karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-12 00:49:07

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2015-09-19 18:42:47 
Poissa
sintti
sintti

Juu, eli mä olen aloittanut karppailun vasta muutama päivä sitten :D Lähtöpainoa on 83 kg ja 20 kg pitäis saada pois (Olen todella lyhyt ;) ) Aloitin tutustumalla ensin netistä löytyvään tietoon ja sitten kävin lainaamassa pari karppi kirjaa ja totesin että täähän on kaikin puolin mun juttu. Olen aina ollut sitä mieltä että luonnollinen ruoka on parasta. Ei mitään kevyt juttuja, kunnon ruokaa ja vähän vähemmän niin hyvä tulee. Olen aiemmin ollut sairaanloisen alipainoinen ja lihonnut olen erilaisten psyykelääkkeiden seurauksena. Kaiken sotki vielä viime vuonna raskausdiabetes, johon noudatin "virrallisia" ruokavalio suosituksia, eli diabeetikolle paljon leipää ja rasvattomia tuotteita.. En ole koskaan syönyt paljon leipää mutta raskausdiabetes ohjeita noudattaessani leipää tuli syödä jopa kuusi palaa päivässä...joo, en ole koskaan himoinnut niin paljon suklaata yms. hiilaripitoista. Mutta siis, tutustuessani karppaukseen ja kirjoihin todella terveellisestä ruokavaliosta, huomasin että tämä on sitä mitä olin aina etsinyt ja jossain määrin jo noudattanutkin :D Ja tämä palsta! Siis kiitos kaikille :) Olen kovasti lukenut aikaisempia ketjuja ja saanut hurjasti lisää tietoa ja erityisesti hyviä vinkkejä!! :) No niin, karppaus on siis alkanut ja ainakin nyt sujuu mainiosti. Ainoa haitta on tällä hetkellä jatkuva huimaus, olisiko siihen jollain vinkkejä?

ViestiLähetetty: 2015-09-19 18:49:31 
Eka tulee mieleen suolan puute tosta huimauksesta.

ViestiLähetetty: 2015-09-20 14:43:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tervetuloa.
Suolan puutetta veikkaa myös hän ja jatkaa,
Verenpaine laskee hiilarien vähentyessä, kun ne paineet nostaakin sokeri,
Eikä suola...

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2015-09-21 11:44:37 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos vastauksista, eilen ja tänään olen syönyt hiukan suolaisempaa ruokaa, ei whkä niin paljon ole huimannut.. Mutta ikävää on se että syömisen jälkeen tuntuu aina tulevan oksettava olo :( ehkäpäse menee ohi kun tottuu ruokavalioon.. :)

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00