En minä nyt millään pääse sivustoille?? eikä ota passwoordiakaan vastaan..
Puntarilla kävin ja noh..70.8, hiukka alhaisempi oli mitä odotin, ihan kiva! Nyt vaan nesteen pihalle, ja parin päivän päästä saadaan "oikea paino"
On se ihmeellistä, syöminen siis..Olen ollut huono syömään aamiaista pidemmän aikaa, meen lenkille heti 7.45, koska päivällä on niin kamalan kuuma, juu siis noin
38-46 on aika normi lämpötila tähän aikaan..no joo mut eka lenkki 45 min ja sen jälkeen jumppaan tunnin, suihkuun ja aamupala, kera kahvin..olen voinut hyvin ei siinä mitään, mut onhan mulla ollut nälkä!
Tänään vedin miehekkään aamupala, kaksi munaa, kurkkua ja kirsikkatomaatteja, pieni kahvi maidolla.. kävin jumpassa, ja nyt onkin tosi kiva olo, ei nälkää, ei mitään..Kyllä se varmaan on niin että muna pitää naisen kunnossa
Ja oli muuten kivat iltapalat myös eilen..kunnon satsi!! kanaa, tomaattia, kurkkua, mangoa (joo HH ja paljon..) fetaa, rukolaa, oliiviöljyä ja mustapippuria, ihanaa kun oli masu täynnä kun meni nukkumaan

En tiedä vielä millä linjalla olisin?? Otetaan tää nyh vähän niinku fiilispohjalla, että jaksaa..
Jaa että mitä Kairoon kuuluu?? No kiitos hyvää kuuluu, just nimet alle ja jäämme vielä vuodeksi tänne lämpöön

Ja lämpöä riittää, eilen oli jotakin 39 ja kamala hiekkamyrsky, ei pystynyt olemaan ulkona laisinkaan.
Lapset ovat koulussa, viihtyy hyvin. Mies parasta aikaa suomessa, huomenna menee tukholmaan, juoksee maratonin ja tulee tiistaina tänne..
Meillä on ollut aika paljon vieraita kyläilemässä, ja on ollut mukavaa, mun vanhemmat tois juuttuivat tänne sen tuhkapilven takia, olivat 10 päivää pitempään kun olivat suunnitelleet..
On muuten aika hankalaa pysyä jollakin "dietillä" kun on vieraita! Ja lisää tulee Tiistaina....
Suomeen lomalle suuntaamme 23.7 ja olemme kuukauden siellä, että katsokaakin et on aurinkoa, kiitos!!
En mä nyt muuta keksi, kysykää!!