No voi juku, vielä piti pesukoneenkin mennä...
Onko sulla pesutupa mahdollisuutta? Niin, jos asut kerrostalossa...
Mulla on nyt 2v vanha kone, sisko osti joululahjaksi. Sitä ennen pesin pesutuvassa. Talon kone on sellainen, että jättää pyykkejä ihan märäksi, tai sitten ne on niin kuivia että pesuaineet rapisee vaatteista.
Sukista ei ees 60 asteen ohjelmassa lähde hien haju, miten lähtisikään tahrat? Eräs akka joka nyt muutti pois, piti sitä ainoaa konetta aina itselleen varattuna. Ei hakenut pyykkejä pois, kasasi vaan koneen eteen lisää likapyykkiä. Siellä ei oo varausvihkoa, vaan sinne menee se kuka kerkii. 2v kiukuttelin ja osan aina pesin altaassa kotona, kunnes ennen joulua sisko soitti ja ehdottomasti käski olla tiettynä päivänä kotona.
Sieltä se tuli, Gigantin autolla uusi kone. Olin niin innoissani, että pesukone pyöri alkuun yötä päivää
On se tarpeellinen, ja varsinkin isommalle perheelle.
Sun painostasi. Nyt ole tyytyväinen, että se ei ole noussut. Sehän nyt on tärkeintä. Mulla junnannut 2kk samassa, kunnes nousi 2kg

Nyt on tasaantunut mutta sellasta se on.
Kyl tiedän, kuinka turhauttavaa se on. Syöt liki samalla tavalla, liikut ja kaiken teet niin kuin ennenkin, ja paino olla möllöttää samassa.
Älä vaan ala hermoileen siitä, se voi vaikka nykästä ylöspäin jos liikaa stressaat.
Nautitaan syksystä ja pestään pyykkiä