karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-25 01:39:28

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 140 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 7 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2015-05-23 12:24:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 94942
Uskottava se on :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-05-23 16:20:02 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Mullahan laski paino kovaa vauhtia.
Tulos: reisissä norsun nahkaa, vatsa vielä pömppö, näkyy puseron läpi. Kaksoisleuka on ...vähän helttamainen.
Mutta, reidet ei muo haittaa, en pidä minipituisia vaatteita mut maha näkyy ilkeesti t-paidan läpi.
Silloin mietin kuntosalia, mut olin vaan äärettömän iloinen painonlaskusta. Mulla on nyt tosi kapeat reidet mutta on silti vaikea löytää housuja. Kun reisistä mahtuu ja ois takapuolesta hyvät, ni jumittaa mahasta.
Jos menee mahasta, roikkuu takaalta.
Että todella, Regina, hiljaa hyvä-parempi-hieno tulee =D>

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-05-23 16:49:22 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 94942
Kiitos kannustuksesta :D Vähän turhauttaa hitaus, mutta pitää hillitä kiivas luonteensa :mrgreen:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-06-21 07:32:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 94942
Resetointi aloitettu - en siis ihan jaksanut hillitä...
Aamupaino

94 kg

:evil:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-06-21 13:07:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-05 17:08:09
Viestit: 18132
Tsemppiä! :smt023
Olis kiva kuulla myös ruu'ista, mitä syöt, milloin ym. mikä on fiilis.
Maksettu ohjelma kuitenkin, niin ei tarvii pilkuntarkkaan kertoa.
Mielenkiinnolla seuraan.

_________________
Paluu Luontoon! Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-06-21 15:24:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 94942
Kiitos, VeeraX :D Salaisiin päiväkirjoihin kirjaan muonitusta. Kamera uupuu joten kuvia ei ole, mutta luulenpa että se ei ole mikään vahinko :mrgreen:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-06-28 04:04:50 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 94942
1. viikko resetointia takana. Paino 92 kg.
Aloituksesta laskenut 2 kg.

Vuosi sitten vyötärönympärys oli 118 cm navan kohdalta - eli alakummun huipulta.
Nyt se on 107 cm.
Kavennusta vuodessa 11 cm.

Paino oli tasan vuosi sitten 95 kg.

Korkeimmillaan se oli 103-105 kg (arvio, mutta aika tarkka arvio)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-06-28 16:37:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
=D> =D> =D>

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-06-28 17:08:33 
Poissa
carb au lait
carb au lait

Liittynyt: 2005-11-20 19:29:08
Viestit: 16832
:smt023


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-06-28 17:23:12 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-24 17:49:23
Viestit: 34667
Hyvön menee. Jatketaan samaan malliin. :smt041

_________________
Kuva Kaikissa meissä on vikamme, mutta minusta niitä ei vain huomaa
Blogissa lisää


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-06-28 17:31:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2014-03-24 23:52:25
Viestit: 4126
:smt038


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-06-28 19:15:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 94942
Kiitos, kamuset :D Kyllä sitä pikku kehitystä on, vaikka paino ei niin vähenekään. Ja olenhan jo reilusti alle sadan kilon keijukainen :mrgreen:


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-06-28 19:31:20 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Liittynyt: 2011-05-09 07:17:02
Viestit: 15270
:smt023

_________________
Vuodesta 2011
Ihmiseläimen lajinmukainen ruokavalio
En ole vielä pudonnut.

Once you have been taught to think, it's hard to stop.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-06-28 19:42:32 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 94942
Kiitos, NK :D Hitaasti mutta varmasti. Kokeilusta toiseen :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-06-28 20:36:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Lueskelin tässä vähän taaksepäin. Olen viime kesänä kertonut sulle, kun oli sitä ihottumaa käsissä. Se hävisi sitten ja nyt alkoi viime kuussa taas, mut ei niin pahana. Sormenpäitä myöten iho on kiree ja vähän halkeileva. Nyt ei oo niitä rupia, ainakaan vielä. Katsoo nyt jos tulee kuumat ilmat.
Mukavaa loppuiltaa vaan sulle ja tietysti muillekin :)

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-06-28 20:58:44 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 94942
Vieläkö sinulla on sama koiran flexitalutin, Santikka? Jos on, niin tee siihen joku tuppi ympärille muovista ja nahasta tai jostain, ettei mene iho pahasti rikki taas. Inha vaiva, semminkin jos nyt ne kauan luvatut lämpimät ilmat alkaisivat. Kieputa vaikka talouskelmua siihen ympärille :idea: Kyllä ehtoolla keksii :mrgreen:

Minäkin selailin takaisin päin ja löysin tällaiset mitat keskeltä ketjua, neljänneltä elokuuta:
Vyötärö kapeimmasta kohtaa 98 cm
pohje leveimmästä kohtaa 49 cm

Pitääpä aamulla tsekata mikä on tilanne nyt.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-06-28 22:06:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
On mulla se sama fleksi. Nyt joo just kattelinkin ja mietin, minkä kiepautan siihen kahvaan. Koska siitä se ihottuma / hiertymät tulee. Meinaan talvella ei ollut, olihan mulla hanskat.
Joku ehdotti sellasta teippiä, jolla laitetaan noita haavalappuja kiinni. Apteekistahan sitä saa eikä se paljoo ees maksa.
Huomasin just äsken, että mul oli eilen illalla otettu jauheliha pakkasesta vielä jääkaapissa. No nyt on paistettu ja onpahan sit varmaan, yllätys yllätys, huomenna(kin) jauhisruokaa :lol:

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-06-29 04:17:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 94942
Jauhelihaan ei kyllästy kovin usein :D
Haavateippihän on ihan paras idea. Sitkeä ja takuulla ärsyttämätön, liimautuu kiinni ja pysyy varmasti hyvin. Maanantain kunniaksi apteekkiin :)

Tarkistin alla olevat mitat ja ne ovat
Vyötärö kapeimmasta kohtaa 98 cm
pohje leveimmästä kohtaa 48 cm

Empirevyötärö on sama kuin melkein vuosi sitten ja sääri on ohentunut sentin - jos nyt mittasin oikein. Suurin osa läskistä on lähtenyt vatsan päältä, suoliston päältä siis. Jotain on lähtenyt muualtakin, luultavasti takapuolenpäällisistä selkäläskeistä. Sen tuntee housuista. Ne istuvat vähän eri tavalla, vaikka eivät olekaan muuttuneet liian suuriksi. Sitä odotellessa...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-06-29 21:40:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2013-08-28 16:29:05
Viestit: 6049
Mä en edelleenkään mittaile, koska en oo varma mikä kohta vyötäröstä on se oikea.
Tänään ihana olla. Sokeriarvot ovat tasaantuneet ja jopa ison ruoka-annoksen jälkeen oli vaan 5.6.
Lämmin ilma ja sai pukea shortsit.
Hitaasti se kesäkin tuli, pikkuhiljaa. Mennään mekin eteenpäin hittaasti mutta varmasti =D>

_________________
Santikka murisee ja rähisee, mutta usein myös hymyilee :smt006


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2015-06-30 05:40:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-12-10 00:36:50
Viestit: 94942
Näissä hommissa ei kai parane kiirehtiä, vaikka mieli olisi malttamaton :) Kiitos kannustuksesta :smt049


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 140 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 13 4 5 6 7 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)