karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-26 22:29:51

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 176 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 59 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2014-03-02 20:25:53 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-01-09 15:34:14
Viestit: 162
Ruokasuunnitelmat muuttui, tänään meni:

-4 kuppia kahvia maidolla
-kuppi teetä maidolla
-pekonia&kanaa creme fraiche-kastikkeessa
-ceasarsalaattia (salaatti, aur.kuivattutomaatti, kurkku, feta, parmesan)

Salaattia ja kanahässäkkää meni kaksi kohtuukokoista lautasta, oli vain hyvää =P~

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-03-03 12:09:18 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-01-09 15:34:14
Viestit: 162
Paino 90.5kg, eli viikossa lähti 3,5kg, laitoin tickeriin kuitenkin aloituspainoksi tuon 95, koska painoin sen verran tammikuussa.

Aamupala:

-kuppi kahvia maidolla
-1 paistettu peruna pilkottuna (tämä koska nälkä eikä kaapissa muuta)
-pieni kulhollinen eilistä salaattia

Lähden pian pitkästä aikaa lenkille, joten piti vähän tankata vaikken yleensä aamulla syökkään.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-03-03 19:26:40 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-01-09 15:34:14
Viestit: 162
Tuli vähän syötyä..

-2dl kukkakaalimuusia (kukkakaali, suola, sulatejuusto)
-3dl hirvipataa (hirvi, voi, sipuli, porkkana)
-n.2/3 valmissalaattia (kinkku,cheddar, kurkku, kaali, tomaatti)
-1 suippopaprika
-puolikas kurkku
-3 porkkanaa
-kermaviilidippiä 200g
-desin verran suolattuja cashewpähkinöitä

Nyt juon valkkaria. Mies joutui valitettavasti sairalaan joten hieman tuppaa masentamaan. Yritän kuitenkin pitää karppauksesta kiinni vaikka alkoholia nyt tuleekin otettua.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-03-03 19:30:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Nyt tarvii positiivisuutta, luulen ma.

Mies "joutui" sairaalaan... :-k
Eli pääsi hoitoon, jatkuvaan tarkkailuun.
Tuohan on parempi, kuin ilman hoitoa?

Lepää, syö hyvin ja olet miehellesi tukena.
Olisko tossa jotain hyvää?

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-03-03 20:05:07 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-01-09 15:34:14
Viestit: 162
Niin, siis hyvähän tuo on että pääsi hoitoon, sekään kun ei aina itsestäänselvää ole. Ollaan molemmat mielenterveystapauksia, joten kyse ei onneksi ole mistään henkeä uhkaavasta (tai miten sen ottaa).

Mutta kiitos lohduttavista sanoista.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-03-03 20:31:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Kukka-Maaria kirjoitti:
joten kyse ei onneksi ole mistään henkeä uhkaavasta


Ei silti tilanne mikään helppo ole, luulen.
Mutta nyt on se tärkeää, että sinä jaksat.
Hyvin syömällä se onnistuu. Vielä jos jaksat vähän ulkoilla, aina parempi.
Tahtoo usein unohtua itsestää huolehtia, kun on läheisestä huolta!
Mehän emme tätä virhettä tee, emmehän?

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-03-03 23:52:01 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-01-09 15:34:14
Viestit: 162
Kyllähän se miehellekkin on tärkeää että vaimoke jaksaa kotona, kun suuri huoli kuulosti hällä olevan (kunhan nyt pitäisi huolen itsestään).

Mitä nyt näistä viinaksista huolehtii, niin ajattelin itsestäni pitää huolta.

Ja edellleen kiitos, että jaksaa sanan vääntää kun itsellä on huoli kova :) Huominen menee varmasti paremmin, noin niinkuin karppinäkökulmasta.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-03-04 06:29:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Hyvää huomenta.

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-03-05 12:25:24 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-01-09 15:34:14
Viestit: 162
Huomenta vain kaikille, nyt on kyllä hyvä fiilis, kun painokin oli laskenut alle yheksänkympin. Eli aamupaino: 89.5kg

Eilinen oli surkea päivä, ja meni masistellessa, en saanut syötyäkään mitään:

-5dl appelsiinimehua
-light-limsaa
-kuppi teetä hunajalla ja maidolla

Tänään jos söisi jotain hyvää, ja kävisi keskipiktän lenkin, pakko myöntää mutta eilen möllötin koko päivän sisällä :oops:

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-03-05 17:13:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Tästä tulee (tuli) siis hyvä päivä!


Tulihan? :wink:

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-03-05 17:48:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
:smt058

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-03-06 12:13:40 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-01-09 15:34:14
Viestit: 162
Pakko myöntää etten eilenkään käynyt lenkillä, nopea mutka kaupassa ja se olis siinä. Ruuaksi meni:

-puolikas porkkana
-n.100g kurkkua
-1/3 osa kermaviilipurkista+mausteet
-katkarapusalaatti jossa myös kanaa (jep, paikallinen kebabmesta, jaksanut tehdä ruokaa)
-n.1dl pähkinöitä (nämä onneksi loppuivat nyt)
-2 kuppia kahvia maidolla
-kuppi teetä maidolla

Aamupaino ei muuttunut mihinkään, kunhan se ei nyt enää nousisi niin ok. Tänään ostin ruuaksi valmis katkarapusalaatin, johin lisään syöntivaiheessa paprikaa ja majoneesia. En tiedä tuleeko muuta syötyä, ruokahalu on aika nollissa.

Muutan myös ketjun otsikon, ei ole nyt oikein voimia tavoitella ketoosia, tärkeintä että pysyisi karppivaliossa.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-03-08 12:18:13 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-01-09 15:34:14
Viestit: 162
Masentaa niin pirusti, lähinnä sohvalla maannut enkä saa mitään aikaiseksi. Eilen ruokia:

-kanasalaattia (salaatti, kurkku, feta, aurkuivtomaatti, parmesaani, kana, öljy)
-2 kuppia kahvia maidolla
-n.100g juustoja ja kurkkua

Tänään aamupaino olikin 89kg :D

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-03-08 12:33:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Minä olen jo 2 tuntia tehnyt lähtöä kauppaan.
Kohta kai koirakin pitää viedä ulos. Kun oikeesti mulla on tosi hyvä syy, miksi olen jumittunut.
Sataa räntää ja tuulee, :lol: joten oottelen jos se sade loppuisi.
Vaikka ei tästä kauppaan kävele kuin 10 minuuttia. Silti.
Muo ällöttää noi naapurit. Ensin menee yö kuunnellessa "jumputi jumputi" sitten alkaa aamu "jumputi jumputi" :oops:
Kyllä ne jaksaa.
Tähän sohvalle on niin hyvä jumittua. Välillä hörpin kahvia jota menee liikaa ja sitten kohta on nälkä. Ja sitten jotain muuta...
Jospa kokoisin itseni liikkeelle...seurailen kuulumisiasi ja mukavaa viikonloppua :)

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-03-08 14:07:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-02-23 12:29:49
Viestit: 10345
Kukka-Maaria kirjoitti:
Masentaa niin pirusti, lähinnä sohvalla maannut enkä saa mitään aikaiseksi.



Hop, ylös ja ulos nyt! [-X
Se on iso isän määräys! :twisted:

Ihan vaan oman vointisi takia... :wink:

Hyvää naistenpäivää! Kuva
Paljastus: show
miehet sitten vietetäänkin seuraavat 364 päivää miestenpäivää

_________________
Kuva

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-03-09 15:28:06 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-01-09 15:34:14
Viestit: 162
Huah, naistenpäivä tuli vietettyä hieman huonosti. Ulkona sain käytyä, ja fiilis olikin hyvä. Mies on nyt kotona ja ehdotti että haetaan ruokaa. No, olis pitänyt pysyä niissä salaattiaterioissa, mutta liha on heikko...

-pizzaa

Ei sitä muuta tullutkaan syötyä :oops: Aamupaino otti itseensä ja tänään 89.7kg. Oli kyllä typerää syödä tuota pizzaa, kun ei mulla edes maha kestä viljaa. Tänään karpimpi päivä.

santikka muuten meillä on sama ongelma naapurien kanssa :lol: Inhotaan niitä miehen kanssa yhdessä tuon takia kun eivät osaa elää, vaan meluavat ja roskaavat yhtä syöttöä.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-03-09 16:55:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
No täällä on kaljapurkkeja pitkin pihoja. Jengii tulee ja menee, hakataan ovia. Sitten kesäisin mulla koira omalla kuistilla kiinni, niin aidan takaa heitellään makkaroita, vaikka olen sanonut siitä. Koirani on jatkuvalla dieetti ruokinnalla. Ja kai se kuuluu musiikin kuunteleen, kun tasaisin välein hakataan nyrkeillä pöytiin ym.
Lopulta hakkaavat toisiaan, seinät paukkuu niin et koirakin hermostuu. Ja kun koirani alkaa haukahteleen, huudetaan sieltä et vittu, rakki hiljaa.
Ei auta valittaminen, meillä sellanen nössö hoitamassa talon asioita.
Sitten selvinpäin ollaan NIIIIN hiljaista ja kävellään pää kumarassa.

Et sellasta :oops:

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-03-10 12:58:48 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-01-09 15:34:14
Viestit: 162
Meillä kans asuu noita "juoppoja" tässä, paitsi eivät kävele selvinpäin pää kumarassa, koska eivät ole koskaan selvinpäin :roll:

Ja mulla jatkuu epäkarppilinja, tai jatkui siis eilen. En vain jaksanut käydä kaupassa, tai laittaa ruokaa, huonoja tekosyitä, mutta tänään lupaan itselleni syödä kunnon ruokaa.

-2 pientä palaa pizzaa
-pieni annos pastabolognesea
-pala juustoa ja muutama siivu kinkkua
-2 kuppia kahvia ja maitoa

Paino oli kuitenkin 88.7kg, joten kyllä se tuntuu jatkuvasti laskevan, mistä olen todella iloinen. Tänään oikeastaan mietin että jos varaisi ajan ratsastustunnille, kun viime syksynä jäi harrastus kesken.. Sulattelen ajatusta vielä.

_________________
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-03-10 13:48:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Minä olen ihan pikku tyttönä saanut istua aasin selässä jossain tivolissa, vai sirkus, kumpi lie.
Joskus myöhemmin, isä sanoi suuttuessaan, että kyllä huomaa että olet aasilla ratsastanut.
Höh :lol:

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2014-03-10 14:18:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2011-08-15 12:40:35
Viestit: 10065
Hyvin lähtenyt paino laskuun =D> Tsemppiä jatkoon kaikin puolin :smt023

_________________
"niin makaa kuin petaa"


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 176 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 59 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)