karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-15 16:08:06

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2013-11-20 07:46:07 
Poissa
sintti
sintti

Huomenet ja heit vaan kaikille.

Olen 42-vuotias mies. Painoa on kertynyt tasaiseen tahtiin 105,2 kiloa ja vyötärö pömpöttää 122 senttisenä. Pituutta miehellä löytyy 176 senttiä eli suunta on hirvittävä.

Sen verran tiedän että painoni on kertynyt oluesta ja grilliruoasta. Työ on lähinnä istumista eli autokuskin hommaa. Kotona olen päivästä riippuen joko 18 tai 20 aikoihin. Eli ei kauheasti kiinnosta lenkkeily illalla. Siis pimeän vuodenaikaan oon kotona 18 aikoihin ja kesäisin myöhemmin... Noh, tekosyy tuokin...

Jaloissa on penikkatautia ja polven kierukka on kolarin jäljiltä sökönä eli juokseminen ei onnistu.

Parivuotta sitten pudotin vaakani mukaan melkeen kymmenen kiloa. Sitten into katosi kun huomasin että vaaka näytti väärin (oli maton päällä) ja todellinen lasku olikin ollut viisi kiloa.. Ratkesin sitten kaljotteleen ja syömään pitsaa. Kieltämättä tuolloin tuli aika paljonkin lipsuttua pimeän puolelle kun vaaka näytti hienoa pudotusta ja kuitenkin käytin enemmän hiilareita kuin ohjeet esitettiin.

Tilanne nyt: muutaman viikon on ollut hengityksessä vaikeuksia, liikkuminen on vaikeutunut ja olo on muutenkin aivan per......

Eli elämän täytyy muuttua. Ja kunnolla. Olen asettanut itselleni ensimmäisen tavoitteen tälle vuodelle. Ennen uutta vuotta ollaan 95 kiloa ja ennen ensi kesää pudotetaan 8 alkavaan lukuun. En tiedä onko liian kunnianhimoiset tavoitteet...

ViestiLähetetty: 2013-11-20 21:46:54 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tsemitystä tavoitteen saavuttamiseen!
Siitä se alkaa paino kadota ja sentit vyötäröltä häviämään!

ViestiLähetetty: 2013-11-21 16:03:29 
Poissa
ikikarppi
ikikarppi

Tää on ihan miesten ruokavalio, lueskele ja nauti 8) Älä laita liian hurjia tavoitteita, menet vaan hyvällä ruualla ja mielellä =D>

I'm on the gin & tonic diet....... i've already lost two days★

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00