Jaahas, taas jäänyt kirjoittelematta, mutta ei aina ehdi.

läskitär kirjoitti:
Iloitsen sun savutuksesta! Onnitteluni. Mulla on taas jumi kausi menossa. Grammaakaan ei ole kahdes viikos tippunut,tosin ei ole tullu takaskaan. Mikä sinäänsä on positiivinen asia. Nyt mulla on hernekeitto kattila tulella, herneet on höystetty porkkanal,sipulil ja suolatulla possun niskalla + lisänä meiramia ja maustepippuria. Kun soppa on valmis tarkistan suolan ja mätän pari lautasellista soppaa kitusiini. Huomen aamupäivällä syön toiset pari lautasellista hernekeittoa ja ruispuikulan ja illalla puolukka vispipuuron. Amen. Sunnuntaina aloitan sit Atkinsin kuurin 3-4 päivää riittää varmaan. Mulla on näitä herätyksiä aina silloin tällöin tän "ruhoni" kanssa; ja silloin syön juuri sitä mistä kovasti pidän ja mikä on muuten "rajoitettua ravintoa".
No noita jumeja nyt tulee ja sille ei voi mitään, mutta eiköhän se siitä aukene (vai onko jo auennut?).
Mutta ei tuo hernekeitto kai nyt mitään ns. antikarppia ole, etenkään jos sen itse tekee. Nyt alkoi kyllä itsellänikin tehdä mieli sitä, kun en ole vähään aikaan sitä syönyt.
elliskä kirjoitti:
Onnitteluja!
Silmät pyöreinä luen menestystarinaasi painorintamalla!!!!!

Kiitoksia! Varmaan aika paljon auttanut tässä nopeassa pudotuksessa se, että olen tosiaan nuori miespuolinen henkilö joten peruskulutuskin on aika kova ja sanotaan nyt rehellisesti, että kyllä tuo tahti on itseänikin ihmetyttänyt.
Toivottavasti tulee tosiaan tavoite täyteen, eli vaa'an numero olisi maksimissaan 90 alkuinen maaliskuun lopulla, mutta se selviää sitten silloin.