Paino tänä aamuna 80,9kg
Pientä takapakkia viikonlopun ansiosta. Tuli leivottua karjalanpiirakoita, ruisleipää ja tulihan sitä sitten maisteltuakin pikkasen!
No ei se mitään tänään väsättiin pullaa ja huomenna taas piirakoita joten hyvä tästä tulee, lainasin nimittäin Varpu Tavin uuden kirjan paastoiluista! Tänä iltana kirjan kimppuun, nimittäin osapäiväpaasto saattais olla mun juttu, sillä pahin syömisajankohtahan mulle on se ilta. Päivisin pystyn hyvin olemaan syömättä mitään ylimääräisiä mutta kun kello kilahtaa kahdeksan ja ipanat on nukkumassa niin johan alkaa tekee mieli yhtä jos sun toista suuhun pantavaa.
Mieli kuitenkin ollut tänään hyvä ja positiivinen eikä nyt ole niin erikoisesti väsyttänytkään. Ehkä mun elimistö on jotenkin vielä shokissa niistä leikkauksista, että se vaan yrittää jotenkin parantaa ihteensä ja siksi olen niin väsynyt. Selkähaavahan parantui heti mutta sektiokohta on vieläkin punaista arpikudosta ja tuntuu myös käsinkoskien, mutta onhan mulla tota keissiä tossa edessä edelleen, et hyvin menisin raskaana olevasta...
Se minkä kyllä itsekin on alkanut huomata kun itseään rasvaa, että se läski on kyl jotenkin "ohentunut", luita ja lihaksiakin alkaa pikkuhiljaa erottamaan.
No mutta nyt jälleen soppakauhan varteen, huomenna tulee rakas veljeni Leijonamieli Ranskasta asti kylään, jihuu!