karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-12 19:02:53

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Ensimmäinen tavoite 90kg
ViestiLähetetty: 2013-03-05 09:13:38 
Poissa
sintti
sintti

Olen karpannut aiemminkin, vuosi taisi olla 2004. Painoa tippui 15kg ja olo oli hyvä. Aloitin painosta 85kg tuolloin .

No nyt on mitta täynnä ja mittarissa vielä 97kg. Huh huh. [-X

Olen tässä välissä saanut lapsen ja lopettanut tupakoinnin.

Nyt olen karpannut 3päivää. Vielä ei ole paino laskenut, mutta menkat alkavat tänään tai huomenna niin sitten tippuu vähintään 2kg.

Ensimmäinen tavoite on siis -7kg. Eikö sen pitäisi olla poissa jo kk kuluttua, 5.4.13?

Nauti myös matkasta.

ViestiLähetetty: 2013-03-06 08:13:52 
Poissa
sintti
sintti

Menkat alkoivat ja 2kg hävisi. Paino siis 95kg. Ja heti mahtuu toppahousut paremmin jalkaan.

Ensimmäisestä karppauksesta minulle jäi vyötärö. Ja se pysyi vaikka paino nousi.

Hassua olla täällä palstalla taas, aikahyppy! Vanhoja tekstejäni lueskellut tässä, ja kyllä sitä on ollut viisas opiskeluaikana:)

Nauti myös matkasta.

ViestiLähetetty: 2013-03-07 20:31:00 
Poissa
sintti
sintti

Jostain syystä todella kireä olo. Kärttyinen siis. Päätä on särkenyt nyt muutaman päivän ilman kunnon helpotusta.

Aika hyvin olen nyt kyllä karpannut, olen ollut täysin ilman viljoja. Vireystaso on jo kohonnut, samaan aikaan lihaksilla on tottumista rasvanpolttoisuuteen!

70% suklaata ja suolapähkinöitä olen sitten herkutellut.
Aamu: Minuuttisämpylä (1rkl kutakin: soijarouhe, seesaminsiemen, pellavarouhe). Kuppi kahvia punaisella maidolla.

Lounas: runsaasti salaattia, jauhelihaa, cashewpähkinöitä, aurajuustoa, fetaa+ reilu loraus Pimeästä pullosta valkosipulisalaatinkastiketta.

Sitten tulikin nälkä ja piti ottaa kreikkalaista jogurttia ja rkl hunajaa. I know! Mutta hunaja on niin hyvää.

Iltapalana samaa salattipohjaa kuin lounaalla, lisukkeena kinkkusuikaleita, aurajuustoa, pähkinöitä.. Nam. Ruumis ei tästä tyydyttynyt, joten piti ottaa lisää jogurttia ja hunajaa.
Saa nähdä miten nyt alkaa sujumaan, leipää/ pastaa/ karkkia ei tee mieli, mutta hunajaa kyllä.

Mitähän luonnonmakeaa sitä arvaisi syödä?!

Nauti myös matkasta.

ViestiLähetetty: 2013-03-08 17:39:30 
Poissa
sintti
sintti

Miksi minua oikein kyrpii näin lujaa?! Ruokahalu hävisi, eli luulisin että kohtalaisessa ketoosissa ollaan.

Farkut mahtuivat kiinni helposti puristamatta, aiemmin napinläpeä jatkettu hiuslenkillä 8)

Nauti myös matkasta.

ViestiLähetetty: 2013-03-09 15:14:37 
Poissa
sintti
sintti

Viikon saldoksi jäi tuo -2kg, ei huono. Vaatteista alkaa jo huomaamaan, että pienenee.

Tänään vähän herkkuja. Pepsi max ja suklaata. Tummaa, mutta liian sokerista, huomasin. Elimistö tervehti sokeria ilolla. Ounou.

V-mäinen päänsärky loppui. Menkat vielä jatkuvat ja jatkuvat.

Nauti myös matkasta.

ViestiLähetetty: 2013-03-09 16:59:21 
Poissa
***Assolekarppi
***Assolekarppi

Kätevä vinkki toi hiuslenksulla housujen isontaminen :lol:
Palaat sitte takasi ruotuun heti....

ViestiLähetetty: 2013-03-09 17:28:00 
Poissa
sintti
sintti

Teija, eiköstä vain :-). Toivottavasti kohta pitää ostaa vyö vastapainoksi sitten!

Ruodussa ollaan jo. Olihan se suklaa hyvää, mutta ei niin hyvää että heittäisin homman mäkeen.

Nauti myös matkasta.

ViestiLähetetty: 2013-03-12 18:30:52 
Poissa
sintti
sintti

Noniin, tappava väsymys alkaa olla taakse jäänyttä elämää tällä erää.

Vaatteet istuvat paremmin jo, vaa'alla käyn sitten viikonloppuna. Eikä se vaaka ole edes niin tärkeä mittari, eiköhän ne ole nuo vaatteet!

Aivan kuin naama olisi jo paremman muotoinen :)

Taisi eilen olla liian vähärasvainen ja energinen päivä kun meni pähkinöitä illalla aivan helvetisti (1/3 pussia).
Tulivat jotenkin tarpeeseen, joten uskotaan kehoa ja jatkossa vähän parempaa syömistä päivällä

Nauti myös matkasta.

ViestiLähetetty: 2013-03-16 09:46:48 
Poissa
sintti
sintti

Paino noin 94,5kg. Tämä viikko mennyt liian niukalla ravinnolla. Pudotusta noin 500g

Töissä söin palasen jälkiuunileipää ja minulle tuli lähes heti hiiva.

Ihanaa on ollut kun voi käyttää muutakin kuin hilseshampoota hiusten pesuun, yleensä kaikki muut alkavat kutittaa ja aiheuttavat päänahkaan näppyjä ja hilselaattoja. Vihdoinkin! Vihdoinkin voin käyttää hoitoaineita :D

Nauti myös matkasta.

ViestiLähetetty: 2013-03-22 20:07:39 
Poissa
sintti
sintti

Tutkimusmatka jatkuu. Flunssassa ollaan. Paino ei ole varmaan laskenut, olen syönyt liikaa pähkinöitä ja tummaa suklaata ja kreikkalaista jogurttia. Ja se johtuu siitä, että en syö tarpeeksi oikeaa ruokaa. Sama vika ei karpissa elämässäkin.

No, eilen tein jauhelihaa 400g ja kaalia (1/2) ja toisen puolen söin eilen ja toisen tänään. NAM!
Nyt pitää ottaa korjausliike joka vaatii jonkinlaisen ruokalistan laatimisen ensi viikoksi. Täytyy muistaa, että pähkinät eivät ole ruokaa, vaan herkku.

Nauti myös matkasta.

ViestiLähetetty: 2013-07-21 07:50:10 
Poissa
sintti
sintti

Heippa pitkästä aikaa. Paino nyt 94kg. Vaatekoko pienentynyt yhdellä.
Laihduttaminen unohtui tässä välillä, leivän olen hylännyt, mutta muuten on mennyt epäkarpisti.

Osittain syytän Akupunktiohoitajaa joka piti ruokavaliotani todella huonona ja osasi minua pelotella.
Rusinat ja riisi sitten pikkuhiljaa veivät huonoille teille.
Särkyihin kyllä apua Akupunktiosta sain ja kilpparin liikatoiminnan oireisiin myös.
En tietenkään oikeasti syytä muita kuin itseäni. :) enkä kovin pahasti koska mikäs kiire tässä on?

Nyt olen viikon sitten oikeasti karpannut taas, jopa viikonloppu meni repsumatta. Virtsassa ketoaineet 3+.

Nauti myös matkasta.

ViestiLähetetty: 2013-07-25 17:43:27 
Poissa
sintti
sintti

Tänä aamuna vaaka näytti taas kiloa vähemmän, eli 93kg. Eli nyt on -4kg

Tiedättekö, minulle tuli oikeasti euforinen olo äsken syömisen jälkeen. Ensin söin ihan vain jauhelihaa&creme fraichea. Ja pari viipaletta kermajuustoa+munavoita.

Sitten tein mutakakkua.................NAM

Nyt vaikuttaisi, että suunta on melko LCHF tyyppinen oikeastaan vahingossa.
2004 kun ekaa kertaa karppasin söin ihan liikaa proteiinia. Virtsakin haisi välillä aivan rikille.

Mieliala on korjaantunut ihan hirveästi ja seksihalutkin paremmat! Uskon, että rasva korjaa minua ja aivojani koko ajan nyt.

Nauti myös matkasta.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00