karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-11 15:01:14

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2012-01-17 14:36:42 
Poissa
sintti
sintti

Aloitin nyt oman viestiketjuni, koska tätä on paljon mukavampi kirjoittaa kun gradua...

Aloitin karppauksen uudelleen vuoden vaihteesta ja nyt olen jo saanut muutaman kilon karsitettua alakarppaamalla. Lähtöpaino oli jotain 74 luokkaa ja siitä on jo tultu muutama kilo alas. (tänäaamuna 71.3). Olen siis karpannut aikaisemmin viime kesänä ja parissa viikossa putosikin 5,5kg parin repsahduksen kanssa!!! No nesteitähän ne tietysti enimmäkseen oli, mutta kyllä motivoi! Loppukesästä ja syksystä tuli syötyä hiilareita taas normaaliin tapaan (miksi, oi miksi?!?!), joten kilot on tehneet comebackin. Nyt toista kertaa karpatessa olen saanut huomata, että painonpudotus ei olekaan toisella kerralla enää niin helppoa :( Kuitenkin olen päättänyt saada tämän kevätkauden aikana löysät pois eli lähtöpainosta noin 12 kiloa ja aloittaa sen jälkeen kunnon lihaskuntokuurin (jolloin paino luultavasti hieman nousee lihasten kasvun seurauksena). Normaalipainon sisällä siis pudotellaan. Päätin tehdä tämän jaksoissa ensin läskit pois ja sitten lihakset esiin, koska olen välillä vähän sokea peilin kanssa ja naimisissa vaan kanssa, joten lihasten kasvu ja nesteiden kerääntyminen ei pääse häiritsemään liikaa vaakalukemia :D Harrastan kyllä liikuntaa koko ajan, mutta tällä hetkellä (laihdustusvaiheessa) enemmän aerobista.

Lisäksi tästä on tarkoitus tehdä elämäntapa (ei siis tästä jojoilusta vaan lähinnä hyväkarppauksesta) kun olen saanut kilot karistettua.

Siinä siis mun strategia sulatteluun, illemmalla infoa päivän syömisistä...

ViestiLähetetty: 2012-01-17 20:06:49 
Poissa
sintti
sintti

En ole varmaan eläissäni kokannut yhtä paljon kuin karppausviikkojen aikana. Loistavaa!! Eilen teimme poikaystävän kanssa naudanpihvejä bearnaisekastikkeessa (jota tein ihka ekaa kertaa) ja seinillehän se meni kun ohjeessa käskettiin vatkata kovin ja mä fiksuna tyttönä keksein käyttää sauvasekottimen vispilää :oops: Mut onneks jäi jotain kattilaanki ja hyvää oli! :)

Olen nyt alakarpannut 2 viikkoa, joten ajattelin hiukan alkaa joustamaan hiilareista vaikkei toi paino nyt ihan hurjaa tahtia putoakkaan. Mut mihis tässä kiire, kesään on ainakin vielä hyvin aikaa kun ulos katsoo...

Päivän ruokailut:

Aamupalana 100g Rainbown turkkilaista jugua, 2rkl mustikoita, 1 rkl pellavansiemeniä, 5 kpl eilisiä liekkisiipiä ja buffalo-voi-kastike.

Päivälliseksi 2 kpl 80g naudan sisäfileeleikkeitä, bearnaise-kastiketta 1dl, 100g uunikasviksia (kesäkurpisa-munakoiso-sipuli-paprika-tomaatti)

Iltapalaksi 3kpl manteli-soijalettuja.

Kommentoikaa nyt jotain, etten ihan idiootiksi itseäni tunne kun yksin täällä lätisen! #-o

ViestiLähetetty: 2012-01-19 18:56:30 
Poissa
sintti
sintti

Eilinen aamupaino 71,3

Tänään sitten pamahti 72,1kg eli +800g puntariin :shock: Vedin kyllä eilen normaalia enemmän kaloreita, kinuskipalat kun maistui niin hyvälle (n.1900) Mutta elättelen vielä toiveita että se on vaan painonvaihtelua...

Tänään oon syönyt 1 pienen jauhelihalla täytetyn paprikan puolikkaan, kupin kahvia, hiukan kinkkusalaattia (oli pahaa!), kurkku-lohi-katkarapu-majo -rullia ja loput kinuskipalat, joita ei enää montaa ollut jäljellä... luultavasti teen uuden satsin kinuskipaloja, kun ei tämä makeahimo hellitä millään, eikä oikeen ruoka maistu. Outoa sinänsä, koska normaalisti en juuri himoitse makeaa. Olen varmaan ajautunut oravanpyörään ton makeutusaineen kanssa...

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00