karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-26 23:59:33

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-03-02 11:34:33 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-04-27 12:06:55
Viestit: 275
"Laihdutan" normaalipainon sisällä tällä hetkellä eli painonpudotusvauhti on noin 300g/viikko. En varsinaisesti laihduta, mutta katson vähän mitä ja milloin suuhuni laitan. Aika hyväkarppi-linjalla mennään, sopii mulle paremmin kuin muut karppaustyylit. Vähemmillä hiilareilla makeanhimo on koko ajan. Voita ja rasvaa käytän ruuassa reilusti, hiilareita maltillisesti (vältän nopeita hiilareita). Tavoitteena on mahtua yhtiin tiettyihin housuihin :)

Paino tänään 56,6 kg (ja pituus 162cm)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-03 23:30:38 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2008-11-02 00:06:55
Viestit: 1879
Hyvä hyvä. Onnittelut.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-03 23:38:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-14 19:01:49
Viestit: 1377
KuvaKuvaKuvaKuvaKuvaKuvaKuvaKuvaKuvaKuvaKuva

_________________
Kuva


Tarina kertoo,että kilpikonna voitti jäniksen juoksukilpailussa...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-13 10:03:59 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-04-27 12:06:55
Viestit: 275
Hitaasti, mutta varmasti... paino eilen 56,0kg
Kiirehän tässä ei ole.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-13 11:00:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-06-02 06:28:57
Viestit: 4877
Natsku kirjoitti:
Hitaasti, mutta varmasti... paino eilen 56,0kg
Kiirehän tässä ei ole.

=D>
se näyttää jo todella hyvältä. tiedän koska vaimoni painaa 53 kg

_________________
Mukana ollut yli 19 vuotta.
Minun ennen ja jälkeen kuvat.
HH on aika vähissä, keltuaista, lihaa, kalaa. Olen öljytön ja en syö viljaa, pähkinöitä, hedelmiä ja vihanneksia. C:tä otan vielä purkista.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-19 08:23:55 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-04-27 12:06:55
Viestit: 275
Ja tänään 55,7kg. Turvotuksia on eli todellisuudessa varmaan vähemmän. Olen nimittäin kokkaillut kasvisruokia viime päivinä, mulla pistää turvottaa. Tänäänkin luvassa erittäin kermainen ja juustoinen kasvislasagne. Pähkäilen vielä että teenkö täysjyvälasagnelevyillä vai kesäkurpitsalla, todennäköisesti pastalla kun sitä muutenkin tulee niin vähän siihen.

Normaalipainon sisällä laihduttaminen on aika haasteellista. Itse kun olen jo tyytyväinen painooni, mutta puhtaasti siitä syystä laihdutan ettei tarvitse uudistaa koko vaatekaappia. Haluan mahtua vaatteisiini mihin mahduin ennen raskautta. 3,7kg to go :D Eikä oo kuin muutamasta sentistä kiinni enää et saa housut kii.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-20 11:38:25 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-04-27 12:06:55
Viestit: 275
Yön aikana hävisi ihan silminnähden turvotuksia, nyt siis 55,4 kg.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-20 11:53:20 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-04-27 12:06:55
Viestit: 275
Oon muuten koko ajan luullut että mun päivän hiilarit on reilusti yli 100, mutta nyt kun huvikseen laskin eilisen hiilarit niin olikin vaan 70 :shock: Päivittäin siis syön (täysjyvä)leipää ja puuroa, rahkaa, tummaa suklaata pari palaa (se on ihan vakio) ja ns. "normiruokaa" yhden annoksen.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-21 09:52:50 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-04-27 12:06:55
Viestit: 275
Turvotuksia häipynyt lisää, paino 55,1 kg


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-03-31 14:37:43 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-04-27 12:06:55
Viestit: 275
Laiskaa päivittelyä ollut... paino tänään 54,8kg. On tullut mässäiltyä jonkun verran niin painonlasku hidastunut... Juustokakku on maistunut :lol: =P~ Mutta yhtä vaatekokoa pienempänä taas :)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-04-14 11:32:42 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-04-27 12:06:55
Viestit: 275
En ole päivitellyt kun paino jumii. Varmaan ihan normaalia tässä vaiheessa. Mietin että jaksanko edes yrittää tiputtaa enää. Nyt kun on eka kerta kun pitäis ehkä alkaa vähän kituuttaa... enkä haluais luopua mistään ihanastakaan (esim. jokapäiväisistä 2 palasta prossasuklaata). Harkitsen vakavasti ketoilua...


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2012-04-15 18:32:32 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2009-04-27 12:06:55
Viestit: 275
Noniin, huomenna alkaa ketokarppaus. Josko tällä tavalla sais jotain aikaiseksi. Ainakin 3 viikkoa meinasin olla ja sitten siirtyä alakarppaukseen ja myöhemmin takaisin hyväkarpiksi.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 12 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)