karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-20 00:48:08

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 41 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2011-07-28 10:10:28 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Onhan tää nyt ihan jäätävän hidasta :lol:
Eli 100,3 kiloa tuli tänään mitattua. Mutta kun tippuu niin tippuu ja se on pääasia, eiköhän se tule nopeutumaan kun kesämässäilyt (syönyt ennemmin liikaa, kuin herkkuja, vaikka niitäkin on syötyä - lähinnä jäätelöä) loppuu.

Pyydettyjä kuvia laitan, kun saan jostain toimivan kameran.
Valitettavasti ei oikein löydy kauheasti kuvia siitä 130 kiloa vaiheesta, mutta katsotaan jos jotain saisi kaivettua.

ViestiLähetetty: 2011-08-22 18:03:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Haloo, olen täällä taas! :P Löysinpäs sunt, mulla on vähän vaikeuksia välillä kun en oikein hallitse tätä koneen käyttöä. Katos kun mun nuoruudessain tietokoneet oli vain sairaaloissa ja täyttivät koko seinän. Ei tavallisella kuolevaisella ollu mitään asiaa lähellekkään sellaista aparaattia,saati et olis opetellu sen käyttöä. Reikäkorteilla! :lol: :lol: Niin nyt vanhana pitää näprätä tän koneen kanssa ja opetella kaikki kantapään kautta. Mitenkä sun projektis sujuu? Pääsin katsoon,kun huomasin et täällä onkin kaks sivua. :oops: HYVÄ OIVALLUS, multa. Multa kesä meni Parta-äijää ja mustikoita syöden;helteillä. Viidessä kuukaudessa mun paino on laskenut 15 kg.( ja mä olen ihan tyytyväinen kun ei ole noussut) Hidasta tämä on nyt ollut mut ei mulla mihinkään kiirettä ole. Vieläkö jalkas on kipee? Jos se on rasitus vamma? Käyppä näyttämäs vaivaas lääkärille,siis jos sulla sellaista vielä on. Minäpä tästä lähden höpäjämästä,poikkeen taas joskus. Pidä lippu korkeella ja hymy huulilla. :P

ViestiLähetetty: 2011-09-09 16:37:14 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

No nyt kyllä tuli todellinen superyllätys! Vielä oli rapiat pari viikkoa sitten painoa 101 kiloa. Ja nyt menin ensimmäistä kertaa vaa'alle ja sieltä pärähtää lukemat luokkaa 98 kiloa! Ja vielä iltapaino.
Viimeksi joskus yläasteella.

läskitär kirjoitti:
Haloo, olen täällä taas! :P Löysinpäs sunt, mulla on vähän vaikeuksia välillä kun en oikein hallitse tätä koneen käyttöä. Katos kun mun nuoruudessain tietokoneet oli vain sairaaloissa ja täyttivät koko seinän. Ei tavallisella kuolevaisella ollu mitään asiaa lähellekkään sellaista aparaattia,saati et olis opetellu sen käyttöä. Reikäkorteilla! :lol: :lol: Niin nyt vanhana pitää näprätä tän koneen kanssa ja opetella kaikki kantapään kautta. Mitenkä sun projektis sujuu? Pääsin katsoon,kun huomasin et täällä onkin kaks sivua. :oops: HYVÄ OIVALLUS, multa. Multa kesä meni Parta-äijää ja mustikoita syöden;helteillä. Viidessä kuukaudessa mun paino on laskenut 15 kg.( ja mä olen ihan tyytyväinen kun ei ole noussut) Hidasta tämä on nyt ollut mut ei mulla mihinkään kiirettä ole. Vieläkö jalkas on kipee? Jos se on rasitus vamma? Käyppä näyttämäs vaivaas lääkärille,siis jos sulla sellaista vielä on. Minäpä tästä lähden höpäjämästä,poikkeen taas joskus. Pidä lippu korkeella ja hymy huulilla. :P

Hienoa, että ihmisiä kiinnostaa mun selitykset :lol: Ei ole kyllä mitään kipua jalassa, joten tuskin tarvitsee välittää siitä se enempää. Onnittelut myös omasta onnistumisestasi =D>

Itsetunnon kehittäminenkin etenee, ja nyt olen jo uskaltanut tehdä asioita jotka olisivat ennen jääneet tekemättä.

ViestiLähetetty: 2011-09-09 17:08:24 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Hienoa, Shardew! :smt023

Once you have been taught to think, it's hard to stop.

ViestiLähetetty: 2011-09-10 00:19:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Sinnikkyys palkitaan aina! :P Kovaa vauhtia pidät,kaveri :roll: . Hienoa et jalkas on tervehtynyt,luulin jo et olet joutunut kirurgin puukottamaks :shock: kun ei ole näkynyt mitään merkintää päivyrissäs [-X .(olen käynyt vakoilemassa täällä 8) )

ViestiLähetetty: 2011-11-06 19:13:38 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Ohhoh, onpas tässä vierähtänyt aikaa, kun olen viimeksi täällä pyörinyt. Paino ei varmaan ole olennaisesti tippunut - en muista milloin olen viimeksi tarkistanut - koska lihasten tiivistyminen/lihasmassa kasvu on osaltaan hdiastanut sitä. Toisaalta tänään kaveri heitti, että posket on taas ohentuneet, joten jotain muutosta tapahtunut. Tarkistinkin kuukauden takaisia kuvia ja onhan niistäkin muutosta naamassa.

Mutta, mutta. Niitä pyydettyjä kuvia löytyi - ei valitettavasti keskiruumista sisältäviä, mutta naamakuva löytyy.

Eli naamaa viime vuoden elokuulta
ja
naamaa tänäpäivänä.

Kattoo jos löytäisi niitä kokokuvia jossain välissä.

Mitäs muuta? Sosiaalinen elämä parantunut huikeasti parantuneen itseluottamuksen myötä. Liikuntaa taas olen joutunut rajoittamaan, koska flunssa vaivaa, mutta kunhan paranen niin heti ollaan taas vauhdissa.

ViestiLähetetty: 2011-11-08 22:20:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No näkyy sulla noi tulokset ainakin poskissa. Pakko näkyä muuallakin,kun parhaalla tahdollakaan ei kukaan saa niihin mahtuun 34 kg:tä. Sen sä olet painostas tipauttanut =D> . Joko joudut kivittään tyttölöitä kannoiltas! heh heh Mulla kans on tulosta tullu:vajaas 8 kk ja -20,5 kg. =D> Kyllä tämä on mahtava ruokavalio,ei tarvitse olla millään kitudietillä ja paino putoo.-- Aamiaisel keitetyi munia, smetanaa ja graavilohta tai munakas,tehty kermal ja juustotäytteel. Kyllä oli terveyden hoitajan naama näkemisen arvoinen kun kävin punnitukses.(8kk jälkeen) Aloitti juttunsa et kiva kun olet saanu itteäs niskasta kiinni, tän laihdutuksen suhteen...pälä pälä. Sanoin et se nyt on lopultakin niin helppoa kun pääsee alkuun. Johon taas tuli sitä vanhaa liirum laarum...kevyt rasvaa...korkeintaan rasvatonta maitoa 2 lasillist/vrk ja... Sanoin et kuules nyt; mä käytän voita 50-80g päiväs ja muuta rasvaa lisäks. Läskist lihaa syön ja kaalia ahmin raakana ja paistettuna laardilla. Monttu (suu) auki kattoi mua ja kysys sit, et kai vaan karppaa? Sanoi pitävänsä lopulta mielenkiintoisena mun painonpudotusta :shock: ! Ja munsta tää on kerrassaan ihanaa,askel kevenee joka kuukausi! Sulla ehkä hidastuu toi laihtuminen, kun normaali paino alkaa lähestymään jo! Mä joudun pudottamaan yli 40kg vielä, ennenkuin olen samas painos kuin sä nyt. Pidä mieli korkealla,kyllä tämä tästä iloksi muuttuu! :-({|= :smt035 :smt020 (karpit on aatelisia kaloja :wink: ) Terveisin Läskitär

ViestiLähetetty: 2011-11-09 18:57:55 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

läskitär kirjoitti:
Joko joudut kivittään tyttölöitä kannoiltas! heh heh

No ei ole kyllä tässä vaiheessa noin jouduttu tekemään. :( :lol: Muutenkin tuo on vielä se asia missä pitää itseluottamusta parantaa, mutta se on sitten samanlainen pidemmän ajan projekti kuin painonpudotus.

läskitär kirjoitti:
Mulla kans on tulosta tullu:vajaas 8 kk ja -20,5 kg. =D> Kyllä tämä on mahtava ruokavalio,ei tarvitse olla millään kitudietillä ja paino putoo...

Hienosti on sinullakin tippunut. Ja onnea vaan jatkossakin tiputukseen, kyllä se paino sieltä vielä alas tulee ja mieli paranee aina vaan lisää joka taas ruokkii (heh) lisää sitä uskoa itseensä ja siihen, että sen painon saa tippumaan. Ei tuo 40kg ole matka eikä mikään, kunhan edes jollain tapaa on tasainen tahti. =D>
Toivotaan että itselläni kävisi joku pieni spurtti taas alaspäin ja sitten taas tasaantuisi.
Ja tosiaan, on tää helppoa kun voi syödä oikeasti kunnon ruokaa eikä tarvitse kituutella.

Kattoo jos saisi kokokuvan jossain välissä.

ViestiLähetetty: 2011-11-09 20:04:00 
Poissa
sintti
sintti

Olipas kiva lukea tätä! Itse olen myös 19 vuotias, tyttö tosin :) Karppaus alkoi tänään... Toivottavasti pääsen yhtä hyviin tulokseen kuin sinä ;)

ViestiLähetetty: 2011-11-09 20:47:23 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Ballotje kirjoitti:
Olipas kiva lukea tätä! Itse olen myös 19 vuotias, tyttö tosin :) Karppaus alkoi tänään... Toivottavasti pääsen yhtä hyviin tulokseen kuin sinä ;)

Alussa todennäköisesti tippuu kunnolla - sen huomaa niin vaa'asta kuin vaatteista. Sitten onkin hyvä fiilis ja ekan kymmenen kilon jälkeen olo on aivan taivaissa.
Onnea elämänmuutoksen kanssa, teit erinomaisen päätöksen =D> .

ViestiLähetetty: 2011-11-12 15:59:38 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Jaahas, tänään sitten pääsin vaa'alle ja tulos oli luokkaa 95,7 kg.
95 raja lähestyy =D> Sitten onkin seuraavan rajan (90 kg) aika.

Kokeilin ylioppilasjuhlissani pitämiäni vaatteita ja ei voi kuin sanoa, että huhhuh :lol: Voisi varmaan ne päällä ottaa sen kokokuvan.

ViestiLähetetty: 2011-11-12 19:32:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Onnea, Shardef! :wink:

ViestiLähetetty: 2011-11-18 13:23:47 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Ja vaikka nyt kuluneella viikolla olenkin syönyt enemmän, kuin normaalisti parin viime kuukauden aikana, niin paino on taas alempana. 95 kg oli päiväpaino :) , päivitän huomenna aamulla aamupainon.
Sain myös flunssan lähdettyä aloitettua liikunnan uudestaan ja vähän oli hankalaa se aloitus, mutta sujuihan se.

Ei enää tiedä mitä pitäisi sanoa. Tätä tahtia se 90 kg menee tammi-helmikuussa rikki, vaikka tuo joulu painaakin ikävästi päälle aka liikaa kinkkua...

ViestiLähetetty: 2011-11-18 19:53:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Iloitsen sun savutuksesta! Onnitteluni. Mulla on taas jumi kausi menossa. Grammaakaan ei ole kahdes viikos tippunut,tosin ei ole tullu takaskaan. Mikä sinäänsä on positiivinen asia. Nyt mulla on hernekeitto kattila tulella, herneet on höystetty porkkanal,sipulil ja suolatulla possun niskalla + lisänä meiramia ja maustepippuria. Kun soppa on valmis tarkistan suolan ja mätän pari lautasellista soppaa kitusiini. Huomen aamupäivällä syön toiset pari lautasellista hernekeittoa ja ruispuikulan ja illalla puolukka vispipuuron. Amen. Sunnuntaina aloitan sit Atkinsin kuurin 3-4 päivää riittää varmaan. Mulla on näitä herätyksiä aina silloin tällöin tän "ruhoni" kanssa; ja silloin syön juuri sitä mistä kovasti pidän ja mikä on muuten "rajoitettua ravintoa".

ViestiLähetetty: 2011-11-18 21:51:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Onnitteluja!
Silmät pyöreinä luen menestystarinaasi painorintamalla!!!!! :shock:

ViestiLähetetty: 2011-12-01 15:50:38 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Jaahas, taas jäänyt kirjoittelematta, mutta ei aina ehdi. :lol:

läskitär kirjoitti:
Iloitsen sun savutuksesta! Onnitteluni. Mulla on taas jumi kausi menossa. Grammaakaan ei ole kahdes viikos tippunut,tosin ei ole tullu takaskaan. Mikä sinäänsä on positiivinen asia. Nyt mulla on hernekeitto kattila tulella, herneet on höystetty porkkanal,sipulil ja suolatulla possun niskalla + lisänä meiramia ja maustepippuria. Kun soppa on valmis tarkistan suolan ja mätän pari lautasellista soppaa kitusiini. Huomen aamupäivällä syön toiset pari lautasellista hernekeittoa ja ruispuikulan ja illalla puolukka vispipuuron. Amen. Sunnuntaina aloitan sit Atkinsin kuurin 3-4 päivää riittää varmaan. Mulla on näitä herätyksiä aina silloin tällöin tän "ruhoni" kanssa; ja silloin syön juuri sitä mistä kovasti pidän ja mikä on muuten "rajoitettua ravintoa".

No noita jumeja nyt tulee ja sille ei voi mitään, mutta eiköhän se siitä aukene (vai onko jo auennut?).
Mutta ei tuo hernekeitto kai nyt mitään ns. antikarppia ole, etenkään jos sen itse tekee. Nyt alkoi kyllä itsellänikin tehdä mieli sitä, kun en ole vähään aikaan sitä syönyt. :lol:

elliskä kirjoitti:
Onnitteluja!
Silmät pyöreinä luen menestystarinaasi painorintamalla!!!!! :shock:

Kiitoksia! Varmaan aika paljon auttanut tässä nopeassa pudotuksessa se, että olen tosiaan nuori miespuolinen henkilö joten peruskulutuskin on aika kova ja sanotaan nyt rehellisesti, että kyllä tuo tahti on itseänikin ihmetyttänyt.
Toivottavasti tulee tosiaan tavoite täyteen, eli vaa'an numero olisi maksimissaan 90 alkuinen maaliskuun lopulla, mutta se selviää sitten silloin.

ViestiLähetetty: 2011-12-01 18:43:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Shardew kirjoitti:

No noita jumeja nyt tulee ja sille ei voi mitään, mutta eiköhän se siitä aukene (vai onko jo auennut?).
Mutta ei tuo hernekeitto kai nyt mitään ns. antikarppia ole, etenkään jos sen itse tekee. :lol:.
Ei hernekeitto yksistään mut mä syön sen kans viel leipääkin just senverran kun maistuu. Eli oikein kunnon repsu päivän pidän,saattaa siin mennä lättykin jälkiruokana, mut ilman sokeria! :oops: Ja joo,kyllä olen taas pudotus pelis mukana; tosin vaatimattomasti mut kumminkin. :P -150g/ vain viime viikolta alas. Suunnilleen samaa tahtia kun joskus lihoinkin tähän painoon on nää tippumisetkin menneet. :mrgreen: Hienosti sulla menee, jatka voitto putkeas, kyllä täällä sinnitellään perässä. (Hissukseen.)

ViestiLähetetty: 2011-12-22 12:40:48 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Jaahas, taas menny aikaa...

läskitär kirjoitti:
Ei hernekeitto yksistään mut mä syön sen kans viel leipääkin just senverran kun maistuu. Eli oikein kunnon repsu päivän pidän,saattaa siin mennä lättykin jälkiruokana, mut ilman sokeria! :oops: Ja joo,kyllä olen taas pudotus pelis mukana; tosin vaatimattomasti mut kumminkin. :P -150g/ vain viime viikolta alas. Suunnilleen samaa tahtia kun joskus lihoinkin tähän painoon on nää tippumisetkin menneet. :mrgreen: Hienosti sulla menee, jatka voitto putkeas, kyllä täällä sinnitellään perässä. (Hissukseen.)

Mut hei paino tippuu ja se on tärkeintä. Ei ainakaan nouse tai ainakaan selvästi. :smt023

Nyt on taas paino pyörinyt tuolla 95-96 tasolla pidempään, mutta nyt on taas joulun aikana oikeasti tarkoitus tiputtaa (!!) painoa parilla kilolla. Uskon, että onnistuu.
Vähän tulee pakostikin lisättyä liikuntaa, kun pitää taas päästä yhden asian yli ja pois mielestä ja liikunta/muu ajatuksia pois vievä tekeminen on paras keino siinä.
Ja alkoholiton meininki nyt uuteenvuoteen asti ja heti sen jälkeen alkaa tipaton tammikuu ja eiköhän sekin auta sen painon kanssa.

ViestiLähetetty: 2011-12-23 16:58:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Oikein hauskaa ja rentouttavaa JOULUA; Shardewille! :smt111

ViestiLähetetty: 2011-12-23 17:38:11 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Hyvät joulut sinnekin päin!

Mutta huomenna ja seuraavina päivinä pitääkin varoa ettei tule lihottua :lol: No lisään taas liikuntaa entisestään, niin ei käy mitään ja kahden kilon pudotustavoite jatkuu.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 41 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00