karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-25 07:23:09

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 45 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-10-04 09:05:51 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Lueskelin tossa aikaisempia kirjoituksiani. On se muuten uskomatonta.. jotkut eivät liho sitten ollenkaan tai tuskailevat kun kesän aikana on tullut pari kiloa lisää. Siis mulla on tullut melkein 7 KILOA!! SEITSEMÄN KILOA! Se on hurja määrä noin yhtäkkiä.. onneksi siitä on nyt n. 3 kiloa pois, mutta on se hurja..

ViestiLähetetty: 2012-10-04 09:55:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

SunnyGirl79 kirjoitti:
Lueskelin tossa aikaisempia kirjoituksiani. On se muuten uskomatonta.. jotkut eivät liho sitten ollenkaan tai tuskailevat kun kesän aikana on tullut pari kiloa lisää. Siis mulla on tullut melkein 7 KILOA!! SEITSEMÄN KILOA! Se on hurja määrä noin yhtäkkiä.. onneksi siitä on nyt n. 3 kiloa pois, mutta on se hurja..

Lueskelin ketjua, huomaten että on kiloja alusta lähtenyt.
Minne lie kadonnut, ei kannata ruveta hiilarimaasta etsimään.
Tällä tiellä ne loputkin häviää, eikä perään kannata huudella.
Mutta noita muita karppaus oireitakin sinulla tuntuu olevan.
Pirteyttä, hyviä mutta lyhyempiä unia...
Vaatteetkin varmaan venyneet kaapissa?

Jatkoa.

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2012-10-04 20:23:24 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Kiitos :) . Kyllä välillä mietityttää.. voiko tämä olla näin helppoa? Varmasti rasva/proteiini ym. arvot eivät ole täsmälleen sellaisia kun pitävät olla, mutta mulla on hyvä olla ja paino putoaa. Sen pohjalta lähden jatkamaan..

ViestiLähetetty: 2012-10-05 06:12:09 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Tänä aamuna painoa oli tullut lisää, mutta tiedän kyllä syyn siihen. Eilinen oli niin hektinen päivä, että en jaksanut hirvittävästi panostaa syömiseen. Siis karppiruokaa söin kyllä, mutta aivan liian vähän. Pitäisi pystyä pitämään se ateriaväli siinä n. 3 h kieppeillä niin tulisi syötyä enemmän ja olo pysyisi hyvänä. No mutta tänään uusi päivä :) Aamupalaksi asettelin lautaselle tomaattia, meetwurstia ja juustoraastetta ja laitoin mikroon. Namsk =P~

Ihan huippua, että tänään on perjantai! Tuntuu, että tämä viikko töissä oli poikkeuksellisen raskas vaikka mitään ihmeellistä ei ole sattunut. Tekisin mielelläni töitä keittiössä.. siivoisin, tekisin ruokaa, tiskaisin ja juttelisin asiakkaiden kanssa. Mutta tällä viikolla siihen on ollut vähän aikaa koska on pitänyt hoitaa muita asioita. Se tässä yrittäjyydessä on huono puoli kun ei saa tehdä vain raakaa työtä :roll: .

Hyvää viikonloppua kaikille ja tsemppiä!

ViestiLähetetty: 2012-10-05 06:13:21 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

HEI! Mun painoindeksi alkaa kohta kakkosella!! =D>

ViestiLähetetty: 2012-10-05 07:02:48 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

^hienoa! Täältä tullaan perässä kohti 20-lukua! (taas... :roll: pitkä tarina, mutta elämässä on ollut, sanotaanko, haasteita jotka nyt on selätetty)

ViestiLähetetty: 2012-10-05 09:56:05 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Oho! Sullahan on lähtenyt jo paljon :) Tsemppiä jatkoon! Minulla myös "taas". Raskaus, pieni vauva, ravintolan pitäminen ym. ym. ovat vieneet voimia. Voi kumpa olisin jo aikaisemmin pitänyt tämän ruokavalion niin olisin saanut LISÄÄ niitä voimia.. noh. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan :)

ViestiLähetetty: 2012-10-05 14:46:16 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Tänään on ollut helppo päivä syöminkien suhteen! Töissä oli muutenkin tarjolla broileria punajuuressa (punajuuriviipaleita, broilersuikaleita, sipulia, aurajuustoa ja kermaa) joten sitä söin päivälliseksi vihannesten kera. Lounaaksi söin kasvisgratiinia (parsakaalia, porkkanaa, sulatejuustoa, aurajuustoa) porsaanfileen ja höyrytettyjen kasvisten kera. Tätäkin oli tänään lounaaksi muutenkin joten ei tarvinnut itse tehdä mitään erikseen. Pakkasin mukaan samantien huomisenkin annokset :). Eilen kävin jo ostamassa valmiiksi krapulasyömiset ja huomenna sitten valmistan ne jääkaappiin odottamaan. Ettei sitten väsyneenä ja nälkäisenä mene lankeemaan mihinkään muuhun. Hyvät on suunnitelmat.. ja pitävät! ;) Tänään olen kyllä syönyt niin paljon, että mitäköhän vaaka näyttää huomenna sanovan.

ViestiLähetetty: 2012-10-06 04:54:09 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Ja nythän se alkaa se painoindeksi kakkosella!! 29,9! =D>

Eilen olin taas aivan varma, että ei tule paino tippumaan. Söin niin paljon ja menin ihan täyden vatsan kanssa nukkumaan. Olihan se 0,400 g silti lähtenyt! Tämä on ehkä maailman parhaimmista ruokavalioista! Mitä enemmän syöt (noh..varmasti rajansa silläkin) niin sen paremmin laihdut. Ja kaikki ruoat ovat niin herkkuja!

Tänään ovat sitten bileet. Eilen ostin 0 hiilarista siideriä ja zerokokista niin lantringiksi kuin krapulajuomaksikin.

Ihanaa viikonloppua kaikille!

ViestiLähetetty: 2012-10-07 12:51:03 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Wuuhuu!! Hillittömän hauskat paljubileet takanapäin ja ruokavaliossa on pysytelty! Tänä aamuna paino näytti 83,1 eli viina on näemmä tehnyt tehtävänsä & kuivattanut kehon. Ei se paino muuten laske päivässä 1,2 kg. No tänään söin vähän karppipizzaa + mozzarella ja pestoa "aamupalaksi" ja myöhemmin mennään hakemaan pizzeriasta kebablihaa ja salaattia ilman kastikkeita. Kotona majoneesi odottamassa :).

Olo on hieman hutera. 13 tuntia lilluin paljussa ja joinkin aika reippaasti. Oma mieheni onnistui jopa tippumaan tikkailta (korkealla koska palju on vuokralla ja trailerin päällä) ja kieriskeli meidän kukkapenkissä. Ai että naurettiin vedet silmissä, mutta kyllä me jotenkin saatiin itsemme sitten kasattua ja kysyttyä, että sattuiko. Sille ei vaan voi mitään, että se näytti niin koomiselta! :smt005 Ei sattunut pahasti.

Toinen mies kävi omalta osaltaan sen sijaan vähän lanaamassa nurmikkoa vartalollaan \:D/ . Jutut oli ihan huippuja ja täytyy myöntää, että parhaimmat bileet sitten aikoihin! :resp:

Lapsi on tietenkin hoidossa ja nyt miehen kanssa laatuaikaa joten tietokone kiinni ja kullan kainaloon :smt057

ViestiLähetetty: 2012-10-08 09:25:14 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Noniin.. viikonlopusta selvitty ja taas saa ahertaa niska limassa viikon verran, että saadaan laskut maksettua :) . Kaikki hyvä loppuu aikanaan.. tai pitää ainakin taukoa.

Aamulla kävin puntarilla. Huono tapa käydä joka päivä, mutta minkäs teet. Ja asia oli juuri niin kuin epäilin. Alkoholi kuivattanut ja siksi vaaka näytti niin vähän. Tänä aamuna se näytti 84,3. Mutta ei haittaa! Silti viikon painonpudotussaldo on 2,8 kg! Ja siis olenhan ylpeä, että bileviikonlopun jäljiltä on jopa -100 g eikä + 2 kg. Huonomminkin siis voisi asiat olla!

Tällä viikolla otan itseäni niskasta kiinni ja alan taas liikkumaan. Mulla on jäsenyys kuntosalille jossa tykkään kyllä käydä, mutta hillittömän väsymyksen takia en ole jaksanut. Nyt voisi taas ajatella :)

Mukavaa alkanutta viikkoa!

ViestiLähetetty: 2012-10-10 11:27:32 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Ja hienosti menee =D> . Paitsi, että nyt olen flunssan saanut itselleni ja pakottaa ottamaan liikkumisen puolesta todella rauhallisesti. Olen n. pari vuotta sitten sairastanut keuhkokuumeen ja sitä en itselleni enää halua!! Nyt vaan sitten odotellaan, että flunssa menee ohi.

Äsken muistin Mikan pikasuklaan ja tekasin sellaisen jälkiruoaksi. Täällä töissä sitä tulee helposti vedettyä pullaa, jäätelöä tms. jos kova mieliteko tulee. Tein pienen annoksen tuota suklaata ja hittolainen, että se on HYVÄÄ!!! Ja eipä muuta sitten enää tarvittukkaan. Ihana, ihana Mikan pikasuklaa :smt060

Ja ei muuta kuin töihin.. pääsee sitten ajoissa kotiin sairastelemaan. Jos se pieni tyttönen antaisi äidin edes hetkeksi mennä lepäämään. Luojalle kiitos Pikku Kakkosesta :lol:

ViestiLähetetty: 2012-10-10 17:59:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

SunnyGirl79 kirjoitti:
Kiitos :) . Kyllä välillä mietityttää.. voiko tämä olla näin helppoa? Varmasti rasva/proteiini ym. arvot eivät ole täsmälleen sellaisia kun pitävät olla, mutta mulla on hyvä olla ja paino putoaa. Sen pohjalta lähden jatkamaan..

4 lokakuuta olit tuota mieltä.
Sen pohjalta on hyvä jatkaa....

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2012-10-11 07:54:36 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Kyllä :)

Mun tekee usein mieli jotain makeaa heti aamulla. Mahtaako verensokeri olla alhaalla vai mikä? Kuitenkin.. tein aamupalaksi Mikan pikasuklaata ja se oli loistoidea! Jäi hyvä mieli ilman huono omaatuntoa ja makeanhimokin lähti. Olen päättänyt, että saan syödä yhden satsin sitä päivässä (pieni jälkiruokakulhollinen) ettei riistäydy käsistä. Nyt täytyy sitten loppupäivä pärjätä ilman ;).

Inhottava flunssa! Tekee niin paljon mieli jo liikkumaan!

ViestiLähetetty: 2012-10-11 14:07:44 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

No joopa joo! Yhden satsin päivässä pikasuklaata. Ei mulla ole sellaiseen selkärankaa! Toisen vedin jälkiruoaksi ja vielä tekisi mieli. No mutta ne on niin pieniä annoksia ja laskin, että hiilareita ei paljoakaan yhdessä ole joten so what. Jos ei paino sen takia tipu niin sitten vaan sitä selkärankaa hankkimaan!

Nyt on painon tippuminen hidastunut, mutta alaspäin silti mennään eikä meinata! Kyllä tämä tästä! Tänään oli paino 83,4 kg.

ViestiLähetetty: 2012-10-12 09:23:10 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Kyllä se pikasuklaa taisi jotain vaikuttaa. + 0,100 g oli tänään paino. EI SAIS KÄYDÄ JOKA PÄIVÄ PUNTARILLA MÄ TIEDÄN! Mut en mä nyt siitä tietenkään lannistunut :) Tänään jätän suklaat vähän vähemmälle niin eiköhän se siitä.

Huomaan myös jos olen kovin stressaantunut tai muuten vaan jännittynyt niin painonlasku hidastuu myös ja voi tulla jopa lisää.

Söin äsken lounaaksi pippuripihvin ja keitettyä porkkanaa, namsk! Onni on taas olla ravintolassa töissä kun ei tarvitse itselleen erikseen aina kokata vaan "omasta" noutopöydästä löytyy kaikki mitä tarvitsen. Helppoa. Päivän päätteeksi pakkaan kotiin annokset niin itselleni, miehelleni ja tytöllenikin. Eikä tarvitse enää kokata yhtään mitään.

Alan olemaan tervehtymään päin myös joten kohta pääsen liikkumaan. En malta odottaa, että pääsen salille!!!

ViestiLähetetty: 2012-10-14 08:48:21 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Tämän viikon saldoksi tuli - 1,4 kg joten olen hyvinkin tyytyväinen! Tosin eilen vähän repsahdin ja söin kaikkea mitä ikinä löysin kaapista. Hiilarimaahan eksyin yhden leivän verran, mutta onneksi tänään on taas uusi päivä :). Mahtoikohan johtua ylensyönnistä vai mistä, mutta koko yön pyöriskelin sängyssä pahanolon kourissa. Vieläkin vatsa tuntuu aralta.
Painoa oli tullut +0,300 g, mutta tiedän ettei se ole pysyvää ja varmasti ensi viikolla taas karisee kilo/kiloja samaan tahtiin kuin tällä viikollakin.

Aurinko paistaa ja ilma on kirpakka. Onkohan aika kaivaa pipo ja hanskat laatikosta? :smt111

ViestiLähetetty: 2012-10-15 10:00:21 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Ihmisiähän me kaikki ollaan. Ei se tarvitse kuin yhden pienen heikon hetken niin morjens.. taas on jokin hiilarimössö kädessä! Eikä mikään sen pienempi ollutkaan eilen kuin megahampurilainen [-X .

Yhtä kaikkien kanssa.. viime viikolla putosi tuo 1,4 kg ja kyllä tällä viikollakin pääsen ainakin siihen kiloon. Kilo/viikko pyrin jotta nahka pysyy mukana ja muutenkin.
On se hullua.. miten ihanaa onkaan sitten kun paino alkaa seiskalla! Ei sitä monet tajua miten iso asia se on!

Viikonlopun kärsin "oudoista" vatsakivuista. Tuo sana siksi lainaismerkeissä koska kyllähän se syy selvisi kun katsoi peiliin. Olin vetänyt lähinnä juustoja ja mikan pikasuklaata. Huhhuh.. :oops: . Kärsin luultavasti jonkinsorttisesta ahmimishäiriöstä. Se tulee kerran viikossa, kerran kuussa tai harvemmin. Riippuu elämäntilanteesta. Mutta silloin selkärankani on langanohut ja pystyn syömään vaikka ja mitä. Ahmin jatkuvasti päivän ajan.. menen istumaan sohvalle, katson telkkaria ja mietin mitä sitä seuraavaksi söisi. Silloin ei maistu mikään järkevä. Sipsit, jäätelö, kakut, leipä, pizza.. ne kelpaavat.

Nyt se ahmimisreaktio tuli ja kesti oikeastaan koko viikonlopun. Olen kuitenkin ylpeä itsestäni, että hiilarimössöihin en koskenut muuta kuin eilen sen hampurilaisen muodossa. Joo joo sekin oli liikaa, mutta kun ottaa huomioon, että taistelin itseni kanssa KOKO VIIKONLOPUN niin tuo on pientä. Tänään on taas helpompi olla :). Nyt keskityn syömään reilusti juureksia ja juomaan vettä, että saan vatsan taas normaalikuntoon. Kyllä se tästä :smt045

ViestiLähetetty: 2012-10-15 10:02:44 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Niin joo ja se lauantainen leipä [-(

ViestiLähetetty: 2012-10-16 10:25:51 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Herkuttelut kostautuivat ja paino nousi tottakai. Eilen olin taas täysin ruodussa ja kyllä se äkkiä siitä sitten laskikin ;).
Tänään paino oli 83,1. Eilen se näytti jopa 83,8!

Tukusta tuli tänään jotain aivan ihanaa majoa! Sellaista oranssia.. nam! Kuin tilauksesta vaikka en ollut tilannut. Nyt herkuttelen meetwurstisalaatilla uuden majoneesin kera.
Hillittömästä päänsärystä kärsin jo toista päivää. Eilen olo oli muutenkin todella outo. Päänsärky heijastui nenään ja poskiin ja välillä silmätkin olivat sumeet. Migreenistä ei kuitenkaan ole kyse. Ehkä join liian vähän vettä tai jotain?? Tänään täytyy vihdoin antaa periksi ja ottaa lääke..hö :(

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 45 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00