulla oltava aina 3 tekijää yhdessä, niin sit jysäri iskenyt).

Nyt on kuitenkin niin, ettei ensimmäistäkään migreeniyritystäkään VAIKKA OLEN SYÖNYT %SUKLAATA JOKA PÄIVÄ menkkakierrostakin riippumatta ja vaikka hartiat ihan jumissa. Muutos jonka siis olen tehnyt on viljojen pois jättäminen kokonaan ja alakarppaus ihan ketoosiin asti (olettaisin).

Lisäksi olen alkanut kahvikissaksi, mitä en ole koskaan viljoja/hiivaa? syödessä pystynyt tekemään. Sokerin olen karsinut aika minimiin myös. Joten joku tuossa migreeniyhtälössä mättää.. Tsemppiä että löydät itsellesi sopivimman tavan karpata ja päästä eroon tai edes livempiin kohtauksiin!! :)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Kiitos kanssaihmiset!
ViestiLähetetty: 2006-11-14 19:12:07 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-11 19:07:24
Viestit: 144
:smt049

On tosi hienoa kuulla muidenkin kokemuksia.
Migreeni laukee nykyisin mulla pääasiassa stressistä ja jos lipeän yli 60gr hiilareihin. Ei kerta kahteen viikkoon varmaan mitään tee, mutta jos sen tavaksi ottaa, niin ei toimi.

Mutta jatkan lasteni nukuttamista...

p.s. paino on muuten tippunut 65kg ja olo on hieno!
Tosin pilateksella ja joogalla lienee myös osuutta...

:wink:

_________________
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rakkaudella kaavid, koljatin pikkusisko.
Haluun olla onnellinen


Ylös
   
 Viestin otsikko: uoh...
ViestiLähetetty: 2006-12-18 12:43:22 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-11 19:07:24
Viestit: 144
Elämä sujuu ilman suurimpia hiilareita, mutta ne makeat... huoh...

:evil:

_________________
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Rakkaudella kaavid, koljatin pikkusisko.
Haluun olla onnellinen


Ylös
   
 Viestin otsikko: migreenin niska taittuu
ViestiLähetetty: 2006-12-18 15:13:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-10-07 10:28:00
Viestit: 1737
No niin. Otan sit takaisin tuon suklaajutun..ehkä. Olin läheisen hautajaisissa, ja purin kirjaimellisesti hammasta koko tilaisuuden ajan ja stressasin tietysti omaa esiintymistäni itse tilaisuudessa..ja ruoka-aikakin meni jo ohi komeasti, niin migehän se tuli, perinteinen 72tunnin! Argh!!

Olin syönyt ennen tilaisuutta pari kolme pvän ajan tavallista enemmän ja makeampaa suklaata, joten raja täyttyi. Samoin oli niskat jumissa, joten 3 tekijän summa tuli täyteen.

Nykyään saan muuten saman hoitovasteen 1 ibuprofeenilla+puolikkaalla ketorinilla, kun aiemmin käytin kalliita imigraneja tai mikä niiden nimi olikaan. Oikein tosi tehokasta lääkitystä en ole vielä löytänytkään.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 96 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)