Juu, eli mä olen aloittanut karppailun vasta muutama päivä sitten

Lähtöpainoa on 83 kg ja 20 kg pitäis saada pois (Olen todella lyhyt

) Aloitin tutustumalla ensin netistä löytyvään tietoon ja sitten kävin lainaamassa pari karppi kirjaa ja totesin että täähän on kaikin puolin mun juttu. Olen aina ollut sitä mieltä että luonnollinen ruoka on parasta. Ei mitään kevyt juttuja, kunnon ruokaa ja vähän vähemmän niin hyvä tulee. Olen aiemmin ollut sairaanloisen alipainoinen ja lihonnut olen erilaisten psyykelääkkeiden seurauksena. Kaiken sotki vielä viime vuonna raskausdiabetes, johon noudatin "virrallisia" ruokavalio suosituksia, eli diabeetikolle paljon leipää ja rasvattomia tuotteita.. En ole koskaan syönyt paljon leipää mutta raskausdiabetes ohjeita noudattaessani leipää tuli syödä jopa kuusi palaa päivässä...joo, en ole koskaan himoinnut niin paljon suklaata yms. hiilaripitoista. Mutta siis, tutustuessani karppaukseen ja kirjoihin todella terveellisestä ruokavaliosta, huomasin että tämä on sitä mitä olin aina etsinyt ja jossain määrin jo noudattanutkin

Ja tämä palsta! Siis kiitos kaikille

Olen kovasti lukenut aikaisempia ketjuja ja saanut hurjasti lisää tietoa ja erityisesti hyviä vinkkejä!!

No niin, karppaus on siis alkanut ja ainakin nyt sujuu mainiosti. Ainoa haitta on tällä hetkellä jatkuva huimaus, olisiko siihen jollain vinkkejä?