karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-22 19:56:16

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 177 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 59 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Pingu tekee combäckin
ViestiLähetetty: 2010-06-03 10:06:19 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

En minä nyt millään pääse sivustoille?? eikä ota passwoordiakaan vastaan..
Puntarilla kävin ja noh..70.8, hiukka alhaisempi oli mitä odotin, ihan kiva! Nyt vaan nesteen pihalle, ja parin päivän päästä saadaan "oikea paino"

On se ihmeellistä, syöminen siis..Olen ollut huono syömään aamiaista pidemmän aikaa, meen lenkille heti 7.45, koska päivällä on niin kamalan kuuma, juu siis noin 38-46 on aika normi lämpötila tähän aikaan..no joo mut eka lenkki 45 min ja sen jälkeen jumppaan tunnin, suihkuun ja aamupala, kera kahvin..olen voinut hyvin ei siinä mitään, mut onhan mulla ollut nälkä!
Tänään vedin miehekkään aamupala, kaksi munaa, kurkkua ja kirsikkatomaatteja, pieni kahvi maidolla.. kävin jumpassa, ja nyt onkin tosi kiva olo, ei nälkää, ei mitään..Kyllä se varmaan on niin että muna pitää naisen kunnossa :mrgreen:
Ja oli muuten kivat iltapalat myös eilen..kunnon satsi!! kanaa, tomaattia, kurkkua, mangoa (joo HH ja paljon..) fetaa, rukolaa, oliiviöljyä ja mustapippuria, ihanaa kun oli masu täynnä kun meni nukkumaan :)

En tiedä vielä millä linjalla olisin?? Otetaan tää nyh vähän niinku fiilispohjalla, että jaksaa..

Jaa että mitä Kairoon kuuluu?? No kiitos hyvää kuuluu, just nimet alle ja jäämme vielä vuodeksi tänne lämpöön :)
Ja lämpöä riittää, eilen oli jotakin 39 ja kamala hiekkamyrsky, ei pystynyt olemaan ulkona laisinkaan.
Lapset ovat koulussa, viihtyy hyvin. Mies parasta aikaa suomessa, huomenna menee tukholmaan, juoksee maratonin ja tulee tiistaina tänne..
Meillä on ollut aika paljon vieraita kyläilemässä, ja on ollut mukavaa, mun vanhemmat tois juuttuivat tänne sen tuhkapilven takia, olivat 10 päivää pitempään kun olivat suunnitelleet..
On muuten aika hankalaa pysyä jollakin "dietillä" kun on vieraita! Ja lisää tulee Tiistaina....
Suomeen lomalle suuntaamme 23.7 ja olemme kuukauden siellä, että katsokaakin et on aurinkoa, kiitos!!

En mä nyt muuta keksi, kysykää!!

ViestiLähetetty: 2010-06-03 11:23:56 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wLZ7ypo klikkaileppa tuosta.. pitäs näkyä sun oma tickeri. Sit oma koodi PIN kenttään ja sit se Edit/Update ticker.. :)

-10 kiloa "normaalipainoon"
Freesoul tahtoo pienentyä! (vinkkejä saa antaa)
Kampanjasivuni
Freesoul: keho ja kunto kondikseen!

ViestiLähetetty: 2010-06-03 15:25:58 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Hih, luulis, et toivoisit vähän viileämpiä ilmoja, kun tulette :lol:

Joo, vieraiden kanssa on vähän paha olla millään kuurilla, jollei kaikki noudata samaa 8) . Ei itsekään olis kivaa, jos emäntä ja/tai isäntä ei osallistuis mässäykseen. Niin se vain on, että yhdessä syödään ja juodaan ja jos joku kieltäytyy, on jotenkin vaillinainen olo.

Saako udella, millä alalla olette tai kumpi teistä nyt töitä tekeekään? Kauan olette olleet siellä? Eikö vieläkään kyllästytä? Hienoa, että lapsetkin viihtyy. Osaatteko arabiaa? Ihanan eksoottista toi teidän touhu :) !

Kuva

Ihan normaali ihminen...Kai...
You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

iHerbin alennuskoodi uusille asiakkaille LEP534, oikeuttaa 5$ alennukseen

ViestiLähetetty: 2010-06-03 21:02:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Huomenna on tasan 2v kun muutimme tänne. Ja en missään nimessä halua viileempiä ilmoja!!!!
Mies on töissä ja minä olen kotiäitinä...Arabiaa emme osaa, vähän tietty, mutta ei voi sanoa että osaamme. Vanhempi (7v) likka opiskelee arabiaa koulussa.
Kyllä viihdymme, ja kyllä joskus ottaa kaaliin..

ViestiLähetetty: 2010-06-04 05:35:07 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tervetuloa takaisin!!! :D :smt039

ViestiLähetetty: 2010-06-04 08:02:06 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

KIITOS freesoul!!

ViestiLähetetty: 2010-06-04 08:40:22 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Oleppa hyvä vaan! :-D

-10 kiloa "normaalipainoon"
Freesoul tahtoo pienentyä! (vinkkejä saa antaa)
Kampanjasivuni
Freesoul: keho ja kunto kondikseen!

ViestiLähetetty: 2010-06-04 09:27:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Minä olen järkyttynyt, pahemman kerran :shock:
Katsoin omia mittauksia 2008 loppuvuodelta ja viime kesästä 2009 ja vertailin tähän päivään..... EI EI EI, ei sen näin pitänyt mennä :cry:
Mut nyt PERKELE, saa luvan lähtee!! On se ihme että luulee olevansa melkein kun ennen..aika kaukana todellisuudesta kyllä..noh eipä tässä jaarittelut auta..mutta kyllä tekee pahaa..

ViestiLähetetty: 2010-06-06 10:40:13 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Nyt ei kyllä asiat ihan putkeen mennyt..
Noh, nyt saa luvan mennä.
Uusi viikko alkaa..
Puhuin just mutsin kanssa puhelimessa ja hän kysyi koostani, tai siis sanoi "et kai sinä ole lihonu?" Kiva..sanoin " en tietenkään, minä olen just laihtunut..." :roll: mistäköhän tuokin valhe tupsahti?? I don knw??
Noh mutta nyt on kuitenkin aikaa 6 viikkoa..ja 6 kiloo, noh ei kai, 4 riittää..Onnistuukohan semmonen diili?

Onko kenelläkään sanottavaa?

ViestiLähetetty: 2010-06-06 11:52:59 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

Hyvä! Uudella tarmolla eteenpäin =D> !

Kuva

You gain some, you lose some. Seems like I am the one who just gain some over and over again... ;D

ViestiLähetetty: 2010-06-08 08:08:25 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Paino se junnaa samassa päivästä toiseen. Enpä ole kyllä niin kauheesti skarpannutkaan..Siis olen karpisti syönyt, mutten liikkunut yhtään. Jotenki iski semmonen "ei kiinnosta mikään" .
Mies tulee tänään reissulta ja sit varmaan taas viitsii (ehkä).
Paitis että mies tulee himaan hän myös tuo vieraita..ihan mukavaa tottakai, mutta tietää nyt sen sitten mitenkä syömingit menee. Jospa minä nyt kuitenkin tämän kerran yrittäisin kunnolla! Olla juomatta!! Vaaka oli melkeen uudella kymmenluvulla, mutta ei ihan, jos nyt vaan jaksais niin varmaan jo ylihuomenna :roll:

Palaillaan taas!

ViestiLähetetty: 2010-06-16 07:24:56 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Elossa ollaan ja huonosti menee..ei paino ole noussut mutta ei ainakaan laskenut :roll:
En vaan osaa enään sitä sanaa EI! Noh mutta yritetään ainakin, vieraat lähtee perjantaina. Kuulostaa nyt vähän siltä että pistän oman epäonnistumisen vieraiden kontolle..hmm...

ViestiLähetetty: 2010-06-16 08:18:22 
Poissa
jojokarppi
jojokarppi

No mut hei, sekin on jo jotain, ettei paino nouse! Mulla kun tuppaa heti nousemaan, jos repsuilen. Ikävä kyllä näin on tässä päässyt taas käymään muutamana viikkona #-o . Kyllä se siitä, kun saa taas innon päälle :roll: !

Kuva

ViestiLähetetty: 2010-06-16 11:39:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Joo, kai??
Mutta mistä minä sen innon revin? #-o
Mulla olis kyllä yhdet häät...ja sillon haluaisin olla kaunis ja hoikka.. :roll:
ja kaikki mun vaatteet, ne kyllä lisää motivaatiota, kapit pullollaan hienoja kledjuja..yhdet mageet housut, ja että ne saisin vedettyä jalkaan tarvii pienentyä noin 5cm mahasta ja pari reisistä.. :cry: sekin kuulostaa aika paljolata..
ahhhhhhhhhhh, nyt marina seis!

ViestiLähetetty: 2010-06-20 09:38:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Hellurei, no into on löytynyt, jihaaaa
Nyt pari päivää tosi karppina ja a vot, mikä fiilis, tuntuu että voisin jopa onnistua... :mrgreen: no joo, ei pidä nielasta ennenkun tipahtaa..
Alkaa Cairossa oleen aika lämmin (lue helvetin kuuma), just nyt on jo 39 astetta ja luvattu on 46, huomiseksi 49..se hyvä puoli tässä tietty on että ei tee oikeen mieli syödä mitään..jeesh. Onneksi pihalla on iso allas, siellä voi sit vilvoitella lämpimässä vedessä (33 astetta :lol: )..huomenna mies lähtee Omaniin ja jään tyttöjen kanssa kotiin, koulua on vielä 2 vkoa jäljellä, sit alkaa heidän kesäloma. Suomeen tulemme 23.7, kiva kiva! Ja siis siihen pitäisi saada itseni kondikseen, eli nyt vaan vauhdilla, mars! Ihanaa muuten tulla suomeen, saa hiukset laitettua, mietin vaan että miten tällä kertaa?? Nythän mulla on tummanruskeat/mustat puolipitkät...jaa noh, mietitään #-o Olen muuten myös ajatellut tatskaa?!?!??? alaselkään ois mahtava laittaa..onkohan mulle tulossa joku ikäkriisi?? Niin ja kun paino on alle 68kg otan napakorun, eli toivottavaa olisi että vaaka on yhteistyöhalunen kun olen suomessa, täällä en sitä haluaisi ottaa..jaa mitäs sitten...

Ihanaa olla hyvällä tuulella pitkästäaikaa, yihaaaa

ViestiLähetetty: 2010-06-20 14:45:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Moikka! :)

Tsemppiä sulle! Oletko muuten minkä pituinen?

ViestiLähetetty: 2010-06-20 18:58:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kiitos kiitos datc, olen 171 pitkä

ViestiLähetetty: 2010-06-22 09:31:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

KippKopp
Olin eilen juoksulenkillä (45 asteen lämmössä), ei menny ihan putkeen EI.
Noh tänään käväsin sit salilla ½ vuoden jälkeen, se suju ihan kivasti. Huomenna ajattelin mennä uimaan, jesh.
Ruokapuoli sujunut ihan kivasti, en laske mitään, en vaan jaksa, koska se menee niin tiukisteluksi ja sit into lopahtaa taas..
Yritän nyt silleen rennolla kädellä karpata, ja uskoisin että HH ovat alle 30g. Hiilareita tulee suurimmaksi osaksi, kahvimaidosta, ompusta (sillon tällön), kasviksista..öööö toi kuulostaa aika vähältä...
Olo on kuitenkin ihan kiva, eikä ole nälkä kokoajan niin kun ennen :)

Painosta nyt ei kande puhua, jotenki se nyt ei vaan laske..noh kattellaan taas..huomenna olisi puntar-mittaus-ipäivä :P

ViestiLähetetty: 2010-06-22 09:54:48 
Poissa
soutaahuopaakarppi
soutaahuopaakarppi

Kiva että into on löytynyt, ehkä se kipitti täältä Keski-Suomesta sinne lämpöiseen karkuun näitä Suomen sateita kun ei ole täällä näkynyt :wink:
Mulla on itelläni paha tapa heti repsahtaa kun puntari heilahtaa ylöspäin tyyliin että kun kerran ei suju niin olkoon sitten koko homma... [-X

Jostain on itselleenkin tsemppiä haettava ja tämä kirjoittaminen pitää ainakin kädet erossa syömisistä :lol:

Jatka samaan malliin!

ViestiLähetetty: 2010-06-23 09:57:41 
Poissa
Myy-karppi
Myy-karppi

Huh, mikä helle! Itse en pystyisi tuollaisessa lämpötilassa toimimaan lainkaan... Mä olen kanssa lopettanut laskemisen toistaiseksi. Hiilarit tuntuvat asettuvan itsestään järkeviin lukemiin, kunhan vain syö sopivan karpisti. Ja juoksupäivinä uskon (ja toivon) kuluttavani ne ylimääräiset, mitä tulee mussutettua ikään kuin tankkaukseksi... :) Tsemppiä jatkoonkin!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 177 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 59 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00