karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-26 19:24:29

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Miksi paino jumittaa?
ViestiLähetetty: 2012-04-15 18:28:58 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2012-03-26 11:04:24
Viestit: 50
Heippa!

Aloitin karppaamisen pari viikkoa sitten. Viikon aikana lähti 2 kiloa pois, mutta nyt jumittaa. Syön säännöllisesti
(3 kertaa päivässä ja en harrasta mitään iltanapostelua) ja liikun ainakin 5 kertaa viikossa. Missä voisi olla vika?


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Miksi paino jumittaa?
ViestiLähetetty: 2012-04-15 20:16:12 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2011-05-13 09:13:15
Viestit: 466
Hei takkev01, on paljon syitä miksi paino jumittaa, ensiksi jotta joku voi auttaa, pitää sinun kertoa hiukan lisää. Paljonko painat ja pituutesi sekä ikäsi ovat hyviä lähtökohtia. Kerro myös miten syöt, listaa päivän ruokasi, mieluiten punnittuina ja jos mahdollista niin usealta päivältä. Tutustu täältä löytyviin jumitus ja ongelmanpurku sivuihin joita löytyy aloittelevien osiolta.
Kiva kun olet löytänyt tänne, yhdessä saamme tuloksia aikaan =D>

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Miksi paino jumittaa?
ViestiLähetetty: 2012-04-15 20:25:34 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2010-05-15 21:03:04
Viestit: 1568
takkev01 kirjoitti:
Aloitin karppaamisen pari viikkoa sitten.

"Vika" on tuossa. Olet karpannut vasta pienen hetken ja viikon pysähdys painonlaskussa ei ole vielä jumitusta nähnytkään. -2kg / 2vkoa on hyvä alku. Kärsivällisyyttä kehiin :)

_________________
Yötä aina ikävöin,
vaikka päivän lapsi oon.
Pimeyden laskiessa
kaipaan valoon.
(Mariska)


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Miksi paino jumittaa?
ViestiLähetetty: 2012-04-15 22:05:50 
Poissa
Avaruuskarppi
Avaruuskarppi

Liittynyt: 2011-05-09 07:17:02
Viestit: 15270
Muistanko oikein, että aloitit laihduttamisen Nutrilett-kuurilla ja siirryit siitä sitten karppaamaan? Saattaapi olla, että elimistösi nyt korjaa pussikuurin aiheuttamia puutoksia ja paino alkaa laskea vasta, kun olet toipunut pusseista. Ne kun ovat melkoisia kitukuureja. Kuten edelläkin on sanottu, olet vasta aloittanut, usein joutuu olemaan aika kärsivällinen, ennen kuin karppaamallakaan pääsee tavoitteeseensa. Kerro nyt ihmeessä noille kokeneemmille lisätietoja, eiköhän sieltä vinkkejä löydy. Tsemppiä ja kärsivällisyyttä! :smt023

_________________
Vuodesta 2011
Ihmiseläimen lajinmukainen ruokavalio
En ole vielä pudonnut.

Once you have been taught to think, it's hard to stop.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Miksi paino jumittaa?
ViestiLähetetty: 2012-04-16 18:06:33 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2012-03-26 11:04:24
Viestit: 50
Jebou, elikkä ensin lähti 7 kiloa Easy Dietilla, joten voi olla syynä elimistön tottuminen kiinteään ravintoon. Tänään kävin vaa'alla ja jälleen yksi kilo pudonnut. Täytyy ottaa neuvosta vaarin, eli "hiljaa hyvä tulee" =D>


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Miksi paino jumittaa?
ViestiLähetetty: 2012-04-21 15:16:58 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2012-03-26 11:04:24
Viestit: 50
takkev01 kirjoitti:
Jebou, elikkä ensin lähti 7 kiloa Easy Dietilla, joten voi olla syynä elimistön tottuminen kiinteään ravintoon. Tänään kävin vaa'alla ja jälleen yksi kilo pudonnut. Täytyy ottaa neuvosta vaarin, eli "hiljaa hyvä tulee" =D>



Yhteensä 4 kiloa karppaamalla pudonnut eikä olla edes kuukauden lopussa! Saas nähdä, meneekö 5 kiloa rikki ensi viikolla :D


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)