karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-19 14:07:44

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-07-22 07:08:32 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

eipä se sit menny ihan niinku strömsössä #-o hiilarimaa vei taas tätä tyttöö ihan 6-0 ja mieli on maassa :( mistähän sais sen voiman palata oikeesti ruotuun ja pysyä siellä... vaa'alla en oo käyny enkä käy koska tiiän et turvotusta on! vaikka kuinka täällä lukee noista saavutetuista tavoitepainoista eikä itelläkään se kaukana oo nii silti joku tökkii pahasti vastaan.. Nyt kaikki kynnelle kykenevät tsemppaamaan ja kertomaan kikkoja millä PYSYÄ oikealla tiellä...

viewtopic.php?f=33&t=59067

ViestiLähetetty: 2012-07-22 09:24:18 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Vaaka on todistetusti huono vastus.
Karpit ei ole tehty hiilareista, sokereista. Ulos vaan kelillä kuin kelillä.
Lisäksi karppi on vesieläin. :wink:

Katso miten teit tuon suuren pudotuksen ja jatkat sillä linjalla.
Olet kuitenkin voittaja.

Jos on epäuskoa, katso vanhoja valokuvia itsestäsi...

En se minä ollut ja siksi toiseksi se oli vahinko.

ViestiLähetetty: 2012-07-22 17:52:06 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Voi ei zeni! ..mutta kyllä se mieli vielä nousee! :) En oo mikään expertti, mutta voin kertoa omalla kohdalla toimivia niksejä!
a) vaihdoin pienempään lautaseen (huijaa aivoja ja tulee ihan yhtä kylläiseksi..)
b) syön n. 4 h välein pieniä annoksia (ei tuu ahmittua ja hiilarit jää helpommin tankkaamatta)
c) paljon kasviksia (1/2 vähintään tulee täytettyä lautasesta niillä, ei ehkä karpeinta, mutta olo hyvä ja ei lihota ainakaan itteäni..)
d) paaaaljon vettä (hillitsee nälkää ja virkistää)
e) himassa kyykkyjä, punnerruksia, vatsalihaksia ym. etenkin tvtä kattellessa
f) miettii aina muutamaan kertaan ennenku ottaa jotain syötävää, miettii vähän mitä tavottelee ja haluuko oikeesti syödä ym..
aika perus vinkkejähän noi on, mutta jos ei muuta, nii ainakin täällä ollaan ja tsemppaillaan! (Odotan tosin samaa sulta :mrgreen: )

ja vikana huuuurjasti tsemppiä! "Naiset ovat vahvoja. Eivät vahvoja, mutta.." :D

ViestiLähetetty: 2012-07-23 06:57:49 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

kiitti :) noi mammakilon vinkit on just niitä mitä mä aiemmin käytin, nykyään se jää vaan ajatuksen tasolle, ainaki tuo liikuntapuoli.. ja kyllähän sitä itse lenkillä juoksis vaikka sateessa mut nuo lapset ei oikein tykkää siitä (toinen rattaissa toinen pyörällä mukana). ja ku tää pyöräilijä (6v.) ei sit suostu millään laittaa ees sadevaatteita :/ tuo kotona jumppailu pyörii mielessä koko ajan mut sit ei kuitenkaan tuu tehtyä mitään..
vettä kyllä juon ja paljon, siitä on tullu jo elämäntapa, ei maistu enää mehut ja limpparit. varmaan sekin tökkii tuossa ruokailussa ku isommat lapset on lomalla ja pitää jo kaks ruokaa tehdä päivässä (ei joka päivä) nii ei jaksa sit enää tehdä itelleen mitään.. toivotaan et ku koulu ja eska alkaa niin sit viim. sais ton oman ruokarytmin.. ens viikolla alkaa miehellä loma, jospa se kans tois potkua tähän ja vois lähtee lenkille vaikka satais, mä kun tykkään liikkua nimenomaan aamulla/aamupäivästä.. ja samoin et ku on kaks kokkia nii jaksaa keskittyä vähän itseenikin ;) tosin en tiedä kuinka käy lomareissulla, onneks ravintoloissa saa jo aika yleisesti kasvisvaihtoehdon perunan yms. tilalle :)

en tiedä, joko nämä ovat järkeviä syitä tai sit tekosyitä itselleni, hmmm....

ViestiLähetetty: 2012-07-27 06:57:05 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Vihdoin, VIHDOIN painon suunta taas alaspäin -400g \:D/ tällä viikolla liikuntaa on ollu taas hurjasti, ma ja ti vaunulenkki ja lihaskuntoo, ke lepopäivä, eilen kaks reipasta pyörälenkkiä (vihdoin sain pyöräni kuntoon) ja lihaskuntoo :) ruokailutkin on pysyny SUHT karppina, vähän meni yks päivä täysjyväriisiä ja joka päivä on tullu kyl pari ruisleipää syötyä.. mut toisaalta mun vatsa tarvii vähä kuitua toimiakseen.. eikä kasvikset riitä siihen.. mutta energiaa on taas ihan eritavalla ja en malta nytkään odottaa et saan lapset aamupalalle (kunhan nuo isommat heräis) ja pääsis pyöräilee kauppaan :)

Mukavaa vkoloppua kaikille!!!!

ViestiLähetetty: 2012-07-30 08:38:15 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Hyvä zeni!! Liikuntakärpänen on käyny purasemassa selvästi! :) Kaikki tuntee kroppansa itte parhaiten, jos keho vaatii toimiakseen pari ruikkaria, ni eiköjän sun kannata se sille suoda ilman mitään oman tunnon tuskia! Tsemppiä uuteen viikkoon!

ViestiLähetetty: 2012-08-14 11:21:59 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Zeniii, mikä meininki siellä? Onnistuuko? :)

ViestiLähetetty: 2012-08-16 06:51:54 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

No EI TODELLAKAAN onnistu #-o mies on ollu lomalla ja syömiset ja juomiset on ollu vähä sitä ja tätä... terveellistä/karppia mahtuu kyllä väliin mut mukana on sit menny hese ruokaa, pitsaa jne :( puhumattakaan sipseistä ja karkeista.. huh huh... kyllä tässä nyt liikuntaa on ollu säännöllisen epäsäännöllisesti, ei kuitenkaan tarpeeksi.. vaakalle en oo uskaltautunu, jospa sitä ens viikon alussa palais oikeesti ruotuun ku ei oo tuo ukko enää kotona houkuttelemassa pahoille teille ;) vaikkakin se on tukenu mua tosi hyvin <3 raukka joutuu kuuntelee mun kiukuttelut peilikuvasta ja huonosta olosta :D

Tänään mä kyllä valitsen pyörän auton sijaan ;)

ViestiLähetetty: 2012-08-24 12:03:53 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Hahaah :D Kuulosti ihan siltä, että olisin voinu itte kirjottaa ton! Kuulosti niiiiiin tutulta! ...kiukuttelu ja kaikki! ;) Täälläkin kaiken maailman lomat sotkenu vähän, mutta ei se mitään! Ens viikolla alkaa sit taas tosi touhu! Nii joo, ja tänään, koska huomenna on sukujuhlat niin pitäis pahin turvotus saada huomiseks pois! Toiveajattelua? :D Tsemppiä sinne!!!!

ViestiLähetetty: 2012-08-24 17:50:20 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Mun PITI maanantaina alottaa taas kunnon "tehokuuri".. mutta kuinkas kävikään.. sairastuttiin flunssaan keskimmäisen pojan kanssa, keskiviikkona vein poikaa lääkäriin ja sieltä tuli tuomio akuuttiin nielurisaleikkaukseen... kaks yötä meni sairaalassa, tänään kotiuduttiin... ja oma flunssa vaivaa vieläkin.. tosin paino on varmaan laskenu ku ei oo koko viikolla oikein tullu syötyä kunnolla ja viimeset pari päivää tosi huonosti.. vaa'alla en oo käyny enkä käy ennen ku saan "oikeita" tuloksia mittailla... onneks on tullu nyt tuo terve järki tuohon vaakailuun, ennen hypin siinä joka päivä ja monta kertaa päivässä..

nyt kuumaa äidin tekemää mustaviinimarja-mehua ja peiton alle telkun ääreen :)

viikonloppuja kaikille!

ViestiLähetetty: 2012-09-06 06:27:10 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Joo o... olipahan herättävä aamu kertakaikkisesti... ajattelin että käynpä pitkästä aikaa vaa'alla ja luku oli karmaiseva 66,1!!!!! nyt vaihtuu pullamössön ja sokerin syönti salaattiin ja lenkkeilyyn... oon kyllä nyt repsahtanu niin pahasti, toisaalta hyvä että huomasin sen nyt enkä sit ku olisin ollu entisissä mitoissa :/ tästä se nyt lähtee.. ja tavoite on edelleen se 61 ja tällä kertaa mä aion sinne päästä!!!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 31 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00