Aloitin nyt oman viestiketjuni, koska tätä on paljon mukavampi kirjoittaa kun gradua...
Aloitin karppauksen uudelleen vuoden vaihteesta ja nyt olen jo saanut muutaman kilon karsitettua alakarppaamalla. Lähtöpaino oli jotain 74 luokkaa ja siitä on jo tultu muutama kilo alas. (tänäaamuna 71.3). Olen siis karpannut aikaisemmin viime kesänä ja parissa viikossa putosikin 5,5kg parin repsahduksen kanssa!!! No nesteitähän ne tietysti enimmäkseen oli, mutta kyllä motivoi! Loppukesästä ja syksystä tuli syötyä hiilareita taas normaaliin tapaan (miksi, oi miksi?!?!), joten kilot on tehneet comebackin. Nyt toista kertaa karpatessa olen saanut huomata, että painonpudotus ei olekaan toisella kerralla enää niin helppoa

Kuitenkin olen päättänyt saada tämän kevätkauden aikana löysät pois eli lähtöpainosta noin 12 kiloa ja aloittaa sen jälkeen kunnon lihaskuntokuurin (jolloin paino luultavasti hieman nousee lihasten kasvun seurauksena). Normaalipainon sisällä siis pudotellaan. Päätin tehdä tämän jaksoissa ensin läskit pois ja sitten lihakset esiin, koska olen välillä vähän sokea peilin kanssa ja naimisissa vaan kanssa, joten lihasten kasvu ja nesteiden kerääntyminen ei pääse häiritsemään liikaa vaakalukemia

Harrastan kyllä liikuntaa koko ajan, mutta tällä hetkellä (laihdustusvaiheessa) enemmän aerobista.
Lisäksi tästä on tarkoitus tehdä elämäntapa (ei siis tästä jojoilusta vaan lähinnä hyväkarppauksesta) kun olen saanut kilot karistettua.
Siinä siis mun strategia sulatteluun, illemmalla infoa päivän syömisistä...