karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-09 00:03:57

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 410 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 521 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Pekonilla bikinikuntoon
ViestiLähetetty: 2009-01-19 18:11:38 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

piitukarppi kirjoitti:
tarjajii kirjoitti:
Flunssa alkaa hellittää..maanantaina aloitan sitten orbitrekillä..Paino tänään 70,3kg, alaspäin mennään vaikkakin hyvin hitaasti..

Ai, että hitaasti ? :shock: Ja pöh, sanon minä ! :smt107
Mun mielestä sulla on lähteny aikasta sutjakkaasti, kun taas mulla tökkii. Pitänee vaihtaa tyyliä. Jos vaikka aamulla vetäis jotain pientä ja töissä vähän pientä. Protsku- juomaa ennen salilia. Salin jälkeen sitten vois syödä kunnon annoksen. Voisikohan tämä auttaa ? :-s :-k

Siis tarkoitin, et -100g viikossa on hitaasti..Minulla lähti ensimmäisen reilun viikon aikana melkein 4kg, nyt toiset puoltoista viikkoa jokunen sata grammaa..Varmaan se 0,5-1kg joka viikko tasaisesti olisi parempi,ei tulisi kyllästymistä koko touhuun, nyt aina välillä tulee..mut en aio luovuttaa..
En osaa neuvoa noissa ruokarytmeissä enkä määrissä, ne ovat itselläkin hakusessa..Kokeilen eri vaihtoehtoja josko ne minulle sopivatkin sieltä löytyis..Sen olen huomannut, että lihaa ja juustoja ei hirveesti passaa syödä vaikka lähes hiilihydraatittomia ovatkin, siksi yritän otsikosta huolimati suosia kanaa ja kalaa..

ViestiLähetetty: 2009-01-20 17:27:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

No ekalla viikolla lähtee ne nesteet, mitä hiilihydraatit ovat sitoneet kehoon. Eli ei vielä ole sitä ihka aitoa tavaraa, minkä vuoksi onkin hyvä että tiputustahti vähän hidastuu :lol: Nopeassa tiputustahdissa lähtee kamalasti sitä lihastakin :?

Mulla on yleensä ollut niin, että paino on aina yhtäkkiä rysähdellyt alaspäin. Mutta nyt sitten on vähän tiputellut joka päivä, tiedä sitten mihin liittyen. Ehkä se painonlaskukin vaihtelee, välillä mennään vaan hitaammin.

Minä tosiaan itseni lahjoin tossa viimeksi Presidentin tummalla paahdolla, tuo on kiva lahjonta kun sitä on vielälkin jäljellä :lol:

ViestiLähetetty: 2009-01-20 19:22:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

tarjajii kirjoitti:
piitukarppi kirjoitti:
tarjajii kirjoitti:
Flunssa alkaa hellittää..maanantaina aloitan sitten orbitrekillä..Paino tänään 70,3kg, alaspäin mennään vaikkakin hyvin hitaasti..

Ai, että hitaasti ? :shock: Ja pöh, sanon minä ! :smt107
Mun mielestä sulla on lähteny aikasta sutjakkaasti, kun taas mulla tökkii. Pitänee vaihtaa tyyliä. Jos vaikka aamulla vetäis jotain pientä ja töissä vähän pientä. Protsku- juomaa ennen salilia. Salin jälkeen sitten vois syödä kunnon annoksen. Voisikohan tämä auttaa ? :-s :-k

Siis tarkoitin, et -100g viikossa on hitaasti..Minulla lähti ensimmäisen reilun viikon aikana melkein 4kg, nyt toiset puoltoista viikkoa jokunen sata grammaa..Varmaan se 0,5-1kg joka viikko tasaisesti olisi parempi,ei tulisi kyllästymistä koko touhuun, nyt aina välillä tulee..mut en aio luovuttaa..
En osaa neuvoa noissa ruokarytmeissä enkä määrissä, ne ovat itselläkin hakusessa..Kokeilen eri vaihtoehtoja josko ne minulle sopivatkin sieltä löytyis..Sen olen huomannut, että lihaa ja juustoja ei hirveesti passaa syödä vaikka lähes hiilihydraatittomia ovatkin, siksi yritän otsikosta huolimati suosia kanaa ja kalaa..

eh... mulla ei välttämättä lähde edes viikossa mitään sataa grammaa. Ei tässä auta muutakuin ootella ja yrittää pitää pitkää pinnaa... :lol:

ViestiLähetetty: 2009-01-20 20:14:49 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Hiljaa hyvä tulee. :wink:

Mullakin on jumitellut viikon verran mutta nou hätä. :)

Muistathan käyttää rasvaa runsaasti? Minun pitää siitä muistutella itseäni koko ajan. :?

ViestiLähetetty: 2009-01-20 20:25:54 
Poissa
sintti
sintti

Hei!

Täällä yksi uuno kyselee. Huomenna aloitan, mutta en tiedä miten lasken hiilarit. Voitko neuvoa miten itse lasket. :?:

ViestiLähetetty: 2009-01-21 06:41:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tsorry että tungen tänne väliin, mutta...

tarjakk, ruoka-aineiden makroja (hiilarit, prodet, rasvat) laskiessa keittiödigivaaka on hemmetin hyvä apuri. Eli punnitset kaikki ruoka-aineet erikseen ja merkitset ne sitten www.fineli.fi :n Ruokakoriin. Ohjelma laskee kaiken sulle valmiiksi. :)

Kuva

ViestiLähetetty: 2009-01-21 06:49:44 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

tarjakk kirjoitti:
Hei!

Täällä yksi uuno kyselee. Huomenna aloitan, mutta en tiedä miten lasken hiilarit. Voitko neuvoa miten itse lasket. :?:

Tuolla Finelin sivuilta löytyy ruokien hiilarit ja pakkausten päältä..
Alkuun salaatitkin punnitsin ja laskin tarkkaan, et tiesin mikä määrä niistä tulee..mut olen väärä ihminen neuvomaan , kun itsellänikin vielä nää kaikki niin hakusessa..Ajan myötä kokeilemalla varmaan se oikea rytmi ja itselle sopivat ruuat löytyy..

Ja RiKolle: Voipi olla, et sitä rasvaa tulee syötyä liian vähän..Käytän kyllä salaateissa oliiviöljyä ja majooneesia ja olen Lidlistä sen maapähkinävoinkin ostanut ja sitä ihan lusikalla syön..täytyy tarkkailla..

ViestiLähetetty: 2009-01-24 13:45:37 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

70,2kg tänään..Jo toinen viikko vain -100g..Tätä vauhtia jos putoaa, menee melko lailla kaks vuotta ennen kun ollaan tavoitteessa :lol: .

Joku tuolla aiemmin kirjoitti, et ekoilla viikolla lähtee VAIN nesteet..
Niinhän se varmaan on, mutta en ole masentanut sillä itseäni, oli mitä oli se mitä lähti, mutta on lähtenyt kuitenkin -4,3kg aloituspainosta ja se näkyy kyllä..Mittoja en ole ottanut, mutta jenkkakahvat ovat jo poissa..

Aloitin sitten orbitrekilläkin veivaamisen, neljä kertaa tällä viikolla..
Ja aion jatkaa kaikin puolin samaan malliin, en luovuta, vaikka tämä homma tosiaan sitä pitkää pinnaa vaatiikin..

ViestiLähetetty: 2009-01-24 16:42:30 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

tarjajii kirjoitti:
70,2kg tänään..Jo toinen viikko vain -100g..Tätä vauhtia jos putoaa, menee melko lailla kaks vuotta ennen kun ollaan tavoitteessa :lol: .

Joku tuolla aiemmin kirjoitti, et ekoilla viikolla lähtee VAIN nesteet..
Niinhän se varmaan on, mutta en ole masentanut sillä itseäni, oli mitä oli se mitä lähti, mutta on lähtenyt kuitenkin -4,3kg aloituspainosta ja se näkyy kyllä..Mittoja en ole ottanut, mutta jenkkakahvat ovat jo poissa..

Aloitin sitten orbitrekilläkin veivaamisen, neljä kertaa tällä viikolla..
Ja aion jatkaa kaikin puolin samaan malliin, en luovuta, vaikka tämä homma tosiaan sitä pitkää pinnaa vaatiikin..

Mulla on mennyt nyt monta aikaa ja paino on pysytellyt samoissa. Senttejä on kummiskin vyötäröltä lähtenyt jo 7 cm, joka on minusta aika paljon. :smt040
Itse en viitsi alkaa kamalasti sressata painon takia, muuten tämä homma tyssää alkuunsa. :roll:

ViestiLähetetty: 2009-01-25 10:14:18 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Paino tänään 69,7kg :D .Kyllä tätä päivää on odotettukin, vihdoinkin KUUSKYTLUVULLA..
Nyt tasan neljä viikkoa takana ja -4,8kg.

ViestiLähetetty: 2009-01-25 13:19:58 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

tarjajii kirjoitti:
Paino tänään 69,7kg :D .Kyllä tätä päivää on odotettukin, vihdoinkin KUUSKYTLUVULLA..
Nyt tasan neljä viikkoa takana ja -4,8kg.

WOW !!! :smt026 *tuulettaa tarjajiille* :smt040

ViestiLähetetty: 2009-01-25 17:02:13 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Onnea uudelle kymmenelle! \:D/ \:D/

ViestiLähetetty: 2009-01-28 06:36:32 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Paino tänään 69,4, nyt -5,1kg..Eka tavoite oli kuuskytluku, toinen tavoite -5kg ja seuraava tavoite varmaan se puoliväli -7,5kg..

Aamu ei vois taas paremmin alkaa..nyt iloisin mielin töihin.

Kiitokset kannustuksesta RiKolle ja Piitukarpille! :smt039

ViestiLähetetty: 2009-01-29 09:03:29 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Tämän aamun paino 69,2kg, eilisetä taas -200g ja yhteensä siis -5,3kg.
Pelottavan nopeasti tällä viikolla pudonnut, seuraavana varmaan taas monen viikon jumitus edessä..

ViestiLähetetty: 2009-01-29 14:35:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

siis uskomatonta... tää kadettuu... :mrgreen:

Mulla paino pikkasen jäkittää, mutta eipä tässä ole paljon edes liikuntaa päässyt harrastelemaan... :smt085

ViestiLähetetty: 2009-01-29 15:56:23 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

piitukarppi kirjoitti:

Mulla paino pikkasen jäkittää, mutta eipä tässä ole paljon edes liikuntaa päässyt harrastelemaan... :smt085

Kiitos!
Tänään meni farkut jalkaan, ihan kiinni asti...ei ole pariin vuoteen mahtuneet muut kuin verkkarit..Tiedätkö, se tuntui tosi hyvältä..

ViestiLähetetty: 2009-01-30 00:12:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Lainaa:
tarjajii kirjoitti:
piitukarppi kirjoitti:

Kiitos!
Tänään meni farkut jalkaan, ihan kiinni asti...ei ole pariin vuoteen mahtuneet muut kuin verkkarit..Tiedätkö, se tuntui tosi hyvältä..

Varpilla tuntuu hyvältä ja näkyykin hyvältä =D> . Onnea sulle, kun olet päässyt näinkin pitkälle :smt043 .

ViestiLähetetty: 2009-01-30 06:27:17 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Alaspäin edelleen suunta, jälleen -200g eilisestä. Paino tänään tasan 69kg,
yhteensä nyt -5,5kg.. :D

ViestiLähetetty: 2009-01-30 14:00:31 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Vautsi, mitä tulosta teet :) =D> Mitä sä oikeen syöt, vai syötkö mitään :lol: ?
Samoissa mitoissa mennään nimittäin täällä.. paino ei vaan putoa tota tahtia..

Terv. Kukkis

ViestiLähetetty: 2009-01-30 18:42:36 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Kukka-Maari kirjoitti:
Vautsi, mitä tulosta teet :) =D> Mitä sä oikeen syöt, vai syötkö mitään :lol: ?
Samoissa mitoissa mennään nimittäin täällä.. paino ei vaan putoa tota tahtia..

Terv. Kukkis

Syön kyllä..parisen kertaa päivässä..Tässä esimerkiksi eilinen päivä:
Klo 7: kahvia (mustana ja ilman makeutusta)
Klo 11.30: Rasvassa pannulla paistettuja porsaan kylkisiivuja, keitetty muna ja salaattia+oliiviöljyä.
Päivällä kahvia
Klo 18 paikkeilla: Läskipannaria, salaattia+oliiviöljyä

Eilinen oli vapaapäivä, ruokarytmi hiukan erilainen kuin työpäivänä jolloin juon kahvia aamulla klo 6 aikaan, syön töissä tuhdin aamupalan klo 9-10 välillä, lounaan jätän väliin..kahvia päivällä ja päivällinen sitten kotona klo 17 jälkeen..Iltasin en juurikaan syö..

Ja syön broileria, kalaa, pekonia, salaatteja, kananmunaa ym..vähän juustoja ja Lidlin partajugurttia. Vettä juon n. 10 lasillista päivässä.
Ja jos ruoka tuntuu rasvattomalta, syön muutaman lusikallisen Lidlin maapähkinävoita.

Nälkä ei ole ollut, ei myöskään ähky..Kun en hirveesti liiku, tämä määrä ruokaa riittää minulle mainiosti..

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 410 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 521 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00