Halpaa jauhelihaa sain S-marketista. Ainakin Suur-savon alueen kaupoissa oli ma-ke tarjous. Ennen oli aina 1e/rasia, nyt 1.39e. No tietysti jos söisin niin kuin ennen, makaroonilaatikkoa, perunoita, turvottavaa riisiä, niin tuo määrä riittäisi pidempään.
Mulla on normaalilämpö n 36.3 ja kyllä se kuumeelta tuntuu, jos nousee 37:ään. Sitä vaan moni ei tajua. Kun olin töissä, en nyt muista paikkaa, niin melkein terveydenhoitaja naureskeli kun mittari näytti 37,2. Ole nyt tämä päivä kotona. Meinasi että tuo haluu lintsata.
Ja kipeenä mulla on sellainen huono omatunto koiraan liittyen. Kun lenkki on se pieni pissatus vaan ja pitäisi mennä kunnon lenkki ja voi voi mitä se koirakin nyt ajattelee. Tuo mamma vaan makaa sohvalla...
Tuntuu että pitäisi jaksaa ja kun vaan ei jaksa.
Sille vaan ei voi mitään.
Mä oon sellainen jääräpää että pystyn kyllä uskomattomiin suorituksiin hyvinkin kipeenä. Sitten jossain vaiheessa ne voimat loppuu kunnolla ja olen ihan "tööt"!
Mulla on rasia kaalilaatikkoa pakkasessa. Kaupassa oli taas kaali loppu, kokonaan. Porukka ostellut paljon kaalia kun halpaa jauhelihaa oli.
Olimme just 2.5kmmetsälenkillä. Aamupäivällä 1.5km metsäreissu.
Piristää välillä kävellä muuallakin, kuin kylän rattia pitkin, ees taas